Dat is ook een idee ja, zoiets idd chocolade-babythemed dingetjes. Ik denk dat dat het handigst is en het meest praktisch.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:32 schreef Dot. het volgende:
Geen idee of ze glutenvrij zijn, maar wij hadden deze: http://www.vrolijke-muisj(...)lk-chocolade-baby-s/. Gewoon te koop bij de Sligro in grotere verpakkingen tegen fijnere prijzenEn de Jamin heeft ook chocolademunten met It's a boy! erop.
Ah ja, ik zie het inderdaad. Ze hebben ook wel blauwe dingen die volledig suiker gebaseerd zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die musketzaad dingen zijn niet glutenvrij![]()
En dat met die negerzoenen heb ik ook wel eens gezien maar ik durf dat toch niet helemaal aan. Misschien dat t wel goed gaat hoor maar ik geloof dat mij de kans op dat er toch nog wat van het koekje achterblijft wat te groot is.
Ja daarom, ik geloof niet dat ik daar zin in heb. En B. weet hoe hij een pizza in de oven moet doen maar meer bakt ie niet zeg maarquote:Op zondag 19 juli 2015 11:37 schreef Crumpette het volgende:
Ik denk dat dingen die je zelf moet bereiden oid wel heel optimistisch zijn
Sommige dingen kan je vooraf al maken en invriezen. Cupcakes enzoquote:Op zondag 19 juli 2015 11:37 schreef Crumpette het volgende:
Maar zijn die glutenvrij dan? Muisjes zijn niet glutenvrij namelijkquote:Op zondag 19 juli 2015 11:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het inderdaad. Ze hebben ook wel blauwe dingen die volledig suiker gebaseerd zijn.
En anders verkopen ze bij Boulanger glutenvrije geboorteflikken (staat er niet zo bij maar ik weet 100% zeker dat ze die verkopen of in elk geval verkochten), maar ik vrees dat die niet goedkoop zijn. Ik zie nl dat die winkel in de Fred in den haag zit (O.a.) en dat zegt me al genoeg .
http://www.boulanger.nl/producten-diversen-geboorte-flikken.php
Nouja, achteraf niet nee, maar als je al weet welke kleur het moet worden zou je het kunnen voorbereiden en eventueel invriezen natuurlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 11:37 schreef Crumpette het volgende:
Ja maar ze moeten ook nog trakteren enzo dus het wordt wel erg veel dan. Voor een traktatie zullen het waarschijnlijk wel iets van cakejes worden denk ik zo. Maar dat moeten er al 24 zijn, dan nog een traktatie x26 voor A, die hoeft niet glutenvrij te zijn maar moet wel voorbereid worden natuurlijk. En dan nog de meuk voor kraambezoek.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nouja, achteraf niet nee, maar als je al weet welke kleur het moet worden zou je het kunnen voorbereiden en eventueel invriezen natuurlijk
Wat fijn dat alles goed gaat! Die van mij wil niet buiten spelen nee, ik ook niet met dit weer trouwens..quote:Op zondag 19 juli 2015 12:36 schreef kazy het volgende:
Ik kwam even kijken of er al verse baby's warenHebben ze weer geen zin om buiten te spelen?
Hier gaat alles hartstikke goed. Ik zit nog steeds op een roze wolk en de kraamverzorgster is een engelEigenlijk moet ik nu dus een topic opschuiven (maar ik blijf hier nog wel lurken hoor
)
Sterkte MB en LuDann!
En dan nog @beschuiten: Hier had ik ook wilde plannen qua alternatief voor beschuit met muisjes (ik hou niet van anijs, boter en roze) Uiteraard is daar niks van gekomen en zitten we alsnog aan de beschuiten
Ach jammer dan.
Die kun je bij de bakker laten makenquote:Op zondag 19 juli 2015 12:54 schreef pinquit het volgende:
Oohh ik moet blauwe glacé koekenbestaan die?
haha mooi, dat verschil tussen t koekje op de verpakking en de echte koekjesquote:Op zondag 19 juli 2015 12:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Bij ons waren deze koekjes een hit op het KDV:
http://www.hema.nl/winkel(...)econdid=pnl_60900005
Per stuk verpakt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |