abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2015 @ 15:54:04 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154416744
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

of zo'n kind agh O+

[ afbeelding ]
ZO mooi O+

Ik had gehoopt op stiekem toch bruine ogen bij ons kind (want dat heeft bijna iedereen in de familie), maar wij hebben allebei blauwe ogen dus helaas....
pi_154417014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee juist niet! Er is een poosje terug een grote studie geweest naar de effecten van strippen. Strippen is bewezen effectief, maar wel pas vanaf 41 weken. Voor die tijd is het niet zinvol en zie je vaker dat vrouwen er veel harde buiken van krijgen en dat er daarna niet zoveel meer gebeurd. Ook is lang niet iedereen stripbaar bij 39 weken (je moet iets ontsluiting hebben). Dus mja, het is de bedoeling dat het pas vanaf 41 weken aangeboden wordt en dan ook slechts als interventie om ervoor te zorgen dat iemand niet tot 42 weken gaat zeg maar. Maar in de praktijk blijkt dat er gewoon echt wel verloskundigen zijn die al veel eerder "even gaan kijken" of iemand al stripbaar is en dan toch gaan strippen. en ja er zijn ook heus vrouwen die daar op bevallen, maar de balans slaat dus door naar niet zinvol

En het hangt erg af van de praktijk waar je werkt en het soort mensen dat daar komt of mensen er veel naar vragen.
Ik kan hier een klein beetje over meepraten.

Met 39 weken bij tweede kindje al wat ontsluiting. Lag zelf vanwege ischias compleet in de kreukels dus was het goed zat. Ze hebben me toen in 1.5 week 3 keer gestript met als gevolg een hoop rommel maar geen baby :D . Uiteindelijk alsnog voor inleiding gekozen met 40+5.

Dus idd strippen geeft geen garantie :+

Al zijn er ook echt wel succesverhalen :Y
pi_154417055
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef mignonne het volgende:

[..]

of zo'n kind agh O+

[ afbeelding ]
O+ O+ O+

Waar kan ik tekenen? :D

We gaan het zien!

Ik zie er vanaf nu officieel zwanger uit. Aan het begin van de vakantie werd nog geinformeerd of ik zwanger ben, inmiddels is die vraag veranderd in "wanneer komt de baby?"

Mijn vriend, meneer humor weer, kreeg ook die vraag "wanneer verwachten jullie de baby?"
Vriend superdroog: *baby? Welke baby?*
Die vrouw liep direct rood aan, schaamde zich dood. _O-
Gelukkig zag ze mij toen in de lach schieten..
pi_154417177
Hier ook een kansje dat we een redhead krijgen. Ik hoop zo van niet! Aan beide kanten komen rossig tot echt knalrood (zoals dat meisje) voor. En toeval of niet; alleen het manlijk geslacht.

Aan de hand van de echo's verwacht ik een kloon van mijn man, met mooie volle lippen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:13:51 #255
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154417199
J. is donkerblond (stijl, geen slag te bekennen) met donkerbruine ogen. Dat haar heeft ie van mij (als is dat bij mij met de jaren donkerder geworden), de ogen van mijn oma/vader (mijn zus heeft ze ook).

Ik ben benieuwd naar uk 2. Ik verwacht geen helblond en blauwe ogen, maar groene ogen en donkerbruin haar zitten ook in de familie O+ . En voor vriend zou het leuk zijn als er nu een kopietje van hem komt ;) , want J. is op babyfoto's niet van mij te onderscheiden :D
pi_154417358
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 16:13 schreef mousemicky het volgende: Zoon is donkerblond (steil, geen slag te bekennen) met donkerbruine ogen. Dat haar en de ogen heeft ie van mij (als is dat bij mij met de jaren donkerder geworden) de ogen van mijn oma/vader (mijn zus heeft ze ook).

Ik ben benieuwd naar uk 2. Ik verwacht geen helblond en blauwe ogen, maar groene ogen en donkerbruin haar zitten ook in de familie O+ . En voor man vriend zou het leuk zijn als er nu een kopietje van hem komt ;) , want zoon is op babyfoto's niet van mij te onderscheiden :D
Fixed :7
pi_154417462
Ik heb een donkerbruinharig kind met groene ogen en een tintje en volle lippen. En ik heb een blond kind met bleke huid en groene ogen en een smal gezicht. Echt heel verschillend xD ik ben dus heel benieuwd naar dit jongetje straks :D B. heeft bruine ogen, ik groen. Hij hoopt op bruine ogen dit keer, wie weet :D
:)
pi_154417885
Hier ook kans op een redhead.. En als ik dat plaatje van Mignonne dan zie O+

Mijn vriend heeft donker haar met bruine ogen. Ik heb blauwe ogen met een peper en zout kleurtje en best wat roodpigment wat naar boven komt als ik mijn haar laat verven. Vroeger was ik lichter blond.
Mijn moeder heeft blauwe ogen en is een redhead. Zelfde als 1 oom van moeder kant.

Mijn vriend heeft al regelmatig gedroomd over een meisje met rood haar. Dus ben erg benieuwd!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154417978
Hier geen redhead vermoed en hoop ik.

Kan verder wel allerlei kanten uit... blond, donkerblond, bruin mét dik of dun haar en mét krullen of stijl haar en dat dan weer i.c.m. blauwe óf groen/bruine ogen. Haha. :D

Vandaag kraamzorg intake gehad zónder schoonmaak inspectie :P . En ik mag thuis bevallen in mijn eigen slaapkamer. De trap is goedgekeurd. :)
pi_154418018
Dank jullie voor de lieve reacties! De testen zijn nu op dus ik ben even klaar! Wellicht haal ik in het weekend of maandag nog een test die het aantal weken zegt.

Ono lastig he die wacht weken. Met een beetje 'geluk' ben ik vrij snel weer stontmisselijk :') . We schelen 1 dag dus! Hier morgen precies 4 weken.

Lot een knipper! Wat fijn!
pi_154419504
Ik heb geen idee wat de kansen zijn. Mijn vader was lichtblond met blauwe ogen, nu inmiddels grijs maar daarvoor donkerbruin/zwart.
Mijn moeder is Indonesisch, typisch zwart haar bruine ogen net als iedereen in die familie.
Ik was als enige halfje een echt hollands kind, blond met blauwe ogen. Inmiddels donkerblond van nature.

Mijn man is donkerblond/bruin met groene ogen en een oog met een bruine vlek O+

Ik verwacht een donkerblond kindje, met bruine of groene ogen. Maar het zal wel tof zijn als zijn indische achtergrond duidelijker zichtbaar is als bij mij O+
  vrijdag 17 juli 2015 @ 17:57:46 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154420030
Ik heb van een vriendin Suprimal gekregen, de tabletjes tegen reisziekte. Wat een gouden greep! Ik kan nu werken zonder na elk gesprek iets te moeten eten tegen de misselijkheid _O_
  vrijdag 17 juli 2015 @ 19:18:08 #263
409579 LuDann
All the way
pi_154421941
Wat fijn, LB.

Hmmpf, bij een poging tot koken ga ik met mijn buik net iets te dicht langs een handvat van een keukenla. Resultaat: een ondiepe snee van een centimeter of 15 op mijn mooie buik. }:| Au. Beetje eigen schuld, moet ik ook maar niet in alleen een onderbroek gaan koken. :+

Verder gaat het wel goed eigenlijk vandaag. Lichamelijk voel ik me hetzelfde, maar mentaal trek ik het even veel beter. Komt denk ik mede doordat manlief al sinds vanmiddag thuis is. Ook al doet hij niet veel anders dan liggen snurken op de bank, voelt goed om hem dicht in de buurt te hebben. O+

Ik moest nog aan Mariposas denken; hoe gaat het met plassen inmiddels?
pi_154422000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn, LB.

Hmmpf, bij een poging tot koken ga ik met mijn buik net iets te dicht langs een handvat van een keukenla. Resultaat: een ondiepe snee van een centimeter of 15 op mijn mooie buik. }:| Au. Beetje eigen schuld, moet ik ook maar niet in alleen een onderbroek gaan koken. :+

Verder gaat het wel goed eigenlijk vandaag. Lichamelijk voel ik me hetzelfde, maar mentaal trek ik het even veel beter. Komt denk ik mede doordat manlief al sinds vanmiddag thuis is. Ook al doet hij niet veel anders dan liggen snurken op de bank, voelt goed om hem dicht in de buurt te hebben. O+

Auw! Fijn dat je je beter voelt mentaal :)!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 19:58:07 #265
409579 LuDann
All the way
pi_154422960
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:20 schreef Malteser het volgende:

[..]

Auw! Fijn dat je je beter voelt mentaal :)!
:Y

Hoe gaat het met jou?
pi_154422962
quote:
Wat fijn, LB.

Beetje Risky business ;)
Deed je nog een dansje erbij?
pi_154423803
Auw LuDann :X

Fijn LB! Hier werkte de vorige keer Emesafene (oid) erg goed.

Net eens zitten googlen op leuke familievertelmanieren. Iemand hier nog wat leuks daarmee gedaan?
Ik vind alleen de geijkte tshirtjes en speentjes. We moeten ook maar eens gaan nadenken over wanneer we dat gaan doen.
pi_154424028
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:58 schreef LuDann het volgende:

[..]

:Y

Hoe gaat het met jou?
Lichamelijk matig, mentaal vandaag wel redelijk. Waar ik voorheen toch doorging en het daarmee verergerde, ga ik er nu toch maar aan toegeven. En dus lig ik eigenlijk al vanaf 14.30 uur op bed. In de hoop het weekend (als man thuis is) iets beter vooruit te kunnen.
En man is net thuis, heeft wat te eten gemaakt en het weekend kan beginnen :).
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:45:51 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154424136
quote:
Wat fijn, LB.

Fijn he O+ Even lekker samenzijn.
pi_154424491
Op keizersnedehoogte LuDann? ;)
pi_154424669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef WupWup het volgende:
:D

ben je het zo zat joh of is het een verkapte "ik ben nu bezig" post :+
:)
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:14:30 #272
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154424935
quote:
Wat fijn, LB.

Waarom kook jij in alleen je onderbroek? :D

Plassen gaat nog steeds ruk, zal ook wel niet beter worden. Het staand plassen is niet zo erg, maar dat ik meerdere malen per nacht wakker wordt van buikpijn door m'n volle blaas wel. Ik hoop maar dat ik geen blaasontsteking krijg. Ik moet ook eigenlijk overdag meer liggen, want dan wordt m'n blaas ontlast en lukt het wel. Maar ik heb gewoon geen rust in m'n lichaam, ik moet bezig blijven. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:16:38 #273
409579 LuDann
All the way
pi_154424988
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:58 schreef Daui het volgende:

[..]

Beetje Risky business ;)
Deed je nog een dansje erbij?
Al vloekend. ;) Ben echt blij dat ik hoogzwanger ben in de zomer, kleding voelt zo vervelend! Moet er niet aan denken helemaal dik ingepakt tegen de kou te moeten rondwaggelen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Lichamelijk matig, mentaal vandaag wel redelijk. Waar ik voorheen toch doorging en het daarmee verergerde, ga ik er nu toch maar aan toegeven. En dus lig ik eigenlijk al vanaf 14.30 uur op bed. In de hoop het weekend (als man thuis is) iets beter vooruit te kunnen.
En man is net thuis, heeft wat te eten gemaakt en het weekend kan beginnen :).
Goed dat je eraan toegeeft. Ik heb ook weken veelal op bed doorgebracht. Fijn dat je man thuis is!
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Fijn he O+ Even lekker samenzijn.
Joa. O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef WupWup het volgende:
Ja! Ik ben het zat, ik haal die baby er zelf wel uit! }:| Ik heb bij On Born Every Minute gezien hoe makkelijk dat is.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:20:23 #274
409579 LuDann
All the way
pi_154425095
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:14 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Waarom kook jij in alleen je onderbroek? :D

Plassen gaat nog steeds ruk, zal ook wel niet beter worden. Het staand plassen is niet zo erg, maar dat ik meerdere malen per nacht wakker wordt van buikpijn door m'n volle blaas wel. Ik hoop maar dat ik geen blaasontsteking krijg. Ik moet ook eigenlijk overdag meer liggen, want dan wordt m'n blaas ontlast en lukt het wel. Maar ik heb gewoon geen rust in m'n lichaam, ik moet bezig blijven. :r
Kleding voelt ontzettend vervelend aan momenteel, het jeukt, zweet en zit strak. Dus speel ik voor Naked Chef. :P

Joh, vervelend. Heb je al de kans gehad om te vragen waar het aan ligt? Want je voelde aandrang ook niet zo toch? Die onrust is ontzettend herkenbaar, ik waggel het hele huis door, van bank naar bal naar bed naar douche naar wc en weer terug.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 21:21:32 #275
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154425130
Oh ja ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik bij een volgende echt nóóit uitgerekend wil zijn van oktober t/m maart. Idd al die kleding en ik vind die regenachtige dagen nu al pittig. :X dan heb ik echt nergens zin in.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')