SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Misschien moet je ze na een week toch eens een keer eten geven?quote:
Arische ras, no need to say morequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Duitse cuisine is ook top, hoe komen die Duitsers anders zo groot en stevig?
Nou, ik ben in goed gezelschap zie ik alweerquote:
Nee, ik heet Henk. Dat heb je nota bene zelf bedacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel weer vuig Frans zijn.
Nee, dat is een stukje verder en het is een bus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch bij de tramhalte st janskerkhof?
Er was ook pizza Mario want daar heb ik nog een pizza punt gehaald.
Ook niet Canadees-Frans dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heet Henk. Dat heb je nota bene zelf bedacht.
Volgens mij was het toch echt niet bij de dom.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is een stukje verder en het is een bus.
Maar vanaf daar is het niet zo ver lopen naar het Domplein.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben in goed gezelschap zie ik alweer
Komt door mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef KaBuf het volgende:
Deze SC gaat nog vrij snel.
Tevens: meeten in Roosendaal
Ahwwquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien vraagt die of ze buiten komen spelen?
[ afbeelding ]
Denk het ook.quote:
Jawel want ik was daar ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt niet bij de dom.
Laat ze spelen dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey is dat niet dat beest die jij uitlachte omdat hij aan het verzuipen was?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat was een panter.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey is dat niet dat beest die jij uitlachte omdat hij aan het verzuipen was?
Ja let eens op je toon, je bent net Fylax als hij teveel limonade op heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ferme taal in het Tourcoach-topic.
Bij Janskerkhof staat rond acht uur toch duidelijk Danny Vera! Daar was ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel want ik was daar ook.
[ afbeelding ]
Dat zag ik net pas ja, dat hij daar eerder ook was.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Janskerkhof staat rond acht uur toch duidelijk Danny Vera! Daar was ik.
Sorry, ik schrok van mezelf bij Tourcoach. Ik ga als een God.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja let eens op je toon, je bent net Fylax als hij teveel limonade op heeft.
Vorige week kwam Yvonne even buurten. Meteen twee topics achter elkaar in de Top 10 van snelste NWS-SC-topics ooit...quote:
Hebben nieuwe mensen toch nog nut hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorige week kwam Yvonne even buurten. Meteen twee topics achter elkaar in de Top 10 van snelste NWS-SC-topics ooit...
Je mag het hier alleen over poultjes hebben als ik het ook goed doe, ik kan namelijk helemaal niet tegen mijn verlies.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik schrok van mezelf bij Tourcoach. Ik ga als een God.
Yvonne is nou niet bepaald 'nieuw' te noemenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hebben nieuwe mensen toch nog nut hier.
Had je maar Paul Martens op moeten stellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag het hier alleen over poultjes hebben als ik het ook goed doe, ik kan namelijk helemaal niet tegen mijn verlies.
Nee snap ik maar ik bedoel in de sc. Of komt ze hier ook vaker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yvonne is nou niet bepaald 'nieuw' te noemen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap die Utrechters sowieso niet. Hebben ze een mooie blikvanger in de stad, noemen ze het ding dom.
Laat dit een les voor je zijn jongeman!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ferme taal in het Tourcoach-topic.
Leuk dat we allebei gelijk hebben gekregen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zag ik net pas ja, dat hij daar eerder ook was.
Ik was op het Domplein.
Het zomaar kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een kat een andere kat zien opeten.
Tuurlijk wel. Het klopt alleen niet, maar je kunt haar best zo noemen. Zal ze waarschijnlijk smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yvonne is nou niet bepaald 'nieuw' te noemen
Komt omdat je altijd in je zolderkamer zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een kat een andere kat zien opeten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap die Utrechters sowieso niet. Hebben ze een mooie blikvanger in de stad, noemen ze het ding dom.
Is de fietsende Mani dan ook een hoax?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat je altijd in je zolderkamer zit.
Ze wilde 'nieuwen' nota bene door bushokjes heen gooienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het klopt alleen niet, maar je kunt haar best zo noemen. Zal ze waarschijnlijk smakelijk om lachen.
Ja natuurlijk, heb jij wel eens gehoord van een kerel die zijn benen scheert?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is de fietsende Mani dan ook een hoax?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, heb jij wel eens gehoord van een kerel die zijn benen scheert?
Ik heb er pas eentje gezien, ik ben nu nog met therapie bezigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn aders beginnen net als Froome uit mijn arm te puilen, misschien moet ik maar iets gaan eten zo af en toe.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koop een epilady, ben je 4 weken lang verlost van die ellendequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Er staat wel weer een millimeter haar op, ik ga morgen maar weer even grondig aan de slag. Misschien ook met de rest van mijn lichaam.
Oh dat klinkt handig, hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koop een epilady, ben je 4 weken lang verlost van die ellende
Misschien kan Mani in de winkel veinzen dat het een verjaardagscadeau is voor zijn vriendin / zus / moeder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koop een epilady, ben je 4 weken lang verlost van die ellende
Is een apparaatje die alle haartjes uit je been trekt, zodat ze minder snel teruggroeien.quote:
Ok dat is tof, ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een apparaatje die alle haartjes uit je been trekt, zodat ze minder snel teruggroeien.
Ik durf nooit te liegen, ik zeg gewoon dat ik een wielrenner ben, ik zal vast niet de eerste zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Mani in de winkel veinzen dat het een verjaardagscadeau is voor zijn vriendin / zus / moeder.
Dit klinkt wel ongelofelijk gay.quote:
Wat ken mij dat nou schelen joh.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel ongelofelijk gay.
Maar ik zal niets zeggen na de furieuze kritiek van Max23 op mijn handschrift.
Ze heeft een wat aparte manier van FOK! promoten, dat klopt...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wilde 'nieuwen' nota bene door bushokjes heen gooien
Soms zijn er ook van die acties dat je ze gratis kan uittesten voor de Viva, maar dat gaat je zeker wat te ver.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik durf nooit te liegen, ik zeg gewoon dat ik een wielrenner ben, ik zal vast niet de eerste zijn.
Nee hoor dat leest mijn moeder, ik zal even vragen of ze voor me oplet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms zijn er ook van die acties dat je ze gratis kan uittesten voor de Viva, maar dat gaat je zeker wat te ver.
Ik heb die Max al gedist, dus die durft de komende tijd niks meer te zeggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel ongelofelijk gay.
Maar ik zal niets zeggen na de furieuze kritiek van Max23 op mijn handschrift.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die Max al gedist, dus die durft de komende tijd niks meer te zeggen.
Ja, dierenmishandeling, echt tof ja.quote:
Jasmijn en ik kunnen hier wel om lachen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dan gewoon met hele deuren. Kleine plankjes zijn voor amateurs.
Ik heb laatst nog een hele leuk zwart wit film gezien.quote:
Too much information.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Er staat wel weer een millimeter haar op, ik ga morgen maar weer even grondig aan de slag. Misschien ook met de rest van mijn lichaam.
Dit gelooft niemand natuurlijk.quote:
Volgens mij ben jij echt de wansmaak zelve.quote:
Is die al in goede kwaliteit te verkrijgen dan? Volgens mij was die twee weken geleden nog in de bioscoop?quote:
Ik ben bezig The Office US te kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb laatst Network gezien, over een oude boze suicidale nieuwslezer die heel Amerika weet op te jutten tot een revolutie, die vond ik wel leuk.
Klopt, ik laat mijn mannenhaar gewoon groeien.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt de wansmaak zelve.
Waarom dacht je dat het kut zou zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bezig The Office US te kijken.
Ik dacht dat het kut zou zijn maar niks blijkt minder waar.
Gebruik je ook Giant Alpecin shampoo?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, ik laat mijn mannenhaar gewoon groeien.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, ik laat mijn mannenhaar gewoon groeien.
Omdat ik de Engelse versie had gekeken met Ricky GervaisGod en Amerikanen staan bij mij nou niet echt bekend dat ze goed dingen of beter kunnen reproduceren.quote:
Het is The Office op de Amerikaanse manier ja, maar wel gewoon heel goed. Wacht maar tot je bij de Fire Drill aflevering bent, ik kwam niet meer bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik de Engelse versie had gekeken met Ricky GervaisGod en Amerikanen staan bij mij nou niet echt bekend dat ze goed dingen of beter kunnen reproduceren.
En ze willen niet zeggen of er valkparkietbiefstuk op het menu staat?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
Dubieus, mijn ouders gaan tegenwoordig bijna elke week uiteten.
Als Michael Scott vertrekt stort die hele show in.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben bezig The Office US te kijken.
Ik dacht dat het kut zou zijn maar niks blijkt minder waar.
In welk seizoen is dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is The Office op de Amerikaanse manier ja, maar wel gewoon heel goed. Wacht maar tot je bij de Fire Drill aflevering bent, ik kwam niet meer bij.
Bij mij is ie er nog gelukkig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Michael Scott vertrekt stort die hele show in.
Wat is daar dubieus aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
Dubieus, mijn ouders gaan tegenwoordig bijna elke week uiteten.
Vanaf daar moet je stoppen met kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Michael Scott vertrekt stort die hele show in.
Nee, gelukkig gingen ze vis eten ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ze willen niet zeggen of er valkparkietbiefstuk op het menu staat?
Tijd voor een privé detective.
Dat deden ze echt nooit, tot twee maanden geleden ofzo.quote:
Misschien willen ze hun huwelijk wat spannender maken, denk daar maar eens diep over na.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deden ze echt nooit, tot twee maanden geleden ofzo.
Maak anders een leuke tekening van mijn kuiten.quote:
Mijn ouders hebben geen seks.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien willen ze hun huwelijk wat spannender maken, denk daar maar eens diep over na.
Anders hadden ze mij niet gehad hè, als ze het zelf hadden gekund.quote:
Misschien zijn ze aan het kijken waar ze het 40 jarig jubileum het beste kunnen vieren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig gingen ze vis eten ofzo.
Maar ofwel mijn moeder is ineens een hele luie huisvrouw geworden en dat geloof ik niet of ze hebben een soort huwelijksmidlifecrisis na 39,5jr.
Misschien kunnen ze het wel, maar gewoon net niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders hadden ze mij niet gehad hè, als ze het zelf hadden gekund.
Het kan op vele manieren he.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders hadden ze mij niet gehad hè, als ze het zelf hadden gekund.
Nee nee zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het wel, maar gewoon net niet goed genoeg.
Ik heb vandaag voor het eerst gesplit met Cyclingmaster, cyclingmaster won vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Mani, je bent trouwens een beetje uit vorm bij Tourcoach.
Zijn ze ook weleens verkleed als iets?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deden ze echt nooit, tot twee maanden geleden ofzo.
Nou ik ben er niet bij, maar ze kwamen net wel nog iets langsbrengen en mijn moeder had een nieuwe blouse aan die ik niet kende.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn ze ook weleens verkleed als iets?
Spannend.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik ben er niet bij, maar ze kwamen net wel nog iets langsbrengen en mijn moeder had een nieuwe blouse aan die ik niet kende.
Ik heb gehoord dat wimderon een Brian Bulgac, Rick Flens fanpakket heeft gewonnen dus ik begrijp dat je daar voor wil gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst gesplit met Cyclingmaster, cyclingmaster won vandaag.
Dat ze gewoon party-en zonder mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat denk je zelf dat er aan de hand is Uccie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ze gewoon party-en zonder mij.2 maanden geleden was het ook nog niet veel te warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maak anders een leuke tekening van mijn kuiten.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 maanden geleden was het ook nog niet veel te warm.
Dit zaakje stinkt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ze kwamen nog wel een bakje kruisbessen brengen omdat ik ziekjes ben en het mijn favoriete fruit is.
Hartstikke leuk!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ballonkuit versie 2.0, door Elfletterig.
Ja hoor, ik moest eergisteren nog ergens om lachen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Elflettering ook wel eens leuke grapjes?
Die bewaar ik voor mijn kloontjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Elflettering ook wel eens leuke grapjes?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moest eergisteren nog ergens om lachen.
Ik zei overigens nergens dat het goede grap was.quote:
Gun haar ook wat rust joh, ze heeft jou moeten opvoeden. Alsof dat makkelijk wasquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig gingen ze vis eten ofzo.
Maar ofwel mijn moeder is ineens een hele luie huisvrouw geworden en dat geloof ik niet of ze hebben een soort huwelijksmidlifecrisis na 39,5jr.
Dat heeft ze al heel snel opgegeven. Was geen eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Gun haar ook wat rust joh, ze heeft jou moeten opvoeden. Alsof dat makkelijk was
Je zei wel dat je moest lachen. Maar met een boos gezichtje erachter.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei overigens nergens dat het goede grap was.
Ik stond midden in een volle tram en toen schoot ik keihard in de lach, dat was een beetje awkward moment ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zei wel dat je moest lachen. Maar met een boos gezichtje erachter.
Dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft ze al heel snel opgegeven. Was geen eer aan te behalen.
En dat ik dan toch nog zo'n grote meid geworden benquote:
Groot?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat ik dan toch nog zo'n grote meid geworden ben.
groter danquote:
Mijzelf als baby.quote:
quote:
Kijk maar uit dat ik je niet weer sandwichquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]ga jij maar weer met 1 oog open slapen.
Neeee niet datquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik je niet weer sandwich
Dronebewaking nodig?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeee niet dat
*huilend in embryohouding in hoekje liggen gaat.
Dont be scared, i'll be gentlequote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeee niet dat
*huilend in embryohouding in hoekje liggen gaat.
Is dat een duifquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag ergens dit ontzettend leuke gifje.
[ afbeelding ]
Yvonne vindt dit ook leuk.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga jij nu de internet white knight uithangen?
Ik denk dat jij meer weet van vogels dan ik, alhoewel ik inmiddels veel weet over valkparkieten.quote:
Jaaaaaaquote:
That's what he said.quote:
Yoki gaat natuurlijk nooit grof geschud inzetten tegen zijn mattie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog waak collies tot je beschikking.
Bedankt ook dat iedereen meteen de kleur van mijn ondergoed wist.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Admit it, you were enjoying it last time. Hell yeah i did!
*grof geschutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yoki gaat natuurlijk nooit grof geschud inzetten tegen zijn mattie.
JWZ, Misschien vraag ik hem als sandwich partner. Hebben we gelijk mooi video materiaalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
*geschut.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
JWZ, Misschien vraag ik hem als sandwich partner. Hebben we gelijk mooi video materiaal
Nee geschud, je gaat hem ook niet schuddenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
*geschut.
Nee, shit.. hoe moet ik dit nu aanpakken.
Ik kan die snavel niet goed zienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh... dat ziet eruit als een papegaai.
Tsja stok moest ergens bewaard wordenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bedankt ook dat iedereen meteen de kleur van mijn ondergoed wist.
Begint hier wel erg Haags te worden zoquote:
Hoe heet je, wat doe je etc?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dankje allemaal. Na VBL mijn favoriete forum gedeelte om lekker te trollen zo nu en dan
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil hier ook graag het geluid bij horen.
Nee natuurlijk niet! Hoe gaat het met je wederhelft en de kleine?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik behoef geen introductie voor jou toch?
Waarom stel je je vriend niet aan ons voor?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Hoe gaat het met je wederhelft en de kleine?
Hij is bezet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom stel je je vriend niet aan ons voor?
Het is een echte Hagenees die houdt van scooters en gefrituurd eten!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap de grap.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
Nee joh... dat ziet eruit als een papegaai.
Vandaar dat ik je alleen meet in harnas.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Was een impuls, je zou onderhand al moeten weten dat ik mezelf overgeef aan mijn impulssen
Dan ben je nog niet veiligquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je alleen meet in harnas.
Dit is Haags_kwartiertje, hij is net papa geworden en hij komt uit Den Haag en zijn grootste hobby is het bestuderen van het speelschema van FC Groningen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Joh toevalligquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een echte Hagenees die houdt van scooters en gefrituurd eten!
Ligt dat niet uit de buurt?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Haags_kwartiertje, hij is net papa geworden en hij komt uit Den Haag en zijn grootste hobby is het bestuderen van het speelschema van FC Groningen.
Dan heb je geen white knight meer nodig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je alleen meet in harnas.
Die white knight is sws al over naar the dark side.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je geen white knight meer nodig.
Ja klopt, hij is dan ook voor ADO maar die staan bekend om hun grote rivaliteit met FC Groningen.quote:
Een goede bekende van de UI-politie. Inmiddels zijn leven gebeterd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik behoef geen introductie voor jou toch?
Ja dit had je al een keer gezegd! Maar dit is redelijk naturel toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar au naturel wel mooier dan helemaal zo opgetut.
Groen en Geel zijn de bijnamen van twee van mijn vogels, dus H_K is goed gekeurd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja klopt, hij is dan ook voor ADO maar die staan bekend om hun grote rivaliteit met FC Groningen.
Het is haags_kwartiertje opgevallen dat FC Groningen vorig seizoen elke thuiswedstrijd op zondag speelde en dat riekte naar competitievervalsing.
Wanneer ga jij eens een normale UI gebruiken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een goede bekende van de UI-politie. Inmiddels zijn leven gebeterd.
Doe mij maar Annie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit had je al een keer gezegd! Maar dit is redelijk naturel toch?
Ik wil geen normale UI, maar een mooie UI. Mijn UI bestaat uit 11 gekleurde vlakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een normale UI gebruiken?
Dat is tactiek, dan kan ik dichtbij komen en hem in een knuffelgreep houden. Dan kan jij veilig ontsnappen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die white knight is sws al over naar the dark side.
Elf FTFY.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Groen en Geel zijn de bijnamen van twee van mijn vogels, dus H_K is goed gekleurd.
Volgens mij is hij al weer weggegaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Groen en Geel zijn de bijnamen van twee van mijn vogels, dus H_K is goed gekeurd.
Deze is iets te sexualized voor je?quote:
Hij is heel erg lelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil geen normale UI, maar een mooie UI. Mijn UI bestaat uit 11 gekleurde vlakken.
Het was ook wel veel Den Haag hier, dat is misschien voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al weer weggegaan.
Joehoe haags_kwartiertje!
Ik heb 3 corona's op, vergeef me.quote:
Jij hebt liever een Lolita Annie?quote:
30.000 kudo's en upvotes.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel sterren krijgen die?
Je vergeet dat een surinamer overal binnenkomtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan heb je geen white knight meer nodig.
Jammer dat die nooit aan riddergevechten mee hebben kunnen doenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Je vergeet dat een surinamer overal binnenkomt![]()
Wanneer gaan we hem meeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat Iwanius ook een heerlijk speciaalbiertje heeft gedronken, aardige jongen is dat eigenlijk
Hoe oud? Meisje of jongen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaa ben er. Moest even de kleinw voeren
Ik vroeg hoe het met je wederhelft en je kleine ging!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaa ben er. Moest even de kleinw voeren
Klopt, zijn ze te lui voor maar ik nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat die nooit aan riddergevechten mee hebben kunnen doen
goed!! Met u?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het met je wederhelft en je kleine ging!
quote:
Wanneer jij er klaar voor bent ouwe pikquote:
Van praten komen ze er niet hè.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef anonymoussie het volgende:
De gesprekken over kinderen verlopen niet zo soepel tussen mij en mijn vriendin.
Bevalt het vaderschap, Haagje?
Ok maar ik laat Iwanius niet in mijn huis slapen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer jij er klaar voor bent ouwe pik
Ik oefen in mijn slaap af en toe bowl bewegingen, misschien wil Iwanius ook wel meedoen.
Stond dit er altijd al?quote:
Anders waren onze vragen een beetje overbodig.quote:28-06-2015, de geboorte van mijn dochtertje!
Dat staat er sinds euh... 28-06quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stond dit er altijd al?
[..]
Anders waren onze vragen een beetje overbodig.
Die huurt dat ene Landhuis bij Sassem af om er tien El Jefe sigaren te roken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok maar ik laat Iwanius niet in mijn huis slapen.
Goed puntquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stond dit er altijd al?
[..]
Anders waren onze vragen een beetje overbodig.
Mooie zondag was dat, ik weet nog precies wat ik toen deed, namelijk biertjes proevenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat staat er sinds euh... 28-06
Sassenheimquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die huurt dat ene Landhuis bij Sassem af om er tien El Jefe sigaren te roken.
Nee weet ik niet, maar ik vermoed dat de bron van de stroefheid veroorzaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat wil. Of niet wil.
De gedachte aan de verantwoordelijkheid over een heel mensenleven maakt mij nogal benauwd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, maar ik vermoed dat de bron van de stroefheid veroorzaakt.
Nee, daar heb ik slechte herinneringen aan.quote:
Ok gelukkig maar, zullen we een keer gaan bowlen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik slechte herinneringen aan.
Oh nee, dat was Den Haag. De dekselse transvaalwijk
Hoe oud ben je of nog belangrijker, je vriendin.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De gedachte aan de verantwoordelijkheid over een heel mensenleven maakt mij nogal benauwd.
Ik vind dat wij Stijn zijn eerste biertje moeten geven, een lekkere tripel, dan begint hij gelijk goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar, zullen we een keer gaan bowlen?
Ja we zien wel hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je of nog belangrijker, je vriendin.
Is er nog tijd om het gewoon nog even uit te stellen, genoeg stellen die pas halverwege 30 eraan beginnen.
Mijn ouders bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je of nog belangrijker, je vriendin.
Is er nog tijd om het gewoon nog even uit te stellen, genoeg stellen die pas halverwege 30 eraan beginnen.
Ja ik kon toen niet helaasquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie zondag was dat, ik weet nog precies wat ik toen deed, namelijk biertjes proeven
Mijn beste vriend is een nakomertje, maar zijn moeder was al begin 40 zelfs.quote:
Kan gebeuren, er zijn niet veel dingen belangrijker in het leven dan biertjes proeven maar de geboorte van je dochtertje is daar toch wel eentje vanquote:
Ik heb er in een ver geleden eens gebowled. Ik neem aan dat je die vlakbij Ter Leede bedoelt?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar, zullen we een keer gaan bowlen?
Fijn dat je het mij niet kwalijk neemtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan gebeuren, er zijn niet veel dingen belangrijker in het leven dan biertjes proeven maar de geboorte van je dochtertje is daar toch wel eentje van
Dat was heel ontroerend inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kreeg toen wel een app namens mijn grote vriend Opperkleurder en een fok DM bericht van Sked namens jullie allen
Maar in die van mij is veel tijd en moeite gestoken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook al jaren over die van mij.
En anders wil niemand ruzie krijgen met een vrouw die op punt staat te bevallen, dan was VBL in 1x zijn gehele userbestand verloren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan gebeuren, er zijn niet veel dingen belangrijker in het leven dan biertjes proeven maar de geboorte van je dochtertje is daar toch wel eentje van
Ik vrees dat ik morgen keihard ga falen, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn, heb jij als Tourcoach master nog wat tips voor mij?
Ruim jij zijn kots op? Haha!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat wij Stijn zijn eerste biertje moeten geven, een lekkere tripel, dan begint hij gelijk goed.
Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar in die van mij is veel tijd en moeite gestoken.
Ja echt, je moet even een andere maken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
En anders wil niemand ruzie krijgen met een vrouw die op punt staat te bevallen, dan was VBL in 1x zijn gehele userbestand verloren.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was heel ontroerend inderdaad
Ik zou de geboorte van mijn eerste kind alleen missen als ik ergens op een bierfestival cider kon drinken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou vol gaan voor Westra.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik morgen keihard ga falen, maar dat maakt niet uit.
Ja, soort van vlakbij. Nou ja alles is dichtbij in Sassenheim hahahaha.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er in een ver geleden eens gebowled. Ik neem aan dat je die vlakbij Ter Leede bedoelt?
Ja, zo waren we er toch een beetje bij.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kreeg toen wel een app namens mijn grote vriend Opperkleurder en een fok DM bericht van Sked namens jullie allen
Jan Bakelmans Izagirre.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stijn, heb jij als Tourcoach master nog wat tips voor mij?
Wat precies?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Viro het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/all-deals/
is dit niet wat voor jou uccster?
Ik zal mijn team alvast onthullen als je dat wilt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou vol gaan voor Westra.
Volgende keer wil ik ook bij de meet zijn. Mits het een beetje gunstig is ivm de kleine...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zo waren we er toch een beetje bij.
Ja dat willen wij.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal mijn team alvast onthullen als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |