SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Span de scheerlijnen maar vast aan.quote:
Nattekat dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Windkracht 7 tegen + warmte = geen goede combinatie
twitter:Meteo_Europe twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 16:16:16Very nice pictures came in of 5!!, yeah 5 waterspouts along the coastline of Hoek van Holland, Netherlands... http://t.co/spEuU34rXt reageer retweet
Hier een graadje of 30, blauwe lucht, zonquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Herhaling van gister haha... tyfus benauwd, compleet donker en 3 druppels regen.. Iedere keer hetzelfde trieste verhaal hier
Nee ik schetste dat beeld even aan de hand van gisteravond en als er een herhaling zou komenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier een graadje of 30, blauwe lucht, zon
Flessen vullen met water, die in de diepvries. Heb je stuk minder wateroverlastquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ventilator + koelelementen = Veel water
[ afbeelding ]
Ligt meer aan je lokatie, zweet me hier de hele dag al kapotquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Redelijk winderig hier in Alkmaar. Klote weer. Klote zomer. Kut land.![]()
![]()
Dat verschilt uiteraard, maar echt lekker weer om iets buiten te doen is het niet, zeker niet hier in Alkmaar. Paar dagen heerlijk weer gehad 2 weken geleden, maar daarna dus weer waardeloos, helaas.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:33 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ligt meer aan je lokatie, zweet me hier de hele dag al kapot
Voor Zuidoosten staat op mijn app rond een graad of 14 in de nacht. Best "fris". Dan kan mooi ff alles doorwaaien (als die wind er dan nog steeds isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:20 schreef FoXje het volgende:
Vannacht regen voorspeld hier ... lekker afkoelen buiten dan
Dat is allemaal condensquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Flessen vullen met water, die in de diepvries. Heb je stuk minder wateroverlast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |