quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:01 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gezocht, jongensbroekjes maat 98, alvast op de groei
Die Lindex broekjes die ik laatst van je heb overgenomen in 92 zitten perfect bij J, dus als je die ook nog een maatje groter hebt![]()
Beetje offtopic, maar Lindex kende ik nog niet, even gegoogeld, wat een leuk merk! Blijven die broeken een beetje zitten bij jongetjes zonder billen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ga even voor je kijken maar ik vrees dat heel veel de vuilnisbak in kan
(en hij draagt ze nu nog, met hoog water maar moet eerst even wat nieuws hebben)
Maar die Lindexbroekjes zaten hier ook perfect dus als de najaarscollectie daar binnen is dan bestel ik ook maar weer een paar broeken
Klinkt goed voor mijn ventje, dank!quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik vind Lindex op het randje van te strak zitten bij M en die heeft een normale bouw en J van MM is volgens mij ook best smal.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef ingee het volgende:
[ afbeelding ]
Maar eens een tripje naar het Kiala punt gemaakt vandaag.
Thanks GM, Danic en Kursor!
Zo jij bent ff goed bezigquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef ingee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit!!quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ook nog Fisher Price:
[ afbeelding ]
Een boerderij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤20,-
Dat was ik! Nasturen zou fijn zijn! Zal ik de porto betalen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:43 schreef L-E het volgende:
Wie o wie heeft mijn gestipte luiertas over genomen? Ik vond nog een verschoonmatje voor er in, dat wil ik dan nog even nasturen
Nee joh, ik ben m vergeten, niet jijquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat was ik! Nasturen zou fijn zijn! Zal ik de porto betalen?
Dank jequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef ingee het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dat even als ik een meisje heb gemaakt jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Animo voor SuzySale? (meisjes en enkele unisex, voornamelijk tot en met maat 68 en misschien een verdwaalde grotere maat.) dan ga ik zo uploaden.
"Enkele unisex": klinkt goed!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Animo voor SuzySale? (meisjes en enkele unisex, voornamelijk tot en met maat 68 en misschien een verdwaalde grotere maat.) dan ga ik zo uploaden.
Volgens mij is enkele wel echt alleen maar een broekje en een mutsje ofzo, maar ik ga even kijken! Ik upload zometeen naar meteen alles even.quote:
Anders schiet je even opquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:11 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Doe dat even als ik een meisje heb gemaakt ja
SPOILER: SUZYSALE!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 25-07-2015 15:27:42 ]
Schnell, batsen!quote:
En na mijn meid vast weer een verse fokbaby.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:53 schreef Kursor het volgende:
[..]
Dank je
En ik vind het leuk dat de spullen van m'n meiden zo weer een goede plek krijgen. Maar eens een keer echt de tijd vinden om alle foto's eens netjes hier te zetten van wat ik nog heb.
Jou dm'en lukt niet, maar het is onderweg!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat was ik! Nasturen zou fijn zijn! Zal ik de porto betalen?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:15 schreef mignonne het volgende:
Nog een keertje voor wie wil...
Ik zet hem ook op een wolgroep op facebook, daar gaat ie voor meer, fokkers hebben wat mij betreft voorrang maar ik hou hem niet heel lang vast![]()
maat 50/newborn 70% alpaca-wol 30% moerbei-zijde, niet chemisch behandeld. Nooit gedragen of gewassen, alleen geblockt dmv stoomblocken.
[ afbeelding ]
richtprijs geen idee, iets van 2,50 incl ofzo?
Ik vind 'em echt zo tof, ik ga ervoor! Mocht ik nu een jongetje werpen dan geef ik hem wel weer door aan iemand anders. Heb je hem nog?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:15 schreef mignonne het volgende:
Nog een keertje voor wie wil...
Ik zet hem ook op een wolgroep op facebook, daar gaat ie voor meer, fokkers hebben wat mij betreft voorrang maar ik hou hem niet heel lang vast![]()
maat 50/newborn 70% alpaca-wol 30% moerbei-zijde, niet chemisch behandeld. Nooit gedragen of gewassen, alleen geblockt dmv stoomblocken.
[ afbeelding ]
richtprijs geen idee, iets van 2,50 incl ofzo?
Haha wat leukquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:52 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik vind 'em echt zo tof, ik ga ervoor! Mocht ik nu een jongetje werpen dan geef ik hem wel weer door aan iemand anders. Heb je hem nog?
Joah, zelfgemaakte dingen vind ik zo tof.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Haha wat leukeen gokje ♡ Ik ben benieuwd! En ja hoor hij is er nog. pm je adres enzo maar even.
Nee 30 graden liefst wolwas. Maar hij kan evt in een handwasje. En dan idd liggend drogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Joah, zelfgemaakte dingen vind ik zo tof.Bak er zelf echter niets van, breien en haken. Hoe zit dat met wassen, op 40 graden en dan te drogen hangen?
Oh ja, wolwas, dat is zo'n standje wat ik nog nooit heb gebruikt op mijn wasmachine.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee 30 graden liefst wolwas. Maar hij kan evt in een handwasje. En dan idd liggend drogen.
Maar bedenk ook dat het een truitje is wat over een rompertje oid heen gaat en dat die kleintjes nog niet enorm zweten of weet ik het. Het zal niet enorm gaan stinken van je mini. (in tegendeel!) Tenzij je baby er flink overheen spuugt hoef je het waarschijnlijk nauwelijks te wassen.
Is goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:52 schreef elamanilo het volgende:
<3
LuDann, mocht ik dan ooit nog een meisjesbaby krijgen, dan neem ik hem graag van je over tzt
SPOILER: rest van de foto's even onder spoiler :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |