SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nee Fylax is fan van mequote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht het ook nog ergens anders te hebben gezien nl, jarig ofzo ?
Das wel kut voor jequote:
Thanks voor de steun in deze moeilijke tijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das wel kut voor jeHou nog even dapper vol, zodra hij je als een 'flow' kan afvinken huppelt hij wel weer achter iemand anders aan.
Niet 450?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
LTKDV telt als 25 opdringerige tienersletjes.
Niks mis met tienersletjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
LTKDV telt als 25 opdringerige tienersletjes.
12quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:52 schreef Kauai het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier ongeveer dan
30+quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:52 schreef Kauai het volgende:
Onze Cnor trekt het gemiddelde naar 78,3.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:52 schreef Kauai het volgende:
Ah okeequote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Fylax het volgende:
Oja Kauai, ik kan niet meer WhatsAppen mijn mobiel is leeg
Oh jammer zeg, ik wou je net appenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Fylax het volgende:
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Fylax het volgende:
Eergisteren bami op met teveel sambal. Japanse vlag anus de volgende dag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb net gesport.
Ga zo lkkr douchen.
En dan bami eten met peper.
Hoe oud ben jij danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:52 schreef Kauai het volgende:
Oh laat maar.quote:
Geintje toch je lijkt me nog steeds liev.quote:
Sorry ik ga wel weer weg dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
De gemiddelde leeftijd was hier eerst 38, maar door al die jonkies is deze gezakt naar circa 33 jaar en 10 maanden. Een zorgwekkende trend.
Zo vaak kom ik hier niet, wees gerust.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
De gemiddelde leeftijd was hier eerst 38, maar door al die jonkies is deze gezakt naar circa 33 jaar en 10 maanden. Een zorgwekkende trend.
Zuurpruim.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop wel voor september weg te zijn hoor, ben ik tenminste van die kutverjaardagen af.
Het is pas opmerkelijk als het zo'n dag is:quote:
Hoe gaat het met de winkelwagens?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:30 schreef Fokker89 het volgende:
Ha, ik heb lekker alsnog ook weekend.
MOTHERFUCKERS!!!!!!1
Het was zo'n hele week.quote:
We zitten aan de verkeerde kant Elfje.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
Kookze!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
Ohja koken, ging ik anderhalf uur geleden ook al doen
Tot straks!
Erkenner of ontkenner?quote:
Flikker die oude zooi dan ook weg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
Al vind ik het wel zorgelijk dat er steeds meer users komen die jonger zijn dan sommige van mijn paren schoenen.
Prima schoenenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Flikker die oude zooi dan ook weg.
Niemand zit meer op schoenen uit de 2e wereldoorlog te wachten hoor!
Sowieso elke opmerking.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze opmerking gaat door Harry tegen mij gebruikt worden.
Zolang je maar geen bekenner bent.quote:
Dan zou ze zo'n 100 jaar ouder zijn dan ze zegt ...quote:
Ohh ja haha, wauwquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij kwam uit Basra toch?
Specularium noemt mij steeds Armeen
Wel goed voor het leeftijdsgemiddelde.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ze zo'n 100 jaar ouder zijn dan ze zegt ...
Oepsquote:
Dan is ze na Corrie wel de oudste jaquote:
Ik ook maar ik heb ook niet zoveel energie meer.quote:
Moordenaar!quote:
Dat boeit natuurlijk helemaal niemand.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:03 schreef Kauai het volgende:
Ja jongens ik was een 1 vergeten bij het noemen van mn leeftijd.
Weer zo'n smerige Ottomaan dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:03 schreef Kauai het volgende:
1,16?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:03 schreef Kauai het volgende:
quote:
Klein detail, dacht ik noem het even.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat boeit natuurlijk helemaal niemand.
Ze had het over haar leeftijd, niet mijn lengte.quote:
Ik ga toch zeker niet in POL over de genocide 'kwestie' pratenquote:
Kleine vrouwen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze had het over haar leeftijd, niet mijn lengte.
Doe dat dan hier ook niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet in POL over de genocide 'kwestie' praten
Jawel joh, dat kan hier gewoon.quote:
Bij iedereen die hier nieuw binnenkomtquote:
Penerage begon over Armenië.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij iedereen die hier nieuw binnenkomt, dan is dat plaatje van Harry nog uitnodigender.
In een iets andere context.quote:
Nee dat is precies de context.quote:
Nee, Harry roept al weet ik het hoe lang dat Peunage een Armeniër is, dat is een running gag. Dat heeft niets te maken met een politiek statement.quote:
Heb je nou al gekookt? Of kook je nu zelf?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Harry roept al weet ik het hoe lang dat Peunage een Armeniër is, dat is een running gag. Dat heeft niets te maken met een politiek statement.
Het is de NWS SC, dit is zo niet de plek voor zo'n discussie.
Dus ik stop er nu mee.
Ik sta te kijken hoe water aan de kook raakt, het is net zoiets als kijken hoe gras groeit maar hopelijk gaat dit sneller.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou al gekookt? Of kook je nu zelf?
De betreffende 'kwestie' komt hier anders ook vaak genoeg langsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Harry roept al weet ik het hoe lang dat Peunage een Armeniër is, dat is een running gag. Dat heeft niets te maken met een politiek statement.
Dus ik stop er nu mee.
Duurt bij mij ook altijd een paar weken. Kut gasstel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik sta te kijken hoe water aan de kook raakt, het is net zoiets als kijken hoe gras groeit maar hopelijk gaat dit sneller.
Gaan we in elk geval met een goed gevoel het weekend in, ik werd er ook zo ongemakkelijk van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De betreffende 'kwestie' komt hier anders ook vaak genoeg langs
Wel fijn dat we gewoon weer een hekel aan elkaar hebben, als we het met elkaar eens zijn is het gewoon vreemd
Beetje te grote pan opgezet, maar goed dan heb ik zo wel eindelijk pasta.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Duurt bij mij ook altijd een paar weken. Kut gasstel.
Wat is dat voor een saus danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje te grote pan opgezet, maar goed dan heb ik zo wel eindelijk pasta.
De saus kan gewoon in de magnetron dus dat scheelt, lekker mijn eten nucleair nuken.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon tomaten gehakt en groente.
Oh ik ga morgen aan dit bier
[ afbeelding ]
Gewoon op alle manieren fout
Dat heeft gewoon niks meer met bier te maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon tomaten gehakt en groente.
Oh ik ga morgen aan dit bier
[ afbeelding ]
Gewoon op alle manieren fout
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]_!!!!!!!!______________________!!!!!!!__!
Ja weet ik, maar ik ga het wel uitproberen. Zag het net in de supermarkt staan, maar had al veel in mijn mandje werd een beetje zwaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon niks meer met bier te maken.
Wat heb je voor een dik feest dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik, maar ik ga het wel uitproberen. Zag het net in de supermarkt staan, maar had al veel in mijn mandje werd een beetje zwaar.
Oh ja, nee dan is het voor zondag, het vogelfeestje.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja, nee dan is het voor zondag, het vogelfeestje.
Snavelaartjes quicherecept erbijquote:
Wel 4 kaarsjes in de quiche doen he!quote:
Nee ik heb ook die mini cakejes en eigenlijk wil ik ook mini-aardappelcupcakes maken, maar misschien heb ik daar geen zin meer in.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel 4 kaarsjes in de quiche doen he!
De running gags van Harry zijn hilarisch. Iedereen in NWS-SC weet dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus ik stop er nu mee.
Daarom, ik moest nog aan je denken vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De running gags van Harry zijn hilarisch. Iedereen in NWS-SC weet dat.
OH SNAP OH MY SHIZZLE SNIZZLE HARRRRRRRDE COMEBACK. ZOOOOO HARD. OH MY SNAP.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus ik stop er nu mee.
Ondertitel dat eens?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
OH SNAP OH MY SHIZZLE SNIZZLE HARRRRRRRDE COMEBACK. ZOOOOO HARD. OH MY SNAP.
Nee, met postelein.quote:
Aardappelsaladequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
Kijk maar.
[ afbeelding ]
Welke muziek had je in je playlist?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom, ik moest nog aan je denken vandaag.
Maar dat kwam door de muziek in mijn playlist.
HIJ....IS....EEN.... HONDENLULquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke muziek had je in je playlist?
It's a sinquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke muziek had je in je playlist?
Spareribsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
Kijk maar.
[ afbeelding ]
Uccert, kon je met mixxx ook met MP3 streamen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
Spareribs zijn zo lekker, maar ik ben echt te motorisch gestoord om dat in het openbaar te mogen eten.
Er zit een nieuwe hier bij Holland Spoor. Mister Ribs ofzo. Hoorde dat die super goed is en je kan onbeperkt eten voor maar 12 euro.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
Spareribs zijn zo lekker, maar ik ben echt te motorisch gestoord om dat in het openbaar te mogen eten.
Ditquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccert, kon je met mixxx ook met MP3 streamen?
Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe hier bij Holland Spoor. Mister Ribs ofzo. Hoorde dat die super goed is en je kan onbeperkt eten voor maar 12 euro.
Ik voel een Yasmin-Uccie-Boerka-Spareribmeet aankomen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe hier bij Holland Spoor. Mister Ribs ofzo. Hoorde dat die super goed is en je kan onbeperkt eten voor maar 12 euro.
Oh gelukkigquote:
Is LTVDK die boerka dan?:pquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel een Yasmin-Uccie-Boerka-Spareribmeet aankomen.
Nee, daar gaan we onder zitten zodat niemand ziet hoe onelegant we die spareribs naarbinnen schoffelen.quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we onder zitten zodat niemand ziet hoe onelegant we die spareribs naarbinnen schoffelen.
Nee, uiteten met jou en LVDTK lijkt me geen topshow voor mij.quote:
Wil je even op skype kijken, of ben je nog aan het eten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, uiteten met jou en LVDTK lijkt me geen topshow voor mij.
Lekker brand in je anus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Eergisteren bami op met teveel sambal. Japanse vlag anus de volgende dag.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hallo. Nu ben ik geen vreemdeling meer voor je.
ja en ja, momentje even inloggenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je even op skype kijken, of ben je nog aan het eten?
Ik ben een vrouw, ik kan multitaskenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en mij dan de rekening opsturen van de spaghettislierten die tussen je toetsenbord zitten.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ik denk dat ik dat wel lust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
Je had niet zoveel zin om ballen te draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee is gewoon fusillini ofzo, die wokkels.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en mij dan de rekening opsturen van de spaghettislierten die tussen je toetsenbord zitten.
In javaanse bami horen geen ballen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je had niet zoveel zin om ballen te draaien?
Oh, ik dacht dat het stukken gehakt waren, maar dan zal het wel kip zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In javaanse bami horen geen ballen.
Is idd kip.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het stukken gehakt waren, maar dan zal het wel kip zijn
Dun is de modequote:
In geen enkele bami horen ballen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In javaanse bami horen geen ballen.
Uhm nee. Voor de duizendste keer ik ben half NL en half Arubaans.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
In geen enkele bami horen ballen.
Ben jij javaans, ik heb een collega met die achtergrond, die brengt echt goed eten mee naar kantoor.
Oh dat heb ik steeds gemistquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uhm nee. Voor de duizendste keer ik ben half NL en half Arubaans.
Een Arubaan is ook gewoon een Nederlander.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uhm nee. Voor de duizendste keer ik ben half NL en half Arubaans.
Ja maar nu onthoud ik het wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is niet erg.
Ik heb het gevoel dat iedere cultuur in mij zit.
Dat zegt Elflettering ook wel eens, maar die bedoelt denk ik iets andersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is niet erg.
Daar mag je wel een pic van maken. Welk rijst gebruik jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
In nasi a la johannes zitten ook geen ballen.
Wibiquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is niet erg.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Elflettering ook wel eens, maar die bedoelt denk ik iets anders
Volgens mij staat daar al iets van op fok, in cul wel te verstaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daar mag je wel een pic van maken. Welk rijst gebruik jij?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
En ik reed er overheen met het wielletje
Ja het zijn geen buitenkatten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Blijven die katten de hele dag binnen bij jou?
Ook heb deels buitenlands bloed. Voor 1/4e zelfs.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Elflettering ook wel eens, maar die bedoelt denk ik iets anders
Moet ik dat nu gaan zoeken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar al iets van op fok, in cul wel te verstaan.
Ik hou wel van pandan rijst
Ik geen druppel...100% zuiverquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook heb deels buitenlands bloed. Voor 1/4e zelfs.
Duits zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook heb deels buitenlands bloed. Voor 1/4e zelfs.
Niet, ik werd een beetje ziekjes, dus het is verplaatst naar zondag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was eigenlijk het vogel verjaardagsfeest?
Oow. Dan moet je die kattenbak wel vaak een beurt geven.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het zijn geen buitenkatten.
Ze gaan er aan.
He gatver Arnoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oow. Dan moet je die kattenbak wel vaak een beurt geven.
Ik doe het al elke dag?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oow. Dan moet je die kattenbak wel vaak een beurt geven.
Niks mis met Utrecht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb volgens mij wat Utrechts in mij zitten, daar moet je eerst ook maar mee zien te leren leven.
Dank je.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je in Google Nasi a la johannes typt krijg je een hele topic reeks denk ik.
Wordt het een wild feest of een kringverjaardag?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet, ik werd een beetje ziekjes, dus het is verplaatst naar zondag.
Gewoon aan de staart trekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik doe het al elke dag?
Nu probeert een van de verdachte het tussen het wieltje vandaan te krijgen?
Nou er komt alcoholvrij bier met kersensmaak bij dus compleet wild natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wordt het een wild feest of een kringverjaardag?
Ik heb me er wel vermaakt bij de tour start met wielrenners en schitterende muziek, ik noem een Danny Vera.quote:
Ik raad je aan de volledige reeks te lezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dank je.
CUL / Nasi a la Johannes
Jammer dat het alcoholvrij is, anders was ik zeker gekomen!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou er komt alcoholvrij bier met kersensmaak bij dus compleet wild natuurlijk.
quote:Ferry Doedens: ‘Élke Nederlander kent mij!’
Ferry Doedens vindt het ontzettend lastig dat hij ook in het buitenland wordt herkend op straat. Dat vertelt de GTST-acteur dit weekend in Het Parool. Doedens wil op vakantie graag met rust gelaten worden, maar dat gebeurt niet.
“Het maakt niet uit waar ik ben, élke Nederlander kent mij. In de meivakantie was ik met mijn vriend Nuno in Egypte. We hadden per ongeluk een verkeerd hotel geboekt: zo’n typisch Nederlands gezinshotel, echt helemaal kut“, zo laat de soapacteur weten.
De acteur zat in Egypte tussen het gewone volk. “Lag ik op mijn strandbedje te bakken, word ik gewoon aangesproken of ik op de foto wil. Ja, misschien is zo’n foto maken sneller dan uitleggen waarom ik dat op dat moment níet wil, maar ik heb ook mijn rust nodig.”
Hij is pas 4 hè, dan mag het nog niet met echte.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat het alcoholvrij is, anders was ik zeker gekomen!
Ok. Is die al gestart?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik raad je aan de volledige reeks te lezen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is pas 4 hè, dan mag het nog niet met echte.
Ik was heel even bij de tour, was een leuke sfeer. Danny Vera ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb me er wel vermaakt bij de tour start met wielrenners en schitterende muziek, ik noem een Danny Vera.
Wie?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Ferry Doedens: ‘Élke Nederlander kent mij!’
Nou alcohol en vogels is niet een heel erg goeie combinatie.quote:
Wel met teveel klinkers of medeklinkers achter elkaar.quote:
In vogeljaren is dat 28.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij is pas 4 hè, dan mag het nog niet met echte.
Godver, pleurt dat eens onder een spoiler man.quote:
Zal dan maar niet vragen hoe het was...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
Zo, dan kom je terug van een extreem kutmoment en kan ik hier weer even lachen.
Goeden topicjen
Ik geloof dat we al bij topic vier zijn, maar op het gegeven moment staat het op een laag pitje.quote:
Nieuwe Chinees?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst eten bij de chinees gehaald, dat was echt goddelijk zeg man man man.
Wat is het tegenover gestelde?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zo'n beetje het tegenovergestelde, in bepaald opzicht.
Je maakt wel dingen mee he. Maar ik eet inderdaad ook graag bij de chinees.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst eten bij de chinees gehaald, dat was echt goddelijk zeg man man man.
Betekent dat dat jij deels tegen een muur klaagt?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zo'n beetje het tegenovergestelde, in bepaald opzicht.
Nee oud, maar we vreten normaal altijd van de snackbar.quote:
Oh echt, een goed Chinees restaurant isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee oud, maar we vreten normaal altijd van de snackbar.
Misschien ga ik binnenkort wel een keer Japans eten, of Duits. Of .. weet ik veel, ik heb het gevoel dat de hele wereld binnen handbereik is nu.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je maakt wel dingen mee he. Maar ik eet inderdaad ook graag bij de chinees.
Daar kom ik nu ook achter ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, een goed Chinees restaurant is
Veel lekkerder dan de snackbar.
Ik zou dit terugnemen.quote:
Het meer herkenning. De UI-politie is ook aan deel #4 toe en staat ook op een laag pitje.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we al bij topic vier zijn, maar op het gegeven moment staat het op een laag pitje.
Elfketterig vindt dit leuk.
Veel meer ookquote:
Dat is een topzanger, Karina is ook groot fan van hem. Hij stond bij dat st janskerkhofquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik was heel even bij de tour, was een leuke sfeer. Danny Vera ken ik dan weer niet.
Nee, maar voor je het weet, noemt niemand je meer Kauai.quote:
Ja we miste zelfs nog een bak nasi uit de bestelling maar zelfs wat we wel hadden kregen we niet op.quote:
Oh op die manier, dacht weer een of andere FOK! inside joke.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar voor je het weet, noemt niemand je meer Kauai.
Nee, ook niet. Ik ben 100% westers.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Betekent dat dat jij deels tegen een muur klaagt?
Zal er eens naar luisteren.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een topzanger, Karina is ook groot fan van hem. Hij stond bij dat st janskerkhof
Ik bedoel dat een cul topic wat niet meer actief is maar nog een beetje pruttelt op een laag pitje is gezet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het meer herkenning. De UI-politie is ook aan deel #4 toe en staat ook op een laag pitje.
Te laat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Jij mag me kano noemen.
Oh ik moest het terugnemen.
Dan was je wel heel cryptisch of mijn hersenen zijn alvast uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik ben 100% westers.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie wel eens gebakken banaan ofzo van de chinees gegeten? Ik wil de rest van mijn leven niks anders meer denk ik.
Tegenovergestelde zal hij wel VK mee bedoelenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan was je wel heel cryptisch of mijn hersenen zijn alvast uitgeschakeld.
Misschien moet je even met dat bordje zwaaien.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een cul topic wat niet meer actief is maar nog een beetje pruttelt op een laag pitje is gezet.
Ik had op enige erkenning gehoopt voor deze culinaire woordgrap van de meester van de subtiele humor.
Ik ging er bewust serieus op in en deed alsof ik de grap niet snapte omdat ikquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een cul topic wat niet meer actief is maar nog een beetje pruttelt op een laag pitje is gezet.
Ik had op enige erkenning gehoopt voor deze culinaire woordgrap van de meester van de subtiele humor.
Alleen was hij op het Domplein.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een topzanger, Karina is ook groot fan van hem. Hij stond bij dat st janskerkhof
Duitse cuisine is ook top, hoe komen die Duitsers anders zo groot en stevig?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ga ik binnenkort wel een keer Japans eten, of Duits. Of .. weet ik veel, ik heb het gevoel dat de hele wereld binnen handbereik is nu.
Er was ooit eens een oorlog. En daarin zijn de Duitsers verslagen door mensen die onder meer ons land bevrijdden. Duidelijk zo?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan was je wel heel cryptisch of mijn hersenen zijn alvast uitgeschakeld.
Basmati rijstquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Ik maak mijn nasi trouwens liever met basmati rijst.
Nou vroeger kregen ze anabolen voor ontbijt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duitse cuisine is ook top, hoe komen die Duitsers anders zo groot en stevig?
Jij zal wel weer vuig Frans zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik ben 100% westers.
Ja ik ook, of eigenlijk mijn moeder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Dan zat ik op zich wel in de goede richting qua tijd...alleen verkeerde associatie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was ooit eens een oorlog. En daarin zijn de Duitsers verslagen door mensen die onder meer ons land bevrijdden. Duidelijk zo?
Basmati sowiesoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Batman kat? Hoe komt die daar nou weer.quote:
Dat is toch bij de tramhalte st janskerkhof?quote:
Oh maar jij krijgt mij niet op de kast!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ging er bewust serieus op in en deed alsof ik de grap niet snapte omdat ik
1) jou wilde irriteren
2) de UI-politie wilde promoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |