quote:
Het is niet mijn fout dat bonen, uien en knoflook zo goed samen gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:50 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme, de grootste stinkerd in heel de bus gaat weer voor mij zitten.
Ik ben niet racistisch, maar hij was donker getint en rook alsof hij zich al minimaal 3 dagen niet gewassen had. Met z'n vieze hoodie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet mijn fout dat bonen, uien en knoflook zo goed samen gaan.
Te gespierdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
de vrouwen hebben ook een goede reden om american ninja warrior te kijken
Ik heb altijd al gezegd dat het van mij niet zo gespierd hoeft te zijnquote:
2 bakkies na een weekje kan welquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:07 schreef DrNick het volgende:
Hee maar Moebs, jij zou voorlopig toch geen koffie meer drinken?
Leven van een verslaafde.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
zo meteen is het 2 bakkies per week en dan 2 bakkies per dag
dan 2 bakkies per uur
Doe dan gewoon hard drugs, dan heb je aan het eind nog toffe verhalen, niemand wilt luisteren naar een koffieverslaafde.quote:
Ja wel goed, weekend vol feestjesquote:
Wat een lelijkerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
de vrouwen hebben ook een goede reden om american ninja warrior te kijken
Mooi, die past toch niet op zn lichaamquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo lillik dat ie zn kop er af heeft laten halen
Ook niemand naar een RA2 verslaafde.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe dan gewoon hard drugs, dan heb je aan het eind nog toffe verhalen, niemand wilt luisteren naar een koffieverslaafde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |