Thanks.quote:
Thanksquote:
twitter:zoemavroudi twitterde op woensdag 15-07-2015 om 23:56:24Tsipras gives a defiant speech. The saddest defiant speech in the history of sadly defiant speeches. reageer retweet
Niet alleen tv hoor, de kranten doen ook mee. Dan bellen ze weer eens voor een proef abbo: ja we hebben hem kleiner en vlotter gemaakt! Nee dank u zeg ik dan, daar heb ik internet voor...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is wel behoefte aan beeldmateriaal, maar daar kunnen of willen ze niet in voorzien. En er worden ook nauwelijks achtergronden besproken op televisie. Waarschijnlijk vinden de meeste Nederlanders detectivemaand ook belangrijker.
O wacht, is het detective-maand?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is wel behoefte aan beeldmateriaal, maar daar kunnen of willen ze niet in voorzien. En er worden ook nauwelijks achtergronden besproken op televisie. Waarschijnlijk vinden de meeste Nederlanders detectivemaand ook belangrijker.
Je hebt Silent Witness (herhaling) en Death in Paradise (herhaling) gemist.quote:
Silent Witness was wel behoorlijk goed trouwens, ik heb zitten kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt Silent Witness (herhaling) en Death in Paradise (herhaling) gemist.
Groot gelijk. Ik ben ook erg gehecht aan detectivemaand.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Belabor het volgende:
[..]
Silent Witness was wel behoorlijk goed trouwens, ik heb zitten kijken.
Silent Witness, de Britse CSI, maar 10 x beter...quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt Silent Witness (herhaling) en Death in Paradise (herhaling) gemist.
Het is in Brussel net zo laat als hier hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Vallon het volgende:
Het is nog geen 00:00 in Brussel.... ik schat nog 20-25min uitzitten
Ik neem aan dat ze daar ook electronisch op een knopje drukken om te stemmen.
In Brussel is het 00:18 net als hierquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Vallon het volgende:
True. Over 23 uur nogwat pasquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:17 schreef Vallon het volgende:
Tsipras nu: 00:19... leuk
En de rechtse Griekse meisjes?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die rechtse Griekse jongens vinden dit allemaal niet zo erg natuurlijk.
Die houden wel van handopsteken bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
Die rechtse Griekse jongens vinden dit allemaal niet zo erg natuurlijk.
Sommigen zijn nog lang niet uitonderhandeldtwitter:HelenaSmithGDN twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:16:31New Democracy opposition leader tells #Greek PM tt he has to apply new bailout accord faithfully so it can be renegotiated in time reageer retweet
Volgens mij krijgt dat op zijn bordje, voor die 5 maanden valse hoop en verslechtering die hij heeft gecreeerd om nu met dezelfde deal als de vorige regering weer terug te komen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:13 schreef Nintex het volgende:
Hehe Tsipras krijgt de volle laag van zijn tegenstanders. Roeptoeteren langs de linkse zijlijn blijkt toch gemakkelijker dan daadwerkelijk regeren en onderhandelen met de EU.
Ben benieuwd of hij 50% van Syriza mee krijgt.. KKE GD stemmen sowieso tegen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef Nintex het volgende:
Volgens mij gaat het er wel doorheen komen. Als 50% van Tsipras zijn aanhangers ja stemmen, ND en PASOK ja stemmen dan is het praktisch aangenomen.
Probleem gaat wel worden dat ze stuk voor stuk hebben gezegd dat het een kut akkoord is waar ze het eigenlijk niet mee eens zijn, ook al stemmen ze 'ja'.
Bullshit, die zei net in het parlement dat ie voor was.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:22 schreef Perrin het volgende:
Sommigen zijn nog lang niet uitonderhandeldtwitter:HelenaSmithGDN twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:16:31New Democracy opposition leader tells #Greek PM tt he has to apply new bailout accord faithfully so it can be renegotiated in time reageer retweet
Van privatisering.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die houden wel van handopsteken bedoel je?
Griekse traditie om je voorganger de schuld te geven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:23 schreef Szura het volgende:
Wel handig om op dit tijdstip ND de maat te gaan nemen voor hun beslissingen in vorige regeringen
Stemmen door je hand op te houden?quote:
Dat is wel handiger voor de geschiedenisboeken en betrouwbaarder..quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Was het de laatste keer niet hoofdelijk?
Dat zegt ie ook, om daarna weer snel te heronderhandelenquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, die zei net in het parlement dat ie voor was.
Dat vond ik ook al apart ja. Dat is hetgeen waar de vorige deal op stuk is gelopen en dat is ook iets waar deze deal nog stuk op kan lopen. Er moeten nog 17 andere eurolanden stemmen over het pakket en als er ook maar eentje tegenstemt is het voorbij voor de Grieken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:20 schreef Nintex het volgende:
Probleem gaat wel worden dat ze stuk voor stuk hebben gezegd dat het een kut akkoord is waar ze het eigenlijk niet mee eens zijn, ook al stemmen ze 'ja'.
Jij bent ook weer rechts eigenlijk toch. Je kwam van VVD, ging naar PvdA, PvdA ging naar rechts en jij nu dus ook weer, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die houden wel van handopsteken bedoel je?
Dat hoorde ik ook (zij waren mee in Brussel he, God weet wat Juncker hem beloofd heeft)quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook, om daarna weer snel te heronderhandelen
http://news.yahoo.com/uks(...)30951--business.htmlquote:UK's Cameron backs IMF call for Greek debt relief
LONDON (Reuters) - British Prime Minister David Cameron on Wednesday said that Greece needed to be granted relief from its debts, backing an International Monetary Fund study on the subject.
The IMF on Tuesday said Greece needs far more debt relief than European governments have been willing to contemplate so far.
"The point they (the IMF) are making that there needs to be debt relief for Greece must be right," he told parliament.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:25 schreef Vallon het volgende:
Tsipras lijkt ze toch helemaal in de pocket te hebben.
Oh, yep, nu ja zeggen en later verder onderhandelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook, om daarna weer snel te heronderhandelen
Ik ben nooit zo heel links geweest hoor, fladder tuusen de rechtervleugel van de PvdA en de linkervleugel van D66.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent ook weer rechts eigenlijk toch. Je kwam van VVD, ging naar PvdA, PvdA ging naar rechts en jij nu dus ook weer, toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |