SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
Ik vind het iets malser dan rund.quote:
ik ben gewoon vrolijk, heb een heerlijke week gehadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je meteen aan de drank gegaan?
Mijn maat had deal met slager, hij gaf krat bier in ruil voor wat kg paardenbief.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Brandend Zand en nergens biefstuk.....
Oh DJ heb je die toevallig?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Brandend Zand en nergens biefstuk.....
mooi zo. Ik heb het ook heerlijk gehad, je hoefde me niet op te komen halenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben gewoon vrolijk, heb een heerlijke week gehad
Brandend zand niet hebbenquote:
Hadden jullie afspraakjes?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mooi zo. Ik heb het ook heerlijk gehad, je hoefde me niet op te komen halen
Paardenslagers zijn schaars geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn maat had deal met slager, hij gaf krat bier in ruil voor wat kg paardenbief.
Die smaakte altijd prima.
had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mooi zo. Ik heb het ook heerlijk gehad, je hoefde me niet op te komen halen
ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Paardenslagers zijn schaars geworden.
Veel strengere HACCP eisen ook.
quote:
brennend sand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |