abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:34:56 #201
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154878989
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee wat je hier wil zeggen.

En nu heb je je post aangepast en nu snap ik er nog steeds niks van.
Nou je snapt het nog steeds niet. Er zijn heel veel mensen die onbeperkt zijn in lichamelijks, psychisch, geestelijk, verstandelijk en veel meer kunnen niet altijd goed met gehandicapte vrouwen of mannen omgaan, zodat ze hierdoor geen relatie willen hebben om die redenen. Er zijn ook veel mensen die toch een relatie aangingen met (licht tot middelzware) gehandicapte man of vrouw zodat zij of hij heel zelfstandig dingen kan regelen. En ik heb oud-leerlingen op mijn oude school die gewoon relatie kregen met een normale man of vrouw zodat ze een tijdje aan elkaar zijn gewend om met elkaar te gaan. Dus ik vind het normaal dat een normale vrouw of een man verkering krijgt met een leuke man of een vrouw met beperking, dus handicap hoeft GEEN reden te zijn voor een relatie aan te gaan.
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 21:41:07 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_154879201
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:34 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou je snapt het nog steeds niet. Er zijn heel veel mensen die onbeperkt zijn in lichamelijks, psychisch, geestelijk, verstandelijk en veel meer kunnen niet altijd goed met gehandicapte vrouwen of mannen omgaan, zodat ze hierdoor geen relatie willen hebben om die redenen. Er zijn ook veel mensen die toch een relatie aangingen met (licht tot middelzware) gehandicapte man of vrouw zodat zij of hij heel zelfstandig dingen kan regelen. En ik heb oud-leerlingen op mijn oude school die gewoon relatie kregen met een normale man of vrouw zodat ze een tijdje aan elkaar zijn gewend om met elkaar te gaan. Dus ik vind het normaal dat een normale vrouw of een man verkering krijgt met een leuke man of een vrouw met beperking, dus handicap hoeft GEEN reden te zijn voor een relatie aan te gaan.
Je wil hier denk ik zeggen dat een handicap GEEN reden hoeft te zijn om GEEN relatie aan te gaan? Nee, dat snap ik. Ik heb zelf een lichamelijke handicap, wat neerkomt op dat ik anders loop (maar geen rolstoel of krukken of wat dan ook) En toch heb ik nooit problemen gehad met vriendinnen krijgen, waarbij die vriendinnen allemaal géén handicap hadden.

Ik woon samen met mijn vriendin, en dat is echt een enorm stuk (hoor ik van mijn omgeving met grote regelmaat, en ik ben het daar roerend mee eens :9 :9 ) dus het hoéft geen beperking te zijn nee. Maar, als je geestelijk een beperking hebt, dan wordt dat denk ik heel anders, omdat je met iemand die een geestelijke beperking heeft anders om gaat, en dat maakt het anders.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:48:16 #203
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154879411
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je wil hier denk ik zeggen dat een handicap GEEN reden hoeft te zijn om GEEN relatie aan te gaan? Nee, dat snap ik. Ik heb zelf een lichamelijke handicap, wat neerkomt op dat ik anders loop (maar geen rolstoel of krukken of wat dan ook) En toch heb ik nooit problemen gehad met vriendinnen krijgen, waarbij die vriendinnen allemaal géén handicap hadden.

Ik woon samen met mijn vriendin, en dat is echt een enorm stuk (hoor ik van mijn omgeving met grote regelmaat, en ik ben het daar roerend mee eens :9 :9 ) dus het hoéft geen beperking te zijn nee. Maar, als je geestelijk een beperking hebt, dan wordt dat denk ik heel anders, omdat je met iemand die een geestelijke beperking heeft anders om gaat, en dat maakt het anders.
Ik ben niet geestelijk beperkt, maar alleen lichamelijk beperkt en slechthorend. Het ontbreekt mij heel vaak aan goede lange gesprekken met een vrouw, waar hoe dan ook ik heel vaak korte gesprekken voer met iedereen. En aan vele momenten die ik met een vrouw heb waren heel vaak oppervlakkig terwijl toch heel gezellig was. En de klik was dus bij ons niet heel vaak aanwezig, en het moet ook aan twee kanten komen. En geluk ontbrak het ook aan mijn kant en haar kant, zodat zij vaak bezet is door een ander vriend. Natuurlijk moet ik het ook zeggen dat ik ook heel leuke vrouwen heb gekend waar mee ik mee goed kon praten. Het ligt niet aan mijn lichamelijk beperkingen hoor.

Waar hoe dan ook dat ik met een vrouw ga daten zal ik voorzichtig een goede gesprek aanknopen en kijken hoe we met elkaar verder gaan, maar ik verwachtte in het verleden veel te veel van vrouwen, dat werkt gewoon niet.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 21:50:49 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_154879480
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:48 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik ben niet geestelijk beperkt, maar alleen lichamelijk beperkt en slechthorend. Het ontbreekt mij heel vaak aan goede lange gesprekken met een vrouw, waar hoe dan ook ik heel vaak korte gesprekken voer met iedereen. En aan vele momenten die ik met een vrouw heb waren heel vaak oppervlakkig terwijl toch heel gezellig was. En de klik was dus bij ons niet heel vaak aanwezig, en het moet ook aan twee kanten komen. En geluk ontbrak het ook aan mijn kant en haar kant, zodat zij vaak bezet is door een ander vriend. Natuurlijk moet ik het ook zeggen dat ik ook heel leuke vrouwen heb gekend waar mee ik mee goed kon praten. Het ligt niet aan mijn lichamelijk beperkingen hoor.

Waar hoe dan ook dat ik met een vrouw ga daten zal ik voorzichtig een goede gesprek aanknopen en kijken hoe we met elkaar verder gaan, maar ik verwachtte in het verleden veel te veel van vrouwen, dat werkt gewoon niet.
Ik denk dat je nog steeds te veel verwacht. Ik denk dat jij bij elk contact met elke (nieuwe) vrouw al fantaseert over hoe het zou zijn om met haar een relatie te hebben. Dan ga je er al niet meer onbevangen in.

Ik snap heel goed dat je heel graag wil, maar dat gaat averechts werken.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:54:55 #205
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154879619
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nogal wat issues hebt. Je vriend is er vandoor gegaan met een ander. Dat heeft helemaal NIKS te maken met dat hij een handicap heeft of niet. De enige reden dat je dat erbij haalt is omdat jij stiekem vindt dat jij meer bent dan iemand (in dit geval je vriend) met een handicap, en dus kun jij er totaal niet mee omgaan dat uitgerekend iemand die in jouw ogen 'minder' is dan jou, je dan alsnog dumpt.

Dat is verwrongen ja.
Hij is er niet vandoor gegaan met een ander. Hij is nogal die dwaze praat van dat tuig gaan geloven en was in zijn houding naar mij (en andere vrouwen ook wel) minder respectvol.
Mij frustreerde dat omdat hij toch wel beter zou moeten weten dan die twee margi's. Eigenlijk is het vooral op hun dat ik neerkijk. En als het op mijn ex is, omdat hij zich liet doen daardoor.
Het is ook omdat zij met hun drietjes steeds zaten kankeren op alles en er zijn handicap steeds bijhaalden, als verwijt naar mij toe. Als je in een relatie bent, dan hoef je echt niet aan die frequentie naar de kroegen en fuifzalen om vrouwen als vlees te keuren en te proberen flirten met hen. Die twee vrienden waren de hele tijd aan het mekkeren dat ik hem dat moest gunnen nu hij terug kon lopen. Uiteraard is dat pijnlijk om een relatie van vijf jaar aan zoiets ten onder zien gaan. Als ik zijn handicap er zou bijhalen, is het misschien dat ik het unfair vind dat ik naast zijn coma bed heb gestaan, naast hem in zijn rolstoel, naast hem in de revalidatie, dat ik werd wakker gemaakt als hij 's nachts moest plassen,... niet die twee lowlifers he. Ik vond dat nogal vanzelfsprekend, maar achteraf gezien niet zo. Hij vroeg mij ten huwelijk toen hij zijn eerste stappen zette.

Ik schaam mij niet dat ik over dat relatie-einde frustraties heb, ookal is dat meer als verwijt en uitlacherig bedoeld van een aantal. Ik vind dat nogal logisch dat ik het niet zo kan verkroppen dat er 4,5 jaar een vrij goed werkend pact was ondanks die enorme opdoffer van zijn ongeluk. En dan komen die twee het bont maken. Grappen over verpleegstertietjes en hoe hij zich heeft "verbetert" na mij daarmee. Niet de kerel die ik al die jaren kende, en uiteindelijk zwichten voor dat tuig in plaats van respect op te brengen. Liever een relatie van jaren opblazen dan. Nee, niet leuk. Ja, tuurlijk frustrerend.

Misschien open ik idd een eigen topic beter :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:57:18 #206
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154879710
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog steeds te veel verwacht. Ik denk dat jij bij elk contact met elke (nieuwe) vrouw al fantaseert over hoe het zou zijn om met haar een relatie te hebben. Dan ga je er al niet meer onbevangen in.

Ik snap heel goed dat je heel graag wil, maar dat gaat averechts werken.
Nou ik heb verwachtingen al fors getemperd... ik fantaseer dan ook niet meer met elke(nieuwe) vrouw hoe het is met haar relatie te hebben. Maar ik ben nu stuk ouder, ik bekijk nu iets anders hoe mijn leven verloopt. Je hebt inderdaad gelijk dat het te veel verwachten averechts gaat werken, klopt. En ik blijf heel erg positief in, waar hoe dan momenten voor mij zullen komen dat een vrouw en ik soms wel een keertje diepgaande gesprekken met elkaar voeren over leuke onderwerpen. Ik ben ook aan het oefenen om een goed gesprek met iemand te hebben.

Ik zeg nu niet meer van: wil je met mij nu neuken?, dat kan nu niet meer, want dan gaan de vrouwen afknappen van mijzelf. Of wil je met mij iets drinken in mijn appartement na onze drank in de kroeg, dat kan ook niet, want dan kent ze mij nog niet te goed voor. Ik moet wel wat voorzichtiger zijn met elke vrouw omgaan, want zulke vrouwen denken van zoals ik goed gekleed heb in het weekend zodat ik een goed gevulde salaris heb, maar in realiteit is het anders, ik leef nu van WAJONG-uitkering.
  maandag 3 augustus 2015 @ 21:58:42 #207
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154879756
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:54 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Hij is er niet vandoor gegaan met een ander. Hij is nogal die dwaze praat van dat tuig gaan geloven en was in zijn houding naar mij (en andere vrouwen ook wel) minder respectvol.
Mij frustreerde dat omdat hij toch wel beter zou moeten weten dan die twee margi's. Eigenlijk is het vooral op hun dat ik neerkijk. En als het op mijn ex is, omdat hij zich liet doen daardoor.
Het is ook omdat zij met hun drietjes steeds zaten kankeren op alles en er zijn handicap steeds bijhaalden, als verwijt naar mij toe. Als je in een relatie bent, dan hoef je echt niet aan die frequentie naar de kroegen en fuifzalen om vrouwen als vlees te keuren en te proberen flirten met hen. Die twee vrienden waren de hele tijd aan het mekkeren dat ik hem dat moest gunnen nu hij terug kon lopen. Uiteraard is dat pijnlijk om een relatie van vijf jaar aan zoiets ten onder zien gaan. Als ik zijn handicap er zou bijhalen, is het misschien dat ik het unfair vind dat ik naast zijn coma bed heb gestaan, naast hem in zijn rolstoel, naast hem in de revalidatie, dat ik werd wakker gemaakt als hij 's nachts moest plassen,... niet die twee lowlifers he. Ik vond dat nogal vanzelfsprekend, maar achteraf gezien niet zo. Hij vroeg mij ten huwelijk toen hij zijn eerste stappen zette.

Ik schaam mij niet dat ik over dat relatie-einde frustraties heb, ookal is dat meer als verwijt en uitlacherig bedoeld van een aantal. Ik vind dat nogal logisch dat ik het niet zo kan verkroppen dat er 4,5 jaar een vrij goed werkend pact was ondanks die enorme opdoffer van zijn ongeluk. En dan komen die twee het bont maken. Grappen over verpleegstertietjes en hoe hij zich heeft "verbetert" na mij daarmee. Niet de kerel die ik al die jaren kende, en uiteindelijk zwichten voor dat tuig in plaats van respect op te brengen. Liever een relatie van jaren opblazen dan. Nee, niet leuk. Ja, tuurlijk frustrerend.

Misschien open ik idd een eigen topic beter :)
Bedenk je dan wel dat jouw ex NAH heeft opgelopen na coma, daardoor kan zijn gedrag wel veranderd zijn dan voor zijn coma.
pi_154879808
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:27 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Als ik goed lees, discrimineert zij alle gehandicapten als vriend??? Een handicap kan wel eens problemen voor een relatie zijn, ongeacht dat iemand ook een hele zware beperking heeft om van een relatie te genieten van een gezonde onbeperkte man/vrouw.
Waarom zoek je zelf niet iemand met een handicap?
Dan laat je zien dat je zelf ook niet discrimineert.
Make my day!
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:01:48 #209
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154879861
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:00 schreef agter het volgende:

[..]

Waarom zoek je zelf niet iemand met een handicap?
Dan laat je zien dat je zelf ook niet discrimineert.
Ik discrimineer mensen met een handicap ook niet en ze hebben net als gewone mensen ook een kans om met mij een relatie aan te gaan. Dus iedere vrouw heeft een kans. Heel eerlijk gegeven.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:09:06 #210
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154880073
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Bedenk je dan wel dat jouw ex NAH heeft opgelopen na coma, daardoor kan zijn gedrag wel veranderd zijn dan voor zijn coma.
Ja, ik heb mij dat ook al afgevraagd, maar niet luidop durven zeggen. Dat er ook nog andere zaakjes zijn beschadigd in zijn bovenkamer... Zelfs een heel klein iets kan al heel zware epilepsie uitlokken of motorische stoornissen geven. Soms denk ik dat hij een heel heel klein beetje "simpeler" is geworden. Niet als in mentaal gehandicapt, maar zoals iemand die op school meer een praktische richting kiest omdat de theorie te veel is.

Niet denigrerend bedoeld maar die lezen vaak andere kranten, niet de meest verpauperde, maar niet DeStandaard ofzo. Ik ken de Nederlandse tegenhanger niet. Die kijken andere programma's.
Dat viel mij ook op dat hij steeds minder las. In het begin nog wel toen hij zijn bed niet uitkwam, maar daarna begonnen het zo van die "mannenblaadjes" te worden. Daarna al helemaal niets meer...

Het kan, maar dat feestgedrag en die verpaupering is vooral het laatste jaar geweest. Ik dacht dat het een soort fase was van idd "juij... ik kan terug lopen, ik pak het ervan" en hij zijn grenzen niet meer zo goed kende. Maar die fase is nu al meer dan een jaar aan de gang zo... :(
pi_154880333
Wezentrijn en ts passen wel bij elkaar.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:17:34 #212
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154880341
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:01 schreef Ven1972 het volgende:

Dus iedere vrouw heeft een kans.
Oké het wordt een beetje moeilijk :)

We zeggen eerst dat je niet zoveel moet verwachten, maar zoals CoolGuy zei op je vorige post, en met deze reactie kom je nogal... eh... ten einde raad over. Alsof eender wie goed genoeg is als jij maar niet alleen hoeft te blijven en ook wel eens ontmaagd wordt hopelijk.
Die inzet is dus niet oké, het moet wel om de vrouw in kwestie gaan. Anders doet wat denken aan De Man van Melle " 't Is niet voor mij... maar voor mijn eenzaamheid" :D
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:19:16 #213
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880387
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:09 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Ja, ik heb mij dat ook al afgevraagd, maar niet luidop durven zeggen. Dat er ook nog andere zaakjes zijn beschadigd in zijn bovenkamer... Zelfs een heel klein iets kan al heel zware epilepsie uitlokken of motorische stoornissen geven. Soms denk ik dat hij een heel heel klein beetje "simpeler" is geworden. Niet als in mentaal gehandicapt, maar zoals iemand die op school meer een praktische richting kiest omdat de theorie te veel is.

Niet denigrerend bedoeld maar die lezen vaak andere kranten, niet de meest verpauperde, maar niet DeStandaard ofzo. Ik ken de Nederlandse tegenhanger niet. Die kijken andere programma's.
Dat viel mij ook op dat hij steeds minder las. In het begin nog wel toen hij zijn bed niet uitkwam, maar daarna begonnen het zo van die "mannenblaadjes" te worden. Daarna al helemaal niets meer...

Het kan, maar dat feestgedrag en die verpaupering is vooral het laatste jaar geweest. Ik dacht dat het een soort fase was van idd "juij... ik kan terug lopen, ik pak het ervan" en hij zijn grenzen niet meer zo goed kende. Maar die fase is nu al meer dan een jaar aan de gang zo... :(
Dat was ook een erg zware tijd voor jou zijn geweest zodat hij in eens veranderd is na een diepe coma. Ik heb paar maanden een soort cursus gehad over Niet Aangeboren Hersenletsel wat het voor een persoon betekent dat hij of zij veranderd van gedrag, doen, denken, begrijpen na coma, ernstige ziekte(hersentumor) of een ernstige ongeluk. Je bent nooit klaar met die geval en je revalideert jouw hele leven aan jouw beperkingen op boven te komen, dat wordt ook gezegd door een psycholoog. En de acceptatie is soms voor iemand die NAH een moetje, want je kan dat niet anders dan accepteren van jouw eigen beperkingen. En dat is voor de familie, vrienden en kennissen ook heel erg moeilijk om een geliefde persoon zien veranderen in een ander persoon na coma, ziekte of ongeluk. En verder heb je dan ook geen keus om aan de persoon te wennen dat hij of zij heel erg anders is geworden.

En mentaal is vaak bij NAH heel veranderd en herkent zij of hij helemaal geen structuur meer in het leven, daarbij heeft zij of hij professionele begeleiding bij nodig. En het kan ook liggen aan lichte of zware hersenbeschadiging bij haar of hem is opgelopen, moet snel worden geactiveerd worden om aan herstel te werken bij een revalidatie. En je ziet dan gevolgen veel later als zij of hij niets meer zelf kan redden door zijn of haar eigen beperkingen. Dat kan zeer grote impact hebben op verdere levensloop van iemand met een NAH. En heel veel mensen met een NAH wonen hier in Nederland in een woonvorm waardoor ze dagelijks begeleiding en verzorging nodig hebben. omdat ze heel veel dingen niet zelf kunnen regelen door ernstige hersenbeschadiging.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:19:59 #214
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154880407
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Wezentrijn en ts passen wel bij elkaar.
Hij kan mijn studies niet betalen :)

Wat is WAJONG? Een Kwajong ken ik wel, maar wajong. Is dat de Nederlandse minimumwage of invaliditeituitkering?

(Dit is een grapje, Ts, niet kwetsend bedoeld)
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:21:02 #215
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880439
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:19 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Wat is WAJONG? Een Kwajong ken ik wel, maar wajong. Is dat de Nederlandse minimumwage of invaliditeituitkering?
Een speciale uitkering voor mensen met een beperkingen, chronische ziekten die meer 100% arbeidsgeschikt zijn.
pi_154880446
quote:

[..]

Wil je een vriend zodat hij je studie kan betalen?

Meestal heb ik een relatie omdat ik diegene leuk vind.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:21:38 #217
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880452
quote:

[..]

(Dit is een grapje, Ts, niet kwetsend bedoeld)
Mooi bedoeld.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:22:06 #218
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880465
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Als je maar gelukkig met hem bent, ben je ook blij mee.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:22:39 #219
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154880483
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gewoon daar hij op studentes viel aan het begin van dit topic :)
pi_154880486
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Als je maar gelukkig met hem bent, ben je ook blij mee.
Ja bedankt voor je obvious opmerking
pi_154880512
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:22 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Gewoon daar hij op studentes viel aan het begin van dit topic :)
Maar ik was serieus, jullie passen wel bij elkaar van wat ik lees
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:24:24 #222
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880550
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Meen je dat?
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:24:51 #223
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154880562
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben toch wel wat jong voor hem, hoor... En hij houdt van kale katten. Niet echt mijn ding...
pi_154880564
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:24 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Meen je dat?
Met heel mijn ijskoud hart
pi_154880599
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:24 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Ik ben toch wel wat jong voor hem, hoor... En hij houdt van kale katten. Niet echt mijn ding...
Geeft niks, leeftijd is maar een getal, hij vindt jong niet erg.

En met dat laatste kunnen jullie vast een middenweg vinden
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:26:55 #226
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880632
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:24 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

De leeftijd is niet een belangrijke getal voor een relatie. Wat bedoel je met kale katten?
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:27:17 #227
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880646
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geeft niks, leeftijd is maar een getal, hij vindt jong niet erg.

En met dat laatste kunnen jullie vast een middenweg vinden
Als het aan twee kanten moet komen!
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:28:33 #228
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154880680
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:26 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

De leeftijd is niet een belangrijke getal voor een relatie. Wat bedoel je met kale katten?
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:32:20 #229
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880799
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:34:03 #230
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154880856
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:32 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hmm grappig
Ik hou ook van behaarde katten... serieus.
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:41:29 #231
446536 Wezentrijn
echoes in the dark
pi_154881115
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Ven1972 het volgende:
Ik hou niet zo van lichaamshaar(zoals schaamhaar rondom de vagina of penis). Maar gladde vagina's lijkt mij wel wat.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:20:55 #232
432997 Ven1972
Man met humor
pi_154882572
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:41 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Echter vind ik behaarde vagina ook wel mooi, als het maar fijn is. Lichaamshaar is ook prima, maar wat ik in de topic van woensdag 15 juli 2015 om 22.13 uur heb gezegd is maar een momentopname, ben nu echt van mening veranderd dat ook schaamhaar rondom de vagina en de penis ook best mooi kan zijn. Het maakt nu mij echt niets uit.
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:35:56 #233
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_154883122
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 20:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou ja, kijk, dat zijn uiterlijke kenmerken waar je niks aan kunt doen, dus het is niet helemaal fair dat je d'r daar op 'pakt'. Haar verwrongen beeld kan ze wél wat aan doen en daar kun je dr dan ook op aanspreken.

Maar wat je nu doet is een klein beetje onder de gordel gast..
Je hebt gelijk!

Excuses wezentrijn! Ik hoop dat je me kunt vergeven :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:38:26 #234
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_154883226
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 21:15 schreef Wezentrijn het volgende:

[..]

Nou ja, vier regels ter illustratie omdat jullie zo wat wouden weten van waar frustratie. Waaraan erger je je nu zo. Lees het dan niet, toch?

[..]

Is het dan zo verwrongen als hij (en enkele andere individuen hier) zo net bewijst waaraan die eerder genoemde frustratie ligt? Dat een conversatie altijd naar dat niveau moet worden getrokken als iemand niet akkoord gaat. Dat gebeurt niet alleen bij mij hoor.

Ik heb heden anders wel een hoop muggenbultjes op mijn ledematen, daar die irritante zoemertjes nogal verlekkerd zijn op mijn bloed.
zie bovenstaande post
pi_154913632
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 23:20 schreef Ven1972 het volgende:
ben nu echt van mening veranderd
Wat fijn als je smaak/mening zo kan veranderen in slechts zeer korte tijd!
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:48:45 #236
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_154913697
Hoeren die zichzelf 'highclass' noemen :')

Een kut is een kut en je blijft een hoer.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:52:17 #237
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154920204
Ik zie hier wat opbloeien :D
All she wants and needs is just a little taste..
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 11:40:45 #238
16180 crew  CoolGuy
pi_154922585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik zie hier wat opbloeien :D
Nou, ik denk zomaar van niet :P
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 12:31:55 #239
441859 crew  Lenny77
pi_154923898
Nee dus echt niet...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:58:58 #240
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_154924559
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik denk zomaar van niet :P
Haha een beetje stangen :P
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')