De leeftijd is niet een belangrijke getal voor een relatie. Wat bedoel je met kale katten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:24 schreef Wezentrijn het volgende:
[..]
Ik ben toch wel wat jong voor hem, hoor... En hij houdt van kale katten. Niet echt mijn ding...
Als het aan twee kanten moet komen!quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geeft niks, leeftijd is maar een getal, hij vindt jong niet erg.
En met dat laatste kunnen jullie vast een middenweg vinden
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
De leeftijd is niet een belangrijke getal voor een relatie. Wat bedoel je met kale katten?
Hmm grappigquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:13 schreef Ven1972 het volgende:
Ik hou niet zo van lichaamshaar(zoals schaamhaar rondom de vagina of penis). Maar gladde vagina's lijkt mij wel wat.
Echter vind ik behaarde vagina ook wel mooi, als het maar fijn is. Lichaamshaar is ook prima, maar wat ik in de topic van woensdag 15 juli 2015 om 22.13 uur heb gezegd is maar een momentopname, ben nu echt van mening veranderd dat ook schaamhaar rondom de vagina en de penis ook best mooi kan zijn. Het maakt nu mij echt niets uit.quote:
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, dat zijn uiterlijke kenmerken waar je niks aan kunt doen, dus het is niet helemaal fair dat je d'r daar op 'pakt'. Haar verwrongen beeld kan ze wél wat aan doen en daar kun je dr dan ook op aanspreken.
Maar wat je nu doet is een klein beetje onder de gordel gast..
zie bovenstaande postquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:15 schreef Wezentrijn het volgende:
[..]
Nou ja, vier regels ter illustratie omdat jullie zo wat wouden weten van waar frustratie. Waaraan erger je je nu zo. Lees het dan niet, toch?
[..]
Is het dan zo verwrongen als hij (en enkele andere individuen hier) zo net bewijst waaraan die eerder genoemde frustratie ligt? Dat een conversatie altijd naar dat niveau moet worden getrokken als iemand niet akkoord gaat. Dat gebeurt niet alleen bij mij hoor.
Ik heb heden anders wel een hoop muggenbultjes op mijn ledematen, daar die irritante zoemertjes nogal verlekkerd zijn op mijn bloed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |