Laat iig hier af en toe weten hoe het gaat bij je nieuwe job, is altijd spannendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:14 schreef Postbus100 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties in het vorige deelecht een mazzeltje inderdaad
@ Karina: hopen dat jij ook snel iets vindt!
En jij ook gefeliciteerd. London, leuk hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik heb ook al een nieuwe baan. Verhuis over 2 weken naar Londen zelfs. Wat nou crisis
Goed nieuws reeks!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd! Ik heb ook al een nieuwe baan. Verhuis over 2 weken naar Londen zelfs. Wat nou crisis
Londenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:14 schreef Postbus100 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties in het vorige deelecht een mazzeltje inderdaad
@ Karina: hopen dat jij ook snel iets vindt!
gefeliciteerd beide!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:30 schreef Postbus100 het volgende:
Dan ga ook nog even slowchattenik heb vanmorgen een contract getekend voor een nieuwe baan
van callcenterwerk naar een echte WO-startersfunctie
Jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
heheh ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:26 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb nog niks gehoord van YER verder vandaag, maar aangezien ze vandaag mensen ging voorstellen op die vacature, misschien niet zo heel vreemd![]()
Hopelijk gaat het volgende week snel, zo zochten iemand voor per direct. Dus ze moeten niet moeilijk doen en me gewoon die baan geven.. Iedereen blij
Prioriteiten stellen inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog te eten maar toch meteen even aangepast
ik heb het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
volgens mij heb ik deze al gezien.. deze vent komt me erg bekend voor
Ik denk dat ik dit seizoen niet eens gezien hebquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
zolang geleden is deze niet eens op tv geweest
hehe ;p ik blijf wel kijken er is toch niks anders opquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit seizoen niet eens gezien heb
En wij zijn gezellig hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hehe ;p ik blijf wel kijken er is toch niks anders op
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En wij zijn gezellig heJa he
toch?
zeg maar ja
tuurlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En wij zijn gezellig heJa he
toch?
zeg maar ja
een mafkees ;pquote:
Die andere mafkees... Goth/metal-freak die zingend presenteert...quote:
haha jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die andere mafkees... Goth/metal-freak die zingend presenteert...
Naja.. zingenquote:
whahah nu je het zegtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Concert van Mark Anthony loopt niet zo lekker? Als ze op 17 juli reclame maken voor het concert op 18 juli![]()
jahquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
Je baan opzeggen... Ik blijf het vrij stom vinden
nog ff feliciteren hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Totaal offtopic, maar topic moet toch vol
Mijn zus heeft net officieel gevraagd of ik peetoom wil worden van haar kindje
Thnxquote:
En grijs vleesquote:
Driver's seatquote:
met hangende pootjes terug naar oude baasquote:
We lezen meequote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:56 schreef Postbus100 het volgende:
@LPFAN en @burner82: bedankt voor de felicitaties!zit mobiel, dus beiden quoten wordt wat ingewikkeld.
uit de hoge hoedquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:59 schreef Postbus100 het volgende:
Waar haal je nou weer zo snel een konijn vandaan?
blauwe oog is wel mooi hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Postbus100 het volgende:
Nog nooit zo'n vaag en creepy uiterlijk gezien. Vooral die a-symmetrie van die ogen
Ik ben wel eens naar een Cradle of Filth concert geweest... Ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:00 schreef Postbus100 het volgende:
Nog nooit zo'n vaag en creepy uiterlijk gezien. Vooral die a-symmetrie van die ogen
Zelfde opzet. Dus eigenlijk welquote:
Chelsea heet ze toch? benieuwd naar de achternaamquote:
dat vinden ze vaak best lekkerquote:
haha hoezo ;pquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Chelsea heet ze toch? benieuwd naar de achternaam
hahaquote:
Winterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Chelsea heet ze toch? benieuwd naar de achternaam
Als ze doorgaat is het de 2e chelsea... Lastig om uit elkaar te houdenquote:
Thnxquote:
ow wacht ff dan ben ik er niet zeker van.. ik krijg maar 1 te zien als ik zoek op masterchef nz chelseaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze doorgaat is het de 2e chelsea... Lastig om uit elkaar te houden
Emosea en die anderequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze doorgaat is het de 2e chelsea... Lastig om uit elkaar te houden
Dan is deze holmesquote:
Dan kun je er wel meer van de buis halen. Maar ik geloof dat ik daarom alleen nog kookprogramma's kijk en verder Netflix.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
Als ik één programma van de buis mocht halen, dan zou het 'geld maakt gelukkig' zijn. Bah, emo-programma over de rug van zwakke mensen![]()
![]()
En NCIS, Criminal Mindsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan kun je er wel meer van de buis halen. Maar ik geloof dat ik daarom alleen nog kookprogramma's kijk en verder Netflix.
snap ook niet dat je je opgeeft voor zulke dingen, net zoals dat programma als je diep in de schulden zit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:06 schreef Postbus100 het volgende:
Als ik één programma van de buis mocht halen, dan zou het 'geld maakt gelukkig' zijn. Bah, emo-programma over de rug van zwakke mensen![]()
![]()
Ook die kijk ik op Netflix.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En NCIS, Criminal MindsMaar netflix idd
Ben bezig met Sherlock kijken
Ik heb niet zo veel te zeggen over de tv, ik MOET verplicht kijken naar wie doet de afwas en utopiaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan kun je er wel meer van de buis halen. Maar ik geloof dat ik daarom alleen nog kookprogramma's kijk en verder Netflix.
Het kost je je privacy, maar je bent daarna wel uit de problemen (meestal)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
snap ook niet dat je je opgeeft voor zulke dingen, net zoals dat programma als je diep in de schulden zit.
(knuf)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel te zeggen over de tv, ik MOET verplicht kijken naar wie doet de afwas en utopia
truequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het kost je je privacy, maar je bent daarna wel uit de problemen (meestal)
Oh my, moeten we je komen redden?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel te zeggen over de tv, ik MOET verplicht kijken naar wie doet de afwas en utopia
getverdemmequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank u dank uquote:
Netflix heeft vaak maar paar seizoen erop staan. Dat valt me altijd beetje tegenquote:
Nee nog niet nodig. Ik heb alle DVDs van Bones die ik heerlijk kijk als ze op bed ligtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh my, moeten we je komen redden?![]()
truequote:
Op de Amerikaanse Netflix staan alle seizoenen van beide series behalve het nieuwste seizoenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Netflix heeft vaak maar paar seizoen erop staan. Dat valt me altijd beetje tegen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee nog niet nodig. Ik heb alle DVDs van Bones die ik heerlijk kijk als ze op bed ligt
En ze is dus lief
[..]
true
Waarom zie ik die reacties niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee nog niet nodig. Ik heb alle DVDs van Bones die ik heerlijk kijk als ze op bed ligt
En ze is dus lief
[..]
true
all inclusivequote:
klinkt vies, maar balkenbrei is wel weer lekker... Alleen niet nadenken over wat je eetquote:
baaahquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
klinkt vies, maar balkenbrei is wel weer lekker... Alleen niet nadenken over wat je eet
Nou idd!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Die muts heeft dus gelogen over dat ze wist hoe je een fricassee moet maken
Aardappels en jusquote:
Leuke aflevering met de grootste falers, ochquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ben wel blij dat die voorrondes geen vele afleveringen duren
eerste aflevering altijd dit toch en tweede de helft over houden?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ben wel blij dat die voorrondes geen vele afleveringen duren
nou ik moet zeggen dat ik advocaat wel snap. die komt zo weer bij een bureau aan de slag als ze ervaring heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Je baan opgeven als advocaat om te koken... Sommige mensen snap ik echt niet
It's all about passionquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
als je het echt een kutbaan vind.. ;pquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Das waar... Maar dan zou je al niet weg gaan....quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen dat ik advocaat wel snap. die komt zo weer bij een bureau aan de slag als ze ervaring heeft.
Tsja... Ik knutsel ook liever dan ik werkquote:
Dan moet je geen rechten gaan studerenquote:
ow ja, zo bedoel je.... Dit is natuurlijk wel een unieke uitdaging.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Das waar... Maar dan zou je al niet weg gaan....
[..]
Tsja... Ik knutsel ook liever dan ik werk
[..]
Dan moet je geen rechten gaan studeren
Maar als je eerst een rechtenstudie doet, gezinnetje opbouwt, dan bedenkt: ik vind het toch leuker om wat te doen met eten... Je baan opzegt en hieraan meedoet... Klinkt het mij eerder in de oren als een midlife-crisis dan passiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, zo bedoel je.... Dit is natuurlijk wel een unieke uitdaging.
Dus ik snap wel dat ze hier 3 maand in steekt. Mooie bedrag winnen aan spullen en kookboek en wie weet wat ze daar mee binnen kan harken.
Plus Passie idd.
midlifecrimepassionelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar als je eerst een rechtenstudie doet, gezinnetje opbouwt, dan bedenkt: ik vind het toch leuker om wat te doen met eten... Je baan opzegt en hieraan meedoet... Klinkt het mij eerder in de oren als een midlife-crisis dan passie
Arm, arm, arm gezin.... RIP aan de nabestaanden is dan wel op z'n plekquote:
Smakkelijkquote:Op maandag 20 juli 2015 18:30 schreef Nizno het volgende:
* Nizno komt smakkend binnen
ik lees en eet ff mee
Je vroeg erom hequote:Op maandag 20 juli 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
Even wat beelden van de sponsors.
Eetze Nizno
nu ook gelijk naar de keukenquote:Op maandag 20 juli 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Ow, dat was snel gedaan met de 1e ronde kandidaten... Meteen "eliminatie" tot de top 16.
En een "team-opdracht"quote:
uhu ;pquote:
Grunge-Goth-freakquote:Op maandag 20 juli 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
oh ja in dit seizoen zit dat figuur met de mooie make up
hahah jaquote:
Dat is 1quote:
ik kom er niet aan denk ik ;pquote:Op maandag 20 juli 2015 18:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sowieso 15 ingrediënten om kip klaar te maken
Boter, peper, zout, chili, paprikapoeder, knoflook, dan nog een gerechtje ervan te maken (dus iets van aardappel/groente erbij...) Dan gaat het snel :pquote:
hmmm ja oke ;pquote:Op maandag 20 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Boter, peper, zout, chili, paprikapoeder, knoflook, dan nog een gerechtje ervan te maken (dus iets van aardappel/groente erbij...) Dan gaat het snel :p
ook bijgerecht he. dus niet alleen ene stukje kipfilet kruiden maar ook een sausje ( 2 ingrediënten minstens) en aardappeltjes (2 ingrediënten)quote:
Zou er dat niet standaard staan? Net zoals bij de Amerikaanse versie. Ik zie het ook nooit op die trays staan.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Boter, peper, zout, chili, paprikapoeder, knoflook, dan nog een gerechtje ervan te maken (dus iets van aardappel/groente erbij...) Dan gaat het snel :p
boter, peper en zout, waarschijnlijk wel. Maar echte smaakmakers, zoals chili en paprika.. denk het niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zou er dat niet standaard staan? Net zoals bij de Amerikaanse versie. Ik zie het ook nooit op die trays staan.
Een zoet klinkt ook zo raarquote:
quote:
hoeft ie iig niet bij te zoutenquote:Op maandag 20 juli 2015 18:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die stond gezellig te zweten in.zn gnocchi
Rustiek heet dat dusquote:Op maandag 20 juli 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Lol haalt ze dat ding heel uit het vormpje verpest ze het alsnog.
Of Robin Nelissequote:Op maandag 20 juli 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
De broer van Henrik Larsson doet ook mee
[ afbeelding ]
Simon heeft geen filter volgens mijquote:
Bambie kwam het geweer van Josh's opa tegenquote:
quote:
Ik snap het eigenlijk wel... 3 minuten, 15 ingeredienten, bedenken wat je nodig hebt, het zoeken....quote:
uhu ;p zal ook wel stress zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk wel... 3 minuten, 15 ingeredienten, bedenken wat je nodig hebt, het zoeken....
Nieuwe tactiek: If you don't know what to do, wrap it in fill it with baconquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nieuwe tactic: If you don't know what to do, wrap it in fill it with bacon![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hu! Dat zag er echt niet appetijtelijk uit
Ik zie/zag het probleem niet echtquote:
viel mij ook op jaquote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik was vooral onder de indruk van de fallusvormige afwerking bij dat bord van die oudere kerel
Buiten dat het je smaakpapillen een paar uur verlamt?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik was vooral onder de indruk van de fallusvormige afwerking bij dat bord van die oudere kerel
Ik als homo zie het nietquote:
geen last van ;pquote:Op maandag 20 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Buiten dat het je smaakpapillen een paar uur verlamt?
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik als homo zie het nietIk stel mezelf teleur
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik als homo zie het nietIk stel mezelf teleur
met Gary van aussie moet ik ook altijd zo lachen als die wat pittigs krijgt ;pquote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
Het is niet pittig... wait for it.... HEEEELLLPPPPP![]()
George Calombaris dan hequote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
met Gary van aussie moet ik ook altijd zo lachen als die wat pittigs krijgt ;p
Nou idd. Die kan echt niets hebbenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
met Gary van aussie moet ik ook altijd zo lachen als die wat pittigs krijgt ;p
hahah jaquote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Calombaris dan heMaar bij hem zie je het ook echt... Zweet breekt hem letterlijk uit
![]()
Hij heet Georgequote:
ja ik was ff in de warquote:
Gary en George zijn om de een of andere reden ook moeilijk uit elkaar te houden... Heeft mee een tijd gekostquote:
haha ja en het begint allebei ook nog met een G. je wist iig wie ik bedoelde ;Pquote:Op maandag 20 juli 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gary en George zijn om de een of andere reden ook moeilijk uit elkaar te houden... Heeft mee een tijd gekostMaar George was ook de leerling van Gary, kennen elkaar goed.. Dus dat is ook wel lastig, want ze zijn altijd samen
Ja, ik ken maar 1 chef die hard begint te zweten bij pittige gerechtenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ja en het begint allebei ook nog met een G. je wist iig wie ik bedoelde ;P
ik volg ze ook ja ;p ( Gary zijn twitternaam btwquote:Op maandag 20 juli 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik ken maar 1 chef die hard begint te zweten bij pittige gerechtenIk volg ze beide op twitter... George is vooral bezig met restaurant, gary is vooral bezig met MC Aussie en vragen beantwoorden erover
Crispycracklingquote:Op maandag 20 juli 2015 19:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik volg ze ook ja ;p ( zijn twitternaam btw![]()
)
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
CrispycracklingDie van matt is ook leuk... Mattscravat
![]()
En in de verkeerde richting begonnen.....quote:
door een stomme uiquote:
beetje knullige selectie hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En in de verkeerde richting begonnen.....
Och, bij MC NL is dat een finale opdrachtquote:
das waar, nog erger.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, bij MC NL is dat een finale opdracht
idd jaquote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, bij MC NL is dat een finale opdracht
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
geef jezelf een hand, goed doorbakken.
give yourself a hand, well done.
Klopt toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ik voorzie ineens een hele grote stilte hier in het topicquote:Op maandag 20 juli 2015 19:37 schreef LPFAN het volgende:
omg offtopic maar ik heb em overgeschakeld naar rtl5 daar is nu wie is de chef er op. is er 1 nu het dessert aan het maken met flespompoen zegt ze, de pompoen de vrucht voor als je man er niet is.. uhhhh ;p
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik voorzie ineens een hele grote stilte hier in het topic![]()
![]()
Uh watquote:Op maandag 20 juli 2015 19:37 schreef LPFAN het volgende:
omg offtopic maar ik heb em overgeschakeld naar rtl5 daar is nu wie is de chef er op. is er 1 nu het dessert aan het maken met flespompoen zegt ze, de pompoen de vrucht voor als je man er niet is.. uhhhh ;p
wtf ;pquote:Op maandag 20 juli 2015 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh watdat heb ik gemist. De helft van MC ook want ik was teveel afgeleid. Bij wie is de chef was van de week ook wat raars, een van die vrouwen lokte na afloop een van de mannen naar binnen 'jij mag vanavond hier blijven'_O-
Ik het liefste ook... Maar jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:19 schreef Karina het volgende:
Ik koop altijd alles voorgesnedenSowieso uien want die snijden lukt me echt niet zonder te janken.
Laatste 16 nu toch? Zat gisteren niet zo goed op te letten
Zit een plaatje te zoeken maar ik zie alleen een hele kleine. Ga nog effe verder zoeken dusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik het liefste ook... Maar jaSoms hebben ze het niet en moet je zelf aan de slag
Jup, laatste 16
duurt langquote:
dat is zo ;pquote:
SPOILER: liefdesverhaaltje wat ik tegenkwamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
harder doorwerken dusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb in de bouw gewerkt... Maar toch weinig bouwvakkers gezien met zo een huis en een vleugel in de woonkamer
En die gigantische BBQ dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb in de bouw gewerkt... Maar toch weinig bouwvakkers gezien met zo een huis en een vleugel in de woonkamer
Ik werk niet meer in de bouwquote:
lovestory is wel duidelijk aanwezig ja ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En die gigantische BBQ dan.
Ah nu ga ik goed opletten ivm de lovestory.
Mooi huis, maar in die slaapkamer van de kerels zag je gewoon een muur van Yton-blokken, onafgewerktquote:
hmmm, toch een verkeerde carrière switch dus.quote:
Mwoa, denk niet dat ik me zo een huis bij elkaar gevoegd/gezandstraald had gekregenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm, toch een verkeerde carrière switch dus.
mijn vader heeft toen hij nog in de bouw werkte meegebouwd aan de woningen waar ze later zijn gaan wonen. En waar ik geboren ben ook nogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, denk niet dat ik me zo een huis bij elkaar gevoegd/gezandstraald had gekregen
Mijn oude baas heeft heel vroeger huis gekocht, met eigen bedrijf opgeknapt, door verkocht... en dat tientallen jaren. Dus kreeg lekker veel geld binnen. Woonde toen ik er werkte in een kasteel, had paarden etc etc. Dat is nu ondenkbaar..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vader heeft toen hij nog in de bouw werkte meegebouwd aan de woningen waar ze later zijn gaan wonen. En waar ik geboren ben ook nog
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
Glutenvrij wortelbrood??? Ben je allergisch voor gluten, wordt je dubbel gestraft![]()
Glutenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]Wortelbrood is vrij vies ja, tenminste als het net zo smaakt als wortelcake.
Wat zit er eigenlijk NIET in glutenvrij brood? Melk?
glutenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
bloemquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]Wortelbrood is vrij vies ja, tenminste als het net zo smaakt als wortelcake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |