als we het eens wistenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef tstile het volgende:
Stel he, je hebt afgelopen tijd na wat dalingen aandelen gekocht voor 13.000,- en nu is daar nog maar 11.000 van over. Is het dan slim om te verkopen of zou het binnen een paar maanden wel weer bijtrekken?
Waarom heb je ze destijds gekocht? Ik neem aan omdat je ¤13.000 een goede prijs vond. Zolang er niks concreets veranderd is in jouw waardering voor die bedrijven, dan is ¤11.000 een geweldige prijs en zou je eerder over bijkopen dan verkopen moeten denken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef tstile het volgende:
Stel he, je hebt afgelopen tijd na wat dalingen aandelen gekocht voor 13.000,- en nu is daar nog maar 11.000 van over. Is het dan slim om te verkopen of zou het binnen een paar maanden wel weer bijtrekken?
Don't say we didn't tell you soquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:51 schreef SeLang het volgende:
Eat that Danny!
[ afbeelding ]
Beetje het AEX forum dichtgooien![]()
Hij heeft gewoon duizenden views en ad-clicks misgelopen
Zou je het eerst niet een beetje laten uitrazen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:09 schreef LXIV het volgende:
Ik heb een fors deel van mijn obligaties verkocht en ben weer long gegaan op de AEX. Het bloed vloeit, dus dat is goed.
Tja, je weet nooit wanneer het uitgeraasd is toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:14 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Zou je het eerst niet een beetje laten uitrazen?
Geld toe bij je leningquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef SeLang het volgende:
Het is nu wachten tot we weer een schreeuwende Jim Cramer op TV krijgen.
"Yellen moet rente verlagen!"
"Yellen moet rente verlagen!"
"Yellen moet...."
"Ow wacht, de rente is al nul"
Je kan wel tekenen van bodemvorming zien, bijvoorbeeld door een forse V-bodem waarbij iedereen weer van positie draait.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wanneer het uitgeraasd is toch?
"imtech kan nu echt niet meer lager hoor !!! "quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:19 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Je kan wel tekenen van bodemvorming zien, bijvoorbeeld door een forse V-bodem waarbij iedereen weer van positie draait.
Ik ben wel benieuwd wat er met aandelen zoals netflix, amazon, facebook etc gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
"imtech kan nu echt niet meer lager hoor !!! "
Vervelend. Maar je zal ze toch niet voor de korte termijnwinst gekocht hebben?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ik had toch goed op vakantie kunnen gaan van die shell-verliezen. Gaat echt nergens over nu...
Nee, maar ik ben nu een beetje te mieterig om bij te gaan kopen. Maar in shell heb ik ook wel vertrouwen, dat komt wel weer goed.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:27 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Vervelend. Maar je zal ze toch niet voor de korte termijnwinst gekocht hebben?
Als je nu bijkoopt, of op een nog lager niveau, dan heb je toch weer goedkoper bij kunnen kopen wat weer goed is voor je uiteindelijke rendement?
Idem hier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ik had toch goed op vakantie kunnen gaan van die shell-verliezen. Gaat echt nergens over nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |