Vind je dit gaaf?quote:
Ik vind wel meer combo's leuk maar dit vind ik een poppig kind ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je dit gaaf?Dit zijn exact mijn haarkleur en kleur ogen
Dus hoogstwaarschijnlijk ook zo'n kindje
Dat hoor ik wel vaker maar bij ons in de familie is dat toch echt andersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind wel meer combo's leuk maar dit vind ik een poppig kind ja.
Rood haar is recessief overigens. Dus als je partner een ander gen qua haarkleur doorgeeft zal dat altijd dominant zijn.
ja maar dat is dus precies wat ik zegquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker maar bij ons in de familie is dat toch echt andersMijn opa had zwart haar, 3 van de 4 kinderen kregen rood haar. Mijn vader is blond, 2 van de 3 kinderen kregen rood haar. Dus grote kans dat mijn kindjes net zo rood worden
Oh zo! Ja dat klopt welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dat is dus precies wat ik zegje hebt twee rode genen nodig anders geen rood haar. Als iemand zwart haar heeft kan ie best 1 rood gen hebben en 1 zwarte. Dan is zn haarkleur zwart want dat is dominant. Maar op moment dat ie het doorgeeft dan dus 50/50 kans of ie rood of zwart doorgeeft.
Maar als jouw partner 1 blond en 1 zwart gen heeft dan krijgt je kind dus per definitie geen rood haar want het heeft in dat geval dan maar 1 rood gen, van jou. Jij hebt wel 2 rode genen en zult altijd een rood gen doorgeven, anders had je geen rood haar gehad.
Ja dat lijkt me ook zo bijzonder, kijken wat ze van beiden overgenomen hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:05 schreef mignonne het volgende:
Wie weet!
Van tevoren is het zo leuk fantaseren over hoe je kind er uit zal zien. Puntje bij paaltje klopt daar vaak weinig van en tegelijk is het zo ontzettend logisch dat je kind er zo uit ziet en niet anders. Heel wonderlijk vond ik dat ♡
dat is altijd mooi meegenomenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:08 schreef pinquit het volgende:
Kreeg gisteren een tas kleertjes van de buurvrouwhaar 5mnd oude kereltje is uit t eerste gegroeid en er zitten zulke leuke dingen bij
alles is echt precies mijn smaak! Superleuk
Ze zijn, kennelijk onder protest, naar een nabij gelegen hotel verplaatst.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat is altijd mooi meegenomen
Pfff sillie dat is schrikken, benieuwd hoe t afloopt. Alles wat tegen kan zitten, zit ook tegen bij je he.
Oh dat is altijd erg leuk!!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:08 schreef pinquit het volgende:
Kreeg gisteren een tas kleertjes van de buurvrouwhaar 5mnd oude kereltje is uit t eerste gegroeid en er zitten zulke leuke dingen bij
alles is echt precies mijn smaak! Superleuk
Nahjah, los van dat het geen excuus is snap ik wel dat het zuur is dat je expres een vakantie boekt waar geen kinderen zullen zijn, maar je dan wel geconfronteerd wordt met datgene wat bij jou niet wil lukken..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 07:33 schreef Zomerzon01 het volgende:
Jeetje sillie wat een raar mens. Valt ze op straat ook iedereen met een kinderwagen aan omdat die "lopen te pronken met hun kind"? Ik snap dat je je wel een beetje lullig voelt omdat je buik veel aandacht krijgt maar zij spoort echt niet hoor. Je kunt nergens naartoe gaan en verwachten dat je niet wordt geconfronteerd met kinderen. En dat is al helemaal geen reden om jou dan fysiek aan te vallen. Ik hoop dat de schrik al een beetje gezakt is en dat je nog wel even kunt genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik heb niet geeist dat ze wegmoesten hier en ik heb begrip getoont voor haar emoties, maar als zij vasthoudt in "ik werd gewoon uitgelokt" roept ze het over zichzelf af.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:12 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, los van dat het geen excuus is snap ik wel dat het zuur is dat je expres een vakantie boekt waar geen kinderen zullen zijn, maar je dan wel geconfronteerd wordt met datgene wat bij jou niet wil lukken..Ik vind het ook vreemd dat ze haar excuses niet wilt aanbieden. Als het een impulsieve actie was omdat ze even emotioneel reageerde dan zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Maar zeggen dat iemand fysiek geweld uitlokt door zwanger te zijn vind ik een rare gedachten kronkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik heb niet geeist dat ze wegmoesten hier en ik heb begrip getoont voor haar emoties, maar als zij vasthoudt in "ik werd gewoon uitgelokt" roept ze het over zichzelf af.Oost west, mij best.
Ik weet het ook niet, vind het ook raar. Misschien was ze zo emotioneel dat ze nog niet op zichzelf kon of wilde reflecteren, of schaamde zich teveel om eraan toe te geven.. maar ik heb vakantie dus hoef nu niet op de psychologenstoel .quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:41 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat ze haar excuses niet wilt aanbieden. Als het een impulsieve actie was omdat ze even emotioneel reageerde dan zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Maar zeggen dat iemand fysiek geweld uitlokt door zwanger te zijn vind ik een rare gedachten kronkel.
Inderdaad nog even lekker genieten van jullie vakantie samen en van elkaar! Want daar ging het om!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, vind het ook raar. Misschien was ze zo emotioneel dat ze nog niet op zichzelf kon of wilde reflecteren, of schaamde zich teveel om eraan toe te geven.. maar ik heb vakantie dus hoef nu niet op de psychologenstoel .
Anyway; ik zit inmiddels weer aan het zwembad, met verse fruitsaladeen ik geniet weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |