SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@TWC, vervelend was ook zwak uitgedrukt ja, ik was echt wel flink geschrokken en de rest van mijn training half aan het snikken/huilen/hijgen. Je ziet ook dat mijn hartslag niet meer zakt na de 14e interval, dat is dan wel weer frappant.
Maarja gelukkig is alles goed afgelopen en ik ga me ook niet in mijn vrijheid laten beperken door een paar intimiderende sukkels.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is gewoon een klotestreek L_T, ik begrijp ook niet waarom mensen zoiets doen. Het zal wel iets met groepsgevoel te maken hebben, in je eentje flik je zoiets niet lijkt me. Gelukkig ben je niet gevallen en je kunt je er overheen proberen te zetten maar helemaal onbevangen langs zo'n groepje lopen doe je niet snel meer voorlopig.![]()
Mja, dat inderdaad. Nog maar een iets grotere boog voortaan, alhoewel als je 'bangheid' uitstraalt gaan ze juist vervelend doen volgens mij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef Angel-A het volgende:
Het is gewoon een klotestreek L_T, ik begrijp ook niet waarom mensen zoiets doen. Het zal wel iets met groepsgevoel te maken hebben, in je eentje flik je zoiets niet lijkt me. Gelukkig ben je niet gevallen en je kunt je er overheen proberen te zetten maar helemaal onbevangen langs zo'n groepje lopen doe je niet snel meer voorlopig.
Andere zaken; @Yur, heel veel succes in Zwitserland! Mooi dat je in ieder geval medisch goedgekeurd bent, nu niet meer teveel nadenken en genieten maar daar ben je volgens mij wel goed in!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
![]()
Kutlui. Ik snap niet hoe ze het in hun hoofd halen.
Ik hoop dat je er niet te lang van slag door bent.
Trouwens, ik zie dat jij 6 sept de 30 van Amsterdam gaat doeb. Dat lijkt mij een prima duurloop, maar dan zal ik de Bruggenloop moeten laten schieten. Nu nog hopen op max. 16 graden.![]()
![]()
Zelfsencuur zeg maar. Ik ken de locatie en het soort mensen en wat voor situaties dat kan veroorzaken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
@TWC, vervelend was ook zwak uitgedrukt ja, ik was echt wel flink geschrokken en de rest van mijn training half aan het snikken/huilen/hijgen. Je ziet ook dat mijn hartslag niet meer zakt na de 14e interval, dat is dan wel weer frappant.
Maarja gelukkig is alles goed afgelopen en ik ga me ook niet in mijn vrijheid laten beperken door een paar intimiderende sukkels.![]()
Ik heb er goede dingen over gehoord! Ik ga hem misschien ook als (climax)duurloop doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik zie dat jij 6 sept de 30 van Amsterdam gaat doeb. Dat lijkt mij een prima duurloop, maar dan zal ik de Bruggenloop moeten laten schieten. Nu nog hopen op max. 16 graden.
Gebruik de warmte in je voordeel... hoe warmer het tijdens de duurlopen is, hoe meer het in oktober kan meevallen en hoe beter je er tegen kunt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik meld me trouwens af voor de Ekiden, ik vind het te druk worden in september/oktober met werken en alles erbij. In juli viel het zo lekker in de zomervakantie. Bovendien verwacht ik geen lekker barbecueweer in oktober.![]()
Wat een klotestreek ja LT. Door sommigen wordt er tegenwoordig helemaal niet nagedacht wat de gevolgen van hun gedrag kunnen zijn.
Net lekker stuk gefietst. Nu m'n hartslagmeter wat hoger gedaan en lijkt een stuk betere waarden aan te geven nu.![]()
Ik zit tijdens de Ekiden op de grootste spellenbeurs ter wereld, in Essen (Duitsland), dat had ik volgens mij al gemeld.
En ook dit:
1
2[b]11 oktober 2015 - [url=http://www.essen-marathon.de]Marathon "Rund um den Baldeneysee" (Essen)[/url][/b]
[*] pijll - Marathon![]()
Oh oh oh. Ik hoor het Zwabber al zeggen. N=2!quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:21 schreef Voccar het volgende:
Wat een klotestreek ja LT. Door sommigen wordt er tegenwoordig helemaal niet nagedacht wat de gevolgen van hun gedrag kunnen zijn.
Net lekker stuk gefietst. Nu m'n hartslagmeter wat hoger gedaan en lijkt een stuk betere waarden aan te geven nu.
Pijll, ga je zomaar even in Duitsland een marathon lopen terwijl je gewoon spelletjes moet spelen?![]()
![]()
Huh, ik realiseer me nu pas hoe ontzettend toevallig het is dat twee van zulke evenementen op een zelfde dag in dezelfde stad vallen.![]()
Spiel valt vroeg dit jaar, dus het is de eerste keer dat het samenvalt met de M. Komt wel goed uit. En ik mis maar 1 dagje van de beurs, van de 4 in totaal. Dat is voor de portemonnee ook beter.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:48 schreef wyccie het volgende:
Huh, ik realiseer me nu pas hoe ontzettend toevallig het is dat twee van zulke evenementen op een zelfde dag in dezelfde stad vallen.![]()
En hoeveel kost de marathon dan? Je hebt toch echt wel weer nieuwe schoenen nodig. En gels, een rugzak of nieuw horloge misschien?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:52 schreef pijll het volgende:
[..]
Spiel valt vroeg dit jaar, dus het is de eerste keer dat het samenvalt met de M. Komt wel goed uit. En ik mis maar 1 dagje van de beurs, van de 4 in totaal. Dat is voor de portemonnee ook beter.![]()
![]()
Yur: veel plezier in Zwitserland!
Ik zag vanmorgen trouwens nog 2 vrouwen trainen voor de Eiger. Met van die stokken.![]()
@LT: dat zijn idd nare ervaringen. Hoop dat je het snel een plek kwam geven, en weer door kan gaan.![]()
LT, wat schrikken zeg!Klootzakken zijn het. Zo irritant dat dit soort acties alleen al ervoor zorgen dat vrouwen twijfelen om (alleen) 's avonds te lopen
Pijll, tof! Ingeschreven en wel
Yur om 10 uur uitgezwaaid. Ben nu al benieuwd naar alles wat hij mee gaat maken![]()
![]()
Vervelend LT!
Zoiets is mij nog niet gebeurd, voordeel van in het rustige Drenthe wonen denk ik.
Laatst wel een stukje achternagelopen door een jongetje dat niet helemaal goed is, maar die kon me niet bijhouden
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat dacht ie waarschijnlijk ook van jouquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:29 schreef Cynic het volgende:
Laatst wel een stukje achternagelopen door een jongetje dat niet helemaal goed is, maar die kon me niet bijhouden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Schattig.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:29 schreef Cynic het volgende:
Laatst wel een stukje achternagelopen door een jongetje dat niet helemaal goed is, maar die kon me niet bijhouden![]()
Minder schattig vond ik die fucking golden retriever met krulletjes die laatst ruim een kilometer met me mee is gerend. En met meerennen bedoel ik dan vooral voor me uit rennen en me dan tegemoet springen zodat ik telkens moest afremmen. En dat terwijl ik een poging deed om een zo snel mogelijke 5km neer te zetten.![]()
![]()
En toch is het een goedkopere hobby dan spellen verzamelenquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoeveel kost de marathon dan? Je hebt toch echt wel weer nieuwe schoenen nodig. En gels, een rugzak of nieuw horloge misschien?Jaquote:
Ik had trouwens, zie ik nu, als Herr Doktor pijll in de uitslag kunnen staan, als ik dat bij de inschrijving had aangegeven. Typisch Duits![]()
![]()
Sorry dat ik hier even kom.
Maar ik zit er aan te denken om te gaan hardlopen. Ik denk dat ik een beginner ben, omdat ik de 5 kilometer in 40 minuten loop.![]()
Met welk schema kan ik dan het beste beginnen? Is goed schoeisel erg belangrijk? Zo, ja wat is goed?Groot fan van User Wotte![]()
Welkom Tjacka! Leuk dat je er bent!quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:49 schreef Tjacka het volgende:
Sorry dat ik hier even kom.
Maar ik zit er aan te denken om te gaan hardlopen. Ik denk dat ik een beginner ben, omdat ik de 5 kilometer in 40 minuten loop.![]()
Met welk schema kan ik dan het beste beginnen? Is goed schoeisel erg belangrijk?
5km in 40 minuten zegt niet zoveel over of je een beginner bent. Sommige mensen zijn nu eenmaal van nature sneller dan anderen.
Veel belangrijker is hoe makkelijk die 5 gaat. Is dat met veel wandelen tussendoor? Het wordt namelijk niet aangeraden om meteen te beginnen met 5km achter elkaar hardlopen; je spieren en pezen moeten langzaam wennen aan zo'n langdurige belasting.
In de OP staan een paar links naar schema's die je van 0 naar 5km brengen. Evy is populair, maar ze zijn allemaal goed.
Goed schoeisel is belangrijk, ja. Je kan rustig de eerste week of twee op oude sportschoenen blijven lopen, om te kijken of je het wel leuk vindt, maar daarna zou ik toch even naar een hardloopwinkel gaan voor hardloopschoenen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: