Hij kwam even nogal heel erg beroerd uit z'n woorden. Je zal het wel gemist hebben.quote:
Ah, inderdaad, heb ik gemist. Er wordt nu wel erg veel gepraat trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij kwam even nogal heel erg beroerd uit z'n woorden. Je zal het wel gemist hebben.
ik dacht dat we een scherper plaatje van pluto in zijn geheel kregen vandaag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
we hebben er twee waanzinnige zojuist gehad
Zijn op dit moment bezig binnen te komen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
ik dacht dat we een scherper plaatje van pluto in zijn geheel kregen vandaag.
new horizons is nu op maximum zoom geweest dus we krijgen superscherpe fotos maar van regios, niet van de hele planeetquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
krijgen we dat wel of niet vantaag binnen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zijn op dit moment bezig binnen te komen.
wacht ik bel ff naar nasa, zeg ik het je zoquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
krijgen we dat wel of niet vantaag binnen?
je kan ook zeggen dat je het niet weet .quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wacht ik bel ff naar nasa, zeg ik het je zo
Als ik het zo zie zullen de eerste plaatjes de komende dagen binnenkomen; wanneer precies is niet bekend. (Er is op dit moment iig geen communicatie met NH meer)quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
je kan ook zeggen dat je het niet weet .
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef rubbereend het volgende:
dit was het puntje van de waterijsberg
De volgende keer dat pluto op hetzelfde plek is als nu leef jij niet meer.quote:
Ik heb (alweer) alles gemistquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:25 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik moet hier zowat alles missen,
ik kom ff snel kijken, is de foto hierboven de eerste nieuwe foto?
evengoed
De sfeer wordt grimmiger.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
De volgende keer dat pluto op hetzelfde plek is als nu leeft jij niet meer.
quote:
Nee joh, het zijn heel veel foto's. 15-50m per pixel, en pluto en charon zijn samen de grootte van de verenigde staten. Ze hebben zo'n acht verschillende instrumenten die tegelijkertijd opnames aan het maken waren, en ze krijgen het binnen met 1 kb/s (waar ongetwijfeld ook nog een boel crc en mislukte packages bij zitten). Dat gaat weken duren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |