Niets hoor, maar het ontwijken van de vraag 'wat als' was voor ons beide wel een WTF momentje. Mijn gevoel en verstand wilden gewoon graag horen 'dan word er gewoon even verschoond'.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kazy!![]()
Van harte!
Ggirl, wat is er mis net verschoontijden? Zolang ze maar ook verschonen als t tussen door ook nodig is. Raar dat ze niet duidelijk antwoord gaven.
Niet zoveel over te zeggen. Minder geconcentreerd geplast kan, kan zijn dat je op 1 of andere manier minder urine op de stick hebt gekregen (er overheen geplast of in een potje gehouden?) Enz enz.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:38 schreef Mapiya het volgende:
Iemand ervaring? Woensdag ochtend een knaltest gehad (1dag voor nod) en vanmorgen was hij een stukje lichter? Plakt niet of minder geconcentreerd gepiest?
Dat, maar dan dit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:18 schreef Mariposas het volgende:
Serieus Xanteh? Kan hij zich ook niet vanaf het moment dat jij 37 weken bent beperken tot 1 biertje? Ik vind dat eerlijk gezegd echt vreselijk asociaal en onverantwoordelijk. rieken naar alcoholisme.
Mijn ervaring was dat die testen nogal wisselden in hoe ze uitsloegen. Helaas kan het natuurlijk wel 2 kanten op.. Sterkte met afwachten!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:00 schreef Mapiya het volgende:
Hmpfheel irritant die onzekerheid!
Het waren kv2voor5 dus netjes beide keren 4 druppels
Vijf weken op een mensenleven is peanuts. Voor je het weet is de baby 5 weken oud. Die van mij begon er zelf al weer over.. "Oh nog even, dan weer geheelonthouding". Hij krijgt het ook wel heel stevig met me aan de stok als ie ook maar een druppel drinkt v/a 37 wekenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat, maar dan dit.
Ik snap best dat 5 weken een lange periode is om potentieel aan geheelonthouding te doen als je graag een biertje/drankje lust. Maar ik mag hopen dat dit niet betekent dat hij meermaals per week te lam is om auto te rijden? Dat klinkt best als een issue namelijk eerlijk gezegd.
YAY!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:14 schreef L0t.. het volgende:
We hebben een kloppend hartje!![]()
Eerste hobbel is weer genomen. Nu maar weer afwachten.
Vind het nog lastig om hier echt aan te haken, ga proberen wat meer te reageren.
Dankje!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:18 schreef Mineola het volgende:
[..]
YAY!![]()
![]()
![]()
Wat fijn! Hoe ver ben je nu? En heb je er zelf vertrouwen in? Of ga je dat pas met 13 weken hebben denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |