SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Span de scheerlijnen maar vast aan.quote:
Nattekat dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Windkracht 7 tegen + warmte = geen goede combinatie
twitter:Meteo_Europe twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 16:16:16Very nice pictures came in of 5!!, yeah 5 waterspouts along the coastline of Hoek van Holland, Netherlands... http://t.co/spEuU34rXt reageer retweet
Hier een graadje of 30, blauwe lucht, zonquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Herhaling van gister haha... tyfus benauwd, compleet donker en 3 druppels regen.. Iedere keer hetzelfde trieste verhaal hier
Nee ik schetste dat beeld even aan de hand van gisteravond en als er een herhaling zou komenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier een graadje of 30, blauwe lucht, zon
Flessen vullen met water, die in de diepvries. Heb je stuk minder wateroverlastquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ventilator + koelelementen = Veel water
[ afbeelding ]
Ligt meer aan je lokatie, zweet me hier de hele dag al kapotquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Redelijk winderig hier in Alkmaar. Klote weer. Klote zomer. Kut land.![]()
![]()
Dat verschilt uiteraard, maar echt lekker weer om iets buiten te doen is het niet, zeker niet hier in Alkmaar. Paar dagen heerlijk weer gehad 2 weken geleden, maar daarna dus weer waardeloos, helaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ligt meer aan je lokatie, zweet me hier de hele dag al kapot
Voor Zuidoosten staat op mijn app rond een graad of 14 in de nacht. Best "fris". Dan kan mooi ff alles doorwaaien (als die wind er dan nog steeds isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef FoXje het volgende:
Vannacht regen voorspeld hier ... lekker afkoelen buiten dan
Dat is allemaal condensquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Flessen vullen met water, die in de diepvries. Heb je stuk minder wateroverlast
Damn. Wel benieuwd naar hoe het er uitziet dan, als dat je condens isquote:
Waar is dit?quote:
Loosduinen richting Ockenburgquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is dit?
En: in de loop van de avond, denk eerder begin nacht...
Gewoon doorzichtig waterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Damn. Wel benieuwd naar hoe het er uitziet dan, als dat je condens is
Bedoel je koelelementen en zoquote:
Komt me niet eens bekend voorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Loosduinen richting Ockenburg
En s'nachts slaap ik dus niet erg
Ok. Ik heb geen koelelementen, gewoon flessen water. Wist niet dan die koelelementen zoveel condenseerdenquote:
Koelelementen zijn gemaakt om zo snel mogelijk te smelten, flessen hebben iets minder oppervlakquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb geen koelelementen, gewoon flessen water. Wist niet dan die koelelementen zoveel condenseerden
Wat een heerlijke zomer tot nu toequote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Redelijk winderig hier in Alkmaar. Klote weer. Klote zomer. Kut land.![]()
![]()
Het ligt er maar net aan waar je woont in dit land.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat een heerlijke zomer tot nu toe![]()
Nauwelijks regen, zelfs al een hittegolf gehad en al weken aan een stuk geen jas nodig gehad.
En dan heb je mensen die nog steeds gaan lopen janken dat het slecht weer is!
Nou slecht nieuws voor je, beter wordt het écht niet en gelukkig maar, van mij mag het wel weer eens een week gewoon tussen de 19 en 22 graden zijn met bewolking. Regen hoeft dan ook weer niet persé.
En als het land je niet bevalt, ga dan lekker terug.
http://nieuws.weeronline.(...)gen-teveel-zon-2015/
*huil huil het is zo slecht weer altijd*
Als je aan de kust woont wéét je dat het minder warm is als in het zuidoosten. Daarom klagen is dan ook onzin want dat zal niet veranderen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:00 schreef hangtime het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je woont in dit land.
Kijk voor de grap eens op de temperatuurkaarten die vandaag gepost zijn
Voor mijn gevoel gaat het een beetje zo: 0-10 / 10-20 / 20-30 / 20-10.. Niet echt meer winter/lente/zomer/herfst. Gewoon beetje kwakkelen, met hier en daar uitschietersquote:
Ook al niet. Maart 37, April 69 en Mei 14 uur zon meer dan normaal.quote:
Dit jaar valt elke hete dag (buiten de hittegolf) op een vrijdag. En dan valt het weekend ineens iets tegen. Behoorlijk hardnekkige trend.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat het een beetje zo: 0-10 / 10-20 / 20-30 / 20-10.. Niet echt meer winter/lente/zomer/herfst. Gewoon beetje kwakkelen, met hier en daar uitschieters
Dat is al jaaaaaaaaaaaaren aan de gangquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit jaar valt elke hete dag (buiten de hittegolf) op een vrijdag. En dan valt het weekend ineens iets tegen. Behoorlijk hardnekkige trend.
Mwa... eerst was het meer van: jeej het is mooi weer al 2 wekenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is al jaaaaaaaaaaaaren aan de gangLekker weer door de week als je moet werken, klote weer in het weekend
Het is een beetje als: het regent altijd als ik met de fiets ga. In werkelijkheid regent het maar zelden, maar negatieve gedachtes blijven beter hangen dan de positieve.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa... eerst was het meer van: jeej het is mooi weer al 2 weken![]()
Oh nu krijgt iedereen vakantie, en het regent 3 weken.![]()
In de weekenden zo overduidelijk opwerken naar een hete vrijdag gevolgd door afkoeling zaterdag als de laatste give or take 8 weken vind ik wel opmerkelijk.
Hoop dat er iets van die regen hierheen komt, het is best goed benauwd nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |