En als er na spees nog wat mannelijks over isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:28 schreef Kyara het volgende:
Hier ook nog bergen effen rompers met lange mouwen in 74/80. Diverse tinten blauw, zwart, roze, groen.... en allemaal H&M en Hema. Maar ik ben vergeten om de romperlade leeg te gooien vanavond
Allemaal H&M maat 80quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had heel jouw post niet gezien
Als je nog wat stretchy hebt liggen in die tinten (of iets anders dat niet roze of paars of rood is) dan geef maar een gil!
Is H&M stretchy genoeg voor je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel de eerste was, maar indien ja mag ik dan alle stretchies van je foto?
Het is vooral dat suze een vrij smalle skeletbouw heeft en de meeste non stretchies te breed om haar armen en schouders vallen. Ik heb nog geen h&m van die serie voor haar dus ik weet niet of het haar past. Als jij denkt dat ie smal valt dan durf ik het wel aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is H&M stretchy genoeg voor je?
De Hema en GMK is sws heel stretch, H&M ietsje minder maar hij rekt nog steeds best mee.
Die liggen nog in de la. Morgen foto.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:42 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn kyara!
Ik neem de zomer rompers en zwarte langemouw mt86 graag van je over
Ik vond ze vooral lang. Mijn dames zitten nu in 92/98 maar dragen nog mouwloze rompers van H&M in maat 80.... Maar goed, die hebben ook lange ledematen en korte romp.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:58 schreef Crumpette het volgende:
H&M rompers zijn best wel breed toch? Ze zitten W iig heel goed (in 80 ook ) dus ik kan me zomaar voorstellen een beetje breed voor suzuki. De mouwen van hema stretch zijn voor W echt niet te doen zo strak.
Ik neem de hm dan wel graag van je over! Spekarmpjes Fransquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb de H&M rompers vooral gebruikt om onder een shirt of jurkje met korte mouwen te dragen. De mouwen vielen toen niet strak langs de armen dus als je het echt onder shirtjes met lange mouwen wil dragen dan denk ik dat je de H&M beter kunt laten. Hier ook smalle meisjes. Vond het rond de schouders wel goed zitten maar de mouwen dus wel wat breder.
In 80, wowquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:58 schreef Crumpette het volgende:
H&M rompers zijn best wel breed toch? Ze zitten W iig heel goed(in 80 ook
) dus ik kan me zomaar voorstellen een beetje breed voor suzuki. De mouwen van hema stretch zijn voor W echt niet te doen zo strak.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In 80, wow
Ja eigenlijk alle non stretchrompers die Suzuki draagt zakken over haar schouders heen en flodderen om haar polsen en bovenarmen. Ze is echt helemaal niet dun maar de pasvorm klopt gewoon niet bij haar. Net als de hemazonderstretch.
Ze draagt trouwens ook nog de 50-56 hemastretchdie valt nog goed om romp en arm. Alleen de mouwen beginnen wat kort te worden
.
Maar gelukkig zijn ze er voor baby's zoals W
Nee, helaas maar 3. Toch bedankt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb een maxicosi citi staan die niet gebruikt wordt. Heeft dat een 5-punts-gordel?
Roemeens weeskind ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:11 schreef mignonne het volgende:
[..]heel herkenbaar
![]()
E. heeft dat hier, ze was als baby/dreumes helemaal niet dun, gewoon normaal in verhouding. Maar ze is redelijk petite gebouwd op de een of andere manier? Haar schoudertjes en heupen enzo zijn smal. A. is gewoon 'normaal' gebouwd. Met als resultaat dat alle kleertjes die ik doorschoof en die bij A. prima zaten er bij E. uitzagen alsof ze een of ander Roemeens weeskind was ofzoVan die afzakschouders en zo'n uitgerekte halslijn.
Anyroads. Ik heb geloof ik weer heel veel kleding maat 86-92 want E. heeft een spurtje getrokken. Ik moet het alleen nog even uitzoeken/opzoeken...
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Roemeens weeskind ookniet te verwarren met de Slowaakse of Noorse!
En ik kan de Kursorspullen van harte aanbevelen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:34 schreef Kursor het volgende:
Ik ben zover!Eindelijk alles netjes kunnen verwerken en nu beschikbaar via Fok!
Als het goed is gaan de linkjes naar de betreffende Photobucket-slideshows (ehm ja, ik ben nog steeds best onhandig op het forum).
Een groot aanbod maat 68, een klein beetje maat56 en ook nog een beetje maat 62.
Dan verder nog een zomers positie-/voedingsjurkje, een voedingsbeha en een pakket van Noppies: positiekleding.
Tot slot: diversen.
Prijzen in overleg; komen we vast wel uit. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Ik heb ervaring met verzenden via Kiala en PostNL. Bij mij thuis ophalen mag ook gerust, net onder Rotterdam ('dorp' met de grote geel/blauwe Zweed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Thnx iedereen hierboven voor de tips en het advies mbt de familyfix! Ik heb er inmiddels 2 incl. MC, en 1 van de MC's heb ik weer doorverkocht.
Wat vraag je voor deze?quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:47 schreef L-E het volgende:
Kookboek peuters/kleuters
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent net te laat, wilde m nu gaan verwijderen, sorry!
Vanaf welke leeftijd is het memoryspel leuk? Geschikt om mee te oefenen met een kind van bijna 2?quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:47 schreef L-E het volgende:
In de herhaling: winterjas maat 128
[ link | afbeelding ]
Noppies jurkje maat 36/38
[ link | afbeelding ]
Zwangerschapsbroeken maat 36/38
[ link | afbeelding ]
Jongenspakket 80/86
[ link | afbeelding ]
Rompers 80/86
[ link | afbeelding ]
Eten voor de kleintjes (dit is echt mijn bijvoedingsbijbel geweest) (Opperdepop is al vergeven.)
[ link | afbeelding ]
Ikea speelkleed
[ link | afbeelding ]
Van Dale memory en Squla spelling-spel (alfabetkaarten zijn al vergeven)[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef danic het volgende:
Ik heb nog 'oei ik groei' liggen.
Iemand interesse?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef Loj het volgende:
Als er nog meer geïnteresseerden zijn, ik heb hem ook nog liggen
(En baby's eerste jaar voor dummies en lekker slapen zonder huilen)
Ik denk het wel. Straks thuis kijk ik even voor de echte maten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand misschien nog spijker- of donkere positiebroeken in maat 42/44? Idealiter met een hoge band en knoopsgatelastiek.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een zwarte die mij wat krap zat, maar ik denk dat dat een driekwartbroek is voor jou
Ik vind die IOZ wel leuk, maar die is maat 32 staat erbij, dat is wel krap...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Straks thuis kijk ik even voor de echte maten.
Hello!
MevrouwCactus shared an album with you.
View Album, http://s1296.photobucket.(...)/library/Marktplaats
dit is een link naar wat ik heb.
Die maten zijn niet altijd leidend hoor, zwangerschapskleding is blijkbaar erg lastig om te meten ofzo... ik heb een grote variatie aan maten liggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vind die IOZ wel leuk, maar die is maat 32 staat erbij, dat is wel krap...
En ik echt 42/44, dus dat matcht dan niet helemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die maten zijn niet altijd leidend hoor, zwangerschapskleding is blijkbaar erg lastig om te meten ofzo... ik heb een grote variatie aan maten liggenHeb zelf 40-42.
ja ik!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand misschien nog spijker- of donkere positiebroeken in maat 42/44? Idealiter met een hoge band en knoopsgatelastiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 11-08-2015 17:53:13 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef Dot. het volgende:
Je hebt PM 😊quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb hier deze babyfoon staan, die voor een zacht prijsje mag gaan..
Opmerking: werkt prima, maar heeft wel wat gebruikerssporen.., daarom ook een vrij acceptabele prijs ..
Prima voor oppasmomentjes bij opa en oma oid
Linkje: http://www.philips.nl/c-p(...)nitors-dect-babyfoon
Prijs: ¤15,00, ophalen in Rotterdam.. Verzenden via Kiala of PostNL
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:43 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Mama-Licious 32/34 - Mama-Licious 32/34 - Mama-Licious 32/34 - Noppies XL (was mij aan de lange kant met 1.82 cm)
[ afbeelding ]
H&M 44 - Mama-Licious 32/34 - Miss Etam 44. (3kwart met koorden an de pijpen)
H&M M - Mama-Licious size 31. (paste met maat 42 prima)
De meesten zijn 3 zwangerschappen gedragen. Zijn allemaal nog in prima staat. Ik wil op verzoek detailfoto's maken. De witte broek heeft vlekken, Daar wil ik niks meer voor vragen. Alleen verzendkosten. of ik stop hem in je pakket.
Ophalen in Drachten. Versturen is ook geen probleem. Prijs komen we wel uit.
Ik heb ook nog een fuckload aan shirts, truien en vesten. Als daar interesse in is maak ik ook foto's
Verschillen tussen maat L, XL of 42 waarschijnlijk. Het paste mij allemaal primaThanks, maar die zijn wat te wijd onder voor mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de zomerbroeken heb ik denk ik niet meer nodig (al roep ik nu natuurlijk een indian summer op me af).
Ik kan op zich wel ook wat bovenkleding gebruiken, maar ben volgens mij ook wel wat specifiekIk hou van effen of 'rustige' patronen zoals strepen en stippen en dan het liefst zo veel mogelijk katoen.
Ingee, graag! Ik pm je even![]()
Ik wil geen spelbreker zijn, maar mijn (en vrienden van ons idem dito) hebben allebei net na de garantie het beeldscherm kapot gehad. De pixels/streepjes doen het dan niet meer. Philips weigerde hier iets aan te doen. Maar als hij werkt is het wel een superfijne babyfoon!quote:
Ja, ik ben inderdaad fan van bootcut en flairepijpquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Thanks, maar die zijn wat te wijd onder voor mijn smaakEn de zomerbroeken heb ik denk ik niet meer nodig (al roep ik nu natuurlijk een indian summer op me af).
Ik kan op zich wel ook wat bovenkleding gebruiken, maar ben volgens mij ook wel wat specifiekIk hou van effen of 'rustige' patronen zoals strepen en stippen en dan het liefst zo veel mogelijk katoen.
Ingee, graag! Ik pm je even
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:43 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Mama-Licious 32/34 - Mama-Licious 32/34 - Mama-Licious 32/34 - Noppies XL (was mij aan de lange kant met 1.82 cm)
[ afbeelding ]
H&M 44 - Mama-Licious 32/34 - Miss Etam 44. (3kwart met koorden an de pijpen)
H&M M - Mama-Licious size 31. (paste met maat 42 prima)
De meesten zijn 3 zwangerschappen gedragen. Zijn allemaal nog in prima staat. Ik wil op verzoek detailfoto's maken. De witte broek heeft vlekken, Daar wil ik niks meer voor vragen. Alleen verzendkosten. of ik stop hem in je pakket.
Ophalen in Drachten. Versturen is ook geen probleem. Prijs komen we wel uit.
Ik heb ook nog een fuckload aan shirts, truien en vesten. Als daar interesse in is maak ik ook foto's
Verschillen tussen maat L, XL of 42 waarschijnlijk. Het paste mij allemaal primaIk heb wel interesse in de fuckload aan shirts, truien en vestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Woonde jij niet ergens in de buurt? Dan mag je een duik nemen in de klerenbakquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de fuckload aan shirts, truien en vesten!
Sorry, late reactie. Wij hebben dat spel nooit gebruikt dus geen recensie vanuit eigen ervaring, maar je moet de beginletter zoeken bij een woord (dus op het ene kaartje staat een aap, en op het bijpassende plaatje een 'a'). Dat lijkt me wel wat veel gevraagd voor een 2-jarigequote:Op maandag 10 augustus 2015 19:58 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd is het memoryspel leuk? Geschikt om mee te oefenen met een kind van bijna 2?
Mag ik dat? Ja, dat mag ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:41 schreef ingee het volgende:
Ik zag via fb dat een failliete bruna inboedel online geveild wordt over 2 uur. Met o.a. setjes babyboeken, zoals Oei ik Groei, etc. Mag ik dat hier tippen?
Je moet het wel persé op een maandag in Brabant op kunnen halenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:41 schreef ingee het volgende:
Ik zag via fb dat een failliete bruna inboedel online geveild wordt over 2 uur. Met o.a. setjes babyboeken, zoals Oei ik Groei, etc. Mag ik dat hier tippen?
Heb je die nog?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:46 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook een wheelybug (koe) die voor weinig weg mag.
Heesch..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het dorp zo gauw niet eens vindenzit op mn werk en mobiel schiet het niet op, kruik de Bruna veiling niet gevonden. Zitten er mooie kinderboeken bij? Welk dorp is het?
Heesch. Je kan in het menu zoeken naar Bruna. Had hem snel gevonden op m'n mobiel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het dorp zo gauw niet eens vindenzit op mn werk en mobiel schiet het niet op, kruik de Bruna veiling niet gevonden. Zitten er mooie kinderboeken bij? Welk dorp is het?
Mijne flipte een beetje. Maar ik trek mijn koeriersdienst inquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heesch. Je kan in het menu zoeken naar Bruna. Had hem snel gevonden op m'n mobiel.
Het is voor mij nog geen 10 minuten enkele reisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Iemand anders die wel wil koerieren?
Dat zie je vanzelf voordat je je bod bevestigdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:38 schreef Burdie het volgende:
Veilingdames, let erop dat je over het winnende bod nog btw+veilingkosten moet betalen. Dat je niet voor allerlei verrassingen komt te staan nadat je een kavel hebt gewonnen.
We hadden dr een bij de flat staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:45 schreef Burdie het volgende:
![]()
!
Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost, KJ?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
We hadden dr een bij de flat staan
Die niet naar binnen kon. Doe is naar de stort gegaan. Want ze konden niet uit elkaar. De andere 3 zijn bij de ophaal locatie opgehaald door de kringloop winkel.
Viel wel mee. We hadden ook nog 3 kasten en een salontafel. Geloof dat de kasten net aan een tientje per stuk waren.quote:
Ik check t even bij mrs V, die was heeeel treurig van t verlies dus wie weet...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:15 schreef L-E het volgende:
Kleinste dat ik heb is 104, daar heb je denk ik niets aan.
had je deze drie nog?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef Loj het volgende:
Als er nog meer geïnteresseerden zijn, ik heb hem ook nog liggen
(En baby's eerste jaar voor dummies en lekker slapen zonder huilen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |