SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder heel dik is, met haar maansverschijning /eindebericht
Jammer.quote:
Ik zag laatst een filmpje van een vis die krabben te eten kreeg.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek een of ander potje om krabben in te koken.
Ik ben een echte Bear merk ik al.
Gewoon rauw opvreten, alleen soms kun je een beetje ziek worden.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zoek een of ander potje om krabben in te koken.
Ik ben een echte Bear merk ik al.
Ga nou maar weer de pener van LTKDV aaien.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een vis die krabben te eten kreeg.
Ja als je moeder klaar is ja.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou maar weer de pener van LTKDV aaien.
Fijn, je bent een grote jongen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Hoi hoi, ik ben weer lekker aan het schrijven voor de frontpage.
Peddelen naar een ander eiland, maar ik was de eerste keer de weg al kwijt, dus zorgen dat je een kompas vindquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:12 schreef Specularium het volgende:
Het is nu donker en kan niks meer vinden.
Heb wel vuur.
Jij zit ook echt overal hequote:
Welk spelletje spelen jullie?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij zijn gestrand op een onbewoond eiland, gelukkig was hier wel wifi.
Ha moemoequote:
Nee, de SC is daar doodquote:
Met een Gallisch dinner hoop ikquote:
Nah, nu geen zin om te isketchen, andere keer maar.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ga zo een Isketch lokroep doen.
Steam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komt dat zo, van je auto?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nah, nu geen zin om te isketchen, andere keer maar.
Verder gaat het wel, ondanks m'n auto kaduuk is.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Steam.Grattiesch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel het beste zijn eigenlijk.quote:
Mallerd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
Isketch
Geen palmbomen omhakken om half 3 's nachts
Ik denk dat de aansteker in de huiskamer ligt bij......Majoor Blauw.quote:
Er is een gek geweest om een vrolijke deuk in mijn auto te rammen die het afgelopen geparkeerd stond, laat ook geen briefje achter ofzo.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu mijn hele reddingsbootje kwijt.
Loopt Triggerturk daar toevallig rond?quote:
Dat staat natuurlijk allemaal in die Youtube die ik niet heb gekeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook een vlot maken, en een motorbootje, met oude scheepswrakken.
Dat is wel echt balenquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
Er is een gek geweest om een vrolijke deuk in mijn auto te rammen die het afgelopen geparkeerd stond, laat ook geen briefje achter ofzo.
Hoe dan ook, de achteras ligt in een kreukel.
Ik zal de foto's even opsnorren
Ik wil dit gewoon even citeren. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu mijn hele reddingsbootje kwijt.
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel echt balen.
Ben benieuwd naar de pics.
Geen idee, maar volgens mij kun je best veel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk allemaal in die Youtube die ik niet heb gekeken.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga morgen die omgekeerde kraan bouwen.
Ik vraag me dan af hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar en kutzooi, de verzekering gaat ook maar zover met uitkeren.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er is een gek geweest om een vrolijke deuk in mijn auto te rammen die het afgelopen geparkeerd stond, laat ook geen briefje achter ofzo.
Hoe dan ook, de achteras ligt in een kreukel.
Ik zal de foto's even opsnorren
mijn auto staat voor me in de straat, fileparkeren. ik vermoedt dat er iemand is geweest die niet kan inparkeren, of geklungel met een aanhanger. Het is iig geen wielrenner geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe het heeft kunnen gebeuren.
Lijkt wel of ze er langs hebben gereden en niet genoeg afstand hielden
Of wat denk jij zelf?
Daar zit je dan mooi meequote:Op donderdag 16 juli 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
mijn auto staat voor me in de straat, fileparkeren. ik vermoedt dat er iemand is geweest die niet kan inparkeren, of geklungel met een aanhanger. Het is iig geen wielrenner geweest.
Ik dacht bij het aanschaffen van dit autootje, het is al een wat oud autootje, laat ik het maar WA verzekeren ipv WAplus.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
Herkenbaar en kutzooi, de verzekering gaat ook maar zover met uitkeren.
welk spel is datquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik sta nu ergens midden op zee, in het donker, op een scheepswrak, met een kuthaai om me heen![]()
En ik ben mn mes vergeten.
[ afbeelding ]
bijt z'n kop eraf, je kan hetquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik sta nu ergens midden op zee, in het donker, op een scheepswrak, met een kuthaai om me heen![]()
[ afbeelding ]
LTKDV zou de haai proberen te doden met een flesje water.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
LTVKD is dan ook niet goed wijs.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV zou de haai proberen te doden met een flesje water.
Ik kijk nu de youtube.quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:43 schreef Fokker89 het volgende:
Heb je je reddingsbootje al weer terug?
Niks meer van Hoink gehoordquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
Fokker89, hoe loopt het met Gutter. Fylax Fryday was wel even lollig laatst, maar heb je ook een teken van leven van Hoink gehoord?
HOAXquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde eigk a.s vrijdag weer Fylax Friday doen maar morgen ben ik op het strand.
Nice, ik ook met joint?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:56 schreef Fylax het volgende:
Ik wilde eigk a.s vrijdag weer Fylax Friday doen maar morgen ben ik op het strand.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 16 juli 2015 02:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks meer van Hoink gehoord
Komt volgende week vrij toch?
Zondag als het goed isquote:Op donderdag 16 juli 2015 02:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niks meer van Hoink gehoord
Komt volgende week vrij toch?
geniet er vanquote:Op donderdag 16 juli 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Gutter zit even in een zomerstopje, zijn September weer helemaal terug, en tot die tijd af en toe een showtje.
Maar als Hoinkie terugkomt met Radio KLB, dan staat de donderdagavond toch open?quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Gutter zit even in een zomerstopje, zijn September weer helemaal terug, en tot die tijd af en toe een showtje.
Ja dat zeker!quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar als Hoinkie terugkomt met Radio KLB, dan staat de donderdagavond toch open?
Of hij doorgaat is een tweede, maar zover ik weet vond hij het leuk om te doen en trok een hoop luisteraars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |