ZO mooiquote:
Ik kan hier een klein beetje over meepraten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee juist niet! Er is een poosje terug een grote studie geweest naar de effecten van strippen. Strippen is bewezen effectief, maar wel pas vanaf 41 weken. Voor die tijd is het niet zinvol en zie je vaker dat vrouwen er veel harde buiken van krijgen en dat er daarna niet zoveel meer gebeurd. Ook is lang niet iedereen stripbaar bij 39 weken (je moet iets ontsluiting hebben). Dus mja, het is de bedoeling dat het pas vanaf 41 weken aangeboden wordt en dan ook slechts als interventie om ervoor te zorgen dat iemand niet tot 42 weken gaat zeg maar. Maar in de praktijk blijkt dat er gewoon echt wel verloskundigen zijn die al veel eerder "even gaan kijken" of iemand al stripbaar is en dan toch gaan strippen. en ja er zijn ook heus vrouwen die daar op bevallen, maar de balans slaat dus door naar niet zinvol
En het hangt erg af van de praktijk waar je werkt en het soort mensen dat daar komt of mensen er veel naar vragen.
quote:
Fixedquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:13 schreef mousemicky het volgende: Zoon is donkerblond (steil, geen slag te bekennen) met donkerbruine ogen. Dat haar en de ogen heeft ie van mij (als is dat bij mij met de jaren donkerder geworden) de ogen van mijn oma/vader (mijn zus heeft ze ook).
Ik ben benieuwd naar uk 2. Ik verwacht geen helblond en blauwe ogen, maar groene ogen en donkerbruin haar zitten ook in de familie. En voor man vriend zou het leuk zijn als er nu een kopietje van hem komt
, want zoon is op babyfoto's niet van mij te onderscheiden
Auw! Fijn dat je je beter voelt mentaalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn, LB.
Hmmpf, bij een poging tot koken ga ik met mijn buik net iets te dicht langs een handvat van een keukenla. Resultaat: een ondiepe snee van een centimeter of 15 op mijn mooie buik.Au. Beetje eigen schuld, moet ik ook maar niet in alleen een onderbroek gaan koken.
![]()
Verder gaat het wel goed eigenlijk vandaag. Lichamelijk voel ik me hetzelfde, maar mentaal trek ik het even veel beter. Komt denk ik mede doordat manlief al sinds vanmiddag thuis is. Ook al doet hij niet veel anders dan liggen snurken op de bank, voelt goed om hem dicht in de buurt te hebben.![]()
Ik moest nog aan Mariposas denken; hoe gaat het met plassen inmiddels?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Auw! Fijn dat je je beter voelt mentaal!
Beetje Risky businessquote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn, LB.
Hmmpf, bij een poging tot koken ga ik met mijn buik net iets te dicht langs een handvat van een keukenla. Resultaat: een ondiepe snee van een centimeter of 15 op mijn mooie buik.Au. Beetje eigen schuld, moet ik ook maar niet in alleen een onderbroek gaan koken.
![]()
Verder gaat het wel goed eigenlijk vandaag. Lichamelijk voel ik me hetzelfde, maar mentaal trek ik het even veel beter. Komt denk ik mede doordat manlief al sinds vanmiddag thuis is. Ook al doet hij niet veel anders dan liggen snurken op de bank, voelt goed om hem dicht in de buurt te hebben.![]()
Lichamelijk matig, mentaal vandaag wel redelijk. Waar ik voorheen toch doorging en het daarmee verergerde, ga ik er nu toch maar aan toegeven. En dus lig ik eigenlijk al vanaf 14.30 uur op bed. In de hoop het weekend (als man thuis is) iets beter vooruit te kunnen.quote:
Fijn hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn, LB.
![]()
Waarom kook jij in alleen je onderbroek?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:18 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn, LB.
![]()
Al vloekend.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:58 schreef Daui het volgende:
[..]
Beetje Risky business![]()
Deed je nog een dansje erbij?
Goed dat je eraan toegeeft. Ik heb ook weken veelal op bed doorgebracht. Fijn dat je man thuis is!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:42 schreef Malteser het volgende:
[..]
Lichamelijk matig, mentaal vandaag wel redelijk. Waar ik voorheen toch doorging en het daarmee verergerde, ga ik er nu toch maar aan toegeven. En dus lig ik eigenlijk al vanaf 14.30 uur op bed. In de hoop het weekend (als man thuis is) iets beter vooruit te kunnen.
En man is net thuis, heeft wat te eten gemaakt en het weekend kan beginnen.
Joa.quote:
Ja! Ik ben het zat, ik haal die baby er zelf wel uit!quote:
Kleding voelt ontzettend vervelend aan momenteel, het jeukt, zweet en zit strak. Dus speel ik voor Naked Chef.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waarom kook jij in alleen je onderbroek?![]()
Plassen gaat nog steeds ruk, zal ook wel niet beter worden. Het staand plassen is niet zo erg, maar dat ik meerdere malen per nacht wakker wordt van buikpijn door m'n volle blaas wel. Ik hoop maar dat ik geen blaasontsteking krijg. Ik moet ook eigenlijk overdag meer liggen, want dan wordt m'n blaas ontlast en lukt het wel. Maar ik heb gewoon geen rust in m'n lichaam, ik moet bezig blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |