SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Misschien moet je ze na een week toch eens een keer eten geven?quote:
Arische ras, no need to say morequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Duitse cuisine is ook top, hoe komen die Duitsers anders zo groot en stevig?
Nou, ik ben in goed gezelschap zie ik alweerquote:
Nee, ik heet Henk. Dat heb je nota bene zelf bedacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel weer vuig Frans zijn.
Nee, dat is een stukje verder en het is een bus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch bij de tramhalte st janskerkhof?
Er was ook pizza Mario want daar heb ik nog een pizza punt gehaald.
Ook niet Canadees-Frans dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heet Henk. Dat heb je nota bene zelf bedacht.
Volgens mij was het toch echt niet bij de dom.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is een stukje verder en het is een bus.
Maar vanaf daar is het niet zo ver lopen naar het Domplein.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben in goed gezelschap zie ik alweer
Komt door mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef KaBuf het volgende:
Deze SC gaat nog vrij snel.
Tevens: meeten in Roosendaal
Ahwwquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien vraagt die of ze buiten komen spelen?
[ afbeelding ]
Denk het ook.quote:
Jawel want ik was daar ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt niet bij de dom.
Laat ze spelen dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey is dat niet dat beest die jij uitlachte omdat hij aan het verzuipen was?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat was een panter.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey is dat niet dat beest die jij uitlachte omdat hij aan het verzuipen was?
Ja let eens op je toon, je bent net Fylax als hij teveel limonade op heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ferme taal in het Tourcoach-topic.
Bij Janskerkhof staat rond acht uur toch duidelijk Danny Vera! Daar was ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel want ik was daar ook.
[ afbeelding ]
Dat zag ik net pas ja, dat hij daar eerder ook was.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Janskerkhof staat rond acht uur toch duidelijk Danny Vera! Daar was ik.
Sorry, ik schrok van mezelf bij Tourcoach. Ik ga als een God.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja let eens op je toon, je bent net Fylax als hij teveel limonade op heeft.
Vorige week kwam Yvonne even buurten. Meteen twee topics achter elkaar in de Top 10 van snelste NWS-SC-topics ooit...quote:
Hebben nieuwe mensen toch nog nut hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorige week kwam Yvonne even buurten. Meteen twee topics achter elkaar in de Top 10 van snelste NWS-SC-topics ooit...
Je mag het hier alleen over poultjes hebben als ik het ook goed doe, ik kan namelijk helemaal niet tegen mijn verlies.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik schrok van mezelf bij Tourcoach. Ik ga als een God.
Yvonne is nou niet bepaald 'nieuw' te noemenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hebben nieuwe mensen toch nog nut hier.
Had je maar Paul Martens op moeten stellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag het hier alleen over poultjes hebben als ik het ook goed doe, ik kan namelijk helemaal niet tegen mijn verlies.
Nee snap ik maar ik bedoel in de sc. Of komt ze hier ook vaker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yvonne is nou niet bepaald 'nieuw' te noemen
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap die Utrechters sowieso niet. Hebben ze een mooie blikvanger in de stad, noemen ze het ding dom.
Laat dit een les voor je zijn jongeman!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ferme taal in het Tourcoach-topic.
Leuk dat we allebei gelijk hebben gekregen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zag ik net pas ja, dat hij daar eerder ook was.
Ik was op het Domplein.
Het zomaar kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een kat een andere kat zien opeten.
Tuurlijk wel. Het klopt alleen niet, maar je kunt haar best zo noemen. Zal ze waarschijnlijk smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yvonne is nou niet bepaald 'nieuw' te noemen
Komt omdat je altijd in je zolderkamer zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een kat een andere kat zien opeten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap die Utrechters sowieso niet. Hebben ze een mooie blikvanger in de stad, noemen ze het ding dom.
Is de fietsende Mani dan ook een hoax?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat je altijd in je zolderkamer zit.
Ze wilde 'nieuwen' nota bene door bushokjes heen gooienquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het klopt alleen niet, maar je kunt haar best zo noemen. Zal ze waarschijnlijk smakelijk om lachen.
Ja natuurlijk, heb jij wel eens gehoord van een kerel die zijn benen scheert?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is de fietsende Mani dan ook een hoax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |