Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
Ik heb ook nog steeds zo'n broekquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordig
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oooh, dat geeft ruimtequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Anyhow, ik heb alles wat véél te klein is (als in, daar zou ik vijftien kilo voor moeten afvallen) en alle lilleke oude zooi weggegooid vandaag. Het is bijna een kuub.
Dan pak je je modrechten en dan pas je het aan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die tt, moet dat? Ik ben fan van géén tt
Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond inEn met elke dag voelde ik me rotter en probeerde ik mezelf te vertellen dat ik NU moest stoppen.
Maar goed, uiteindelijk 10 kg onder mijn max gewicht gestopt en dus nog 10 kg afgevallen in totaal
(nu wel weer wat meer hoor
)
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedacht
Naja, alles erbij hoeft niet maar iets erbij zou best kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:
Ja maar ik heb de hele ochtend liggen "slapen", dus om dan alles van de ochtend er S middags bij te moeten pakken, mwah. Heb sowieso nooit heel veel honger als ik me zo voel en vind het moeilijk om gezonde keuzes te maken omdat het vaak extra energie kost. En dan is een broodje pindakaas veel makkelijker dan een eitje bakken ofzo, of m'n vriend een frietje laten halen ipv koken.dus wat dat betreft ben ik tot nu toe voor vandaag best wel tevreden omdat het allemaal gezond is.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook nog steeds zo'n broekMét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordigmooie foto!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg.
Kut hormonen.
't is nog niet weg-weg, het ligt op een stapel. De leuke dingen however, die pas ik weer/nog/al/nu.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.
SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken?Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
Mij bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.
SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken?Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
TS zegt toch geen prob?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben geen topicnazi. En geen lif-mod for that matter
Neequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds zo'n broekMét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal
Gaaf Qwea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordig
Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
Ja, mijn range gaat nog wel wat verder....quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Uit welk jaartal komt die dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij zoekt linnen broeken in limegroen?
Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |