Die is ook mooi idd.quote:
quote:
Eerste 2 albums in mijn ogen.. Version 2.0 is mijn favorietquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:14 schreef Kijkertje het volgende:
Voor mijn nichtje, vandaag geboren. Ze noemen haar Anne![]()
Mooi nummer!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi nummer!
Alleen voor mij effe niet de goeie timing
Ik heb er vluchtig wat van geluisterd op YT maar ik ben er niet van onder de indruk eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:44 schreef Nymphetic13 het volgende:
Luister dus momenteel naar Lindemann, tja weet niet goed wat ik ervan moet vinden, Till blijft toch beter in het Duits en had toch wel meer invloeden van Tgtgren verwacht. Maar niet slecht
Klopt, valt beetje tegen. Dat terwijl Richard Kruspe's Emigrate wel goed is, is het solo project van Lindemann, eigenlijk een beetje een flop al is Praise Abort wel redelijk. Ik vind Skills in Pains te veel op Rammstein zelf lijken, met enkele delen uit nummers die 1 op 1 van Rammstein lijken te komen zoals bepaalde instrumentale delen van Fat, die heel erg lijken op Wilder Wein. Jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:10 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ik heb er vluchtig wat van geluisterd op YT maar ik ben er niet van onder de indruk eerlijk gezegd..
On topic:
De watquote:Op zondag 19 juli 2015 12:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
wanneer luister je gewoon R49? Komt best wel overheen met je postings
quote:
Alsof het gister wasquote:
Hans Zimmer!quote:Op zondag 19 juli 2015 23:10 schreef Monopoly het volgende:
Laatste tijd luister ik veel, maar dan ook echt heel veel soundtracks van films. Filmmuziek is awesome
Zimmer is ijzersterk, weet er altijd wel wat van te maken. Ook groots fan van James Horner (Avatar vooralquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |