Herkenbare situaties dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef krijgerrtje het volgende:
Huh, Zoe, 8? 9 toch?S is net 8 maanden geweest, en die was toch net wat later dan jouw meiden dacht ik
![]()
Oef, wat klinkt dat vermoeiend. S heeft pas net het zitten een beetje onder de knie, maar wil nu ook continu staan. Zelfs op het aankleedkussen klampt ze zich aan me vast om zich op te trekken
De Zeeman!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Zoe wat lijkt meisje met het roze broekje (S?) enorm veel op jou zeg! En wat zijn ze toch leuk en lief samen
Lou met die kwark!op zich nog best gelijkmatig over haar gezicht gesmeerd
. Waar is haar jurkje van?
En vrolijke Melba in zn zithoek!
Want t meiske heeft nog niet genoeg namelijkquote:
L ging in badquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:01 schreef Radyhyn het volgende:
Cool dat ze ze bij de Ikea hebben Cactus!
Hahaha Skittles.. beter kwark dan latexverf
Melle wat goed!
Haha JM! L wilde ook douchen
Chronisch tekort hebben ze altijdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Want t meiske heeft nog niet genoeg namelijkhet wordt gênant, ik durf niet eens een foto van haar kast te maken. (in my defence: ik heb denk ik 10-20% zelf gekocht
)
Ah okee. Het lukt me niet altijd om alles mee te lezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:40 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Spees
Dat is E. Twinkle zei het ook al in het vorige topic.
Loulekker kwark!
Kwakz0r, ahwat is hij schattig zo! En
Zitten!
Foto!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Want t meiske heeft nog niet genoeg namelijkhet wordt gênant, ik durf niet eens een foto van haar kast te maken. (in my defence: ik heb denk ik 10-20% zelf gekocht
)
Dat is ook logisch!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah okee. Het lukt me niet altijd om alles mee te lezen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:45 schreef DJMO het volgende:
even een algemenevoor de leuke foto's allemaal!
mijn baby was helemaal overstuur net van de prikjes vanmorgenecht door merg en been dat gehuil .. En wat ik al verwacht had, ze begonnen te zeuren over z'n gewicht. Ja, hij zit aan de onderkant van de curve, al die tijd al. Maar omdat hij heel duidelijk de vier maanden dip heeft die veel bv-baby's heeft (je ziet het duidelijk op de curve) vond ze dat ze me wel moest waarschuwen. Ik heb gezegd dat ik het wel mee vind vallen en dat hun weegschaal ook nog eens dik honderd gram verschilt met mijn eigen weegschaal. Michael is hartstikke levendig, alert, vrolijk en tevreden. Ontwikkelt zich ook prima, fysio, logo en oogarts waren tevreden over hem. Bij het maken van een nieuwe afspraak voor de zes maanden moest ik perse weer op de maandagmiddag van de assistente, want ik was nou eenmaal bij die vpk ingedeeld. Ik gaf aan dat ik om kwart over twee op het schoolplein moet staan om twee kleuters op te halen, en dat ik een uur onderweg ben. "kunt u om tien voor drie?" .. heb de afspraak nou om tien voor half vier laten zetten, maar ik ga maandag bellen om een andere afspraak of m'n eigen vpk vragen of ze weer een huisbezoek kan doen (voordelen: Ik hoef niet met twee vermoeide kleuters een uur heen en een uur terug, én ik heb m'n eigen weegschaal bij de hand.
sorry voor 't lange verhaal
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Radyhyn het volgende:
DJ wat sneu dat hij zo last had van het prikje
Arm konijntje bij de kinderboerderij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Radyhyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ermahgerd so fluffeehhhquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef Radyhyn het volgende:
[ afbeelding ]
ja klopt. En als ik naar Michael kijk, zie ik een heerlijk ventje wat het goed doet, wat zich op dit moment vooral vocaal ontwikkelt. Hij zit vanaf de geboorte al onderaan de curve (2885) maar is tevreden met borstvoeding op verzoek, en ook al is het redelijk minimaal, hij groeit gestaag door. No offence naar de baby's die in het midden of meer bovenaan in de curve zitten, maar als michael per week 200 gram zou aankomen, zou ik binnen no-time een moddervette baby hebben die zichzelf in de weg zit (denk ik). Hij is gewoon mooi in verhouding.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:32 schreef Cholula het volgende:
Vervelend dat het CB zo'n ander beeld heeft van M, DJMO. Je houdt zelf toch zijn gewicht ook bij en de kinderarts kijkt ook mee toch?
Dit is bij mn ouders, wij wonen (nog) gelijkvloers... maar kwestie van tijd voor ze thuis ook overal op en in gaat klimmen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
GM, je hebt een klimmert!! Haal het traphekje maar tevoorschijn hoor, niets is meer veilig in huis!
Kwark-RapleyVolgende keer gewoon de kinderstoel in het bad zetten
![]()
Vaste vpk bij het CB? Wij hebben tot nu toe steeds iemand anders gezien, behalve de vrouw achter de computer, dat is altijd dezelfde. Ik vind het prima, hoewel de vrouw van de laatste keer wel de fijnste was
Ro groeit goedquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:59 schreef faptist het volgende:
Melle![]()
Had ik al laten doorschemeren dat ik verliefd op je ben?
Wat een allerschattigste blik met z'n rupsje nooit genoeg![]()
Kwarkprinsesje![]()
Blik naar het konijn![]()
"I'll eat your soul"
Kris
Ik werd zo gelukkig van je post. Hoop dat de roze wolk nog heeeeeeeel lang blijft!
Kan iemand mij vertellen hoe Kruidvat met dit design door de ontwerpcommissie is gekomen?
Ik denk nou niet echt aan een schone luier wanneer ik haar benen omhoog flip.
[ afbeelding ]
Ro weegt nu 6800 gram, 63 cm met een hoofdomtrek van 42,5.
Gaat zo hard!
Vandaag is ze zo'n blij ei. Bellen blazen, kwijlen, lachen -soms hard op en vooral veel brabbelen. Ahkie ahkieghhh kggg
Ik maak haar klanken steeds na en dan heeft ze de grootste lol. Hele gesprekken.
Dus ja.. Kris.. hier nog zo'n zwever op de roze wolk.
Sterkte! Zo vervelend als je iets verkeerd hebt gegeten. Heeft het wel opgelucht dat je diner er uit is of voel je je nog steeds brak?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 03:21 schreef JufMariska het volgende:
Wakker sinds 1.15, uk kan de rust niet vinden en wij hebben allebei iets verkeerds gegeten lijkt hetJ is nu met 'm naar de woonkamer, ik mag slapen maar lig te huilen. Beuh
Update: daar ging m'n diner... En wakkere baby krijgt pcm, lijkt last te hebben van zijn mondje
Ben je gisteravond geweest dan? Ik ga woensdag kijken met Sjaak, aan het begin van de middag. Kermis-meetquote:Op zaterdag 18 juli 2015 06:08 schreef Nikooos het volgende:
[..]
die heb ik nog proberen te winnen op de kermis voor onze dame. Lukte niet...
Wat lekker DaD!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooh JM, wat een rotnacht.. Beterschap, ook voor je mannen!
Nieuwe Kruidvatluiers? Wij zitten nog flink in de voorraad, zal nog wel even duren voor we daar iets van merken. Pampers heeft ook luiers met geel in het randje, hoe vaak ik daardoor inderdaad al niet gedacht heb dat er een poepluier was...
Kwak, zal ik het boek maar terugsturen?. 20.30 - 23.30 - 4.30 - slaapt nog! Ik weet dat het nog lang geen doorslapen is, maar ik ben hier nu even dolgelukkig mee.
.
8 oktoberquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:45 schreef Loj het volgende:
Chips, Spees...,
Ik heb je per ongeluk verwijderd uit de baby wiki.
Maar ik weet niet precies wanneer S is geboren.
Als je vertelt wanneer zet ik je er wel weer in.
Sorry
Je zou het toch een keer kunnen proberen? Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:32 schreef Zoë23 het volgende:
Wel lekker fannetje!
En slaap voor DaD![]()
JMwat een rotnacht.
Faptistbijzondere luier.
Wij gebruiken jumbo luiers (vanaf mt2. Mt1 pampers)bevalt super goed.
Nooit doorlekken, in 8mnd misschien 5 kakpakjes gehad. Luiers doorstaan de nacht ook goed. (van 19-7:30).
Gisteravond moest S veel huilencombi verlatingsangst en tandjespijn lijkt het. Ze kruipt nu ook de hele tijd op schoot en als we weglopen = huilen.
E eet en drinkt gelukkig wel goed. Ze wisselen elkaar gelukkig af.
Ik vraag me wel af of S rustiger zou zijn als ze samen met E in een bed zou slapen (omdat ze dan niet alleen is) maar dat durf ik niet zo goed.
Spanje, Andalusie. Huisje met eigen zwembad en de shizzle. We wilden initieel naar Griekenland, maar het vooruitzicht op lege pinautomaten en stranden vol vluchtelingen vonden we dit jaar even wat minder aantrekkelijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:54 schreef Skittles het volgende:
JM![]()
![]()
Slaaps voor DaD! Knapt een mens van op
Je kan het toch een keer proberen Zoë? Of ben je bang dat ze elkaar gaan wakker houden?
Wat een goed bericht van je moeder SQ! Waar ga je heen?
:p dat ze elkaar de ogen uitkrabben ,op elkaar gaan liggen oid.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zou het toch een keer kunnen proberen? Waar ben je bang voor?
Oh mensen, ik heb toch een vakantie geboekt, omdat mijn moeder zo stabiel is durfde ik het aan. Vakantiegaan we al?
dan zou ik het inderdaad gewoon es proberen. Nee heb je...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
:p dat ze elkaar de ogen uitkrabben ,op elkaar gaan liggen oid.
We hebben een babyfoon met camera dus opzich kunnen we het Smiddags en svonds proberen en in de gaten houden.
Hoop dat ze iets aan elkaar hebben tijdens hun verlatingsangst. En anders ga ik weer gewoon naast het bed zitten..deden we bij S.ara ook.
Lekker vakantie !
Wat fijn dat je met je moeder op vakantie kunt
ja mocht bij de opening mee in de freefall. Had ik weer eens gewonnen. Viel qua drukte wel mee en die Smurfin keek dr ogen uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 06:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ben je gisteravond geweest dan? Ik ga woensdag kijken met Sjaak, aan het begin van de middag. Kermis-meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:15 schreef Cholula het volgende:
Je pretletter!
En ik ben van mening dat je je baby bijna niet teveel kan spammen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |