En drollen uit de rugquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:20 schreef Risu het volgende:
Oh ja, dat doet me denken aan dat filmpje wat ik vanmiddag zag over die reborn baby ofzo?
Echt, miracle baby indeed, zo'n newborn met vaste drollen.![]()
En dan even de billen vegen, met zo'n doekje. Aai aai...
Ik vond het hele filmpje trouwens besten die baby vond ik eng. Net of ie niet meer leefde ofzo. En als ze zo echt met een baby om zou gaan.. Dat geduw tegen dat hoofdje.
blij dat het een pop was.
Wil je mijn buikgriepbaby poep ruiken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje aan de okt en dergelijke babies, ruiken die luiers van jullie babies ook zo naar olifanten stront? Echt dierentuin meur, niet te geloven![]()
Sinds we hier zijn moet ik zeggen, hoop dat het door het water komt ofzo
Hij eet wel veel perzik...
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wil je mijn buikgriepbaby poep ruiken?![]()
Alsof ik d'r al een week lang ontbindende ratten voorschotel.
Ik weet niet hoe dat ruiktquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:11 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje aan de okt en dergelijke babies, ruiken die luiers van jullie babies ook zo naar olifanten stront? Echt dierentuin meur, niet te geloven![]()
Sinds we hier zijn moet ik zeggen, hoop dat het door het water komt ofzo
Hij eet wel veel perzik...
Uitslapen zat? Ik mis het alweer en heb het net een week niet kunnen doen...quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:08 schreef Risu het volgende:
Vandaag eerder opgestaan dan normaal om te kijken hoe dat dan gaat. Ben het uitslapen zat, dag is zo kort dan. Maar man, man, man, wat ben ik uitgeblust zeg. Welterusten, morgen nieuwe poging (en weer aan de vitamientjes)
Na de blauwe bessen van de meet rook Lou's poep de volgende dag naar druifjes. Druifjes met poep, maar echt best goed te doen zo op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Blauwe bessenpoep! Ziet er uit als dropjes!
Mooi decoratief voor in de tuinquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ziet het er altijd uit als rivierkeien
Raar he?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:48 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel interesse.Ik durf nog wel een complexje aan.
Buiten lopen was heerlijk. Ze heeft overal doorheen liggen knorren. Ik ben wel uitgeput na die 10 minuten wandelen.Ik vond het wel bijzonder flauw dat niet heel de wereld door had wat voor wereldprestatie ik heb geleverd en wat voor mooi kind er in die wagen ligt. Ze doen net of hun leven gewoon is doorgegaan al die tijd.
Wow! Wat ontzettend gaaf!! En dat zijn echt heel veel mensen die dat gaan zien!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:17 schreef JufMariska het volgende:
Ermahgerd! Totally off topic, maar een styled shoot wordt op een megagroot tof blog geplaatst332000 likes op fb, dat is wel heel gaaf!!
(Oh, en ik kan dit om 5.15 posten, dat zegt iets over de nacht heMannen slapen nu allbei, ik ga ook nog een poging doen!)
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 05:17 schreef JufMariska het volgende:
Ermahgerd! Totally off topic, maar een styled shoot wordt op een megagroot tof blog geplaatst332000 likes op fb, dat is wel heel gaaf!!
(Oh, en ik kan dit om 5.15 posten, dat zegt iets over de nacht heMannen slapen nu allbei, ik ga ook nog een poging doen!)
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waah tof, JM!
Galstenen, Away? Bij jou?.
Hier een heel dikke jubel voor onze nacht. Ik heb volgens mij voor het eerst sinds begin april vier uur aan een stuk geslapen: 22.45 (tot 23.30) en 4.15 (tot 4.45)..
. En nu slaapt hij nog en zijn wij opgestaan om toch naar Schier te gaan zo. We zien wel hoe we het doen met de fietsen. Stelletje avonturiers dat we zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |