Dat van die trend, daar ben ik het mee eens. Zelfs op de Windows Phone zag ik steeds meer games die niet eens meer de "Try" optie hadden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ligt niet aan de One, is een algemene trend de laatste jaren, mede omdat games gewoon retecomplex worden om te bouwen en ontwikkelaars/uitgevers daar geen tijd/geld in steken.
Ideaal gezien bestaat een demo uit een stuk spel wat niet direct terug te vinden is in een volledige game maar wel een goede indruk verkoopt.
Bij Arcade games downloadde je altijd de volledige game, ja. Bij normale retail games slechts een gedeelte, die waren vaak niet groter dan 1GB. Op de 360 dan. Op de One heb ik nog nooit een demo gedownload, die zijn er ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:34 schreef OMG het volgende:
[..]
De complexiteit, daar kan ik me dan niet helemaal in vinden, want praktisch alle games waarvan ik een demo heb geprobeerd op de 360, en Windows Phone, waren de volledige games, maar dan alleen speelbaar van en tot een bepaald moment. Je gaat me niet vertellen dat na het kopen de overige 99% van de game in 300kB zit terwijl ik de "demo" al tegen 1GB aan zit.. Ik kan me de laatste keer dat ik een demo speelde die daadwerkelijk een korte snapshot van een deel van een game was bijna niet meer herinneren, dat moet een demo op een floppy of CD-ROM zijn geweest bij 1 of ander tijdschrift.
Had hem van de week even een kwartiertje geprobeerd. Hadden ze niet even de tijd kunnen nemen een tutorial te maken?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Had hem van de week even een kwartiertje geprobeerd. Hadden ze niet even de tijd kunnen nemen een tutorial te maken?Ze verwachten letterlijk van me dat ik een digitale manual ga lezen om te begrijpen wat een bepaalde knop doet.
Van retail games heb ik denk maar 1 of 2 keer een demo gedownload op de 360. Van Arcade bijna altijd wel, ook al wanneer ik er zeker van was dat ik 'm ging kopen. Persoonlijk vond ik dat just handig, en nu best jammer dat er zo weinig demos zijn. Nu moet je afgaan op de mening van één of andere gamejournalist, of je moet 'm maar kopen en er dan achter komen dat je het toch eigenlijk best een slechte game vind (of je laat een game aan je voorbij gaan omdat een aantal reviewers 'm afkraken, maar het stiekem toch best in je straatje past).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:34 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Bij Arcade games downloadde je altijd de volledige game, ja. Bij normale retail games slechts een gedeelte, die waren vaak niet groter dan 1GB. Op de 360 dan. Op de One heb ik nog nooit een demo gedownload, die zijn er ook nauwelijks.
Ik vind het 'hier heb je een level en een objective, zoek het maar uit' idee tof. Maar ik heb nog nooit een Metal Gear gespeeld en heb geen idee wat ik moet doen. Ik probeerde het stealth te doen, maar blijkbaar kan Snake geen takedown van dichtbij doen ofzo? Ik begreep er werkelijk geen fuck van en had geen zin om het met trial and error te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]Deed vroeger niet anders, boekjes doorlezen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:07 schreef DKUp het volgende:
FIFA een paar jaar rust geven, ik ben voor
Het probleem bij PES is gewoon licenties. Ja leuk dat je de CL hebt, maar dat is niet genoeg. Bij de PS4 kan je het dadelijk wel aanpassen maar bij de X1 mag het niet van MS.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik merkte laatst wat voor een enorm verschil er in sportgames kan zijn. Ik was gewend dankzij EA Access NBA Live 15 te spelen, vermaakt me er wel mee maar niet geweldig. Toen heb ik in een dronken bui NBA 2K15 gekocht en holy motherfucker shit wat een verschil. Spel speelt zoveel soepeler, animaties zijn zoveel beter.
Zelfde kan dus ook met FIFA, alleen is de concurrentie gewoon minder sterk. PES verkoopt al jarenlang niet in dezelfde orde van grootte als FIFA dus daar hoeft EA weinig voor te vrezen...
Mjah, als ze het teveel veranderen terwijl het voor de meeste mensen nu gewoon best fijn aanvoelt, dan krijgen ze ook weer gezeik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar zit echt niemand op te wachten. Hoop dat ze een keer wat tijd in dat kut spel steken zodat het ook daadwerkelijk beter wordt. Alle games worden beter, mooier en leuker... Alleen FIFA blijft gewoon kut. Ongelooflijk hoe ze dat met zo'n groot team voor elkaar krijgen.
Aangezien er in veel van die links een jaartal staat (2016) zal het wel een eSports evenement zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Microsoft will likely unveil something called Xbox Elite Series today
Een soort E-sport of toch iets van hardware?
FIFA 15 < FIFA 14 < FIFA 13 < FIFA 12... Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het spel scoort ook elk jaar lager met ratings maar als je teveel kritiek levert krijg je allemaal fanboys over je heen en je wilt ook geen ruzie met EA want dan loop je een hoop mis. Er is zoveel ruimte voor nieuwe features maar ze zijn liever lui dan moe, het geld krijgen ze toch wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, als ze het teveel veranderen terwijl het voor de meeste mensen nu gewoon best fijn aanvoelt, dan krijgen ze ook weer gezeik.
Bij FIFA15 vond ik bijvoorbeeld dat de gameplay juist weer achteruit gegaan was, vergeleken met het heerlijk spelende FIFA14.
FIFA14 was redelijk frustratie-vrij, maar in FIFA15 heb je nu dus opeens toch weer die domme penalties tegen en andere dingetjes die voor FIFA14 al jaren erin zaten en vrij veel ergernis konden opleveren.
Wat betreft de previews voor FIFA16 lijkt men over het algemeen trouwens wel weer erg positief te zijn, wat betreft de gameplay.
Andere zaken, zoals gewoon de career-mode, en de graphics, etc etc, die zouden idd wel eens op de schop mogen, want dat is broken en/of outdated.
Daarnaast mogen ze best eens eindelijk een fatsoenlijke character-creator toevoegen, zodat je de bestaande spelers aan kunt passen wanneer ze niet goed (genoeg) lijken.
PES lijkt qua gameplay ook weer goede stappen gezet te hebben, maar idd blijft daar het grote nadeel het gebrek aan licenties, en ook het commentaar is waardeloos.
Veel plezier! En is er traditiegetrouw na de briefing ook meteen de kans om alle games te spelen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:50 schreef Pheno het volgende:
Topdrukte in de zaal. Maar ik zit op de vijfde rij
yup.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Veel plezier! En is er traditiegetrouw na de briefing ook meteen de kans om alle games te spelen?
Jup.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Is dat trouwens hetzelfde openingsfilmpje als E3?
wel erg gelijkend andersquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:03 schreef Noppie2000 het volgende:
HYPE
Is dat trouwens hetzelfde openingsfilmpje als E3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |