Inderdaad. Die serie is daar ook op gebaseerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs een kant-en-klaar attractie die House of Karts heette...
Not sure if serious,..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Die serie is daar ook op gebaseerd.
Het is geen studentenhuis waar men te lui is om af te drogen.quote:
Heb je mijn post vanmorgen gezien?quote:
Met hun stockfoto-artworkquote:
Er uit gaan met knallers.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
Sinds wanneer doet effe Ekdom aan goeie lunchboxen?
Lunchbox 1
The Pretender - Foo Fighters
Sign Your Name - Terence Trent d'Arby
Lunchbox 2
Red Eyes - The War On Drugs
Soul Man - Sam & Dave
Stockfoto artwork?quote:
Whehe de krenten.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Public Enemy
overdag op 3FM! Dat ik dat nog mag meemaken...
Ik lag nog in bedquote:
Joutwitter:3FM twitterde op vrijdag 17-07-2015 om 14:15:51Wat is jou #NooitGrappig bij dit slappe nieuws? http://t.co/zsRqLfXLSC #3FM @Robstenders reageer retweet
elke keer ookquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders die ook echt altijd dat hele telefoonnummer laat horen
hm, evenopzoeken.quote:
er heeft nooit iemand gebeld bij mijquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders die ook echt altijd dat hele telefoonnummer laat horen
You got: Winter Soldierquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)character#.nsQEpzPXq
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het origineel van Lee Towers is beter
Ik geloof er geen zak van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, evenopzoeken.
Overigens: maandag dr Pop vanuit zuid Frankrijk. Ik had Tamara net aan de telefoon. En nee, ik weet het antwoord echt niet deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |