Misschien het ook zoeken in de benamingen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:34 schreef Isegrim het volgende:
http://indebakfestival.nl/
Ze zoeken nog ondernemers. Daar wil ik best gaan staan.Iemand nog leuke ideeën hiervoor, behalve water en brood?
Dat was ook mijn gedachte, het zit héél dicht bij de bakkerij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:02 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien het ook zoeken in de benamingen?
Witte boorden broodjes of zo.
Wel leuke locatie om een keer te staan.
Ben er met Monumentendag geweest. Erg tof om een keer van binnen te zien, zeker als je in de buurt woont en er zo vaak langs komt.
Komen misschien ook wel veel mensen uit de buurt of mensen die interesse hebben in de huizen die ze in de gevangenis gaan maken. Gelijk goede promotie voor de zaak.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:04 schreef Molo het volgende:
Tralollies
Op een houtje bijtertjes
Koekjes van eigen deeg
Zoet brood (ken alleen het Duitse woord stute) met boerenjongens lijkt mij erg lekker.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Brood met boerenjongens, zou dat lekker zijn? En dat dan Zware Jongens noemen.
Die verkopen wij. Ga ik lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:57 schreef Isegrim het volgende:
Net fotosessie van een half uur gehad voor tijdschrift Radar+. We komen in het oktobernummer.
Ik denk aan een soort brioche-bolletjes met boerenjongens in het midden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zoet brood (ken alleen het Duitse woord stute) met boerenjongens lijkt mij erg lekker.
Nee, met een vijl, een schep, een zaag en onderdelen voor een vliegmachine erin natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk aan een soort brioche-bolletjes met boerenjongens in het midden.
Vaste klantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven: why ook eigenlijk not!
Ik was net op de markt, en het is echt noodweer, ik snap wel dat mensen de deur niet uitgaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag gaat de boeken in als rustigste dag ooit, denk ik. Hele tafel ligt nog vol en we gaan over twee uurtjes dicht.
Potverdeurie! Waar woont lullie?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:22 schreef Chell het volgende:
Wij overwogen te komen (mijn bon ligt er nog),maar blijven toch ook maar binnen
Concurrentiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef Isegrim het volgende:
We krijgen echt veel mensen hier die zeggen "Ik ga normaal altijd / ging eerst altijd naar het Vlaamsch Broodhuys".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |