Sorry. Het is sterker dan ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ok WTF happened to the cute pics in the OP? Dit is gewoon freaky
Ik zie serieus nu pas die piemelquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, hij is briljant, maar ik vrees toch tegen de policy
Wat een bazenfoto trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok, vtech.
[ afbeelding ] dit is de OMGDAARROLTDERUPSZONDERLIEFDEINZIJNHART-blik![]()
Ik vind VTech verder niet echt leuk, maar blijkbaar is het door de ogen van een baby een oase van geluk
Ik las niet verder en zat dus een verdwaald vtech speeltje in de bloemen te zoekenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok, vtech.
[ afbeelding ] dit is de OMGDAARROLTDERUPSZONDERLIEFDEINZIJNHART-blik![]()
Ik vind VTech verder niet echt leuk, maar blijkbaar is het door de ogen van een baby een oase van geluk
+1. en een piemel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik las niet verder en zat dus een verdwaald vtech speeltje in de bloemen te zoeken
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:47 schreef Skittles het volgende:
Oh. Wauw. Je hebt niet geleefd tot je dat plaatje gezien hebt in de OP. Bedankt voor dit gelukzalig moment, Spees
Hehehehehe. Zoals Amsel het zo mooi beschreef: Vtech is dat speelgoed waardoor je midden in de nacht weet dat je kat in de box is gesprongenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Shit hee, wat een plaatjes.en vtech. Ik drukte in de winkel op een TEST MIJ-knopje. Ik liep met schaamrood op mijn gezicht de winkel weer uit. Sally Zebra hield maar niet op met balkenEn dan te bedenken dat er gezinnen zijn die de hele collectie voor kinders verkaardag vragen. Ril!
Ik had ook goeie voor Z&Gquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Crumpette het volgende:
![]()
omg jongens we benaderen Z&G tijden qua humor hier vandaag
quote:
Dat kan, maar dan moet ik je wel doden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]![]()
wat is dat?!
En hoe kom je er weer bij spees. Geef ons je google geheimen
Uiteraard, want iedereen hier is toch zwanger!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Crumpette het volgende:
![]()
omg jongens we benaderen Z&G tijden qua humor hier vandaag
Oh ik lach gewoon vriend wakker hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:54 schreef JufMariska het volgende:
Ik zit heel zachtjes de slappe lach te hebben, baby slaapt op me
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet ik je wel doden.
He verdorie, dit klinkt heel intrigerend en nou heb ik em gemist!quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zie serieus nu pas die piemel![]()
![]()
![]()
Ik was teveel afgeleid door HOEZO BEDENKT IEMAND DIT
Ik zou het kunnen uitleggen, maar ja. Ok vooruit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:56 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
He verdorie, dit klinkt heel intrigerend en nou heb ik em gemist!
Nou op de vraag: hoe heeft het mod zijn je beinvloed, weet ik het antwoord nu al hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, de penis was me iets te aanwezig
de penis?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:58 schreef Skittles het volgende:
Ohnoooo hij is uit de op![]()
Naja, dan maar mn ogen dichtdoen en hard hopen dat ik er van ga dromen. Wie weet legt dat ding me de geheimen uit van zijn creatie.
Het was maar de bedoeling om de helft te eten en je viel toevallig op de andere helft? Dit intrigeert, vertel verder aubquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen uitleggen, maar ja. Ok vooruit.
Het was een bloot persoon in het zitje van een winkelwagentje, die overliep in een babyhoofd maar wel met een volwassen piemel eraan.
Dit verzon ik niet eens die ene keer dat ik per ongeluk een hele space muffin op had.
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:01 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
de penis?
Pas op dat je je niet laat bevruchten!
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Het was maar de bedoeling om de helft te eten en je viel toevallig op de andere helft? Dit intrigeert, vertel verder aub
Haha.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
"Ja schat, ik ben zwanger. Nee niet van jou, maar van een baby met lange benen en een reusachtige piemel. Ik kwam 'm tegen in mn dromen en nu draag ik zijn kind. Hou je nog een beetje van me? VIND JE ME DIK?"
Wut??quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen uitleggen, maar ja. Ok vooruit.
Het was een bloot persoon in het zitje van een winkelwagentje, die overliep in een babyhoofd maar wel met een volwassen piemel eraan.
Dit verzon ik niet eens die ene keer dat ik per ongeluk een hele space muffin op had.
iquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
"Ja schat, ik ben zwanger. Nee niet van jou, maar van een baby met lange benen en een reusachtige piemel. Ik kwam 'm tegen in mn dromen en nu draag ik zijn kind. Hou je nog een beetje van me? VIND JE ME DIK?"
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie het fenomeen "reborn baby"?
Mensen die levensechte kopieen maken van babies en die dan gezellig in de huiskamer leggen.
[ afbeelding ]
Ja. Dat is een pop.
Dit is enger dan die ademende nepkatten op een kussentje...quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die levensechte kopieen maken van babies en die dan gezellig in de huiskamer leggen.
[ afbeelding ]
Ja. Dat is een pop.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn![]()
Waarom??quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Dat is een pop.
Ademende nepkat? Had ik maar een nietademende echte katquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dit is enger dan die ademende nepkatten op een kussentje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ademende nepkat? Had ik maar een nietademende echte katDaar zijn snelle trucs voor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ademende nepkat? Had ik maar een nietademende echte katStaat die van jou ook steeds voor de slaapkamerdeur te miauwen als je probeert te slapen? Ongeacht het tijdstip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Als ik nu een fles twee slokken wijn op had zou ik het winkelwagentjeplaatje 100 x plaatsenspeciaal voor gevalletje.
Die pop SQjankt die ook de hele nacht?
Ja. Of nog liever: keihard miauwen als je net met ingehouden adem de reverse ninjamove (die kennen we allemaal hier) de babykamer uit hebt gedaan omdat je baby eindelijk sliep.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Staat die van jou ook steeds voor de slaapkamerdeur te miauwen als je probeert te slapen? Ongeacht het tijdstip?
Of S nachts voor je voeten lopen als je met baby in je armen loopt en niet het felle licht aan wil doen, maar daardoor bijna je nek over dat beest breekt? Of dat ie bijna elke nacht wel met een beest (al dan niet nog levend en piepend) binnenkomt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Staat die van jou ook steeds voor de slaapkamerdeur te miauwen als je probeert te slapen? Ongeacht het tijdstip?
Ja die ook. En de muur naast de deur ziet er blijkbaar uit als krabpaal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja. Of nog liever: keihard miauwen als je net met ingehouden adem de reverse ninjamove (die kennen we allemaal hier) de babykamer uit hebt gedaan omdat je baby eindelijk sliep.
Binnenkatquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Of S nachts voor je voeten lopen als je met baby in je armen loopt en niet het felle licht aan wil doen, maar daardoor bijna je nek over dat beest breekt? Of dat ie bijna elke nacht wel met een beest (al dan niet nog levend en piepend) binnenkomt?
Ik googlede 'baby penis shopping cart' maar kwam hem niet tegen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:10 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ahh
Ik probeer met deze omschrijvingen een beeld in m'n hoofd te vormen, maar vrees dat het plaatje zelf nog vele maken erger was
Ik stel me een beetje aan, het valt objectief gezien wel mee. Het is eigenlijk vooral soms 's nachts irritant omdat er dan een eindelijk in slaap gevallen S wakker wordt gemaakt. En s avonds (maar daar kunnen zij niets aan doen) ben ik na uren tillen, plakken, oppakken, als klimrek dienen, in mn oor gegild worden, aan mn haar getrokken worden door baby, zo blij dat er even stilte en ruimte is dat ik de aanwezigheid van ze in een straal van 5 meter al niet goed kan hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:10 schreef Skittles het volgende:
Zijn ze nog steeds zo vervelend ja, Spees?
Die babypoppenals je dat nou bij de deur neer zet jaag je wel snel alle Jehova getuigen ed weg.
Dat. Of je moet net zoals m'n vader doen, jaaaren geleden. Toen woonde ie nog alleen en had onregelmatige diensten. Hij lag S middags te slapen toen er aangebeld werd: Jehova getuige. Ze mompelde "eh sorry" en ging weg. Toen pas keek m'n vader omlaag en besefte zich dat ie naakt was gaan slapen.. Ze zijn (tot ie met m'n moeder ging samenwonen) nooooit meer langs geweestquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:10 schreef Skittles het volgende:
Zijn ze nog steeds zo vervelend ja, Spees?
Die babypoppenals je dat nou bij de deur neer zet jaag je wel snel alle Jehova getuigen ed weg.
nee? Moet dat?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tijd voor een serieuze vraag: geven jullie je baby probiotica?
Wees blij.. Heb vroeger wel een geprobeerd een muis te redden, die ontsnapte en toen hadden we er een tijdelijk huisdier bij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
BinnenkatHet enige wat hij vangt is papieren propjes.
Weet ik nietquote:
Geniaalquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:17 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dat. Of je moet net zoals m'n vader doen, jaaaren geleden. Toen woonde ie nog alleen en had onregelmatige diensten. Hij lag S middags te slapen toen er aangebeld werd: Jehova getuige. Ze mompelde "eh sorry" en ging weg. Toen pas keek m'n vader omlaag en besefte zich dat ie naakt was gaan slapen.. Ze zijn (tot ie met m'n moeder ging samenwonen) nooooit meer langs geweest
dit vooral. En dan zit je eindelijk op die bank, krijg je binnen dertig seconden zo'n tarrelige kattenster in je gezicht geduwd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik stel me een beetje aan, het valt objectief gezien wel mee. Het is eigenlijk vooral soms 's nachts irritant omdat er dan een eindelijk in slaap gevallen S wakker wordt gemaakt. En s avonds (maar daar kunnen zij niets aan doen) ben ik na uren tillen, plakken, oppakken, als klimrek dienen, in mn oor gegild worden, aan mn haar getrokken worden door baby, zo blij dat er even stilte en ruimte is dat ik de aanwezigheid van ze in een straal van 5 meter al niet goed kan hebben
oh dat soort dingen gebeuren écht?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:17 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dat. Of je moet net zoals m'n vader doen, jaaaren geleden. Toen woonde ie nog alleen en had onregelmatige diensten. Hij lag S middags te slapen toen er aangebeld werd: Jehova getuige. Ze mompelde "eh sorry" en ging weg. Toen pas keek m'n vader omlaag en besefte zich dat ie naakt was gaan slapen.. Ze zijn (tot ie met m'n moeder ging samenwonen) nooooit meer langs geweest
+1quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Gelukkig gebeurt er hier altijd nog genoegIk heb alleen wel de piemel uit de OP gemist, jammer
Ik snap ook niet hoe je dat niet door kan hebben, maar m'n vader kreeg het echt voor elkaar..quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat soort dingen gebeuren écht?
Je mist ons hèquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:32 schreef Fazzoletti het volgende:
Gelukkig gebeurt er hier altijd nog genoegIk heb alleen wel de piemel uit de OP gemist, jammer
Razz blijft volgend jaar zittenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:43 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja![]()
Nog maar een paar maandjes voordat er weer een hoop doorschuif komt
17 weken (als ik goed heb meegeteldquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Babydarmen rijpen vanzelf, geen nood om dat proces te versnellen zolang je gewoon je verstand gebruikt bij wat je ze voert.
Gevalletje, hoeveel weken is Q nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
17 weken (als ik goed heb meegeteld) over 2 dagen officieel 4 maanden. Ik wist dat ze dat gingen proberen trouwens, niet dat ze dat deden zonder dat ik het wist hoor! Had al een babylepeltje meegegeven. Maar het was dus wel een succes, morgen zelf maar eens proberen als dat lukt (volgens cb moet je minstens 3 dagen hetzelfde achter elkaar geven. Vanwege wennen aan smaak? Of checken op allergie ofzo?)
Wat fijn van jullie huisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als het met jullie toestemming is gegaan is het prima natuurlijk, maar is het 'eerste hapje' niet iets waar je zelf bij wilt zijn?Ook al zijn het maar 3 lepels? Of ben ik gewoon zo 'ik-wil-alle-eerste-keren-meemaken'
![]()
wat een freakshowquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Fee-nix het volgende:
Maar die reborn babies leggen ze niet alleen in de woonkamer he... Ze doen ook alsof het een echte baby is. Kijk en huiver...
Poepluier. En bij 8.30 minuut creepy drinkgeluidjes. Ik heb door de video geskipt, kan het niet aanzien
.
Hardop gelachen om Spees en kat trouwens.
Nee? Ik was van plan gewoon mee te gaan naar cherso als ie achttien is (ja, achttien! Eerder nietquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:53 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
17 weken (als ik goed heb meegeteld) over 2 dagen officieel 4 maanden. Ik wist dat ze dat gingen proberen trouwens, niet dat ze dat deden zonder dat ik het wist hoor! Had al een babylepeltje meegegeven. Maar het was dus wel een succes, morgen zelf maar eens proberen als dat lukt (volgens cb moet je minstens 3 dagen hetzelfde achter elkaar geven. Vanwege wennen aan smaak? Of checken op allergie ofzo?)
mag ik vragen waarom al zo vroeg en waarom je dat liever niet zelf deed? (Gewoon interesse)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nou, heel zachtjes met het hoofd doet 'ie niet echt hèquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Fee-nix het volgende:
Maar die reborn babies leggen ze niet alleen in de woonkamer he... Ze doen ook alsof het een echte baby is. Kijk en huiver...
Poepluier. En bij 8.30 minuut creepy drinkgeluidjes. Ik heb door de video geskipt, kan het niet aanzien
.
Jep, hier wel. Orthiflor Junior. Zowel Draak als Piranha hadden mega veel krampen, en al helemaal bij de overgang naar vaste voeding. Sinds we Orthiflor gebruiken poept hij stukken beter en is het scheten laten ook voor 90% gereduceert.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Tijd voor een serieuze vraag: geven jullie je baby probiotica?
Omdat ie steeds meer honger krijgt en ik bang was dat ie over de liter fv per dag zou komen, dan liever wat groente/fruit extra dan over de max fv gaan (is mijn gevoel dan he, zo slecht zal het ook weer niet zijn. Bij cb bureau rekende ze alleen wel de hoeveelheid voor de schepjes en ik na dus misschien deed ik het wel foutquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom al zo vroeg en waarom je dat liever niet zelf deed? (Gewoon interesse)
Sjaak krijgt voor zijn 18e verjaardag een nachtkastje met daarop een cirkel met daarin de tekst: gereserveerd voor mama.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee? Ik was van plan gewoon mee te gaan naar cherso als ie achttien is (ja, achttien! Eerder niet) en dan onderzn bed bivakkeren jeweets...
Ja die redenen heb ik vaker gelezen en brachten me aan het twijfelen. Sjaak heeft zoveel krampjes gehad in het begin. Maar ik ben niet zo van homeopathie enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Jep, hier wel. Orthiflor Junior. Zowel Draak als Piranha hadden mega veel krampen, en al helemaal bij de overgang naar vaste voeding. Sinds we Orthiflor gebruiken poept hij stukken beter en is het scheten laten ook voor 90% gereduceert.
Er is hier nog iemand die Orthiflor gebruikt... Maar ik ben even kwijt wie het is.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef Fee-nix het volgende:
.
Ik weet niet of je mij bedoelt?quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:01 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Jep, hier wel. Orthiflor Junior. Zowel Draak als Piranha hadden mega veel krampen, en al helemaal bij de overgang naar vaste voeding. Sinds we Orthiflor gebruiken poept hij stukken beter en is het scheten laten ook voor 90% gereduceert.
Er is hier nog iemand die Orthiflor gebruikt... Maar ik ben even kwijt wie het is.
Vast niet, maar voel me overal zo onzeker over, wil het perfect doen maar dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:33 schreef kwakz0r het volgende:
Ach gevalletje, je bent geen ontaarde moeder, die bestaan niet. Belangrijke regel hier.
Ik ben om dezelfde reden met 4,5 maand begonnen en hier heeft het goed gewerkt![]()
En als je t niet geweten had van je ouders dan was zijn hapje morgen zijn eerste geweest. Symboliek is ook maar net wat je er van maakt. Misschien heb je t ergens in je achterhoofs onbewust door hen laten doen omdat je t zelf een grote stap vond, is ook geen schande...
Zon, zee en je ouders onder je bed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee? Ik was van plan gewoon mee te gaan naar cherso als ie achttien is (ja, achttien! Eerder niet) en dan onderzn bed bivakkeren jeweets...
Arme L. Beterschapquote:Op donderdag 16 juli 2015 03:11 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb ook wel het gevoel dat ik mijn katten tekort doe nu.. Ze kregen altijd aandacht en knuffels, nu halen ze kattenkwaad () uit voor aandacht
![]()
Verder hier 3e x wakker met sneu verkouden jongetje![]()
Ik weet dat het een paardenmiddel is, maar ik heb zelf eczeem en het is echt het enige dat me helpt... Waarom niet?quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:04 schreef NotTheSame het volgende:
Klaagpost:
Gvd hoerige k*t eczeem. Een tijdje is het super goed gegaan maar de laatste nachten zitten we weer met hem op, zichzelf compleet kapot krassend van de jeuk. En huilen
.
Het enige wat baat had was Cardiflor Forte, maar om daar nou 3 flacons per week van weg te smeren werd echt te gek.
Morgen toch maar eens op onderzoek uit naar een alternatief. No way dat mijn kind aan de hormoonzalven gaat.
+1!quote:Op donderdag 16 juli 2015 05:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet dat het een paardenmiddel is, maar ik heb zelf eczeem en het is echt het enige dat me helpt... Waarom niet?
Hier helpt het vaak om 2 dagen dasrmee te smeren en daarna kan ik weer weken onderhoudenet vetcreme...
Ja, dat boek is zeker wat. Daarmee hebben we Sjaak overdag leren slapen toen hij zich eenmaal beter voelde. De nachten gaan ook best goed (behalve na de prikjes gister, maar dat mag). Anders is er nog de website van slaapbabyslaap . Staat ook veel info op.quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, sorry, dit is echt de allerlaatste keer dat ik ga zeuren over de slechte nachten, maar ik heb alles bij elkaar weer nog geen drie uur geslapen vannacht en ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden. Dus, heeft iemand misschien tips voor boeken die ik kan lezen of zo? Baby in een droomritme, is dat iets?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef Gevalletje het volgende:
Hij moet wel zo min mogelijk op z'n rug liggen en dan ook met z'n hoofdje naar links, dan kan het nog (zoveel mogelijk) bijtrekken.
Er zijn hormoonloze zalven op de markt (Elidel en Protopicquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar dat is toch het andere uiterste? Ik heb ook eczeem gehad en die jeuk is wel zo intens dat ik mijn baby daar echt van af zou willen helpen. Eerst met. vette crème natuurlijk, en als dat niet helpt dan die zalf. Ik hoor eigenlijk vrijwel altijd dat het met 1 of 2 dagen smeren wel over is en dat is mijn ervaring ook. Wat is het alternatief dat je nu in gedachten hebt?
ik heb enorme last van zonne-aalergie (met name op m'n handen) en niets hielp tegen de jeuk. Toen kwam ik deze tegen bij de kruidvat klik. Kan zo snel niet vinden of die ook bij baby's gesmeerd mag worden. Maar de huid op mijn handen is nu rustig, jeukt bijna niet meer en ik ben blij. Tubetje is 4 euro dus wel aan de prijs vind ik, voor eigen merk, maar goed, het helpt, dus ik heb het er wel voor over. Misschien iets om te proberen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Er zijn hormoonloze zalven op de markt (Elidel en Protopic
zijn daar voorbeelden van, maar dat mag pas vanaf 2 jaar gesmeerd worden), en anders bekijken of we in aanmerking komen voor vergoeding van voorgeschreven homeopathie.
Maar gelukkig heb je iets in gedachten, hoop dat het snel werkt!quote:Op donderdag 16 juli 2015 03:04 schreef NotTheSame het volgende:
Klaagpost:
Gvd hoerige k*t eczeem. Een tijdje is het super goed gegaan maar de laatste nachten zitten we weer met hem op, zichzelf compleet kapot krassend van de jeuk. En huilen
.
Het enige wat baat had was Cardiflor Forte, maar om daar nou 3 flacons per week van weg te smeren werd echt te gek.
Morgen toch maar eens op onderzoek uit naar een alternatief. No way dat mijn kind aan de hormoonzalven gaat.
Ah ok, ik dacht dat ik via jou ooit een link had gekregen naar een website daarover, over vermoeidheidasignalen ook, vandaar dat ik die link legde. Nee dat lijkt me dan ook niet idd..quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crump, wij hebben nooit ingebakerd, misschien verwar je me met iemand anders? En een kruipende baby inbakeren lijkt me niet zo'n goed idee.
Uit logeren is geen optie.
NTS, hopelijk vind je iets wat werkt tegen de jeuk! Zo zielig..
Ja, dat klopt! Maar dat ging me ook inderdaad alleen over de vermoeidheidssignalen, inbakeren is hier, op af en toe de Puckababy na, nooit nodig geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat ik via jou ooit een link had gekregen naar een website daarover, over vermoeidheidasignalen ook, vandaar dat ik die link legde. Nee dat lijkt me dan ook niet idd..ik heb ook geen gouden tip.
Ik heb wel vanalles in gedachten (ik heb zelf de hele medische en alternatieve molen doorgelopen voor eczeem), alleen nu uit gaan zoeken wat goed werkt én mij geen klauwen met geld kost.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Aha, naar aanleiding van onderstaande post dacht ik dat je baby helemaal gek werd van de jeuk en je nog alternatieven moest gaan bedenken.
[..]
Maar gelukkig heb je iets in gedachten, hoop dat het snel werkt!
Ik heb hem voor je liggen als je wilt, bij ons werkte het wel (selectief gebruikt) maar rond acht maanden is wel een lastige periode om te starten ivm verlatingsangst enzo...quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, sorry, dit is echt de allerlaatste keer dat ik ga zeuren over de slechte nachten, maar ik heb alles bij elkaar weer nog geen drie uur geslapen vannacht en ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden. Dus, heeft iemand misschien tips voor boeken die ik kan lezen of zo? Baby in een droomritme, is dat iets?
Die hormoonloze zalven zijn vlgs mij ook niet zo onschuldig...quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:28 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Er zijn hormoonloze zalven op de markt (Elidel en Protopic
zijn daar voorbeelden van, maar dat mag pas vanaf 2 jaar gesmeerd worden), en anders bekijken of we in aanmerking komen voor vergoeding van voorgeschreven homeopathie.
Eruitwerken lukt ook prima in een wipstoel. Althans, bij M wel. Geven pas stukjes sinds hij in de tripp trapp kan zitten, maar ben blij dat ik daar niet op heb hoeven wachtenquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:31 schreef Crumpette het volgende:
DaD. Is weer inbakeren nog een optie nu de temperaturen weer een beetje te doen zijn? Ik vind het echt kak voor je.
![]()
Gevalletje, mag ik vragen hoe dat werkt, een baby vast voedsel geven, als hij zijn hoofd nog niet goed omhoog kan houden? Ik vind persoonlijk dat een kindje goed rechtop kan zitten in een kinderstoel wel een vereiste - maar dat is persoonlijk. Iets met kokhalsreflex en mogelijkheid het er weer uit te gooien enzo.
ja.. nouja.. ik heb iig wel gewacht tot hij echt langer dan een kwartier goed kon zitten, maar ik had ook geen zorgen over "te veel flesjes". We deden het meer omdat hij me alles uit de mond keekquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Eruitwerken lukt ook prima in een wipstoel. Althans, bij M wel. Geven pas stukjes sinds hij in de tripp trapp kan zitten, maar ben blij dat ik daar niet op heb hoeven wachten
Natuurlijk, iedere medische of homeopatische handeling heeft z'n bijwerkingen. Maar mijn ervaring is dat de artsen te weinig stilstaan bij langetermijnproblemen en dat bijvoorbeeld Hydrocortison erg snel uitgeschreven word.quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die hormoonloze zalven zijn vlgs mij ook niet zo onschuldig...
Punt is dat je met twee dagen smeren per maand echt geen huidschade oploopt, zeker niet als je dun smeert.
Homeopathie zou ik verre van blijven, maar goed, ik heb dan ook een hekel aan duur water en voor cardiflor etc ben ik allergisch...
A gaat meestal om 18u in bad. Dan fles en om 18:30 slapen. Als ik haar langer beneden laat en wakker hou is het inderdaad groot drama bij slapenquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:40 schreef snoenk het volgende:
Dad, is het in de avond dan misschien te laat? Ik merk hier dat als ze rond 6 uur moe wordt ik haar op hou omdat ik niet wil dat ze dan al aan de nacht begint. Maar daardoor is ze rond bedtijd wel vaak te moe om lekker in slaap te kunnen komen.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2015 10:30:21 ]
Veel plezier! Dat eerste minirondje door het park vond ik zo'n mijlpaal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:15 schreef Krisvc het volgende:
Wij gaan zo voor het eerst een rondje lopen buiten. Even kluizenaar-af zijn.
Ik heb daar ook een paar foto's van gemaakt, vond het zo spannend en leuk!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Veel plezier! Dat eerste minirondje door het park vond ik zo'n mijlpaal.
Leuk Krisquote:Op donderdag 16 juli 2015 10:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een paar foto's van gemaakt, vond het zo spannend en leuk!
Hier heb ik de gele bijbel maar weer eens gepakt. Ik gok dat we begonnen zijn aan de 19 weken sprong. En ik lees dat die 5 weken kan duren... ai
Zet de stofzuiger maar klaar danquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
Ik heb ook 'oei ik groei' er bij gepakt nav jouw post. Slecht slapen hier ineens en mopperen. Maar wat ik lees bij deze sprong zorgde voor een enorme real life
.
S kan na deze sprong:
- Antwoord geven op simpele vragen. Als jij bijv vraagt 'Hoe groot word jij?', doet zij haar armpjes ver omhoog;
- kan een eenvoudige puzzel van 3 stukjes aan elkaar leggen;
- ze wil helpen met het huishouden, haren kammen en aankleden
- probeert je te verleiden om haar te helpen bij dingen die zij eigenlijk al zonder jou kan
Etc. Etc. Euhm. Geloof niet dat ik dit zie gebeuren over 3 weken...
Moest lachen bij 'probeert je te verleiden...'quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
Ik heb ook 'oei ik groei' er bij gepakt nav jouw post. Slecht slapen hier ineens en mopperen. Maar wat ik lees bij deze sprong zorgde voor een enorme real life
.
S kan na deze sprong:
- Antwoord geven op simpele vragen. Als jij bijv vraagt 'Hoe groot word jij?', doet zij haar armpjes ver omhoog;
- probeert je te verleiden om haar te helpen bij dingen die zij eigenlijk al zonder jou kan
Op die vaardigheden zit ik ook te wachten...quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
.
S kan na deze sprong:
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op die vaardigheden zit ik ook te wachten...al weken
+1quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder wacht nog steeds op die schoonmaakvaardigheden bij mij
[..]
Ijdele hoop van moedersquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:22 schreef JufMariska het volgende:
Het kruipt door de kamer en lacht vrolijk naar de poezen, die weer met een grote boog om hem heen lopen![]()
Meesterlijk tafereel
Hahaha, is dat bij 11 maanden ongeveer?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Leuk Kris!
.
S kan na deze sprong:
[..]
Eigenlijk heb ik wel interesse.quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:03 schreef Loj het volgende:
[..]
+1
Maar, die gele bijbel dus...
De momenten van sprongetjes kloppen hier vaak wel, maar verder heeft/hadden mijn kind(eren) een achterstand van een half jaar geloof ik
Ik heb hem trouwens te koop staan, iemand interesse?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:48 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel interesse.Ik durf nog wel een complexje aan.
Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen.Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd.
Dat dacht ik dus ook, zeker met die Cetomacrogolcrème. Die hebben we nog nooit gehad en dat zijn gewoon tubes van ¤17,= per stukquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat jammer DAD!
NTS fijn dat je geholpen bent! Maar wat krijg je veel mee voor een baby zeg! Is een herhaalrecept voor als het nog nodig blijkt niet wat duurzamer
Wel apart trouwens, hier is ceto het eerste dat je krijgt bij eczeem! Wij smeren al 3 jaar voor peuter en krijgen Max 3 tubes mee (a ¤6 per stuk overigensquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, zeker met die Cetomacrogolcrème. Die hebben we nog nooit gehad en dat zijn gewoon tubes van ¤17,= per stuk.
Die Cardiflor daarentegen bevalt goed, en kunnen Draak en ik eventueel ook gewoon gebruiken. Alleen al bij Piranha gaan er 2 à 3 pompjes van 30ml per week doorheen (3x pd smeren) dus ik zou hier in het ongunstigste geval 10 weken mee kunnen doen.
Tel daarbij op dat de apotheek 13km verderop zit in een uithoek waar ik amper kom, dan is het toch wel handig om een voorraad te hebben.
[ Bericht 7% gewijzigd door NotTheSame op 16-07-2015 13:53:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hij een broodje, ik cappuccino bij Doppio
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Voor baby's heb je geen eigen risico, wordt dus volledig vergoed als het op recept gaat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Nazil het volgende:
Ik hoor hier (nog) niet maar cetomacrogolcreme is een stuk voordeliger om bij Kruidvat te kopen voor 4 euro per tube. Tenzij je al door je eigen risico e.d. zit of de verzekering het volledig dekt natuurlijk.
Dan is op recept goedkoper inderdaad, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Voor baby's heb je geen eigen risico, wordt dus volledig vergoed als het op recept gaat.
Fijn juf, fietsen is tof!
Ik hoor hier niet meer thuisquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:26 schreef Nazil het volgende:
Ik hoor hier (nog) niet maar cetomacrogolcreme is een stuk voordeliger om bij Kruidvat te kopen voor 4 euro per tube. Tenzij je al door je eigen risico e.d. zit of de verzekering het volledig dekt natuurlijk.
Maar over een paar weken doet ze wel de afwasquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Soesa, zei je sprongPfffffff.
A heeft over de hele dag nog geen uur geslapen. Plakt aan mij. Huilen als ik uit beeld ben. Overal aan optrekken en dan omvallen en weer huilen. Wandelen is stom. Bed is lava.
Man is nu met haar bezig, ik ben er even klaar mee.
En ze helpt niet eens met poetsenen die puzzel lukt ook al niet.
Maar vandaag 10 maanden yay
Vrouw gaat nu beginnenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Mnoh Sjakie
En jawel. Man heeft haar na 5 minuten stil en in slaap. Hij mag voortaan het bedritueel doen.
SPOILER: En deze hadden jullie nog te goed van dinsdag! :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen is 's nachts nog steeds een beetje frustrerend (al weet ik heus wel dat het erger kan!); Minion slaapt vanaf een uur of 3 niet langer meer dan een half uurtje / drie kwartier per keer
![]()
Het lijkt geen honger te zijn (want ze laat zich wel makkelijk sussen en houdt het qua tijd prima vol tot 7u), maar misschien dat we toch weer toe zijn aan het ophogen..Ze weegt nu 5 kilo (
) dus op zich zou ze wel naar 180/6 mogen denk.
Vannacht maar eens kijken of ze tussen ons in nog wat langer door wilt slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe dat alsjeblieft niet onder haar advies, maar ga naar een kinderarts.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef Selvaria het volgende:
Vpk van het consultatiebureau zei wel dat ik N. af en toe (elke twee weken) moet provoceren (bakje yoghurt eten oid) om te kijken of het al beter wordt, zie daar nu al tegen op.
Ik vond mezelf al een labiele debiel maar jij hebt er dus ook last van...quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Zoe ik weet niet of het E of S is maar wat lijkt ze op jou! Die foto rechtsboven
Twist veul haartjes!![]()
O jongens ik moet jullie over 2 weken gaan verlaten en ik vind het het HEUL NIET LEUK!![]()
Krijg ook weer echt flashbacks naar de bevalling enzo
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef Selvaria het volgende:
Noh Zoë en twist (dat toupetje..
).
![]()
Phew Razz, ze slaapt! Hopelijk blijft dat zo! Pittig lijkt me dat, zo'n dag.
Arme Michael.![]()
Sjakie.![]()
Sinds ik koemelkvrij eet heb ik zo'n ander kind, ik moest er vandaag gewoon van huilen. Lachen, kirren naar de mobiel en haar knisperboekje en sinds vandaag ook lachen als ze me alleen maar ziet (eerder moest ik mn tong uitsteken of heel overdreven infantiel praten). Echt, iemand moet me even op komen dweilen.
![]()
![]()
![]()
Vpk van het consultatiebureau zei wel dat ik N. af en toe (elke twee weken) moet provoceren (bakje yoghurt eten oid) om te kijken of het al beter wordt, zie daar nu al tegen op.![]()
Vandaag lekker gewandeld:Provoceren zou ik zelf niet doen. Wij hebben pas weer echt geprobeerd toen hij een jaar was en hij was er overheen. Was dat niet het geval ga je na een half jaar of jaar weer proberen, net wat goed voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell, al voed je dr altijd zonder koemelk, als dat het beste voelt is dat prima m.i.
Mocht je straks aan de pepti gaan ipv bv, zou ik wel even kma met de ha of de jeugdvpk op papier zetten, dan krijg je het vergoed.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
En dit inderdaad. Al heb ik ook wel eens gehoord dat de verzekering soms om een provocatietest vraagt, om zeker te zijn dat baby's niet onnodig Pepti krijgen ofzo. Maar geen idee of ze dat ook echt wel eens eisen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:49 schreef AwayTL het volgende:
Mocht je straks aan de pepti gaan ipv bv, zou ik wel even kma met de ha of de jeugdvpk op papier zetten, dan krijg je het vergoed.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje aan de okt en dergelijke babies, ruiken die luiers van jullie babies ook zo naar olifanten stront? Echt dierentuin meur, niet te geloven![]()
Sinds we hier zijn moet ik zeggen, hoop dat het door het water komt ofzo
Hij eet wel veel perzik...
En drollen uit de rugquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:20 schreef Risu het volgende:
Oh ja, dat doet me denken aan dat filmpje wat ik vanmiddag zag over die reborn baby ofzo?
Echt, miracle baby indeed, zo'n newborn met vaste drollen.![]()
En dan even de billen vegen, met zo'n doekje. Aai aai...
Ik vond het hele filmpje trouwens besten die baby vond ik eng. Net of ie niet meer leefde ofzo. En als ze zo echt met een baby om zou gaan.. Dat geduw tegen dat hoofdje.
blij dat het een pop was.
Wil je mijn buikgriepbaby poep ruiken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje aan de okt en dergelijke babies, ruiken die luiers van jullie babies ook zo naar olifanten stront? Echt dierentuin meur, niet te geloven![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wil je mijn buikgriepbaby poep ruiken?![]()
Alsof ik d'r al een week lang ontbindende ratten voorschotel.
Ik weet niet hoe dat ruiktquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Uitslapen zat? Ik mis het alweer en heb het net een week niet kunnen doen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:08 schreef Risu het volgende:
Vandaag eerder opgestaan dan normaal om te kijken hoe dat dan gaat. Ben het uitslapen zat, dag is zo kort dan. Maar man, man, man, wat ben ik uitgeblust zeg. Welterusten, morgen nieuwe poging (en weer aan de vitamientjes)
Na de blauwe bessen van de meet rook Lou's poep de volgende dag naar druifjes. Druifjes met poep, maar echt best goed te doen zo op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Blauwe bessenpoep! Ziet er uit als dropjes!
Mooi decoratief voor in de tuinquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ziet het er altijd uit als rivierkeien
Raar he?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:48 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel interesse.Ik durf nog wel een complexje aan.
Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen.Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd.
Wow! Wat ontzettend gaaf!! En dat zijn echt heel veel mensen die dat gaan zien!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:17 schreef JufMariska het volgende:
Ermahgerd! Totally off topic, maar een styled shoot wordt op een megagroot tof blog geplaatst332000 likes op fb, dat is wel heel gaaf!!
(Oh, en ik kan dit om 5.15 posten, dat zegt iets over de nacht heMannen slapen nu allbei, ik ga ook nog een poging doen!)
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:17 schreef JufMariska het volgende:
Ermahgerd! Totally off topic, maar een styled shoot wordt op een megagroot tof blog geplaatst332000 likes op fb, dat is wel heel gaaf!!
(Oh, en ik kan dit om 5.15 posten, dat zegt iets over de nacht heMannen slapen nu allbei, ik ga ook nog een poging doen!)
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah tof, JM!
Galstenen, Away? Bij jou?.
Hier een heel dikke jubel voor onze nacht. Ik heb volgens mij voor het eerst sinds begin april vier uur aan een stuk geslapen: 22.45 (tot 23.30) en 4.15 (tot 4.45)..
. En nu slaapt hij nog en zijn wij opgestaan om toch naar Schier te gaan zo. We zien wel hoe we het doen met de fietsen. Stelletje avonturiers dat we zijn.
Dat zou ik ook best spannend vinden jaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:35 schreef Loj het volgende:
Supertof JM!
Veel plezier DAD! Tof en spannend...
ik ga zo in m'n eentje met twee kids naar de dierentuin, vind ik ook spannend![]()
Weet ik nog niet. Ligt aan hoe ze zich gedragenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat zou ik ook best spannend vinden ja. Ga je een hele dag of een ochtendje?
Wow, wat knap!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!
En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderenRuik ook ff bij de olifanten
![]()
Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp!![]()
![]()
ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Maar Hilmo, waarom durf je dat niet? (niet aanvallend opvatten hoor, ik probeer het te begrijpen). Dat is toch juist met 1 kind goed te doen! In de wagen/drager en gaaaaaan! Oh, en wat tof van het gebaar! En de lampfascinatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:05 schreef Hilmo het volgende:
Leuk dad!
En loj ook spannend, ik durf zoiets niet, alleen naar dierentuin, laat staan met twee kinderenRuik ook ff bij de olifanten
![]()
Hier lichte migraine. En mijn kind kan een gebaar, lamp!![]()
![]()
ik smelt echt. Hij deed het gebaar, ik zei lamp, en deed lamp aan en hij glunderde, want hij werd begrepen. Verder jengelt hij veel en dat begrijpen we nog niet maar dit vind ikzo mooi! En 'la' zegt hij erbij dus eerste woordje wordt voorspelbaar.
Haha ik gok zo dat 99% van de mama's dat heeft rond die periodequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al een labiele debiel maar jij hebt er dus ook last van...
Okee vooruitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef JufMariska het volgende:
Awww Soes!
SQ klopt, op het oog sowieso, het was een dun jasje over een t-shirt en ik wil ter verdediging even aanvoeren dat ik tot dan toe de hele dag binnen was geweest waar het -zowaar- vrij koel wasMuts was vrij snel af idd
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:34 schreef Skittles het volgende:
SoesaWat een leuk jurkje heeft E. aan!
Die sokjes![]()
Krijgen jullie ook af en toe de vraag waarom je baby geen schoenen/slippers/sloffen aan heeft?
Mijlpalen weet ik ook niet![]()
Succes bij het cb voor degene die er heen gaan. De commotie rond het "consternatiebureau ()" deel ik niet. Nooit problemen daar gehad. Het is maar net hoeveel je het jezelf aantrekt
+1quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uit
Hier ookquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stel geen vragen als ik al weet dat de kans bestaat dat het antwoord me niet aanstaat. En op de een of andere manier krijg ik nooit ongevraagd advies. Ik straal kennelijk zeer veel zelfvertrouwen uit
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:15 schreef faptist het volgende:
Ro...![]()
[ afbeelding ]
Lag iets te strak tegen me aan tijdens haar slaap, haha.
JufM
Hoe tof. Gefeliciteerd. Ik hoop dat het je veel mooie opdrachten oplevert.
Away
Beterschap
SQ
Heel herkenbaar. Ik ben ook heel nuchter, maar maak ook expres foto's van dit soort 'onbenulligheden', omdat ik bang ben dat ik er over een x aantal jaar spijt van heb.
Ik heb trouwens wel spijt dat ik geen afdruk heb gemaakt van haar handjes en voeten in de kraamweek.
Jaaah wat klinkt dit goed!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:59 schreef Krisvc het volgende:
Hier hebben wij het zo slecht nog niet. Alles bij elkaar hebben we 7 uur kunnen slapen vannacht. Allemaal in ons eigen bed, niemand op de bank, niemand huilend. Kind slaapt tussen dr voedingen normaal door. Drinkt zo nu en dan aan de borst waardoor ik barst van vertrouwen dat het goed gaat komen. Als jullie me zoeken dan ben ik op mn roze wolk in mn handjes aan het knijpen.
Fap ik weet even niet hoe jong mini nu is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:15 schreef faptist het volgende:
Ro...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens wel spijt dat ik geen afdruk heb gemaakt van haar handjes en voeten in de kraamweek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag een dag met zn allen bij mn ma, lig met saartje op bed nu, anders slaapt ze helemaal niet!
Ze heeft vanmorgen gestapt aan papa's handen
Knap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn baby is ineens P50quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga misschien wel even wegen vanmiddag! Dat is al drie maanden geleden tenslotte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen om 5u Minion maar even tussen ons in gelegd (nadat ik al weer 3-4x heen en weer gelopen was) en daarna nog heerlijk 2u liggen dommelen met een knorrend meisje naast medat gaan we dus vaker doen; stuk beter vol te houden als ze dan zo vroeg wakker is!
Ze is ook echt zó leuk hè?!en ook echt de enige ter wereld die het leuk vindt als ik zing (ik geef nieuwe betekenis aan de term 'toondoof' zeg maar
) én er ook nog rustig van wordt
Had ik al '' gezegd?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |