Hij heeft wel gelijk, als je zegt dat Pluto geen planeet is is waarschijnlijk de Aarde en Jupiter ook geen planeet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:23 schreef Perrin het volgende:
Tyson over Pluto (terwijl we op de plaatjes wachten)...
Dat belooft wat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:44 schreef xzaz het volgende:
Ze komen nu binnen; het is wachten op release
quote:
Het mes snijdt aan twee kanten. Volhouden dat het wel een planeet is heeft ook vreemde implicaties.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, als je zegt dat Pluto geen planeet is is waarschijnlijk de Aarde en Jupiter ook geen planeet.
Nee hoor; gewoon zeggen; we benoemen deze objecten tot planeet waaraan geen enkele wetenschappelijke grondslag ligt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan twee kanten. Volhouden dat het wel een planeet is heeft ook vreemde implicaties.
Ligt het aan mij of zagen we alleen een ronde bol met weinig detail in beide instanties?twitter:elakdawalla twitterde op woensdag 15-07-2015 om 20:12:16Heidi Hammel: What we're seeing here is as fantastic and amazing as what we saw in the Voyager flybys of Neptune and Uranus systems. reageer retweet
quote:It's just half an hour until the start of the main press conference today, and those all-important pictures from Pluto.
En waarschijnlijk een prachtig uitzichtquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Sigaartje het volgende:
Pluto, ik heb er altijd willen wonen.
Geen gezeur aan mijn kop en lekker koud.
Precies!quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
En waarschijnlijk een prachtig uitzicht
Ik vind de zon op die impressie nog redelijk groot eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind het alleen jammer dat ik hem nog nooit in mijn telescopen heb gevangen (te weinig moeite gedaan), maar de planeet sprak altijd tot mijn verbeelding. Neptunus, Uranus, Saturnus, Jupiter, gasplaneten, daar kun je niet op rondlopen, misschien wel de vele manen, maar dit soort plaatjes, wow, zucht....
[ afbeelding ]
Nooit meer met de bus, geen gezeur meer, geen telefoon meer, niks.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind de zon op die impressie nog redelijk groot eigenlijk.
Heb je het over de 'bullet holes', de 'Kuiper beltloops', of iets anders?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:47 schreef Sigaartje het volgende:
Ik dacht dat er vier kraters waren die allemaal precies dezelfde straal hadden en op precies dezelfde afstand lagen.
Ik hoor hier niets meer over.
Met de afstand zaten ze er een jaar geleden nog flink naast iig:quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:24 schreef Montov het volgende:
Staat verder geen informatie helaas, dus onbekend op bais van welke voorspelling die 72 seconden is.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Op het dichtste punt, ligt er nog altijd 9.650 kilometer tussen New Horizons en Pluto
Nice one.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Heb je het over de 'bullet holes', de 'Kuiper beltloops', of iets anders?
[ afbeelding ]
quote:
Daar kijk ik al naar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie: https://www.newscientist.(...)to-fly-by-live-blog/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |