quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:59 schreef Fylax het volgende:
Hallon, wie verzorgt de Weekendbagger-OP dit weekend? Ik wilde het graag doen, maar helaas zit ik op het strand en ben ik niet in de gelegenheid om een kek topicque te maken.
Ik zie graag de Weekendbagger zometeen verschijnen.
Love aan de ONZ mods, groetjes van de Reporter met de iets te Grote Oren.
IK OOK!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:04 schreef Fylax het volgende:
Wat ben je toch een held.Hier wacht ik al het hele weekend op. Dank daarvoor.
Het weekend is 4 minuten en 18 seconden oud gekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:04 schreef Fylax het volgende:
Wat ben je toch een held.Hier wacht ik al het hele weekend op. Dank daarvoor.
Ik bedoel de hele week, sorry.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het weekend is 4 minuten en 18 seconden oud gek
Ik had het net met mijn vader er over, hoe jammer het is dat de alcoholleeftijd naar 18 is gegaan. Ik zit op dit moment lekker te loungen bij een strandtent, maar helaas kan ik niet genieten van een lekker biertje. Als ze de leeftijd niet hadden verhoogd, had ik lekker kunnen genieten.quote:
Balen voor je. Ik drink wel dubbel vanavond. Om te compenseren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had het net met mijn vader er over, hoe jammer het is dat de alcoholleeftijd naar 18 is gegaan. Ik zit op dit moment lekker te loungen bij een strandtent, maar helaas kan ik niet genieten van een lekker biertje. Als ze de leeftijd niet hadden verhoogd, had ik lekker kunnen genieten.
Ja beetje stom hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had het net met mijn vader er over, hoe jammer het is dat de alcoholleeftijd naar 18 is gegaan. Ik zit op dit moment lekker te loungen bij een strandtent, maar helaas kan ik niet genieten van een lekker biertje. Als ze de leeftijd niet hadden verhoogd, had ik lekker kunnen genieten.
Inderdaad, erg jammer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja beetje stom he
Van af en toe een biertje op 16-jarige leeftijd is nog nooit iemand slechter geworden
Een paar biertjes ja, jammer dat het nooit bij die paar blijft.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja beetje stom he
Van af en toe een biertje op 16-jarige leeftijd is nog nooit iemand slechter geworden
Alcoholistquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd ik doe mee!! Had je nog intresse? Heb ze nogquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Balen voor je. Ik drink wel dubbel vanavond. Om te compenseren.
Sixpackjes Dors van de Jumbo wegtikken vanavondquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:29 schreef smegmanus het volgende:
Koude amigo's omdat corona te duur is en crisis enzulks.
At maar nat en koud is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sixpackjes Dors van de Jumbo wegtikken vanavond
Zou zomaar kunnen, ik lust het nietquote:
Grappigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ik lust het niet
Stender is ook wel te happen maar toch nog 2%niet ideaal als je nog moet rijdenquote:
Ik vind radler te bitterquote:
Nog nooit gehad. Wel een beetje wijn, bier en champagne geproeftquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:36 schreef Geerd het volgende:
Zelfs die ouderwetse mierzoete breezers etc niet?
Fylax toch, zo'n nette jongeman als jijquote:
Voor vrouwen ja, goedzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:41 schreef Fylax het volgende:
Ik kom trouwens straks als ik thuis ben met een hele lading pics voor vrouw0n.
Ik schrok, ik dacht even dat ik echt voor vrouwen had getypt.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik schrok, ik dacht even dat ik echt voor vrouwen had getypt.
Ik wil best speciaal voor jou wel wat foto's van mannen in pak plaatsen, maar dat doe ik dan wel op een kloon. Moet mijn reputatie als chickfixende heterofylax wel behouden.
Amstel Radler?quote:
Die radlers met die toegevoegde vruchtenlimonades zijn me weer veel te zoet, behalve Grolsch mandarijn. Die is wel lekker!quote:
Zelfs de 0.0 radlers vind ik te bitterquote:
Ik heb citroen eens geprobeerd, de rode vruchten variant, en de appel vatiant. Allemaal bitter. Ik ben niet meer te reddenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die radlers met die toegevoegde vruchtenlimonades zijn me weer veel te zoet, behalve Grolsch mandarijn. Die is wel lekker!
Damn!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb citroen eens geprobeerd, de rode vruchten variant, en de appel vatiant. Allemaal bitter. Ik ben niet meer te redden
Even googelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Hmmm Fosters bier zou misschien nog iets kunnen zijn. Dat is water met een vleugje smaak wat met een klein beetje fantasie ergens in de verte iets op bier lijkt.
Nou ja, nee is nee gewoon, klaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Even googelen.
Hahaha, ik weet het, qua drank voldoe ik totaal niet aan het typische plaatje. Zoveel mensen hebben me al aan de drank proberen te krijgen, zonder succes
Nouja kun je mooi bobben tochquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Even googelen.
Hahaha, ik weet het, qua drank voldoe ik totaal niet aan het typische plaatje. Zoveel mensen hebben me al aan de drank proberen te krijgen, zonder succes
Zeg dat maar tegen al die bekrompen lui die meteen "DRUGS!" lopen te gillen als ze het woordje "wiet" horen.quote:
Ja precies, met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen al die bekrompen lui die meteen "DRUGS!" lopen te gillen als ze het woordje "wiet" horen.
"Wiet is drugs en DUS slecht, anders zou het geen drugs heten!"
- Het is SOFTdrugs, terwijl alcohol feitelijk een harddrug is."
Blowen maar pas twee keer gedaan hoor, spacecake nog nooit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk wel waar. Maar blow je dan of spacecake?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Blowen maar pas twee keer gedaan hoor, spacecake nog nooit.
Ow ja doe maarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd ik doe mee!! Had je nog intresse? Heb ze nog
12quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nou ook meteen het enige wat ik heb gedaan.Hoe oud ben jij dan?
Ik vond het gewoon te bitter... Maar hen nog niet alles geproefd dus dat kan nog veranderenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, nee is nee gewoon, klaar.
Het is geen must om alcohol te drinken.
Geen rijbewijsquote:
Nog nooit een sigaret aangeraakt.quote:
Een echte FOK!-ster dusquote:
Ik spam het al.. Maar misschien crip fridayquote:
Jatoch. Zolderkamer. Metalautistquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:58 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je op zoek naar hete dames, pa van fylax? Maak een fok! account aan. Kijk mee met de OP's van je zoon en beleef de intense sensatie die meiden teweeg kunnen brengen.
Heeft ze nou een snor?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:58 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Speel met mij in de zandbak fylax
Het hele perron 1 was ook overhoop, extraction point is not cleae i repeat do not land the tango'squote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geerd, g'dumme. Heb je gemist op 't station. Ik was vertraagd.
Hahahahaha inderdaad. Puinhoop. Wilde nog via Leeuwarden omrijden voor wegleren, maar de puinhoop bij Akkrum was net opgeruimd, weinig zin aan. 1e klas Virm naar Groningen gegaan, weekend!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het hele perron 1 was ook overhoop, extraction point is not cleae i repeat do not land the tango's
Liepen er nog wel 2 had je 2 bakkies vast?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahahaha inderdaad. Puinhoop. Wilde nog via Leeuwarden omrijden voor wegleren, maar de puinhoop bij Akkrum was net opgeruimd, weinig zin aan. 1e klas Virm naar Groningen gegaan, weekend!
Neuh, stond netjes te wachten bij de oude traverse. Ging jij naar Lw om 14.18 ?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Liepen er nog wel 2 had je 2 bakkies vast?
Had. Dit is er nog van overgebleven. Het meest leipe is dat ik geen idee heb waar het is, ik had het zelfs extra opgeslagen op cd maar het is allemaal weg. En ja ik heb eraan gedacht dat een ex of mijn vriendin het heeft weggehaald maar ik kan me het niet voorstellenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Jodel heeft een beste map met viezigheid.
[ afbeelding ]
Vrouwen moeten ook altijd alles verpestenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Had. Dit is er nog van overgebleven. Het meest leipe is dat ik geen idee heb waar het is, ik had het zelfs extra opgeslagen op cd maar het is allemaal weg. En ja ik heb eraan gedacht dat een ex of mijn vriendin het heeft weggehaald maar ik kan me het niet voorstellen
Nee toen was ik al in Enschede,quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, stond netjes te wachten bij de oude traverse. Ging jij naar Lw om 14.18 ?
Welk dienstnummer had je? Ik heb jullie dienstenapp op de telefoon.quote:
Och als je zoveel prono kijkt als ik doe, zijn het net mannen met platte kontenquote:
Nou opzich wil ik die elke dag wel alleen 5 uur later en niet met dit weer want dm90 en mat 64 is niet fijn met dit weerquote:
Ja, kakhitte. Bij ons zijn de airco's redelijk intact gebleven met de warmte. Voorin sowieso. Da's wel chill.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou opzich wil ik die elke dag wel alleen 5 uur later en niet met dit weer want dm90 en mat 64 is niet fijn met dit weer
Hoe laat was je in Zwolle dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, kakhitte. Bij ons zijn de airco's redelijk intact gebleven met de warmte. Voorin sowieso. Da's wel chill.
Nou ja misschien een zijweg die je dan kan nemenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och als je zoveel prono kijkt als ik doe, zijn het net mannen met platte konten
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je ook die app dat je die diensten in kan zien ofzo
Op een gegeven moment neuk je alles als je maar warm isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:39 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja misschien een zijweg die je dan kan nemen
Een tosti-ijzerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op een gegeven moment neuk je alles als je maar warm is
Zo is dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:49 schreef Geerd het volgende:
We moeten toch een paar milfjes hebben die pils komen inschenken
Tijd voor een topic. Ik zal eens iets in elkaar stampen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog niet vast staat
Avond tot 05.00 nacht tot 12.00 ochtend tot 16.00 en dan dag weer tot 05.00quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Avond tot 05.00 nacht tot 12.00 ochtend tot 16.00 en dan dag weer tot 05.00
Kom je nog wel achter kleine Fylax, over 15/20 jaar misschien later of eerder.quote:
Wij ookquote:
Gozert dat branden wordt hem niet ben ik bang als je een stikky hebt van 20 gig ofzo?quote:
Gaaf beetje zuipenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yes begin augustus naar Londen, kijk er echt naar uit.
Stuur anders gewoon je HDD op!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz houdt het ff op ben ik bang bewaar ze nog wel ff voor je
Die mag je houden. Ik heb al genoeg (lees: teveel)quote:
Nog tips?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die mag je houden. Ik heb al genoeg (lees: teveel)
Wat zoek je?quote:
Ja daar kan ik niks mee natuurlijk. Dan kan ik heel mn collectie op gaan zitten noemen en dat is letterlijk teveel om op te noemenquote:
Ik ken het probleemquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niks mee natuurlijk. Dan kan ik heel mn collectie op gaan zitten noemen en dat is letterlijk teveel om op te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |