jaagt een lesauto de stuipen op het lijf.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:01 schreef Claude_Viole het volgende:
Lol, een sjappie op zijn BMX'je op de rotonde
Ook hier gaan ze dan onderuitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zitten jullie nou echt naar die rotonde te kijken?
![]()
Webcam Koningsplein in de winter is tof, de een na de ander gaat op zijn muil, maar dit...
Nah, Koningsplein cam hangt echt op een zeer verradelijk plekkie. Met de juiste omstandigheden is het echt lachen geblazen.quote:
Er was ooit een webcam vlak bij een universiteit, die was altijd leuk als er harde wind stond. echt niemand kwam er tegen in zonder moeite of te struikelen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nah, Koningsplein cam hangt echt op een zeer veraderlijk plekkie. Met de juiste omstandigheden is het echt lachen geblazen.
Die cam ken ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er was ooit een webcam vlak bij een universiteit, die was altijd leuk als er harde wind stond. echt niemand kwam er tegen in zonder moeite of te struikelen.
Volgens mij een getaped papiertje ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:09 schreef GekkePoes het volgende:
Is er nu een extra driehoek getekend bij de haaientanden rechtsonder?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Zitten ook gewoon 1000 man te kijken...![]()
Wat ga jij doen? Ssssst.. ik kijk rotonde..
Met een hogedrukspuit schrijven is ook leuk... dan moeten ze de rest ook doen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:20 schreef GekkePoes het volgende:
Straks een schone vlek, en op een ander deel van de rotonde met dat schoonmaakmiddel een text schrijven
Een ramadan schaapquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Lijkt nu wel of een beest geslacht is trouwens...
Afwachten tot iemand er een ongeluk bij gaat tekenen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een ramadan schaap
Iemand aangereden op de rotonde lijkt het wel.
Van die lichaamsomtrekken ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Afwachten tot iemand er een ongeluk bij gaat tekenen..
Ja en overal van de gele kaartjes prikkenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:27 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Van die lichaamsomtrekken ofzo?
Nodig iedereen ff uit op Facebook.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oh man zaterdag. Wie gaat er mee?
Ik stel een fok meet op de rotonde voor.
Heb ik iets gemist denk ik. Ik zag dat er een politiewagen vertrok van de rotonde maar blijkbaar stukje gemist waar er iets gebeurde.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Of gewoon aanwezigheidscontrole. Je hebt anders net wat gemist geloof ik!
Gratis rondje van de zaakquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nodig iedereen ff uit op Facebook.
Project P(urmerend)quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nodig iedereen ff uit op Facebook.
van te voren was er ook al politie!quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist denk ik. Ik zag dat er een politiewagen vertrok van de rotonde maar blijkbaar stukje gemist waar er iets gebeurde.
Ah, kijk. Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
van te voren was er ook al politie!
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lijkt me top om midden op de rotonde iemand te gaan batsen.
Iemand zin in een lichtsabelduel zaterdag?
Zag em ook. Nu staat er rechtsonder een kereltje stil.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:44 schreef GekkePoes het volgende:
Die ambulance deed ook een extra rondje
Die zwarte auto verloor bijna de macht over het stuur, of was expres een beetje aan het driftenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Zag em ook. Nu staat er rechtsonder een kereltje stil.
Loopt nu rondjes op het midden
Geen idee maar zag er niet uitquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die zwarte auto verloor bijna de macht over het stuur, of was expres een beetje aan het driften
Dat is een taakstraffer die wacht op een bezem en water denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:50 schreef Claude_Viole het volgende:
Onderin wacht iemand? Maar op wie en wat?
lolquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:12 schreef RRuben het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar, dit is de making of dickbutt![]()
ROFL!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:17 schreef GekkePoes het volgende:
http://i.4cdn.org/b/1437074195483.webm
Sorry, fotosoep.....quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:31 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
met opzet...?
Ha, en die motoragent ertussen
Oh ja zie die haaientanden bij die lichtblauwe auto rechtsonderquote:
die staan er echt zoquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja zie die haaientanden bij die lichtblauwe auto rechtsonder
Maar ik hoop dat ik zaterdagavond niet de enige ben
Straks is die hele rotonde helemaal gefotosoeptquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Iemand die auto met Deutsche vlag opgevallen.
Stopt ook midden het verkeer op de rotonde
Iemand deed vanuit het raam de hitlergroet!!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Iemand die auto met Deutsche vlag opgevallen.
Stopt ook midden het verkeer op de rotonde
Je verzint het?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iemand deed vanuit het raam de hitlergroet!!!![]()
![]()
Einz!!!
Vermoedelijk gewoon plaatjes over elkaar heen geplakt, het enige wat veranderd is het verkeerquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja zie die haaientanden bij die lichtblauwe auto rechtsonder
Maar ik hoop dat ik zaterdagavond niet de enige ben
Die is er echt!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon plaatjes over elkaar heen geplakt, het enige wat veranderd is het verkeerZou geen invloed op de stilstaande objecten mogen hebben. Die haaientand staat er sowieso raar, ik dacht dat iemand daar een grap uitgehaald had.
Ja, dat snap ik. Maar is het er door iemand aangebracht of was die er al sinds het begin?quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |