quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:10 schreef Fazzoletti het volgende:
De kast is weer eens uitgeruimd![]()
O.a. te koop:Jaaaaa het kik kid jasje..? (of ben ik nu enoooorm te laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is hier te vinden)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is er nog hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:45 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Jaaaaa het kik kid jasje..? (of ben ik nu enoooorm te laat?)
Jup! Pm maar even. Er gaat morgen nog meer op de post dus dan kun je hem al snel hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand met een baby in een droomritme die het gelijknamige boek kwijt wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het schooltje![]()
Meer foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs ¤20,-
Tof, speelgoed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:38 schreef Loj het volgende:
Ik heb ook nog wat over
Speelgoed, allemaal (bijna) niet gebruikt.
[ afbeelding ]
Wel jurkjes Lot, geen korte broeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef L0t.. het volgende:
Iemand nog positiekleding voor de zomer in maat xs/s? Gaan over 5 weken op vakantie en gok dat ik dan niet meer in mn eigen korte broeken pas..
Ook interesse in! Wat heb je voor iets?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Wel jurkjes Lot, geen korte broeken.
Zachtgroen overslagjurkje en zwart-met-bloemen van King Louie! Beiden een paar x aangehad maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook interesse in! Wat heb je voor iets?
Oeh King Louiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:17 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zachtgroen overslagjurkje en zwart-met-bloemen van King Louie! Beiden een paar x aangehad maar.
Verder heeeeel veel gedragen: simpele stretchjurkjes van H&M, die bewaar ik nog ff voor nr 2
Ik heb een roze korte broek van mama licious, maat 27.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef L0t.. het volgende:
Iemand nog positiekleding voor de zomer in maat xs/s? Gaan over 5 weken op vakantie en gok dat ik dan niet meer in mn eigen korte broeken pas..
Linker is de ene, midden is model van de andere (met knooptouwtje dus), rechts is het motiefje. Touwtje kan handig boven of onder je buik. ¤25 per stuk? Iets onder Marktplaats-gemiddelde.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oeh King Louieklinkt goed! Heb je mss foto's van de jurkjes? En wat vraag je ervoor?
Ik heb sowieso nog een korte broek (tot op de knie) van Queen Mum. En nog wat shirtjes met korte mouwen van MamaLicious.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:08 schreef L0t.. het volgende:
Oeh, die broek vind ik heel leuk! Ben alleen bang dat ie misschien toch iets te groot is.. Wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik heb een roze korte broek van mama licious, maat 27.
OUD / Vraag en aanbod deel 158
Ik zie geen foto..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Linker is de ene, midden is model van de andere (met knooptouwtje dus), rechts is het motiefje. Touwtje kan handig boven of onder je buik. ¤25 per stuk? Iets onder Marktplaats-gemiddelde.
Ik vind 'm vrij strak vallen. Kan de taille wel voor je opmeten straks. Maar ik weet niet of hij uitloopt, ik heb 'm nooit gedragen uiteindelijk. Je kan 'm sowieso met elastiek verstellen, trouwens. Voor ¤5,- mag ie weg, ik heb m zelf ook via marktplaats gekocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oeh, die broek vind ik heel leuk! Ben alleen bang dat ie misschien toch iets te groot is.. Wat vraag je ervoor?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb weer iets van Fisher Price.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het schooltje![]()
[ afbeelding ]
Meer foto's:ooooh ik herinner mijn kleuterjaren ineens!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs ¤20,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer hier
Ja die baby's van jullie zijn zowat groter dan mijn dreumesquote:Op maandag 20 juli 2015 08:49 schreef Crumpette het volgende:
Je bucket staat op prive fazz!
superleuke dingen, maar te klein voor mijnes.
![]()
ja sorry hequote:Op maandag 20 juli 2015 08:55 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja die baby's van jullie zijn zowat groter dan mijn dreumes
¤5,- + verzendkosten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tof, speelgoed.
Ik heb wat dingen met groen omcirkeld, wat zou je hiervoor vragen?
[ link | afbeelding ]
Jaaa!!!quote:Op maandag 20 juli 2015 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zoek het boek Easy peasy, heeft iemand dat te koop?
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zoek het boek Easy peasy, heeft iemand dat te koop?
Super! Doe maar verzenden. Ik stuur je een DM.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:49 schreef Loj het volgende:
[..]
¤5,- + verzendkosten?
(Of ophalen natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Gezocht, jongensbroekjes maat 98, alvast op de groeiquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:12 schreef Kyara het volgende:
Gezocht: jongensbroekjes (spijkerbroeken/twill) maat 104.
groeispurtje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |