abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:23:27 #1
409579 LuDann
All the way
pi_154429158
2015

13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 18-07-2015 13:45:24 ]
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 23:41:15 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154429682
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

of zo'n kind agh O+

[ afbeelding ]
Vind je dit gaaf? :@ Dit zijn exact mijn haarkleur en kleur ogen :) Dus hoogstwaarschijnlijk ook zo'n kindje O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_154430049
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vind je dit gaaf? :@ Dit zijn exact mijn haarkleur en kleur ogen :) Dus hoogstwaarschijnlijk ook zo'n kindje O+
Ik vind wel meer combo's leuk maar dit vind ik een poppig kind ja.

Rood haar is recessief overigens. Dus als je partner een ander gen qua haarkleur doorgeeft zal dat altijd dominant zijn. :)
:)
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 23:52:53 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154430095
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik vind wel meer combo's leuk maar dit vind ik een poppig kind ja.

Rood haar is recessief overigens. Dus als je partner een ander gen qua haarkleur doorgeeft zal dat altijd dominant zijn. :)
Dat hoor ik wel vaker maar bij ons in de familie is dat toch echt anders :D Mijn opa had zwart haar, 3 van de 4 kinderen kregen rood haar. Mijn vader is blond, 2 van de 3 kinderen kregen rood haar. Dus grote kans dat mijn kindjes net zo rood worden :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_154430348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker maar bij ons in de familie is dat toch echt anders :D Mijn opa had zwart haar, 3 van de 4 kinderen kregen rood haar. Mijn vader is blond, 2 van de 3 kinderen kregen rood haar. Dus grote kans dat mijn kindjes net zo rood worden :)
ja maar dat is dus precies wat ik zeg :D je hebt twee rode genen nodig anders geen rood haar. Als iemand zwart haar heeft kan ie best 1 rood gen hebben en 1 zwarte. Dan is zn haarkleur zwart want dat is dominant. Maar op moment dat ie het doorgeeft dan dus 50/50 kans of ie rood of zwart doorgeeft.

Maar als jouw partner 1 blond en 1 zwart gen heeft dan krijgt je kind dus per definitie geen rood haar want het heeft in dat geval dan maar 1 rood gen, van jou. Jij hebt wel 2 rode genen en zult altijd een rood gen doorgeven, anders had je geen rood haar gehad.
pi_154430425
Zo ook prima verklaarbaar dat mijn dochters groene ogen hebben. Ik heb groene ogen, B. bruine ogen. Bruin is dominant. Als B. 2 bruine genen had gedragen dan hadden onze kinderen sowieso bruine ogen gehad, ongeacht wat ik doorgeef. Maar blijkbaar heeft B. 1 bruin en 1 groen/blauw gen en is die laatste tot nu toe doorgegeven en dus hebben onze kinderen groene ogen.
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 00:03:22 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154430451
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja maar dat is dus precies wat ik zeg :D je hebt twee rode genen nodig anders geen rood haar. Als iemand zwart haar heeft kan ie best 1 rood gen hebben en 1 zwarte. Dan is zn haarkleur zwart want dat is dominant. Maar op moment dat ie het doorgeeft dan dus 50/50 kans of ie rood of zwart doorgeeft.

Maar als jouw partner 1 blond en 1 zwart gen heeft dan krijgt je kind dus per definitie geen rood haar want het heeft in dat geval dan maar 1 rood gen, van jou. Jij hebt wel 2 rode genen en zult altijd een rood gen doorgeven, anders had je geen rood haar gehad.
Oh zo! Ja dat klopt wel :Y Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt :@ Thanks voor de uitleg :D Hopen dan maar dat vriendlief ook een rood gen draagt!
pi_154430521
Wie weet!
Van tevoren is het zo leuk fantaseren over hoe je kind er uit zal zien. Puntje bij paaltje klopt daar vaak weinig van en tegelijk is het zo ontzettend logisch dat je kind er zo uit ziet en niet anders. Heel wonderlijk vond ik dat ♡
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 00:08:00 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154430627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:05 schreef mignonne het volgende:
Wie weet!
Van tevoren is het zo leuk fantaseren over hoe je kind er uit zal zien. Puntje bij paaltje klopt daar vaak weinig van en tegelijk is het zo ontzettend logisch dat je kind er zo uit ziet en niet anders. Heel wonderlijk vond ik dat ♡
Ja dat lijkt me ook zo bijzonder, kijken wat ze van beiden overgenomen hebben O+ Ik zou wel echt zwaar verbaasd als er niet een rood meisje uitkomt (met name de meiden zijn rood in de familie) maar wie weet :D
  zaterdag 18 juli 2015 @ 07:33:54 #10
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154433442
Jeetje sillie wat een raar mens. Valt ze op straat ook iedereen met een kinderwagen aan omdat die "lopen te pronken met hun kind"? Ik snap dat je je wel een beetje lullig voelt omdat je buik veel aandacht krijgt maar zij spoort echt niet hoor. Je kunt nergens naartoe gaan en verwachten dat je niet wordt geconfronteerd met kinderen. En dat is al helemaal geen reden om jou dan fysiek aan te vallen. Ik hoop dat de schrik al een beetje gezakt is en dat je nog wel even kunt genieten.

Wat haarkleur en oogkleur betreft ben ik hier ook zeer benieuwd. Ik had vroeger blonde krullen en nu bruin haar met een slag er in. Manlief heeft een beetje peper en zout kleur met ook een beetje krul. Wel allebei dik en veel haar dus daar hopen we wel op voor onze meid. Qua oogkleur ben ik groen en hij blauw. Dus ook dat kan nog alle kanten op. :)
Helaas was manlief wel scheel bij de geboorte en kan dat ook erfelijk zijn. Dus dat wachten we ook maar even af...
Oost west, mij best.
pi_154433461
Weekend *O*

Bij kinderen met rood haar moet ik altijd aan Cartman denken uit South Park en ginger kids :D
  zaterdag 18 juli 2015 @ 08:08:05 #12
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154433515
Kreeg gisteren een tas kleertjes van de buurvrouw O+ haar 5mnd oude kereltje is uit t eerste gegroeid en er zitten zulke leuke dingen bij :D alles is echt precies mijn smaak! Superleuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154433633
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 08:08 schreef pinquit het volgende:
Kreeg gisteren een tas kleertjes van de buurvrouw O+ haar 5mnd oude kereltje is uit t eerste gegroeid en er zitten zulke leuke dingen bij :D alles is echt precies mijn smaak! Superleuk
dat is altijd mooi meegenomen *O*

Pfff sillie dat is schrikken, benieuwd hoe t afloopt. Alles wat tegen kan zitten, zit ook tegen bij je he.
pi_154434109
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 08:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat is altijd mooi meegenomen *O*

Pfff sillie dat is schrikken, benieuwd hoe t afloopt. Alles wat tegen kan zitten, zit ook tegen bij je he.
Ze zijn, kennelijk onder protest, naar een nabij gelegen hotel verplaatst.
De manager kwam vanochtend (nahjah, gisteravond nog, maar ik was in slaap gevallen en vriend wilde me er niet voor wakker maken) nog even uitleggen waarom dit hun oplossing was. Ze hadden eerst gevraagd aan de persoon in kwestie of ze haar excuses wou aanbieden, maar dat weigerde ze en ze bleef kennelijk volharden in dat ik het had uitgelokt en was niet voor rede vatbaar. De manager had toen gevraagd hoe ze het zelf zou oplossen en haar oplossing was om mij en vriend het hotel uit te schoppen, want wij waren ermee begonnen.. Toen was de manager (die alles zelf had gezien) er kennelijk ook klaar mee.
pi_154434233
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 08:08 schreef pinquit het volgende:
Oh dat is altijd erg leuk!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154434236
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 07:33 schreef Zomerzon01 het volgende:
Jeetje sillie wat een raar mens. Valt ze op straat ook iedereen met een kinderwagen aan omdat die "lopen te pronken met hun kind"? Ik snap dat je je wel een beetje lullig voelt omdat je buik veel aandacht krijgt maar zij spoort echt niet hoor. Je kunt nergens naartoe gaan en verwachten dat je niet wordt geconfronteerd met kinderen. En dat is al helemaal geen reden om jou dan fysiek aan te vallen. Ik hoop dat de schrik al een beetje gezakt is en dat je nog wel even kunt genieten.

Nahjah, los van dat het geen excuus is snap ik wel dat het zuur is dat je expres een vakantie boekt waar geen kinderen zullen zijn, maar je dan wel geconfronteerd wordt met datgene wat bij jou niet wil lukken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik heb niet geeist dat ze wegmoesten hier en ik heb begrip getoont voor haar emoties, maar als zij vasthoudt in "ik werd gewoon uitgelokt" roept ze het over zichzelf af.
pi_154434248
Ik meld me weer! Baby nog in de buik..

Wat een gedoe Sillie! Kan me ook voorstellen dat het confronterend voor haar is als ze speciaal daarom dat hotel heeft geboekt, maar zo'n reactie gaat natuurlijk veel te ver.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 10:41:30 #18
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154434480
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, los van dat het geen excuus is snap ik wel dat het zuur is dat je expres een vakantie boekt waar geen kinderen zullen zijn, maar je dan wel geconfronteerd wordt met datgene wat bij jou niet wil lukken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik heb niet geeist dat ze wegmoesten hier en ik heb begrip getoont voor haar emoties, maar als zij vasthoudt in "ik werd gewoon uitgelokt" roept ze het over zichzelf af.
Ik vind het ook vreemd dat ze haar excuses niet wilt aanbieden. Als het een impulsieve actie was omdat ze even emotioneel reageerde dan zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Maar zeggen dat iemand fysiek geweld uitlokt door zwanger te zijn vind ik een rare gedachten kronkel.
Oost west, mij best.
pi_154434559
Jeetje silly! ik zit gewoon met open mond vol verbazing en ongeloof te lezen!
Schudden voor gebruik
  zaterdag 18 juli 2015 @ 10:56:35 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_154434645
Bwooaaahh, ik zat om 7u vanmorgen aangekleed klaar omdat ze de nieuwe droger en wasmachine kwamen brengen. Slechte nacht gehad, dus ik wilde daarna weer lekker bed in springen, Max sliep ook nog lekker. Had de wasmachine ineens dikke vervoersschade en moesten ze een nieuwe halen. 'We zijn er over een uurtje'. Nou, ze zijn net geweest :')

Nu is Max wakker en lief thuis van nachtdienst, dus in bed, en zit ik hier constant te gapen met knijpoogjes :{ zo moe!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_154434694
Feestje pre baby borrel was leuk gisteren. Alleen hadden we ineens enorme plensbuien die niet meer weggingen. De boel maar naar binnen verhuisd, maar de fam van mijn meneer ging weer eens vroeg naar huis waardoor de boel gelijk wat op zijn gat viel en binnen een kwartier ineens iedereen besloot te vertrekken.
Met mijn zusje en haar vriend nog na zitten borrelen en hapjes schranzen ^^, ach dat was ook wel lekker met de pootjes omhoog. mijn mini neefje sliep goed in het ledikantje en toen ze weggingen kreeg ik me toch een vrolijke big smile en gekir van hem O+ super leuk dat hij ons al zo goed herkent.

Ze had een leuk spelletje "my water just broke" bedacht. We kregen ijsklontjes in ons drinken met een baby erin. Als je kind als eerste geboren was moest je dat roepen. Mijn moeder zat vals te spelen natuurlijk en werd afgekeurd als deelnemer :p
Ik had net ijskoude groene thee met ijs, dus ik werd laatste :)

baby pictionairy was ook leuk om te doen met zijn allen. (Twee teams van 10 personen die geen van allen kunnen tekenen).

Super verwend met prachtige cadeau's en gezelligheid en vanochtend werd ik wakker gemaakt met dat ik een toffe draagtas heb gewonnen via fb :)

vandaag lekker rustig aan, want voor het eerst geslapen op het hoge bed en kraakding. Ik kom niet in bed zonder opstapje :')
Schudden voor gebruik
pi_154434775
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:41 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreemd dat ze haar excuses niet wilt aanbieden. Als het een impulsieve actie was omdat ze even emotioneel reageerde dan zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Maar zeggen dat iemand fysiek geweld uitlokt door zwanger te zijn vind ik een rare gedachten kronkel.
Ik weet het ook niet, vind het ook raar. Misschien was ze zo emotioneel dat ze nog niet op zichzelf kon of wilde reflecteren, of schaamde zich teveel om eraan toe te geven.. maar ik heb vakantie dus hoef nu niet op de psychologenstoel .

Anyway; ik zit inmiddels weer aan het zwembad, met verse fruitsalade O+ en ik geniet weer verder.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 11:31:48 #23
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154435055
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, vind het ook raar. Misschien was ze zo emotioneel dat ze nog niet op zichzelf kon of wilde reflecteren, of schaamde zich teveel om eraan toe te geven.. maar ik heb vakantie dus hoef nu niet op de psychologenstoel .

Anyway; ik zit inmiddels weer aan het zwembad, met verse fruitsalade O+ en ik geniet weer verder.
Inderdaad nog even lekker genieten van jullie vakantie samen en van elkaar! Want daar ging het om!
Oost west, mij best.
pi_154436288
Bizar Sillie. Terecht dat ze is weggestuurd, je blijft van andere mensen af en al helemaal van zwangere mensen. :')

Hoop dat je het wel van je af kunt zetten en die mensen niet meer tegen komt, en lekker dat je verwend wordt daar.

Misschien wat bot van mij, maar ik vind dat er vaak wel wat zuur wordt gereageerd naar zwangeren. Het is heel begrijpelijk dat je er erg mee zit als het niet wil lukken, maar om dan anderen bij wie het wel lukt af te gaan bekken vind ik veel te ver gaan. Alsof iedereen die zwanger is zich daar schuldig om zou moeten voelen of ook maar niet zwanger zou mogen worden. Het wordt mensen gewoon volledig ontgund, en niet echt subtiel ook. Je kunt rekening houden met anderen hun gevoelens, maar om nou heel je zwangerschap te ontkennen, ja sorry, maar nee. Dat gaat gewoon niet. Helemaal niet als iemand zich zo gedraagt, dan is het begrip gauw afgekoeld.

Hier gaat het overigens wel goed, net week 14 in gegaan. Zit gewoon al op een derde van de zwangerschap. :{ :{ :{

Voel een beginnende bal als ik op mijn buik lig en de misselijkheid is zoveel afgenomen O+. Ben eindelijk weer wat actiever aan het worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2015 12:56:04 ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:20:56 #25
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154436891
Toch wel een beetje teleurgesteld wakker geworden hier. Geen baby. ik had het ook niet verwacht (zelf denk ik al weken dat ik pas met 41+ beval) maar wel stiekem gehoopt. ;) voorwerk is een dikke vette hoax.
Ik ben maar naar stal gegaan om hier een beetje te rommelen met de paarden en het meisje dat m'n pony nu rijdt te helpen. Iedereen wel een beetje verschrikt, alsof die baby er elk moment uit kan vallen.

Oh en vannacht bijgehouden hoeveel ik heb geplast vannacht: 1 maatbeker vol ofwel een liter. 8)7

[ Bericht 9% gewijzigd door Mariposas op 18-07-2015 13:38:36 ]
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')