SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder heel dik is, met haar maansverschijning /eindebericht
Jammer.quote:
Ik zag laatst een filmpje van een vis die krabben te eten kreeg.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek een of ander potje om krabben in te koken.
Ik ben een echte Bear merk ik al.
Gewoon rauw opvreten, alleen soms kun je een beetje ziek worden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek een of ander potje om krabben in te koken.
Ik ben een echte Bear merk ik al.
Ga nou maar weer de pener van LTKDV aaien.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een vis die krabben te eten kreeg.
Ja als je moeder klaar is ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou maar weer de pener van LTKDV aaien.
Fijn, je bent een grote jongen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Hoi hoi, ik ben weer lekker aan het schrijven voor de frontpage.
Peddelen naar een ander eiland, maar ik was de eerste keer de weg al kwijt, dus zorgen dat je een kompas vindquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
Het is nu donker en kan niks meer vinden.
Heb wel vuur.
Jij zit ook echt overal hequote:
Welk spelletje spelen jullie?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij zijn gestrand op een onbewoond eiland, gelukkig was hier wel wifi.
Ha moemoequote:
Nee, de SC is daar doodquote:
Met een Gallisch dinner hoop ikquote:
Nah, nu geen zin om te isketchen, andere keer maar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ga zo een Isketch lokroep doen.
Steam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komt dat zo, van je auto?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nah, nu geen zin om te isketchen, andere keer maar.
Verder gaat het wel, ondanks m'n auto kaduuk is.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Steam.Grattiesch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel het beste zijn eigenlijk.quote:
Mallerd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
Isketch
Geen palmbomen omhakken om half 3 's nachts
Ik denk dat de aansteker in de huiskamer ligt bij......Majoor Blauw.quote:
Er is een gek geweest om een vrolijke deuk in mijn auto te rammen die het afgelopen geparkeerd stond, laat ook geen briefje achter ofzo.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu mijn hele reddingsbootje kwijt.
Loopt Triggerturk daar toevallig rond?quote:
Dat staat natuurlijk allemaal in die Youtube die ik niet heb gekeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook een vlot maken, en een motorbootje, met oude scheepswrakken.
Dat is wel echt balenquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
Er is een gek geweest om een vrolijke deuk in mijn auto te rammen die het afgelopen geparkeerd stond, laat ook geen briefje achter ofzo.
Hoe dan ook, de achteras ligt in een kreukel.
Ik zal de foto's even opsnorren
Ik wil dit gewoon even citeren. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu mijn hele reddingsbootje kwijt.
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel echt balen.
Ben benieuwd naar de pics.
Geen idee, maar volgens mij kun je best veel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk allemaal in die Youtube die ik niet heb gekeken.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga morgen die omgekeerde kraan bouwen.
Ik vraag me dan af hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar en kutzooi, de verzekering gaat ook maar zover met uitkeren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is een gek geweest om een vrolijke deuk in mijn auto te rammen die het afgelopen geparkeerd stond, laat ook geen briefje achter ofzo.
Hoe dan ook, de achteras ligt in een kreukel.
Ik zal de foto's even opsnorren
mijn auto staat voor me in de straat, fileparkeren. ik vermoedt dat er iemand is geweest die niet kan inparkeren, of geklungel met een aanhanger. Het is iig geen wielrenner geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe het heeft kunnen gebeuren.
Lijkt wel of ze er langs hebben gereden en niet genoeg afstand hielden
Of wat denk jij zelf?
Daar zit je dan mooi meequote:Op donderdag 16 juli 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
mijn auto staat voor me in de straat, fileparkeren. ik vermoedt dat er iemand is geweest die niet kan inparkeren, of geklungel met een aanhanger. Het is iig geen wielrenner geweest.
Ik dacht bij het aanschaffen van dit autootje, het is al een wat oud autootje, laat ik het maar WA verzekeren ipv WAplus.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Herkenbaar en kutzooi, de verzekering gaat ook maar zover met uitkeren.
welk spel is datquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik sta nu ergens midden op zee, in het donker, op een scheepswrak, met een kuthaai om me heen![]()
En ik ben mn mes vergeten.
[ afbeelding ]
bijt z'n kop eraf, je kan hetquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik sta nu ergens midden op zee, in het donker, op een scheepswrak, met een kuthaai om me heen![]()
[ afbeelding ]
LTKDV zou de haai proberen te doden met een flesje water.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
LTVKD is dan ook niet goed wijs.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV zou de haai proberen te doden met een flesje water.
Ik kijk nu de youtube.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:43 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je je reddingsbootje al weer terug?
Niks meer van Hoink gehoordquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
Fokker89, hoe loopt het met Gutter. Fylax Fryday was wel even lollig laatst, maar heb je ook een teken van leven van Hoink gehoord?
HOAXquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde eigk a.s vrijdag weer Fylax Friday doen maar morgen ben ik op het strand.
Nice, ik ook met joint?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde eigk a.s vrijdag weer Fylax Friday doen maar morgen ben ik op het strand.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks meer van Hoink gehoord
Komt volgende week vrij toch?
Zondag als het goed isquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks meer van Hoink gehoord
Komt volgende week vrij toch?
geniet er vanquote:Op donderdag 16 juli 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Gutter zit even in een zomerstopje, zijn September weer helemaal terug, en tot die tijd af en toe een showtje.
Maar als Hoinkie terugkomt met Radio KLB, dan staat de donderdagavond toch open?quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Gutter zit even in een zomerstopje, zijn September weer helemaal terug, en tot die tijd af en toe een showtje.
Ja dat zeker!quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar als Hoinkie terugkomt met Radio KLB, dan staat de donderdagavond toch open?
Of hij doorgaat is een tweede, maar zover ik weet vond hij het leuk om te doen en trok een hoop luisteraars.
Het gemiddelde van Fokker89 en Fokker101 is Fokker95.quote:
We zijn broers.quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gemiddelde van Fokker89 en Fokker101 is Fokker95.
En dat klinkt dan weer als een fout, achterhaald besturingssysteem.
Maak jij ook vliegtuigen?quote:
Ja. Ik stond net in het zonnetje.quote:
Je moet hiervoor het Waarborgfonds hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik dacht bij het aanschaffen van dit autootje, het is al een wat oud autootje, laat ik het maar WA verzekeren ipv WAplus.
Dus ik de verzekering bellen 'Helaas meneer Remqo, u bent hier niet voor gedekt, een fijne dag verder'
Meneer de verzekering, u maakt mijn dag niet fijner
quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:00 schreef Tem het volgende:
Ik lees het bericht van Uccie en hoor gelijk Time(Clock of the heart) op tzhe iPodz.
Ja bah getinte mensenquote:
picsquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben best wel neger geworden laatst door de zon.
Druk je verkeerd heb je 18 vensters waar je niet om gevraagd hebt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat windows 8. Lekker even 100 uur zoeken voor ik kan vinden hoe ik de schijf moet defragmenteren
Nergens te huur?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:01 schreef YokiKater het volgende:
Had ik maar een Honda NSX. Ik probeer er 1 te regelen voor komende woensdag maar dat gaat niet lukken natuurlijk.
Je moet dan ook niet verkeerd drukken!quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Druk je verkeerd heb je 18 vensters waar je niet om gevraagd hebt.
Maar wat is het toch handig allemaal.
DAt zei je moeder vannacht ookquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet verkeerd drukken!
Opbokken Antoine.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet verkeerd drukken!
Dit wat?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heb ik al. Ik heb een echte nodig voor in een rouwstoet.
300 euro per dagquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit wat?
https://www.snappcar.nl/a(...)dd-8709-ae6dd05b6bde
Thnxs, daar ga ik even over nadenken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit wat?
https://www.snappcar.nl/a(...)dd-8709-ae6dd05b6bde
Ja, maar dat is niet de NSX die ik bedoel. .quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze is een stuk mooier![]()
[ afbeelding ]
Die ene link is wel de goede?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de NSX die ik bedoel. .
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:30 schreef Fokker89 het volgende:
https://www.snappcar.nl/a(...)11-bba8-2f7a48186908
is de prijs wat beter van
Worden in NL niet verkocht. Dus kun je alleen importerenquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die ene link is wel de goede?
Kon maar een site vinden waar je ze kan huren. Waarom zijn ze zo zeldzaam?
Aaah. Toevallig een idee wat die rode hierboven kost?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Worden in NL niet verkocht. Dus kun je alleen importeren
Is dat niet een concept car?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah. Toevallig een idee wat die rode hierboven kost?
mjaquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, te zeldzaam en speciaal. Ik ken er wel 1 maar die is niet street legal.
Nouja, 300 is erg overdreven hoor, voor minder huur je een nieuwe tesla.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar 300 voor zo'n dag is niet zo veel toch? Als je met 10 man betaald valt het reuze mee.
Ja maar Yoki wilt deze auto. Misschien dat iemand anders een betere optie vindt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, 300 is erg overdreven hoor, voor minder huur je een nieuwe tesla.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar Yoki wilt deze auto. Misschien dat iemand anders een betere optie vindt.
Brrrrr.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd voor mijn hoofd langzaam naar beneden komen....
Hebben nog geen haarballen uitgekotst?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt bizar hoeveel haar katten verliezen.
Nee. Vreemd wel eigenlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hebben nog geen haarballen uitgekotst?
Hoeveel geld heb je verloren?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat mensen zo in zo'n piramide spel kunnen trappen.
Goh, en waarom zouden al die mensen er in trappen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar die persoon is volgens mij zo overtuigd dat ik bijna aan mijzelf ga twijfelen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, 300 is erg overdreven hoor, voor minder huur je een nieuwe tesla.
Ja ik snap het niet. Als je op inet de verhalen van die clubleden leest bv op fora, het zijn allemaal dezelfde argumenten en zinnen die ze gebruiken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goh, en waarom zouden al die mensen er in trappen?
Je zegt net dat je bijna aan jezelf gaat twijfelen door zijn overtuigingskracht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet. Als je op inet de verhalen van die clubleden leest bv op fora, het zijn allemaal dezelfde argumenten en zinnen die ze gebruiken.
Ik snap er echt niks van.
Ik bedoelde het anders. Deze persoon is niet dom. En snap dus gewoon echt niet dat zo iemand hier dan intrapt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zegt net dat je bijna aan jezelf gaat twijfelen door zijn overtuigingskracht.
Moet ik het nou echt gaan uitleggen?
Omdat jij niet doorhebt hoe dat werkt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders. Deze persoon is niet dom. En snap dus gewoon echt niet dat zo iemand hier dan intrapt.
Misschien een idee om bij een Honda autoclub rond te vragen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]Een Tesla is een opgevoerde Prius .. Dat past niet bij die jongen, de NSX was toch wel 1 van zijn droomauto's en het zou awesome zijn als die in de stoet mee kan rijden, want er rijden dus ook heel veel getunede auto's mee en zo van autoclubs.
Hoe werkt het dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij niet doorhebt hoe dat werkt.
Het gebeurt voor je ogen en je ziet het niet eens.
Mindcontrol, manipulatie, psychologische spelletjes.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan?
Google dit en de eerste resultaten zijn al kut.
Dan heeft het wel met intelligentie te makenquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
Behalve dat als je een beetje kunt nadenken je ver weg van die onzin blijft.
Domme dingen zijn niet af te meten aan intelligentie nee, dat is toch een ander gedeelte van je hersenen waarmee je verkeerde beslissingen maakt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:07 schreef Specularium het volgende:
Volgens die redenering zouden slimmere mensen ook nooit verslaafd raken omdat ze dan eerst alle risico's van het middelengebruik mee zouden nemen in hun afweging om het wel of niet te doen.
Heeft niet heel veel met elkaar te maken allemaal.
Gelukkig kun je over een weekje upgraden naar Windows 10.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat windows 8. Lekker even 100 uur zoeken voor ik kan vinden hoe ik de schijf moet defragmenteren
Hmm ja misschien. Nah ik snap het niet. Het is serieus bijna eng om te zien hoe dit zo'n invloed heeft op een persoon. En we zijn nu nog maar 2 weken verder en fb staat er vol mee. Hoe je dan via deze persoon door kan klikken naar andere mensen die dit ook doen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:07 schreef Specularium het volgende:
Volgens die redenering zouden slimmere mensen ook nooit verslaafd raken omdat ze dan eerst alle risico's van het middelengebruik mee zouden nemen in hun afweging om het wel of niet te doen.
Heeft niet heel veel met elkaar te maken allemaal.
Ik lees net serieus op een fb van iemand dit doet dat die persoon de teamleden bedankt omdat hij nu een auto naar keuze kan uitzoekenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:15 schreef Fylax het volgende:
yo yo ik ben een rijke boi want ik zit bij een piramidespel
kijk mijn mooie (leen)auto en (leen)pak die ik vaN mijn geld kan kopen
wil jij dit ook? oke je kan je bij mij inschrijven kost je 500 euro kun je zelf ook mensen inschrijven grgr
Je bent gewoon jaloers dat je niet in de Cirlce of Champions zit jij vuile Dreamstealerquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik lees net serieus op een fb van iemand dit doet dat die persoon de teamleden bedankt omdat hij nu een auto naar keuze kan uitzoeken
Je bedoelt ACN?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:15 schreef Fylax het volgende:
yo yo ik ben een rijke boi want ik zit bij een piramidespel
kijk mijn mooie (leen)auto en (leen)pak die ik vaN mijn geld kan kopen
wil jij dit ook? oke je kan je bij mij inschrijven kost je 500 euro kun je zelf ook mensen inschrijven grgr
Ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet in de Cirlce of Champions zit jij vuile Dreamstealer
Neger zeg whaaaaatquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]Een Tesla is een opgevoerde Prius ..
Audiquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:19 schreef Amoeba het volgende:
Ik had net een mooie rit in een dikke A6. Audi's
Prius is een inefficiënte hybride, Tesla is een full-electric, dat is toch wel een wereld van verschil.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
EEN TESLA IS EEN OPGEVOERDE PRIUS!!!
Ga je ter plekke periscopen voor de Frontpage?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:25 schreef Fylax het volgende:
We kunnen vanavond weer gaan kijken naar rellen in Den Haag.
Ik heb geen perskaart, dus neh.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ter plekke periscopen voor de Frontpage?
Je bent zelf een opgevoerde Priusquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
EEN TESLA IS EEN OPGEVOERDE PRIUS!!!
Het moet brullen!quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bent zelf een opgevoerde Prius
Prius
500km vriend, op 1 lading. In 20 minuten volledig opladen. 8 jaar gratis stroom. Dus watzmetjou a sahbi
Neuh. Een Toyota Corolla uit 1986 (AE86) wel, maar die zijn ook zeldzaam.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:31 schreef anonymoussie het volgende:
Een BMW 7 serie is niet iets Yoki?
Een Datsun Skyline GT-R uit 1970quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh. Een Toyota Corolla uit 1986 (AE86) wel, maar die zijn ook zeldzaam.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh. Een Toyota Corolla uit 1986 (AE86) wel, maar die zijn ook zeldzaam.
Ja, het is ook maar een idee. Het wordt allemaal al mooi genoeg, maar het kan natuurlijk altijd mooier.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:40 schreef anonymoussie het volgende:
Dit gaat een beetje lastig worden, Yoki.
Denk ik.
Oh, dat kan ik toch wel. En ik zou dan niet periscopen maar gewoon live streamen op YouTube. Maar daar staat mijn hoofd even niet naar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Anders kon je voor de FP gaan periscopen als er weer rellen komen
Kan dat zomaar, ja? Als er rellen zijn en ze sluiten een gebied af kun je er als normale burger niet meer komen. En stel dat je in het gebied staat waar ze mensen gaan aanhouden en je hebt geen perskaart.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik toch wel. En ik zou dan niet periscopen maar gewoon live streamen op YouTube. Maar daar staat mijn hoofd even niet naar.
Moet je even zoeken op de DW86 van Driftworks, dat zijn mijn vriendjes uit Engeland. Is een uitgebouwde AE86 met een heel dikke V8quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja helemaal uitgebouwd zijn die wel tof ja.
Ik heb daar zo mijn maniertjes voor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan dat zomaar, ja? Als er rellen zijn en ze sluiten een gebied af kun je er als normale burger niet meer komen. En stel dat je in het gebied staat waar ze mensen gaan aanhouden en je hebt geen perskaart.
Kan gelijk een nieuwe koppelingsplaat opquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op de DW86 van Driftworks, dat zijn mijn vriendjes uit Engeland. Is een uitgebouwde AE86 met een heel dikke V8Die gebruiken ze voor driftwedstrijden.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op de DW86 van Driftworks, dat zijn mijn vriendjes uit Engeland. Is een uitgebouwde AE86 met een heel dikke V8Die gebruiken ze voor driftwedstrijden.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan gelijk een nieuwe koppelingsplaat op(en nieuwe bandjes
)
Dit vind ik trouwens nog steeds een van de tofste driftvideo's
Spannend.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn maniertjes voor.
De komende 15 minuten ...quote:
Arie ackbar.quote:
Gahahahahahah.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
Mieren zijn best agressief
Yasmin vond het natuurlijk weer leuk dat er een spin aan stukken werd gescheurd
Haha ja, gewoon al hun bootjes laten zinken hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
F&F / Wespenvallen en wespen doodslaan binnenkort verboden?
Wil ze weer dieren verzuipen hoorquote:
Zo ben ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zal haar wel weggejaagd hebben.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
Zooo even de tramhaltetijden in mijn nieuwe papieren agenda geschreven.
Ja mensen geschreven, met een pen.
Huh, hoe gaat zoiets? Is dat weer iets nieuws van Apple ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
Ja met Inktquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Huh, hoe gaat zoiets? Is dat weer iets nieuws van Apple ofzo
Ik kan heel netjes schrijven als ik me ertoe zet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Kijk Uccie tof doen met haar hipsterige handschrift.
Ja, maar voorheen synchroniseerde alles met elkaar omdat het een werktelefoon was. Nu zou ik dat ook kunnen laten instellen, maar ik wil niet dat ICT in mijn privételefoon kan snuffelen.quote:
Ik weet niet of ik nog aan elkaar kan schrijven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan heel netjes schrijven als ik me ertoe zet.
Je kan die naaktfoto's gewoon in een verborgen mapje zetten he.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar voorheen synchroniseerde alles met elkaar omdat het een werktelefoon was. Nu zou ik dat ook kunnen laten instellen, maar ik wil niet dat ICT in mijn privételefoon kan snuffelen.
En handmatig alles erin zetten vind ik gewoon kut.
Het is een beetje van beiden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog aan elkaar kan schrijven.
Je kan toch zon ov app downloaden?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar voorheen synchroniseerde alles met elkaar omdat het een werktelefoon was. Nu zou ik dat ook kunnen laten instellen, maar ik wil niet dat ICT in mijn privételefoon kan snuffelen.
En handmatig alles erin zetten vind ik gewoon kut.
Nee, ze betalen niet voor mijn telefoon, dus ze blijven er maar lekker vanaf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan die naaktfoto's gewoon in een verborgen mapje zetten he.
Oh, het is er niet 1 van de zaak. Dan mogen ze optiefen inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze betalen niet voor mijn telefoon, dus ze blijven er maar lekker vanaf.
Die heb ik ook en HTM alerts, maar ik wil gewoon even snel kunnen kijken 's ochtends of voor ik naar huis ga.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan toch zon ov app downloaden?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan toch zon ov app downloaden?
Dat lukt mij nog wel, het ziet er alleen niet uitquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog aan elkaar kan schrijven.
Pen en papier is gewoon baas.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het zal wel aan mij liggen weer.....
En onhackbaarquote:
Een smartphone is gewoon niet altijd handig.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het zal wel aan mij liggen weer.....
Doet me hier aan denkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wat gevonden midden op zee, geen idee wat het is
Zoiets lijkt het wel ja, ik ga dit dan maar koloniseren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet me hier aan denkenhttp://www.sealandgov.org/
Anders misschien wat ruimer zoeken naar iemand die zijn auto voor een dag wil uitlenen. Ik zie hier bijvoorbeeld al op de eerste foto als 3 NSX-en met een NL kenteken, http://nsxclubeurope.com/quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nog even praten met wat jongens van zijn autoclub.
Kan nu ook wel, als je maar geld genoeg hebt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is toch vet. Kunnen we dit in de toekomst kopen?
http://9gag.com/gag/aKBVz61?sc=gif
Misschien over een aantal jaar hebben we allemaal zo'n dingquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan nu ook wel, als je maar geld genoeg hebt.
Nouuuu nee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien over een aantal jaar hebben we allemaal zo'n ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |