Heb je die nog?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:46 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook een wheelybug (koe) die voor weinig weg mag.
Heesch..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het dorp zo gauw niet eens vindenzit op mn werk en mobiel schiet het niet op, kruik de Bruna veiling niet gevonden. Zitten er mooie kinderboeken bij? Welk dorp is het?
Heesch. Je kan in het menu zoeken naar Bruna. Had hem snel gevonden op m'n mobiel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan het dorp zo gauw niet eens vindenzit op mn werk en mobiel schiet het niet op, kruik de Bruna veiling niet gevonden. Zitten er mooie kinderboeken bij? Welk dorp is het?
Mijne flipte een beetje. Maar ik trek mijn koeriersdienst inquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heesch. Je kan in het menu zoeken naar Bruna. Had hem snel gevonden op m'n mobiel.
Het is voor mij nog geen 10 minuten enkele reisquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Iemand anders die wel wil koerieren?
Dat zie je vanzelf voordat je je bod bevestigdquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:38 schreef Burdie het volgende:
Veilingdames, let erop dat je over het winnende bod nog btw+veilingkosten moet betalen. Dat je niet voor allerlei verrassingen komt te staan nadat je een kavel hebt gewonnen.
We hadden dr een bij de flat staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:45 schreef Burdie het volgende:
![]()
!
Hoe heb je dat uiteindelijk opgelost, KJ?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
We hadden dr een bij de flat staan
Die niet naar binnen kon. Doe is naar de stort gegaan. Want ze konden niet uit elkaar. De andere 3 zijn bij de ophaal locatie opgehaald door de kringloop winkel.
Viel wel mee. We hadden ook nog 3 kasten en een salontafel. Geloof dat de kasten net aan een tientje per stuk waren.quote:
Ik check t even bij mrs V, die was heeeel treurig van t verlies dus wie weet...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:15 schreef L-E het volgende:
Kleinste dat ik heb is 104, daar heb je denk ik niets aan.
had je deze drie nog?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef Loj het volgende:
Als er nog meer geïnteresseerden zijn, ik heb hem ook nog liggen
(En baby's eerste jaar voor dummies en lekker slapen zonder huilen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |