Ik vind dat nog een beetje vroeg hoor, nu alweer long gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:09 schreef LXIV het volgende:
Ik heb een fors deel van mijn obligaties verkocht en ben weer long gegaan op de AEX. Het bloed vloeit, dus dat is goed.
Toch opvallend dat ome Mario nog maar recent is begonnen met QE. Geen groot visionair in ieder geval.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar is die perceptie al duidelijk aan het draaien. Niet alleen buiten de Fed maar het lijkt ook zo te zijn binnen de Fed en andere relevante instituten. Onlangs schreef een hoge pief binnen de Fed nog dat QE had gefaald. Het BIS kwam begin dit jaar met een rapport dat er geen aanwijzingen zijn dat CPI deflatie slecht is behalve als die het gevolg is van klappende asset bubbles en dat het beleid zich dus moet richten op het voorkomen van de vorming van asset bubbles.
Vandaag weer een stukje van SocGen (via ZeroHedge):
[..]
Tegenwoordig lees ik dit soort dingen bijna dagelijks. Een jaar geleden was dat echt nog niet zo!
Voor verzekeraars als Delta Lloyd zie ik sowieso weinig toekomst. Jarenlang enorm geprofiteerd van woekerpolissen (en nog steeds), maar verder bieden ze weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nu een beetje te mieterig om bij te gaan kopen. Maar in shell heb ik ook wel vertrouwen, dat komt wel weer goed.
Maar delta lloyd en gdf suez? Neu... daar zit ik wel een beetje mee in mijn maag. En eni, maar dat zijn toch maar 22 aandelen.
Hebben de verzekeraars ook niet ongelooflijk veel last van de lage rente?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:41 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor verzekeraars als Delta Lloyd zie ik sowieso weinig toekomst. Jarenlang enorm geprofiteerd van woekerpolissen (en nog steeds), maar verder bieden ze weinig toegevoegde waarde.
Uiteraard, dat is ook een groot probleem, maar ik zie de toekomst voor verzekeraars in het algemeen niet positief in. Wat is de toegevoegde waarde van dit soort bedrijven? Nederland is een land waar mensen verzekeringen hebben voor allerlei zaken, ook voor overbodige zaken. Dat is geen toeval, jarenlang hebben tussenpersonen veel geld verdiend met provisies. Dit is inmiddels verboden, waardoor de noodzaak om verzekeringen te pushen veel minder groot is geworden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Hebben de verzekeraars ook niet ongelooflijk veel last van de lage rente?
Ik weet niet of het zo is maar bij een stijgende rente zouden verzekeraars dan best weer interessant kunnen worden.
Of negatiefquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Dadelijk wordt de benzine nog gratis
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Of negatief
Je weet het nooit tegenwoordig
AEX -8%twitter:mathijsbouman twitterde op maandag 24-08-2015 om 15:31:24Nasdaq opent 8,5% lager http://t.co/CxXQCdayGo reageer retweet
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Houtenbeen het volgende:
AEX -8%twitter:mathijsbouman twitterde op maandag 24-08-2015 om 15:31:24Nasdaq opent 8,5% lager http://t.co/CxXQCdayGo reageer retweet
Als er nog wat overblijftquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef Yreal het volgende:
Toch maar even wat extra geld overmaken naar binck en voor morgen eens een gokje gaan wagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Noem me cynisch, maar zodra de arabieren isis en/of schaliegas kapot hebben gekregen gaat de olieprijs wel weer omhoog. De wereld kan echt niet zonder.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:31 schreef Miestroliett het volgende:
Gaan weer rap. Zouden we de 400 halen?
Waarom gaat de dollar onderuit? Afhankelijkheid van de Chinese economie / dollars in het bezit van de Chinese overheid?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |