Iedereen, ook iemand met 2 linkerhanden, kan iets opmeten, bakstenen sjouwen, laminaat leggen, gereedschap aangeven etc etc etc.quote:
Joh ik heb mijn eigen gereedsschapkist en zelfs een Accu-boor, ik kan echt wel wat. En ik heb heel goed geholpen gereedschap aan te geven en wist ook gelijk wat hij bedoelde.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iedereen, ook iemand met 2 linkerhanden, kan iets opmeten, bakstenen sjouwen, laminaat leggen, gereedschap aangeven etc etc etc.
Ergo: je wilt niks.![]()
![]()
Dat is dus ook nog voor het to-do-lijstje. Gaat er ook komen dus. Samen is het trouwens goed te doen. Ik had al horror-scenario's in gedachten nl.quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:06 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Leuk maar gevaarlijk balkon!!
Als die planken glad worden van het najaar en je glijdt weg houdt dat lage randje je niet tegen. Zou er voor de veiligheid Toch iets van een hekje / extra railing voor maken.
Ik had een juiste foto-reportage via photobucket. Ook met het schilderproces erbij. Nu moest ik het even doen met fbquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:57 schreef JeOma het volgende:
Heeeee, DAT is vreemd. Op de 5e foto is het flesje Jillz opeens weg. En op de 7e staat hij er weer.
Scary shit!![]()
Ontopic: mooi gedaan.
Of het ruimt lekker op.... Is net hoe je het bekijktquote:Op donderdag 16 juli 2015 07:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor nu gaat de balkondeur op slot als de kinderen er zijn. Geeft zo'n rommel als ze naar beneden kletteren
Neuhhh...ben toch wel behoorlijk gehecht aan zequote:Op zondag 19 juli 2015 14:33 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Of het ruimt lekker op.... Is net hoe je het bekijkt
quote:
quote:
Tnxquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:47 schreef Barrah het volgende:
Gewoon een trampoline onder zetten, vinden de kinderen ook leuk.
Je hebt gewoon helemaal gelijk. Ik wist trouwens niet dat er bouwvoorschriften zijn. We hebben nl niet de meest beste woningbouwvereniging hier. Vestiaquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef RAVW het volgende:
dat balkon bankje zou ik niet zo gedaan hebben , ook ivm de bouwvoorschriften, als er wat gebeurd je bent niet verzekert
want over het algemeen varieert de hoogte van een balkonhekwerk tussen 90 en 120 cm.
en dit is wettelijk vast gelegd.
Wat ej ook vaak ziet in oude flats als ze een rolstoel verhoging maken gaat ze ook de reling gewijk omhoog gooien
daar zijn wettelijk bepalingen voor en hier mag niet van afgeweken worden.
ik zou of zorgen dat er een goede verstevigde reling komt of gewoon het bankje een heel stuk lager neer zetten ( het laatste zou ik eerder doen , want je zit ook met het aanzicht van het flat, denk niet dat je zo maar aan de buitenrand van het balkon iets mag bevestigen , vaak zijn bloembakken niet eens toegestaan , wordt wel goed gevonden tot dat er iets gebeurd
wees daar niet te laks in met dit soort dingen , er zijn zat mensen die ook dachten van het zal mij niet gebeuren , die liggen nu ook wormen te voeren of lopen rond met een letsel en de boetes die je krijgt als ze er achter komen zijn ook niet mild
Werkruimte vooral en dat had ik ook best een beetje nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is flink wat extra werk- en bergruimte zeg!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Werkruimte vooral en dat had ik ook best een beetje nodig.
Ik heb nl veul ruimte nodig
Vriend begreep ook niet dat ik de kookplaat in de hoek wilde hebben. Hij zag het niet voor zich. Toen heb ik hem maar voorgesteld aan mijn ouders die ook de kookplaat in de hoek hebben zitten. Kon hij het met eigen ogen zien dat het dan ook prettig koken is
Die klok is inmiddels retroquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar die vorkenklok kan écht niet, sweetydarling. Voor de rest is het puik!
Waar zou jij de kookplaat willen hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:56 schreef Tink89 het volgende:
De kookplaat in de hoek zou ik afschuwelijk vinden, maar als het voor jullie werkt, is het prima toch.
Leuk opgeknapt!
schuin boven je vaatwasser.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar zou jij de kookplaat willen hebben?
Wasmachine dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen vaatwasser
Dit was 1 vd ruzies. Maar ik ben er inmiddels blij mee. Ik heb geen steelpannen ookquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/im Mg] Op woensdag 19 augustus 2015 10:09 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou hem een stuk opgeschoven hebben naar links, denk ik.
Ik vind het met steelpannen e.d. echt bijzonder vervelend om de hoek te moeten gebruiken. Ik mijn nieuwe huis dus ook de hele indeling omgegooid, zodat de kookplaat niet in de hoek hoeft.
Je hebt daar aansluitingen. Een vaatwasser kan dus wel, want er naast zie ik ruimte over?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yupz! En het ding is naar voren gehaald zodat ik er iig wasmiddel in kan doen
Ook geen wokpan ofzo die flink breed is? Die kreeg ik in mijn huis met hoekkookplaat nooit netjes warm...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit was 1 vd ruzies. Maar ik ben er inmiddels blij mee. Ik heb geen steelpannen ook
I know, en hij had er eentje meegnomen die hij tegenkwam bij zijn werkzaamheden in de sloop. Dit was helaas echt zo'n horeca-ding, niet echt geschikt voor thuisgebruik. Netals de fantastisch toffe grill die ik op de eerste pagina linktequote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt daar aansluitingen. Een vaatwasser kan dus wel, want er naast zie ik ruimte over?
Past helemaal prima, de steel, netals van die rode hapjespan, gaat of naar voren over de voorste pit of opzij over het aanrecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ook geen wokpan ofzo die flink breed is? Die kreeg ik in mijn huis met hoekkookplaat nooit netjes warm...
Ik moest aan je denken vanavond toen ik aan het koken wasquote:
Tnx! En het is allemaal nog lang niet afquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef Peejtur het volgende:
Leuk om te volgen. Ook erg leuk geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, geen paneel eroverheen want die leiding wit is prima zo en veel minder storend. Dit hadden we ook wel wat eerder kunnen bedenkenquote:Edit: vriend gaat nu gasleiding boven het aanrecht wit verven. Wie weet dat er nog een paneel oid overheen gaat. We ergeren er ons allebei iig aan. Dan is het aanrecht maar iets minder diep maar ik heb nu toch genoeg werkruimte.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2015 18:51:11 ]
Nee jij kookt meteen 5 sterrenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet er btw wel even bij vermelden dat ik geen AGV-koker ben, heb ik de afgelopen 8 maanden ook volgens mij nog nooit klaargemaakt
AGV koker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I know, en hij had er eentje meegnomen die hij tegenkwam bij zijn werkzaamheden in de sloop. Dit was helaas echt zo'n horeca-ding, niet echt geschikt voor thuisgebruik. Netals de fantastisch toffe grill die ik op de eerste pagina linkte
Verder mag ik niet klagen hoor. Na het eten wast vriend eigenlijk bijna altijd af. Ik zorg dan wel natuurlijk dat ik tussen het koken door afwas
[..]
Past helemaal prima, de steel, netals van die rode hapjespan, gaat of naar voren over de voorste pit of opzij over het aanrecht.
Ik moet er btw wel even bij vermelden dat ik geen AGV-koker ben, heb ik de afgelopen 8 maanden ook volgens mij nog nooit klaargemaakt
Tot nu toe heb ik iig geen problemen ondervonden en heb ik alleen maar profijt van hoe de keuken nu is en ik geniet ik er ook echt van.
Nog leuker: het barretje is 's ochtends echt ons plekje geworden ookEigenlijk heel de dag door wel (vriend zit nu een week ziek thuis)
Afgelopen weekend kwam er iemand langs en dan pak ik een eetkamerstoel erbij en dan zit je daar dus ook chill met zijn drieën met een wijntje/biertje/Jillz
Vanavond heeft vriend ook weer een stopcontact gemaakt, die zat eerst boven die muursticker (verdwijnt btw ook) en nu aan de zijkant van het keukenkastje dus uit het zicht. Nu kunnen iig de spotjes onder de keukenkeustjes weer aan die hij eerder al erin had gemaakt.
Edit: vriend gaat nu gasleiding boven het aanrecht wit verven. Wie weet dat er nog een paneel oid overheen gaat. We ergeren er ons allebei iig aan. Dan is het aanrecht maar iets minder diep maar ik heb nu toch genoeg werkruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |