Herkenbare situaties dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef krijgerrtje het volgende:
Huh, Zoe, 8? 9 toch?S is net 8 maanden geweest, en die was toch net wat later dan jouw meiden dacht ik
![]()
Oef, wat klinkt dat vermoeiend. S heeft pas net het zitten een beetje onder de knie, maar wil nu ook continu staan. Zelfs op het aankleedkussen klampt ze zich aan me vast om zich op te trekken
De Zeeman!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Zoe wat lijkt meisje met het roze broekje (S?) enorm veel op jou zeg! En wat zijn ze toch leuk en lief samen
Lou met die kwark!op zich nog best gelijkmatig over haar gezicht gesmeerd
. Waar is haar jurkje van?
En vrolijke Melba in zn zithoek!
Want t meiske heeft nog niet genoeg namelijkquote:
L ging in badquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:01 schreef Radyhyn het volgende:
Cool dat ze ze bij de Ikea hebben Cactus!
Hahaha Skittles.. beter kwark dan latexverf
Melle wat goed!
Haha JM! L wilde ook douchen
Chronisch tekort hebben ze altijdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Want t meiske heeft nog niet genoeg namelijkhet wordt gênant, ik durf niet eens een foto van haar kast te maken. (in my defence: ik heb denk ik 10-20% zelf gekocht
)
Ah okee. Het lukt me niet altijd om alles mee te lezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:40 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Spees
Dat is E. Twinkle zei het ook al in het vorige topic.
Loulekker kwark!
Kwakz0r, ahwat is hij schattig zo! En
Zitten!
Foto!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Want t meiske heeft nog niet genoeg namelijkhet wordt gênant, ik durf niet eens een foto van haar kast te maken. (in my defence: ik heb denk ik 10-20% zelf gekocht
)
Dat is ook logisch!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah okee. Het lukt me niet altijd om alles mee te lezen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:45 schreef DJMO het volgende:
even een algemenevoor de leuke foto's allemaal!
mijn baby was helemaal overstuur net van de prikjes vanmorgenecht door merg en been dat gehuil .. En wat ik al verwacht had, ze begonnen te zeuren over z'n gewicht. Ja, hij zit aan de onderkant van de curve, al die tijd al. Maar omdat hij heel duidelijk de vier maanden dip heeft die veel bv-baby's heeft (je ziet het duidelijk op de curve) vond ze dat ze me wel moest waarschuwen. Ik heb gezegd dat ik het wel mee vind vallen en dat hun weegschaal ook nog eens dik honderd gram verschilt met mijn eigen weegschaal. Michael is hartstikke levendig, alert, vrolijk en tevreden. Ontwikkelt zich ook prima, fysio, logo en oogarts waren tevreden over hem. Bij het maken van een nieuwe afspraak voor de zes maanden moest ik perse weer op de maandagmiddag van de assistente, want ik was nou eenmaal bij die vpk ingedeeld. Ik gaf aan dat ik om kwart over twee op het schoolplein moet staan om twee kleuters op te halen, en dat ik een uur onderweg ben. "kunt u om tien voor drie?" .. heb de afspraak nou om tien voor half vier laten zetten, maar ik ga maandag bellen om een andere afspraak of m'n eigen vpk vragen of ze weer een huisbezoek kan doen (voordelen: Ik hoef niet met twee vermoeide kleuters een uur heen en een uur terug, én ik heb m'n eigen weegschaal bij de hand.
sorry voor 't lange verhaal
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Radyhyn het volgende:
DJ wat sneu dat hij zo last had van het prikje
Arm konijntje bij de kinderboerderij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Radyhyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd so fluffeehhhquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Radyhyn het volgende:
[ afbeelding ]
ja klopt. En als ik naar Michael kijk, zie ik een heerlijk ventje wat het goed doet, wat zich op dit moment vooral vocaal ontwikkelt. Hij zit vanaf de geboorte al onderaan de curve (2885) maar is tevreden met borstvoeding op verzoek, en ook al is het redelijk minimaal, hij groeit gestaag door. No offence naar de baby's die in het midden of meer bovenaan in de curve zitten, maar als michael per week 200 gram zou aankomen, zou ik binnen no-time een moddervette baby hebben die zichzelf in de weg zit (denk ik). Hij is gewoon mooi in verhouding.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:32 schreef Cholula het volgende:
Vervelend dat het CB zo'n ander beeld heeft van M, DJMO. Je houdt zelf toch zijn gewicht ook bij en de kinderarts kijkt ook mee toch?
Dit is bij mn ouders, wij wonen (nog) gelijkvloers... maar kwestie van tijd voor ze thuis ook overal op en in gaat klimmen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
GM, je hebt een klimmert!! Haal het traphekje maar tevoorschijn hoor, niets is meer veilig in huis!
Kwark-RapleyVolgende keer gewoon de kinderstoel in het bad zetten
![]()
Vaste vpk bij het CB? Wij hebben tot nu toe steeds iemand anders gezien, behalve de vrouw achter de computer, dat is altijd dezelfde. Ik vind het prima, hoewel de vrouw van de laatste keer wel de fijnste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |