abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154400771
Ludann, wat rot dat je je steeds ziek voelt! Bah!

Sethiwe, ik heb wel mijn dingen overgedragen nu hoor, per mail en telefonisch.Voor mij is t geregeld nu.

(ik had alleen bij de cliënten nog een aantal dingen in huis willen doen voor ik stopte, maar dat is niet gelukt)
pi_154401398
Gefeliciteerd Kazy! *O* Hele mooie naam!
pi_154403845
Stoel: wat vervelend dat je vroegtijdig moet stoppen met werken maar het is belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. Dat de kleine nu maar goed mag groeien de laatste weken.

Joycie: fijn dat alles goed was gisteren!

LuDann: goed om te horen dat je weer thuis bent. Wees niet te streng voor jezelf hè... Je hebt het toch maar mooi al 37 weken volgehouden. Dat heb je super gedaan!

Verder zag ik twee nieuwe zwangeren! Welkom!

Ik lig in bed met de iPad op mijn buik naast een slapende man. En de iPad gaat steeds op en neer, want Frummel is wakker. Ziet er zo grappig uit.
Vandaag controle gehad, alles in orde. Sticker gekregen dus! en een preek dat ik meer rust moet nemen . Lichamelijk wordt het echt zwaarder en daar wil ik maar niet aan toegeven wat dan resulteert in veel pijn. De pijn in mijn liezen komt vanuit mijn bekken dus naast mijn wekelijkse fysio nu ook bekkenfysio. Wel ja, de hele strippenkaart vol dan maar.
Vandaag ook gesproken met de Arbo en ze hebben besloten dat ik voor mijn verlof niet meer aan het werk kan en mag. En dat klopt ook wel maar het voelt als falen. Ik zit al vanaf week 14 thuis....
Dus nu lig ik in bed een beetje te malen, kan niet slapen. Weet iemand waar het knopje zit om je hoofd even uit te zetten?
Morgen (of ja, vandaag eigenlijk) weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Daar gaan we voor!
pi_154407036
LuDann: wat een naar gevoel. Ziek en dan alleen actie moeten ondernemen Naar het ziekenhuis. Heel goed dat je naar je lichaam luisterd en aangeeft dat het even genoeg is zo. Je bent ook al zo een eind op weg!
eind is in zicht, nog eventjes volhouden!! :*
vandaag toch 37+o? dat heb je maar mooi voor elkaar gebokst! en is in jouw toestand echt een nog grotere mijlpaal.

Volgende keer ook jouw troubles whapoen hoor!! dat ik het hier moet lezen :(

BN is gelukkig alweer bijna thuis voor het weekend. Knuffel en kroel maar extra veel en ga maar samen eens nadenken over wanneer je ananaspannenkoeken gaat eten :p

Dikke knuf :*
Schudden voor gebruik
pi_154407038
Ahw malterzer O+

verliefd op je kind en vriend O+
Schudden voor gebruik
pi_154407073
Vandaag pre baby borrel en hapjes dag *O*

soort van babyshower, maar dan met mannen en vrouwen (fam en vrienden). Biertjes, wijntjes, sapjes, hapjes, muziekjes, gezelligheid in de achtertuin met zijn allen. Laatste keer voor de baby komt *O* zin in!!

mijn meneer vindt het maar lastig dat hij (ook zichzelf opgelegd hoor) niet "mag" drinken. Stond me toch te mutsen toen we voor anderen drankjes gingen halen. ik keek echt zo van :') tot hij besefte dat ik dat dus al veeeeeeel langer heb en straks ook met bv zal hebben.

Van mij mag hij vanavond wel een paar biertjes doen Ik voel nul komma nul actie (op de gebruikelijke kopstoten down under en getrap na).

Gisteren middag was de verloskundige bij ons thuis voor een gesprek. Ze hoopt enorm om ons te kunnen begeleiden tijdens de bevalling. Ziet ze mijn buik zo enorm hard wiebelen en keek echt van O+ ahw!!! O+
Ik kon gewoon een beentje vasthouden zo hard kwam hij door de buik geduwd, dat was freaky :)
ze zei dat ze dat zelf al een eind vergeten was hoe dat voelde en dat we echt extra moeten genieten van de laatste loodjes ook al is het getouwtrek waar en hoe bevallen niet zo leuk. Ik vind dat soms best lastig, maar ben enorm blij met haar steun O+
Schudden voor gebruik
pi_154407243
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kazy! *O*
Van harte!

Ggirl, wat is er mis net verschoontijden? Zolang ze maar ook verschonen als t tussen door ook nodig is. Raar dat ze niet duidelijk antwoord gaven.
Niets hoor, maar het ontwijken van de vraag 'wat als' was voor ons beide wel een WTF momentje. Mijn gevoel en verstand wilden gewoon graag horen 'dan word er gewoon even verschoond'.

Ludann, hopelijk een beetje geslapen? Doe rustig aan!

Het buikslapen is hier echt geen optie meer, ik word gewoon wakker geschopt! Maar.. Maar.. 'T slaapt zo fijn!! Ach, voordeel voor vriendje lief, die heeft z'n boterhammetjes gesmeerd gekregen omdat ik klaarwakker ben!
pi_154407261
Veel plezier vandaag Stippel! Klinkt als een hele leuke babyshower. Weer eens wat anders.
En beter dat je nu weer prettige gesprekken hebt met de vk

Ggirl ik zou graag een keertje op mijn rug slapen :O
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:44:30 #159
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154407364
Lastig Malteser. Hoop dat je na je zwangerschapsverlof wel weer aan het werk kan!

Veel plezier vandaag stippel!

Rugslapen lijkt me heerlijk, ik ben eigenlijk echt een rugslaper. De laatste paar nachten word ik steeds wakker van pijn in m'n heupen, door het slapen op m'n zij. Als ik niet wakker word van de buikpijn door m'n volle blaas tenminste. Nouja. Nog maximaal 16 dagen.
Nu mag ik pas weer maandag gaan bevallen van man, want anders loopt hij een extra verlofdag mis. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154407395
Hoop dat je je vandaag beter voelt LuDann :*

Tsja alcohol. Mijn vriend drinkt graag (en veel vind ik, eeuwig discussiepunt) dus ik ga een andere vriend vragen als back-up voor als het zo ver is en ik moet in het ziekenhuis bevallen. Wel een beetje beschamend, maar goed..

Veel plezier met de babyshower Stippel *O*
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:18:54 #161
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154407610
Serieus Xanteh? Kan hij zich ook niet vanaf het moment dat jij 37 weken bent beperken tot 1 biertje? Ik vind dat eerlijk gezegd echt vreselijk asociaal en onverantwoordelijk. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154407736
Iemand ervaring? Woensdag ochtend een knaltest gehad (1dag voor nod) en vanmorgen was hij een stukje lichter? Plakt niet of minder geconcentreerd gepiest?
pi_154407844
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:38 schreef Mapiya het volgende:
Iemand ervaring? Woensdag ochtend een knaltest gehad (1dag voor nod) en vanmorgen was hij een stukje lichter? Plakt niet of minder geconcentreerd gepiest?
Niet zoveel over te zeggen. Minder geconcentreerd geplast kan, kan zijn dat je op 1 of andere manier minder urine op de stick hebt gekregen (er overheen geplast of in een potje gehouden?) Enz enz.
Frustrerend hè die eerste weken zo. Ik kon me ook niet inhouden en heb tig keer getest, weer :') :D en dan idd de zenuwen als ie iets lichter leek.

Testen worden trouwens ook wat donkerder naarmate ze indrogen.
:)
pi_154407861
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:18 schreef Mariposas het volgende:
Serieus Xanteh? Kan hij zich ook niet vanaf het moment dat jij 37 weken bent beperken tot 1 biertje? Ik vind dat eerlijk gezegd echt vreselijk asociaal en onverantwoordelijk. rieken naar alcoholisme. :{
Dat, maar dan dit.

Ik snap best dat 5 weken een lange periode is om potentieel aan geheelonthouding te doen als je graag een biertje/drankje lust. Maar ik mag hopen dat dit niet betekent dat hij meermaals per week te lam is om auto te rijden? Dat klinkt best als een issue namelijk eerlijk gezegd.
:)
pi_154407905
Malteser, gelukt met de knop omzetten? Lastig hoor, ik kan me je frustratie wel indenken. Als je al zo lang thuis zit, en eigenlijk niks kan of mag behalve naar de fysio, dan is zo'n zwangerschap behoorlijk lang.

Stippel, dat klinkt superleuk, die borrel! Veel plezier vandaag! Ik heb slecht bijgelezen dus ik heb een update over je vk-soap gemist, maar begrijp ik het goed dat de vk je toch weer wil begeleiden?

LuDann, ik kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit en stiekem uitkijkt naar een bevalling op korte termijn. Voor jou is die 37 weken ook eigenlijk wat de 40 voor een ander is. Niet tof dat je je niet goed voelt, ook al geven alle testjes wel ok. Hopelijk duurt het niet lang meer! :*

Wat stom zeg Xanteh, dat je zoiets moet regelen... Vind je vriend het zelf niet lichtelijk genant ook dat een derde persoon nodig is omdat zijn vriendin niet van hem op aan kan?! Ik vind het eerlijk gezegd best ernstig klinken als een dergelijke maatregel nodig is, maar dat vind je zelf ook als het een eeuwig discussiepunt is. Goed idee om je eigen plan te trekken en backup te regelen ^O^

Mapiya, geen idee, ik was nooit zo van het testen dus ik zou het niet weten, hoe dat verloop is. Ik hoop voor jou het tweede!

[ Bericht 5% gewijzigd door Mineola op 17-07-2015 10:23:35 ]
pi_154407919
Hmpf :') heel irritant die onzekerheid!
Het waren kv2voor5 dus netjes beide keren 4 druppels
pi_154408161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:00 schreef Mapiya het volgende:
Hmpf :') heel irritant die onzekerheid!
Het waren kv2voor5 dus netjes beide keren 4 druppels
Mijn ervaring was dat die testen nogal wisselden in hoe ze uitsloegen. Helaas kan het natuurlijk wel 2 kanten op.. Sterkte met afwachten! :*
pi_154408629
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat, maar dan dit.

Ik snap best dat 5 weken een lange periode is om potentieel aan geheelonthouding te doen als je graag een biertje/drankje lust. Maar ik mag hopen dat dit niet betekent dat hij meermaals per week te lam is om auto te rijden? Dat klinkt best als een issue namelijk eerlijk gezegd.
Vijf weken op een mensenleven is peanuts. Voor je het weet is de baby 5 weken oud. Die van mij begon er zelf al weer over.. "Oh nog even, dan weer geheelonthouding". Hij krijgt het ook wel heel stevig met me aan de stok als ie ook maar een druppel drinkt v/a 37 weken :').

Balen dat het zo moet Xanteh, maar alles voor jouw veiligheid toch? Als iemand back up wil zijn voor jouw vriend is dat alleen maar fijn.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:10:34 #169
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154408843
Gefeliciteerd Kazy!! En wat een mooie naam!

LuDann ik heb eigenlijk precies de zelfde klachten die jij omschrijft. Ook voornamelijk heel benauwd op sommige dagen en misselijk en hartkloppingen/opvliegers heb ik ook wel elke dag. Waarschijnlijk wel minder heftig als bij jou. Bij mij gaat het met goed rusten meestal na een uurtje weer over gelukkig. Maar het is echt een heel naar gevoel. Hoop dat je er vandaag ook niet weer al te veel last van hebt.

En verder zag ik weer nieuwe zwangeren. Welkom!

Hier weer een meld met baby nog in de buik. Gisteren wel veel voorwerk gehad denk ik. Regelmatige harde buiken elk uur ongeveer en ook al wat pijnlijke krampen weg moeten ademen. Maar verder vannacht rustig gebleven.

Ik heb trouwens noet elke week een controle bij de vk nu. Dat vind ik wel een beetje raar. Het is nu al bijna 2 weken geleden. Maandag moet ik pas weer. Ook is er nog niet gevoeld of er al verweking is. En ik ben volgende week zaterdag uitgerekend. Ben benieuwd wat ze maandag gaat doen. Als ik het nog tot maandag red... haha
Oost west, mij best.
pi_154408918
We hebben een kloppend hartje! O+ *O*
Eerste hobbel is weer genomen :). Nu maar weer afwachten.

Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
pi_154408984
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef L0t.. het volgende:
We hebben een kloppend hartje! O+ *O*
Eerste hobbel is weer genomen :). Nu maar weer afwachten.

Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
YAY! *O* *O* *O*
Wat fijn! Hoe ver ben je nu? En heb je er zelf vertrouwen in? Of ga je dat pas met 13 weken hebben denk je?
pi_154409029
Zomerzon, ik heb woensdag met 40+2 controle gehad en ze hebben nog steeds niet gevoels hoor. Is geen must. Ik voel me prima, dus we wachten gewoon even wat er gebeurd.

Stippel, fijn dat je haar wel als een ateun ervaart!

LuDann, hopelijk voel je je iets beter en ook rustiger omdat je vriend thuiskomt.

Malteser, gedachtes uitzetten, dat knopje wil ik ook nog wel eens vinden! Kan ook altijd heel goed piekeren. Hoewel nu met de baby het best meevalt, vooral in de eerste helft. Nu kan ik nog wel wakker liggen van m'n hoofd, maar is het meer nieuwsgierigheid dan zorgen.

Eerste weken zijn altijd lastig Mapiya, en testen zeggen inderdaad niet alles. Net even een andere concentratie kan al een andere test geven. Afwachten maar :*

Xanteh, is het echt zo erg? Die van mij geeft helemaal niet om drank. Vindt vooral af en toe een speciaalbiertje lekker, dus die kan ie nu ook prima drinken. Is er dan toch maar eentje en zolang ik niks voel is de kans groot dat die ook nog eens uitgewerkt is voordat we uberhaupt ergens naartoe moeten.

Verder weet ik het zo niet meer.

Ik zei geloof ik gister dat ik nog zo goed sliep, was vannacht acuut over :') geen idee waarom, geen gerommel of zo, gewoon wakker.

Vanavond pannenkoeken! Niet omdat ik er in geloof, maar door al het gepraat over pannenkoeken had ik er zin in :9
pi_154409053
Dat is mooi in the pocket L0t..! Succes met verder afwachten :)
pi_154409056
Go L0t! Ben zo blij met de goede echo's van jou en LB! Fijn dat je vertrouwen bevestigd is met een mooie echo! O+
pi_154409209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

YAY! *O* *O* *O*
Wat fijn! Hoe ver ben je nu? En heb je er zelf vertrouwen in? Of ga je dat pas met 13 weken hebben denk je?
Dankje! O+ Nu ongv 7 weken. Ik heb er op zich wel vertrouwen in. Heb nog niet echt die roze wolk die ik met J. wel had. Het voelt echt heel anders, heb ook het idee dat ik deze keer echt heel anders word beïnvloed door hormonen.
Ik ben ook gewoon zo vreselijk moe dat ik het gevoel heb dat ik niet meer helder kan denken. J. wordt nog meerdere keren per nacht wakker en doet geen middagdutjes meer dus ik kan ook nooit ff lekker bijslapen. Maar dat wordt hopelijk allemaal wel minder over een aantal weken :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')