SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor het Frank alweer zeggen "waken voor onderschatting".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://nl.soccerway.com/teams/austria/sk-rapid-wien/160/
Weinig buitenlanders ook maar in de selectie![]()
haha allemaal 0 doelpunten, die zijn echt slechtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
http://nl.soccerway.com/teams/austria/sk-rapid-wien/160/
Weinig buitenlanders ook maar in de selectie![]()
Kan ie ook goed van afstand schieten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ze hebben wel een ervaren Spaanse spits!![]()
Doet er niet toe met Riedewaldgod op LCV.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan ie ook goed van afstand schieten?![]()
Ik ben redelijk content met deze loting. Begin augustus begint het eindelijk weer.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Uit. Wordt even regelen, maar exact 20 jaar na 1995 terug in het Ernst Happel-stadion is mooi! Hier ga ik zeker heen.quote:Gourmetten of steengrillen?![]()
zeg datquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef BobW het volgende:
Ernst Happel Stadion, goeie herinneringen.
Edit: Daar spelen ze dus toch niet blijkbaar.![]()
![]()
Vanmiddag gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef Heeinz het volgende:
Wanneer weten we of we 4 of 5 augustus thuis spelen?![]()
Van de Hoorn-torrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
In before een hakken-over-de-sloot-pot.![]()
Mooie stad Wenen, met Ajax-historie.
En op papier zwakste te loten tegenstander, al moet dat nog maar blijken.
Zeer tevreden.![]()
Nee die loting is pas volgende maand ergens, als alles gespeeld isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef TLC het volgende:
Doen ze ook loten voor de ronde die daarop volgt ?
Om precies te zijn op 7 Augustus en dit zijn onze potentiële tegenstanders
Ongeplaatst
Sporting (POR, 56.276)
? CSKA Moskou (RUS, 55.599)
Lazio (ITA, 49,102)
? Club Brugge (BEL, 41.440)
? AS Monaco (FRA, 31.483)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: