Damn!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb citroen eens geprobeerd, de rode vruchten variant, en de appel vatiant. Allemaal bitter. Ik ben niet meer te redden
Even googelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!
Hmmm Fosters bier zou misschien nog iets kunnen zijn. Dat is water met een vleugje smaak wat met een klein beetje fantasie ergens in de verte iets op bier lijkt.
Nou ja, nee is nee gewoon, klaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Even googelen.
Hahaha, ik weet het, qua drank voldoe ik totaal niet aan het typische plaatje. Zoveel mensen hebben me al aan de drank proberen te krijgen, zonder succes
Nouja kun je mooi bobben tochquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Even googelen.
Hahaha, ik weet het, qua drank voldoe ik totaal niet aan het typische plaatje. Zoveel mensen hebben me al aan de drank proberen te krijgen, zonder succes
Zeg dat maar tegen al die bekrompen lui die meteen "DRUGS!" lopen te gillen als ze het woordje "wiet" horen.quote:
Ja precies, met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen al die bekrompen lui die meteen "DRUGS!" lopen te gillen als ze het woordje "wiet" horen.
"Wiet is drugs en DUS slecht, anders zou het geen drugs heten!"
- Het is SOFTdrugs, terwijl alcohol feitelijk een harddrug is."
Blowen maar pas twee keer gedaan hoor, spacecake nog nooit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk wel waar. Maar blow je dan of spacecake?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Blowen maar pas twee keer gedaan hoor, spacecake nog nooit.
Ow ja doe maarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd ik doe mee!! Had je nog intresse? Heb ze nog
12quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nou ook meteen het enige wat ik heb gedaan.Hoe oud ben jij dan?
Ik vond het gewoon te bitter... Maar hen nog niet alles geproefd dus dat kan nog veranderenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, nee is nee gewoon, klaar.
Het is geen must om alcohol te drinken.
Geen rijbewijsquote:
Nog nooit een sigaret aangeraakt.quote:
Een echte FOK!-ster dusquote:
Ik spam het al.. Maar misschien crip fridayquote:
Jatoch. Zolderkamer. Metalautistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |