abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154393107
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kazy *O*

Rest straks even bijlezen..
pi_154394594
LuDann sterkte in het ziekenhuis! Het was ook een warme dag en dan met zo'n grote buik en baby :*
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:35:26 #128
409579 LuDann
All the way
pi_154394802
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 18:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Oh bah :( is je man niet in de buurt? Hopelijk kunnen ze je snel helpen? :*
Hij werkt nu op 2 uur rijden van hier, dus tja, eer hij er dan is dan is alles alweer klaar. En even wachten ging niet, want hij is pas rond 12 uur klaar met werken de laatste tijd. Maar ben alweer thuis. :)

ECG van mijn hart was prima. Ik vond mijn bloeddruk wat aan de hoge kant voor mijn doen en gaf dat ook aan (130/90) maar de gynaecologe vond het goed, ze heeft niet om urine gevraagd.

Dus tja, eigenlijk is alles prima. Ik voel me alleen niet prima. Ik voel me ziek. Ik hoop zelfs stiekem dat de baby er een dezer dagen klaar voor is en dan voel ik me vervolgens weer een ontaarde moeder omdat ik pas 37 weken ben.
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:35:52 #129
409579 LuDann
All the way
pi_154394816
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:26 schreef Daui het volgende:
LuDann sterkte in het ziekenhuis! Het was ook een warme dag en dan met zo'n grote buik en baby :*
Dank je wel Daui. :)
pi_154394920
Wat rot LuDann!
Het verbaast me wel dat ze niet toch even urine checken ed. Ik las laatst dat een bloeddruk die binnen het algemene 'normaal' past, maar voor jou persoonlijk hoog is wel iets is om goed in de gaten te houden, zeker als je je dan al niet goed voelt.
pi_154395064
Wat rot LuDann! Hopelijk ga je je snel wat beter voelen :)
En je bent geen ontaarde moeder, snap heel goed dat je je kleintje het liefst in je armen hebt nu!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154395527
Bedankt allemaal! O+

Iemans vroeg wanneer de weeën begonnen, maar ben even kwijt wie :@. Het was al de hele avond aan het rommelen maar vanaf ongeveer kwart voor tien werden ze sterker en begon ik met timen. (Ze bleven overigens enorm onregelmatig bij mij, heel gek.)

@IMA: wij moesten 8 uur in het ziekenhuis blijven ter observatie van de kleine ivm poepen in het vruchtwater. Er was een controle met de kinderarts en tussentijds steeds temperaturen. Om half 3 mochten we naar huis :)

@LuDann: he gets wat vervelend weer! Beterschap!
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:03:43 #133
409579 LuDann
All the way
pi_154395577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat rot LuDann!
Het verbaast me wel dat ze niet toch even urine checken ed. Ik las laatst dat een bloeddruk die binnen het algemene 'normaal' past, maar voor jou persoonlijk hoog is wel iets is om goed in de gaten te houden, zeker als je je dan al niet goed voelt.
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, maar ja, om nu te gaan vragen of ze je urine willen checken... ik voelde me daar toch wat ongemakkelijk bij. Zeker omdat ze verder gewoon erg grondig zijn, zo mag ik maandag terugkomen voor een extra controle omdat de volgende pas over anderhalve week is en mocht ik als ik dat wilde, blijven.

Ik voel me sinds een week of 3 ziekjes en heb dit al een keer eerder ter sprake gebracht maar er heerst hier griep en mogelijk heb ik een opkomend griepje. Of zijn het gewoon ''de laatste loodjes'', iedereen ervaart die anders.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat rot LuDann! Hopelijk ga je je snel wat beter voelen :)
En je bent geen ontaarde moeder, snap heel goed dat je je kleintje het liefst in je armen hebt nu!
Dank je wel Joycie. :)
pi_154395666
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:35 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hij werkt nu op 2 uur rijden van hier, dus tja, eer hij er dan is dan is alles alweer klaar. En even wachten ging niet, want hij is pas rond 12 uur klaar met werken de laatste tijd. Maar ben alweer thuis. :)

ECG van mijn hart was prima. Ik vond mijn bloeddruk wat aan de hoge kant voor mijn doen en gaf dat ook aan (130/90) maar de gynaecologe vond het goed, ze heeft niet om urine gevraagd.

Dus tja, eigenlijk is alles prima. Ik voel me alleen niet prima. Ik voel me ziek. Ik hoop zelfs stiekem dat de baby er een dezer dagen klaar voor is en dan voel ik me vervolgens weer een ontaarde moeder omdat ik pas 37 weken ben.
Niks ontaarde moeder (verboden term in t babytopic btw ;) ) hier begon t gerommel en gedoe rond 36 weken en toen ik opgenomen werd en 37 weken was mocht ze van mij ook wel komen... uiteindelijm is ze ook met 37.5 gehaald.

Blijf alert en trek desnoods nog 10x aan de bel, jij voelt het.
S. 2014
J. 2016
pi_154395792
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Niks ontaarde moeder (verboden term in t babytopic btw ;) ) hier begon t gerommel en gedoe rond 36 weken en toen ik opgenomen werd en 37 weken was mocht ze van mij ook wel komen... uiteindelijm is ze ook met 37.5 gehaald.

Blijf alert en trek desnoods nog 10x aan de bel, jij voelt het.
Helemaal mee eens. Niet schuldig voelen
  Moderator donderdag 16 juli 2015 @ 20:27:21 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154396115
Gefeliciteerd met je meisje Kazy! Wat een prachtige naam O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_154396207
Gefeliciteerd kazy! *O*
Extra jompel voor de sticker van joycie *O*
Wat naar dat je je zo rot voelt Ludann, sterkte ermee :*
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:32:19 #138
409579 LuDann
All the way
pi_154396219
Jullie hebben helemaal gelijk hoor! Ik denk dat ik weet waar ik op moet letten. Ik heb geen last van een bandgevoel om mijn bovenbuik, zie geen vlekken en heb geen hoofdpijn maar als een van deze dingen zich wel zou voordoen dan bel ik meteen.

Volgens dokter Google kunnen sommige klachten die ik heb (diarree, misselijk, harde buiken, opvliegers) ook door een toename van het hormoon prostaglandine komen. Dat hoop ik dan maar, wie weet wordt er dan toch iets in gang gezet.

Oh ja en die term 'ontaarde moeder' heb ik volgens mij in het babytopic opgepikt. :P

Thnx Cassandra. :*
pi_154396498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef LuDann het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk hoor! Ik denk dat ik weet waar ik op moet letten. Ik heb geen last van een bandgevoel om mijn bovenbuik, zie geen vlekken en heb geen hoofdpijn maar als een van deze dingen zich wel zou voordoen dan bel ik meteen.

Volgens dokter Google kunnen sommige klachten die ik heb (diarree, misselijk, harde buiken, opvliegers) ook door een toename van het hormoon prostaglandine komen. Dat hoop ik dan maar, wie weet wordt er dan toch iets in gang gezet.

Oh ja en die term 'ontaarde moeder' heb ik volgens mij in het babytopic opgepikt. :P

Heel goed mogelijk :P maar tegenwoordig is t een verboden term :+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 juli 2015 @ 20:55:25 #140
409579 LuDann
All the way
pi_154396731
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk :P maar tegenwoordig is t een verboden term :+
Ik zal het onthouden, ik hoop dat ik over niet al te lange tijd naar dat topic mag verhuizen. :Y
  donderdag 16 juli 2015 @ 21:01:38 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154396902
Bah, wat naar LuDann! Luister inderdaad goed naar je lichaam. 37 weken is in principe ook gewoon een goede termijn voor je kindje. En dat je 37 weken bent (morgen toch?) is ook al hartstikke mooi, want met jouw aandoening moest je toch sowieso rekening houden met dat je de 40 weken niet zou halen? Hoop dat je baby zich snel aandoet of dat jij je snel beter voelt!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154397009
Nou, dat snap ik best hoor. Mijn zwangerschap ging zonder problemen en alleen de laatste week was ik ziek (flink verkouden) maar ik hoogzwanger zijn is niet altijd een pretje.
Wel jammer dat ik niet wat extra genoten heb van het helemaal niks doen. Dat mis ik nu wel een beetje. :')
pi_154397015
Wat naar LuDann! Sterkte
pi_154397102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:32 schreef LuDann het volgende:

Onverklaarbare pijn op de schouders (tussen schouderbladen) ook in de gaten houden.

En als je het niet vertrouwt gewoon bellen. Jij hebt je plasje zo opgevangen en hun hebben hun stickje er zo in gehangen en bekeken :)

Nu lekker met de beentjes ophoog, goed drinken en rustig aan doen. Misschien een leuke film kijken?
  donderdag 16 juli 2015 @ 21:16:06 #145
409579 LuDann
All the way
pi_154397239
Dank jullie wel voor het medeleven, dat voelt fijn. O+

Morgen ben ik 37 weken inderdaad. :Y En het risico was inderdaad dat Gup eerder zou komen. Liep ik eerst te zeuren over ''wat als Gup eerder komt'', is te lang ook weer niet goed. :')

Mja. Ik voel me echt niet goed, daar kan ik wel omheen draaien maar dat verandert niets.

@Risu, fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Verkoudheid is inderdaad naar, mijn neus zit sinds een week of 15 dicht. En misschien moet ik ook nog maar even genieten van het niks doen nu!

@Joycie: goed dat je het zegt, dat wist ik niet. En ik ga zeker bellen als ik het niet meer vertrouw. :Y Mijn man heeft per ongeluk alle tv-kanalen gewist maar ik ga een leuke serie opzetten denk ik. En nog 1 dag, dan zie ik hem weer een heel weekend in plaats van alleen 's nachts. Dat zal ook al helpen.
pi_154397735
Ik voel me ook altijd beter als mijn vriend er is. Dan heb ik veel minder tijd om na te denken ;) Alleen denk ik altijd na bij alles wat ik voel.
En dan is pijn in mijn zijn doordat ik geen lekkere houding meer kan aannemen in de bank in mijn hoofd opeens een pijntje dat hoort bij de bandpijn :P

En hier ook heel sterk het 37 weken gevoel.. Ook al hadden we een goede controle gisteren ik tel af tot de 37 weken. Terwijl ze natuurlijk zo lang mogelijk lekker in de buik moet groeien.
  donderdag 16 juli 2015 @ 21:43:46 #147
409579 LuDann
All the way
pi_154398099
Logisch ook, Joycie. Je hebt nogal wat tegenslag gehad tot nu toe, ik vind het niet meer dan normaal dat je scherp let op hoe je lichaam zich gedraagt en aftelt naar de veilige termijn van 37 weken.

En vriendjes, tis maar goed dat die bestaan. O+
pi_154398343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef LuDann het volgende:
Logisch ook, Joycie. Je hebt nogal wat tegenslag gehad tot nu toe, ik vind het niet meer dan normaal dat je scherp let op hoe je lichaam zich gedraagt en aftelt naar de veilige termijn van 37 weken.

En vriendjes, tis maar goed dat die bestaan. O+
Soms moet ik het wel een beetje leren loslaten. Want het gaat nu goed, en een beetje vertrouwen in de gyn en mij lichaam kan geen kwaad.. Maar de hypochonder in mij ;)

En vriendjes, zou niet meer zonder hem kunnen O+
pi_154399455
Kazy gefeliciteerd *O*

Joycie fijn dat controle goed was.

Gestreeptestoel wat een tegenvaller dat je ineens moet stoppen met werken, zonder dingen af te kunnen ronden of goed over te dragen. Hopelijk helpt het om rust te kunnen nemen.

LuDann sterkte, klinkt niet prettig die klachten van je. Gelukkig waren de controles goed.
pi_154400441
Kazy! *O*
Van harte!

Ggirl, wat is er mis net verschoontijden? Zolang ze maar ook verschonen als t tussen door ook nodig is. Raar dat ze niet duidelijk antwoord gaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')