Ga je mee logeren bij Van der Valk? Hebben ze 2 persoons jacuzziquote:
Ja, ik wilquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je mee logeren bij Van der Valk? Hebben ze 2 persoons jacuzzi![]()
* Joosie200 doet braaf wat Marijke vraagtquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, buk je nog maar een keertje![]()
[..]
Gelukkig is Joosie gtais
bedoel je gratis?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, buk je nog maar een keertje![]()
[..]
Gelukkig is Joosie gtais
Oeh, want!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je mee logeren bij Van der Valk? Hebben ze 2 persoons jacuzzi![]()
Gezellig!quote:
He, ik ben je secretaresse he?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 doet braaf wat Marijke vraagt
die rekening krijgt ze later wel met extra rente wegens koop op afbetaling /har har har![]()
Ja, typetyfusquote:
We hebben nu een hele grote in Zwollequote:
ja ja, "gratis", dan kun je je altijd afvragen waar de "catch" in zitquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!
[..]
He, ik ben je secretaresse he?
[..]
Ja, typetyfus![]()
Mijn secretaresse dient foutloos te typen en mag niet lijden aan de typetyfus. Dus u bent ontslagen tenzij u wat goed te maken hebt natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik ben je secretaresse he?
[..]
Ja, typetyfus![]()
Dat doe ik straks na de sauna.....quote:
Met gratis SOAquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ja, "gratis", dan kun je je altijd afvragen waar de "catch" in zit
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
* Marijkezwolle kijkt streng over de rand van haar brilletje en maakt het bovenste knoopje van de blouse los U zei meneer??quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn secretaresse dient foutloos te typen en mag niet lijden aan de typetyfus. Dus u bent ontslagen tenzij u wat goed te maken hebt natuurlijk
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Limited edition, wees snel want op=opquote:
precies, of extragratis sextape op internet, verkocht aan geiledeernes.nlquote:
Ik zeg, wij logeren bij Fiets ipv Van der Valkquote:
Mja onbehandeld raken die niet opquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Limited edition, wees snel want op=op![]()
Dat maakt al niets meer uit. Sta ik toch al opquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, of extragratis sextape op internet, verkocht aan geiledeernes.nl
* Joosie200 ziet tot zijn goedkeuring dat Marijke de hint oppikt. Volgens mij staat je blouse te veel open. Laat mij... *doet de overige knoopjes ook los* Oh jeej, wat ben ik toch ook onhandig..quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pfff, wacht maar
![]()
[..]
* Marijkezwolle kijkt streng over de rand van haar brilletje en maakt het bovenste knoopje van de blouse los U zei meneer??
Are you sure?quote:
Omg, nu wordt het een slechte doktersromanquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
* Joosie200 ziet tot zijn goedkeuring dat Marijke de hint oppikt. Volgens mij staat je blouse te veel open. Laat mij... *doet de overige knoopjes ook los* Oh jeej, wat ben ik toch ook onhandig..![]()
voor gratisquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat maakt al niets meer uit. Sta ik toch al op
Het ontbrak nog aan..quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg, nu wordt het een slechte doktersromanLaten we dat maar niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |