Thanks.quote:
Thanksquote:
twitter:zoemavroudi twitterde op woensdag 15-07-2015 om 23:56:24Tsipras gives a defiant speech. The saddest defiant speech in the history of sadly defiant speeches. reageer retweet
Niet alleen tv hoor, de kranten doen ook mee. Dan bellen ze weer eens voor een proef abbo: ja we hebben hem kleiner en vlotter gemaakt! Nee dank u zeg ik dan, daar heb ik internet voor...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is wel behoefte aan beeldmateriaal, maar daar kunnen of willen ze niet in voorzien. En er worden ook nauwelijks achtergronden besproken op televisie. Waarschijnlijk vinden de meeste Nederlanders detectivemaand ook belangrijker.
O wacht, is het detective-maand?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is wel behoefte aan beeldmateriaal, maar daar kunnen of willen ze niet in voorzien. En er worden ook nauwelijks achtergronden besproken op televisie. Waarschijnlijk vinden de meeste Nederlanders detectivemaand ook belangrijker.
Je hebt Silent Witness (herhaling) en Death in Paradise (herhaling) gemist.quote:
Silent Witness was wel behoorlijk goed trouwens, ik heb zitten kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt Silent Witness (herhaling) en Death in Paradise (herhaling) gemist.
Groot gelijk. Ik ben ook erg gehecht aan detectivemaand.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Belabor het volgende:
[..]
Silent Witness was wel behoorlijk goed trouwens, ik heb zitten kijken.
Silent Witness, de Britse CSI, maar 10 x beter...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt Silent Witness (herhaling) en Death in Paradise (herhaling) gemist.
Het is in Brussel net zo laat als hier hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Vallon het volgende:
Het is nog geen 00:00 in Brussel.... ik schat nog 20-25min uitzitten
Ik neem aan dat ze daar ook electronisch op een knopje drukken om te stemmen.
In Brussel is het 00:18 net als hierquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Vallon het volgende:
True. Over 23 uur nogwat pasquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Vallon het volgende:
Tsipras nu: 00:19... leuk
En de rechtse Griekse meisjes?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die rechtse Griekse jongens vinden dit allemaal niet zo erg natuurlijk.
Die houden wel van handopsteken bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die rechtse Griekse jongens vinden dit allemaal niet zo erg natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |