quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Syntos het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, houd die onzin maar lekker in het oosten.
Heb ik niet. Wel een pak van een zwarte tovenaar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Trek je Pinopak aan dan weten we dat jij het bent.
ja en er staat ellen pao bijquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Syntos het volgende:
Iemand heeft een dickbutt op de rotonde getekend.
Waar is die dickbutt dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Syntos het volgende:
Iemand heeft een dickbutt op de rotonde getekend.
Deed zonet iemand een paar rondje, stopte bij de rechtsonder afrit, stapte iemand uit de koffer en een als kip verkleed iemand uit de bijrijderskant.quote:
Rotonde zit twee minuten van het politiebureau en handhaving.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Fylax het volgende:
Er is blijkbaar heel veel politie bij de rotonde.
quote:Police EVERYWHERE
I'm on the road that enters on the northwest side of the cam and there are SIX police vans and a number of police motorbikes.
http://i.4cdn.org/b/1436992163239.webmquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deed zonet iemand een paar rondje, stopte bij de rechtsonder afrit, stapte iemand uit de koffer en een als kip verkleed iemand uit de bijrijderskant.
Liepen een rondje om de rotonde en toen via de linksonder afrit er weer af.
Stadswachtbusje was er snel bij, dus die kijken de stream ook volgens mij.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://i.4cdn.org/b/1436992163239.webm
Wat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Morgenmiddag ga ik eens wat doen daar. Geen idee of er dan politie is, dus ik moet nog even wat plannen verzinnen.
Een paar rondjes rond de rotonde lopen volgens de verkeersregels zal geen agent je voor kunnen bekeurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Misschien met een spandoek rondlopen ofzo... of stukje chill lopen.
Niks van waar, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Fylax het volgende:
Er wordt gezegd dat Audi-guy zometeen gaat kloten met een vlag ofzo.
Er is ook iemand die zegt dat ie audiguy is en met zijn auto tegen een paal gaat rijdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Fylax het volgende:
Er wordt gezegd dat Audi-guy zometeen gaat kloten met een vlag ofzo.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ik ga daar schijten en als ik klaar ben probeer ik mijn stront tegen de cam te smijten.
Wel in een gorillapak met een tros bananen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ik ga daar schijten en als ik klaar ben probeer ik mijn stront tegen de cam te smijten.
ja er is al een uur zogenaamd van alles en iedereen onderwegquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef GekkePoes het volgende:
http://boards.4chan.org/b(...)h-bs-roundabout-live
iemand met laserpointers is onderweg
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wel in een gorillapak met een tros bananen hoor
ja lol. ben benieuwd of er ook gekken zijn die het echt gaan doenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja er is al een uur zogenaamd van alles en iedereen onderweg
alleen op die rotondequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Neem jij altijd een tros bananen mee en verkleed je je als een gorilla als je gaat schijten?
Dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Ook echt.... een half uur rijden naar een webcam voor een burn-out
Vast een screencap uit een dashcam ofzo.
Dat heeft geenstijl tv al gedaan. Kwam er een politie te motor moesten ze wegquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef pinman het volgende:
Op reddit zei iemand dat er een pizza moet worden besteld en die moeten ze dan naar het midden van de rotonde brengen
2230 nu aan het kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meesten weten gewoon niet dat er wereldwijd miljoenen naar hen zitten te kijken.
Heb je meteen de allersnelste eerstehulp die je maar wensen kanquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:24 schreef Waterdrinker het volgende:
Die ging wel echt allejezus hard, je zou maar net aan het stoepkrijten zijn
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:08 schreef GekkePoes het volgende:
Of een blauw busje huren, met 10 man in boevenpak erin gaan. busje op de rotonde stoppen, deur open en alle kanten op rennen
Rotonde is mooi glad, maar dan moet er wel eerst een brommer met een gieter met water langs om de rotonde een beetje te beochtigen.:Dquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:57 schreef Garfield1985 het volgende:
De perfecte plek om een driftsessie uit te voeren
Die buschauffeur wat kort erna aankwam op de rotonde heeft daar serieus een tijdje stilgestaan, die moet beslist gedacht hebben "o-O WTF is hier loos?!"quote:
vrij nutteloos jaquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:26 schreef Cassius het volgende:
Die kerel net die een paar pushups deed
samen met bijna 2000 anderenquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
vrij nutteloos ja
Maar goed, dat is kijken naar een rotonde ook wel
Mja werd opeens wel ff érg druk daar op die rotonde, neem aan dat ze niet gaan zitten afwachten tot popo ten tonele verschijntquote:
De popo is erg actief daarquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:35 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Mja werd opeens wel ff érg druk daar op die rotonde, neem aan dat ze niet gaan zitten afwachten tot popo ten tonele verschijnt.
Anaal?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:46 schreef Fylax het volgende:
Iemand gaat zometeen Periscopen op de rotonde.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
ze lopen er nu heen
https://www.periscope.tv/(...)mUpwcNJSjpq3Syfbig==
En een live stream vanaf de rotonde zelfquote:Op donderdag 16 juli 2015 00:57 schreef WarmZaad het volgende:
waarom zitten er 1653 mensen om 1 uur snachts op de woensdag nacht hier na te kijken
wat is dat?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
ze lopen er nu heen
https://www.periscope.tv/(...)mUpwcNJSjpq3Syfbig==
hoe kan het dat die periscope meer dan 100 kijkers heeft dan? waar promoten ze dit op?quote:
via reddit. en ik zag de link op 4chanquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:15 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kan het dat die periscope meer dan 100 kijkers heeft dan? waar promoten ze dit op?
linkje van beiden?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
via reddit. en ik zag de link op 4chan
link naar de twitter waar de livestream link staatquote:
twitter:BadonkStudios69 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 00:45:46LIVE on #Periscope: ON THE ROAD https://t.co/mr59Rtina3 reageer retweet
jaja ik kijk naar de life stream maar wil graag het topic zien op 4chan/redditquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:29 schreef GekkePoes het volgende:
4chan heeft de rotonde threads gedelete
http://boards.4chan.org/b/thread/628204803quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:36 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
jaja ik kijk naar de life stream maar wil graag het topic zien op 4chan/reddit
Helemaal niets eigenlijk, totdat de camera werd geplaatstquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:41 schreef Kauai het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze rotonde dat er cameras staan dan
Oh op die manier haha.quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Helemaal niets eigenlijk, totdat de camera werd geplaatst
http://www.dumpert.nl/med(...)e_webcamrotonde.htmlquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:41 schreef Kauai het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze rotonde dat er cameras staan dan
dat zo'n lelijke onproffessionele site zo populair kan zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Helemaal niets eigenlijk, totdat de camera werd geplaatst
Wauwquote:Op donderdag 16 juli 2015 01:47 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_webcamrotonde.html
Er reed een auto net..quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:11 schreef Claude_Viole het volgende:
Is er verder nog wat gebeurd vandaag?
Neuh, nooit van werk gehoord?quote:
Inderdaad, let vanavond maar eens op zodra het donker begint te wordenquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:58 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Neuh, nooit van werk gehoord?
Let maar op, vanavond zal er weer wat activiteit plaatsvinden, en anders morgen ofzo.
Vandaag is niet gelukt om langs te komen. Had onverwachtse afspraak op werk met een klant.
Morgenavond meer kans.
Ligt er aan, om 23:00 lijken ze niet meer actief te surveilleren. Gisteravond kwam er tot driemaal toe een pizzascootertje langs, waarna er op het hoogte punt iets van twee minuten werd gedanst enzo....quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:26 schreef tralalala het volgende:
Je hebt wel gelijk die pauper toezichthouders achter je aan zoals gisteren.
ben benieuwd hahahquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:42 schreef GekkePoes het volgende:
Een gast gaat er een nazivlag planten zegt ie
quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:42 schreef GekkePoes het volgende:
Een gast gaat er een nazivlag planten zegt ie
Reverse graffity lijkt me een stuntquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Om 20:00 wordt de rotonde mogelijk gereinigd
Het lijkt wel of ze van die verf vreten, of het is ander spul.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:57 schreef Claude_Viole het volgende:
Ligt er vogelvoer ofzo, of heeft er iemand flink zitten kanen daar?
jaagt een lesauto de stuipen op het lijf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:01 schreef Claude_Viole het volgende:
Lol, een sjappie op zijn BMX'je op de rotonde
Ook hier gaan ze dan onderuitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zitten jullie nou echt naar die rotonde te kijken?
![]()
Webcam Koningsplein in de winter is tof, de een na de ander gaat op zijn muil, maar dit...
Nah, Koningsplein cam hangt echt op een zeer verradelijk plekkie. Met de juiste omstandigheden is het echt lachen geblazen.quote:
Er was ooit een webcam vlak bij een universiteit, die was altijd leuk als er harde wind stond. echt niemand kwam er tegen in zonder moeite of te struikelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nah, Koningsplein cam hangt echt op een zeer veraderlijk plekkie. Met de juiste omstandigheden is het echt lachen geblazen.
Die cam ken ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er was ooit een webcam vlak bij een universiteit, die was altijd leuk als er harde wind stond. echt niemand kwam er tegen in zonder moeite of te struikelen.
Volgens mij een getaped papiertje ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:09 schreef GekkePoes het volgende:
Is er nu een extra driehoek getekend bij de haaientanden rechtsonder?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Zitten ook gewoon 1000 man te kijken...![]()
Wat ga jij doen? Ssssst.. ik kijk rotonde..
Met een hogedrukspuit schrijven is ook leuk... dan moeten ze de rest ook doen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:20 schreef GekkePoes het volgende:
Straks een schone vlek, en op een ander deel van de rotonde met dat schoonmaakmiddel een text schrijven
Een ramadan schaapquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Lijkt nu wel of een beest geslacht is trouwens...
Afwachten tot iemand er een ongeluk bij gaat tekenen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een ramadan schaap
Iemand aangereden op de rotonde lijkt het wel.
Van die lichaamsomtrekken ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Afwachten tot iemand er een ongeluk bij gaat tekenen..
Ja en overal van de gele kaartjes prikkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Van die lichaamsomtrekken ofzo?
Nodig iedereen ff uit op Facebook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oh man zaterdag. Wie gaat er mee?
Ik stel een fok meet op de rotonde voor.
Heb ik iets gemist denk ik. Ik zag dat er een politiewagen vertrok van de rotonde maar blijkbaar stukje gemist waar er iets gebeurde.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Of gewoon aanwezigheidscontrole. Je hebt anders net wat gemist geloof ik!
Gratis rondje van de zaakquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nodig iedereen ff uit op Facebook.
Project P(urmerend)quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nodig iedereen ff uit op Facebook.
van te voren was er ook al politie!quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist denk ik. Ik zag dat er een politiewagen vertrok van de rotonde maar blijkbaar stukje gemist waar er iets gebeurde.
Ah, kijk. Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
van te voren was er ook al politie!
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lijkt me top om midden op de rotonde iemand te gaan batsen.
Iemand zin in een lichtsabelduel zaterdag?
Zag em ook. Nu staat er rechtsonder een kereltje stil.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:44 schreef GekkePoes het volgende:
Die ambulance deed ook een extra rondje
Die zwarte auto verloor bijna de macht over het stuur, of was expres een beetje aan het driftenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Zag em ook. Nu staat er rechtsonder een kereltje stil.
Loopt nu rondjes op het midden
Geen idee maar zag er niet uitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die zwarte auto verloor bijna de macht over het stuur, of was expres een beetje aan het driften
Dat is een taakstraffer die wacht op een bezem en water denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:
Onderin wacht iemand? Maar op wie en wat?
lolquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:12 schreef RRuben het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar, dit is de making of dickbutt![]()
ROFL!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:17 schreef GekkePoes het volgende:
http://i.4cdn.org/b/1437074195483.webm
Sorry, fotosoep.....quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
met opzet...?
Ha, en die motoragent ertussen
Oh ja zie die haaientanden bij die lichtblauwe auto rechtsonderquote:
die staan er echt zoquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja zie die haaientanden bij die lichtblauwe auto rechtsonder
Maar ik hoop dat ik zaterdagavond niet de enige ben
Straks is die hele rotonde helemaal gefotosoeptquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Iemand die auto met Deutsche vlag opgevallen.
Stopt ook midden het verkeer op de rotonde
Iemand deed vanuit het raam de hitlergroet!!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Iemand die auto met Deutsche vlag opgevallen.
Stopt ook midden het verkeer op de rotonde
Je verzint het?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iemand deed vanuit het raam de hitlergroet!!!![]()
![]()
Einz!!!
Vermoedelijk gewoon plaatjes over elkaar heen geplakt, het enige wat veranderd is het verkeerquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja zie die haaientanden bij die lichtblauwe auto rechtsonder
Maar ik hoop dat ik zaterdagavond niet de enige ben
Die is er echt!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon plaatjes over elkaar heen geplakt, het enige wat veranderd is het verkeerZou geen invloed op de stilstaande objecten mogen hebben. Die haaientand staat er sowieso raar, ik dacht dat iemand daar een grap uitgehaald had.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |