quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef Syntos het volgende:
Alsjeblieft niet zeg, houd die onzin maar lekker in het oosten.
Heb ik niet. Wel een pak van een zwarte tovenaar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Trek je Pinopak aan dan weten we dat jij het bent.
ja en er staat ellen pao bijquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Syntos het volgende:
Iemand heeft een dickbutt op de rotonde getekend.
Waar is die dickbutt dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Syntos het volgende:
Iemand heeft een dickbutt op de rotonde getekend.
Deed zonet iemand een paar rondje, stopte bij de rechtsonder afrit, stapte iemand uit de koffer en een als kip verkleed iemand uit de bijrijderskant.quote:
Rotonde zit twee minuten van het politiebureau en handhaving.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef Fylax het volgende:
Er is blijkbaar heel veel politie bij de rotonde.
quote:Police EVERYWHERE
I'm on the road that enters on the northwest side of the cam and there are SIX police vans and a number of police motorbikes.
http://i.4cdn.org/b/1436992163239.webmquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deed zonet iemand een paar rondje, stopte bij de rechtsonder afrit, stapte iemand uit de koffer en een als kip verkleed iemand uit de bijrijderskant.
Liepen een rondje om de rotonde en toen via de linksonder afrit er weer af.
Stadswachtbusje was er snel bij, dus die kijken de stream ook volgens mij.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://i.4cdn.org/b/1436992163239.webm
Wat dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Morgenmiddag ga ik eens wat doen daar. Geen idee of er dan politie is, dus ik moet nog even wat plannen verzinnen.
Een paar rondjes rond de rotonde lopen volgens de verkeersregels zal geen agent je voor kunnen bekeurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Misschien met een spandoek rondlopen ofzo... of stukje chill lopen.
Niks van waar, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Fylax het volgende:
Er wordt gezegd dat Audi-guy zometeen gaat kloten met een vlag ofzo.
Er is ook iemand die zegt dat ie audiguy is en met zijn auto tegen een paal gaat rijdenquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:59 schreef Fylax het volgende:
Er wordt gezegd dat Audi-guy zometeen gaat kloten met een vlag ofzo.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ik ga daar schijten en als ik klaar ben probeer ik mijn stront tegen de cam te smijten.
Wel in een gorillapak met een tros bananen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, ik ga daar schijten en als ik klaar ben probeer ik mijn stront tegen de cam te smijten.
ja er is al een uur zogenaamd van alles en iedereen onderwegquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef GekkePoes het volgende:
http://boards.4chan.org/b(...)h-bs-roundabout-live
iemand met laserpointers is onderweg
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wel in een gorillapak met een tros bananen hoor
ja lol. ben benieuwd of er ook gekken zijn die het echt gaan doenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja er is al een uur zogenaamd van alles en iedereen onderweg
alleen op die rotondequote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Neem jij altijd een tros bananen mee en verkleed je je als een gorilla als je gaat schijten?
Dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Ook echt.... een half uur rijden naar een webcam voor een burn-out
Vast een screencap uit een dashcam ofzo.
Dat heeft geenstijl tv al gedaan. Kwam er een politie te motor moesten ze wegquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:10 schreef pinman het volgende:
Op reddit zei iemand dat er een pizza moet worden besteld en die moeten ze dan naar het midden van de rotonde brengen
2230 nu aan het kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meesten weten gewoon niet dat er wereldwijd miljoenen naar hen zitten te kijken.
Heb je meteen de allersnelste eerstehulp die je maar wensen kanquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:24 schreef Waterdrinker het volgende:
Die ging wel echt allejezus hard, je zou maar net aan het stoepkrijten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |