quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:58 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je op zoek naar hete dames, pa van fylax? Maak een fok! account aan. Kijk mee met de OP's van je zoon en beleef de intense sensatie die meiden teweeg kunnen brengen.
Heeft ze nou een snor?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:58 schreef jodelahity het volgende:
[ afbeelding ]
Speel met mij in de zandbak fylax
Het hele perron 1 was ook overhoop, extraction point is not cleae i repeat do not land the tango'squote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geerd, g'dumme. Heb je gemist op 't station. Ik was vertraagd.
Hahahahaha inderdaad. Puinhoop. Wilde nog via Leeuwarden omrijden voor wegleren, maar de puinhoop bij Akkrum was net opgeruimd, weinig zin aan. 1e klas Virm naar Groningen gegaan, weekend!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het hele perron 1 was ook overhoop, extraction point is not cleae i repeat do not land the tango's
Liepen er nog wel 2 had je 2 bakkies vast?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahahaha inderdaad. Puinhoop. Wilde nog via Leeuwarden omrijden voor wegleren, maar de puinhoop bij Akkrum was net opgeruimd, weinig zin aan. 1e klas Virm naar Groningen gegaan, weekend!
Neuh, stond netjes te wachten bij de oude traverse. Ging jij naar Lw om 14.18 ?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Liepen er nog wel 2 had je 2 bakkies vast?
Had. Dit is er nog van overgebleven. Het meest leipe is dat ik geen idee heb waar het is, ik had het zelfs extra opgeslagen op cd maar het is allemaal weg. En ja ik heb eraan gedacht dat een ex of mijn vriendin het heeft weggehaald maar ik kan me het niet voorstellenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:30 schreef Monopoly het volgende:
Jodel heeft een beste map met viezigheid.
[ afbeelding ]
Vrouwen moeten ook altijd alles verpestenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Had. Dit is er nog van overgebleven. Het meest leipe is dat ik geen idee heb waar het is, ik had het zelfs extra opgeslagen op cd maar het is allemaal weg. En ja ik heb eraan gedacht dat een ex of mijn vriendin het heeft weggehaald maar ik kan me het niet voorstellen
Nee toen was ik al in Enschede,quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, stond netjes te wachten bij de oude traverse. Ging jij naar Lw om 14.18 ?
Welk dienstnummer had je? Ik heb jullie dienstenapp op de telefoon.quote:
Och als je zoveel prono kijkt als ik doe, zijn het net mannen met platte kontenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |