Zou ik best een keer willen proberen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too badIk was wel nieuwsgierig nu
[..]
Sushi![]()
![]()
Beter dan die zotte chinezen die levende inktvissen eten... En als je dat niet goed doet kun je het niet navertellen
Lijken op betekend niet dat ze hetzelfde doen. Echte konijntjes hoppen, dit zijn slakken, zullen weinig hoppen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zielig![]()
Maar als ze toch maar "kerst" halen, wat maken die par maanden dan nog uit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer mijn hoofd: ze lijken op konijntjes -> dan hebben ze amper bewegingsruimte -> dat is zielig![]()
Eens, vleesquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar als ze toch maar "kerst" halen, wat maken die par maanden dan nog uit?
Noem ze dan niet Flappiequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushiquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Too badIk was wel nieuwsgierig nu
[..]
Sushi![]()
![]()
Beter dan die zotte chinezen die levende inktvissen eten... En als je dat niet goed doet kun je het niet navertellen
Ik ook wel stiekemquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik best een keer willen proberen hoor
Ja weet ik, maar mijn hoofd doet dat danquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Lijken op betekend niet dat ze hetzelfde doen. Echte konijntjes hoppen, dit zijn slakken, zullen weinig hoppen.
Maar of de bak net als konijntjes snel vol kleintjes zit?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ach, een kleinigheidje heb je al gauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushi![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar kogelvis. Schijnt heerlijk te zijn, maar ook levensgevaarlijk als je niet alle giftige zaakjes weghaalt.
Ja, volgens mij moet je dat echt bij een goede chef etenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hou ook van sushi![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar kogelvis. Schijnt heerlijk te zijn, maar ook levensgevaarlijk als je niet alle giftige zaakjes weghaalt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, een kleinigheidje heb je al gauw
Volgens mij is het gewoon Russische roulettequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet je dat echt bij een goede chef etenIk meen ook dat niet iedere kok het mag bereiden...
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook wel stiekemAl beter van niet, want ik ben super onhandig
![]()
Heb wel een aantal jaren geleden kwal gegeten, was best lekker
Oh damn, maar vast heel lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.
Kippenklauwen, varkensmaag, runderdarmen, kwal, echt van alles
Lekker haringkje op zijn tijd met uitjes, Of een rolmops.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik houd het wel op haring dan.
[..]
Volgens mij is het gewoon Russische roulette
Haiquote:
Maar volgens Lady GaGa is Russian Roulette nu fun without a gunquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ik houd het wel op haring dan.
[..]
Volgens mij is het gewoon Russische roulette
Tof is datquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Man hier heeft wat Chinese IT vrienden, altijd lollig om daarmee te gaan eten.
Kippenklauwen, varkensmaag, runderdarmen, kwal, echt van alles
Ik heb gisteren wormen gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten![]()
Afgezien van die borstelige pootjes, waren ze best lekker!
wel meelwormen. op zich niet vies.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten![]()
Afgezien van die borstelige pootjes, waren ze best lekker!
Maag en darmen waren wel lekker. Textuur van kwal vind ik vooral interessant, maar niet heel lekker.quote:
Kwal zal wel liggen aan de kok of het lekker is. Kwestie van goed op smaak brengenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Maag en darmen waren wel lekker. Textuur van kwal vind ik vooral interessant, maar niet heel lekker.
Kippenklauwen is geen kont aan, je zit alleen maar gelatineuze huid en bindweefsel te knauwen, niet lekker.
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, visquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker haringkje op zijn tijd met uitjes, Of een rolmops.
Deze is ook schattigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar mijn hoofd doet dat dan
Oeh babietjes, hoe schattig zouden die zijn
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, vis
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof is dat
[..]
Ik heb gisteren wormen gegetenWaren best ok
Paling.... Yummie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rolmops vinnik nie wa, paling ook niet, maar verder, vis
Das ist verboten, of naja de Zweden zullen het je niet in dank afnemenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.
Ik heb een kat die daar op lijkt, echtquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is ook schattig
[ afbeelding ]
Maar kan ook heel cute je vermoorden met zijn gif
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze is ook schattig
[ afbeelding ]
Maar kan ook heel cute je vermoorden met zijn gif
Verboden? Why?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das ist verboten, of naja de Zweden zullen het je niet in dank afnemen
Bij een vriendin. Die is vegetariër omdat ze niet tegen vlees kan, maar dit kan ze prima hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oja, dat zingt ze.
En waar heb jij die wormen gegeten?
Zullen ze vanzelf spijt van krijgen tijdens hun laatste secondenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDie worden helaas ook gewoon gehouden als huisdier
Mensen, ik vind ze niet zo leuk meer
![]()
Meerdere keren gegeten, maar smaken verschillen natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kwal zal wel liggen aan de kok of het lekker is. Kwestie van goed op smaak brengenDie van mij was echt zalig
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in Zweden volgende week Surströmming eten.
Kook jij dat op de meet?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Zelf vangen, slachten , bakken, dan kronkelt ie de pan door...
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Mijn god wat is het? Ik ziet soep te eten, ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die geur als je de deksel opentMijn ma was zo gek om het te proberen
Jouw moederquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gadver, die lijkenvreter?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paling.... Yummie.
Ach die Zweden, gewoon een soort van gefemerteerde vis. Zeg de haring die wij gewend zijn met een ander smaakjequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat is het? Ik ziet soep te eten, ik durf niet te kijken
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zienquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Surströmming (letterlijk: zure haring) is een traditioneel Zweeds gerecht dat uit gefermenteerde (gegiste) oostzeeharing bestaat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zien
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaasquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil geen filmpjes van kotsende mensen vantevoren zien
Klein beetje anders jaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach die Zweden, gewoon een soort van gefemerteerde vis. Zeg de haring die wij gewend zijn met een ander smaakje
De nachten ervoor maar een lijntje uitzetten dan ergens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Kook jij dat op de meet?![]()
Lijkt me wel lekker
Serieus? Tof!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De nachten ervoor maar een lijntje uitzetten dan ergens.vroeger wel veel gedaan en zo paling gevangen. Snoekbaars is ook verschrikkelijk lekker.
Nu ben ik dus wel heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Klein beetje anders ja![]()
Deze man vergelijkt het met rotte uien en autobanden
Kwijlen en kotsen die ook ervan dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaas
Dat zijn kleintjes allemaal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gadver, die lijkenvreter?Nee dank u, doe mij maar een gekweekte variant
![]()
quote:
Mijn Engelse ex vond dat ik de duivel in huis haalde met mijn zakje Vencoquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Spanjaard aan het kotsen gekregen door drop te eten
Klopt. Toch leuk die gastronomische verschillen en gewenning qua smaakquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn er ook van mensen die voor het eerst drop eten, of haring, of blauwe kaas
Mooi! Spaanse vrienden komen ook naar Zweden volgende week, ik neem drop meequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Spanjaard aan het kotsen gekregen door drop te eten
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef Arch-Indar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_foute_vrienden.html
Erg leuk
ja super mooi tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn Engelse ex vond dat ik de duivel in huis haalde met mijn zakje Venco
ja echt tofquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt. Toch leuk die gastronomische verschillen en gewenning qua smaak
yes ditquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
Scandinaviërs zijn wel aan drop gewend, alleen andere soort.
Lijkt Matt Smith (Doctor Who) wel in dat clipjequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Dit is ook typisch Zweeds. Gewoon pruimtabak, je tanden rotten er wel van weg
In de VS doen ze dat ook nog, echt smerigquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Die heb ik 1 keer geprobeerd, krijg je ook grote ogen van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:39 schreef Joosie200 het volgende:
Lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee dan liever Zweedse gehaktballetjes, Zweedse (lusse)bullar, Zweedse läkerol, Zweedse chocola/mandeltorte
Je vergeet kardemummabullarquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee dan liever Zweedse gehaktballetjes, Zweedse (lusse)bullar, Zweedse läkerol, Zweedse chocola/mandeltorte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kaneel versie is ook heerlijk, maar kardemom vind ik nog lekkerder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vlieg wel even langs de Ikeaquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWanneer ga je Zweeds voor me koken?
Tuurlijk ga ik ook voor de lekkere en leuke dingen in Zweden hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Je vergeet kardemummabullar![]()
![]()
Nooit gehad. Wel kardemomthee, dat was heerlijk in de Jordaanse woestijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kaneel versie is ook heerlijk, maar kardemom vind ik nog lekkerder
mag het weten
Ik houd me in ik houd me inquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik vlieg wel even langs de IkeaBen een bakkoning, geen kookprins
DUDE, SERIOUSLY!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Wel kardemomthee, dat was heerlijk in de Jordaanse woestijn
Edit awayquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd me in ik houd me inIk edit je post niet
Maar een bakkoning dus, ook lekkerWat bak je zoal?
Waar ga je heen in Zweden? Wij gaan misschien ook die richting uit.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook voor de lekkere en leuke dingen in Zweden hoor!
Maar die lui daar hebben bedacht dat dit wel leuk zal zijn, ik neem een emmertje mee.
Ik las batskoning ipv bakkoningquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Edit awayMja, wat niet? Cakes, taart, brood, pizza for starters
Riiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las batskoning ipv bakkoning![]()
WauwKun je ook een beetje goed stofzuigen enzo?
Eerst nachtje Denemarken, Trelleborg en de Vikingburcht daar bekijken, dan ergens zuiden van Zweden, daarna Uppsala en natuurlijk Stockholm. Terug ook even stukje Denemarken meepikken natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ga je heen in Zweden? Wij gaan misschien ook die richting uit.
Oh gaaf!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst nachtje Denemarken, Trelleborg en de Vikingburcht daar bekijken, dan ergens zuiden van Zweden, daarna Uppsala en natuurlijk Stockholm. Terug ook een stukje Denemarken meepikken natuurlijk.
Ja, je weet het nog niet, maar we gaan trouwenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiight![]()
Mja, moet welAls ik eenmaal aan het bakken sla in de keuken is het meteen een grote puinzooi
Fix ik dequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je weet het nog niet, maar we gaan trouwen![]()
Deal!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fix ik detaart wel
Lijkt me gaaf om een bruiloft in 1 thema uit te werken tot in de kleinste details
Ligt eraanquote:
Goed plan!quote:
Je mag vrij kamperen in Zwedenquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Hier hetzelfde idee! Duitsland, Denemarken en klein stukje Zweden en dan weer terug
Alleen dat overnachten is nog wel even een dingetje qua prijs.
Is Joosie een negert dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed plan!Wil ik een mokka/chocoladetaart ok? En dan trek ik een mokka jurk aan
Haha alles netjes nonchalant uitgestaldquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:00 schreef Molo het volgende:
Mijn laptop liep er enigszins van vast
Kut search op fok ook
Maaruh, deze heb ik eerder gemaakt, met een quasi kunstige foto die eerde rop Fok heeft gestaan
[ afbeelding ]
du weisstquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha alles netjes nonchalant uitgestald
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse originequote:
dus je ziet er gewoon uit als Hollandse boer?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nein. Rasechte Nederlander, met veeeer veeeeer weg ergens iets van Franse origine
Wel met café liegeois er door heen bittequote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed plan!Wil ik een mokka/chocoladetaart ok? En dan trek ik een mokka jurk aan
Mijn vader welquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn vader welmijn moeder is hoogblond en Gronings.
Mag ik nu ook een mokkakleurige jurk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |