abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154412483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef Anti-P het volgende:

[..]

Je parnter ligt op de grond/in bed, buiten adem door de seks. Vervolgens sta je op, maak je het bij jezelf af door alles over haar heen te spuiten met schiet geluiden erbij.
Ik had iets veel ergers in gedachten, maar dat zegt misschien meer over hoe ik denk.
I feel kinda Locrian today
pi_154413012
Stel je even voor dat je vriendin reageert met: "jij hebt ook veruit het kleinste piemeltje wat ik gehad heb en ik voel er ook gewoon niet zoveel van als je bezig bent in vergelijking met mijn exen. Maar jij hebt wel het leukste karakter hoor!"

En lees dan je eigen topic nog eens na.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_154413321
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:10 schreef starla het volgende:

[..]

Ik had iets veel ergers in gedachten, maar dat zegt misschien meer over hoe ik denk.
Vertel :D
pi_154416679
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:43 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Vertel :D
Ik dacht aan een soort slagschip, waarbij de vrouw allemaal lullen zuigt van mannen die aan weerskanten naast haar staan terwijl ze van voor en achter gepaald wordt, al hangende aan touwen via haar armen en benen (een soort van vierendeel positie) :D
I feel kinda Locrian today
pi_154417135
Les 1 ALTIJD, als je vriendin vraagt om echt eerlijk te zijn. DON'T!!!
pi_154417240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 16:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Les 1 ALTIJD, als je vriendin vraagt om echt eerlijk te zijn. DON'T!!!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_154433820
prachtig dat haast iedereen de vrouw benaderd als het zwakkere geslacht dat ten alle tijden van de waarheid af moet worden gehouden omdat zij deze bij voorbaat toch niet zal kunnen handelen
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:37:37 #133
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_154433961
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.

Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Ook dit klopt weer niet sowieso ligt het voor 80 procent aan de man hoe presteert in bed of daar buiten, als ik een goede dag heb en een vrouw heeft ook haar goede geile dag dan is er van alles mogelijk.

Vrouwen zijn niet zo moeilijk als menig man denkt maar je moet als man zijnde wel willen werken in bed (of daar buiten). Als je die inzet heb als man zijnde dan zit je ook niet met de gedachte aan je vorige seksuele partners, en ontdek je juist weer wat nieuws bij elke nieuwe seksuele partner.

Ook in een vaste partner kan je nieuwe dingen ontdekken, maar dan moet je minder platte standaard burger seks met elkaar hebben doordeweeks en gewoon een leuk dagje pakken om goede fantasievolle seks te hebben met elkaar.
Hoe stout is Konijntjuh!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 11:17:55 #134
37769 erodome
Zweefteef
pi_154434872
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
prachtig dat haast iedereen de vrouw benaderd als het zwakkere geslacht dat ten alle tijden van de waarheid af moet worden gehouden omdat zij deze bij voorbaat toch niet zal kunnen handelen
Dit gaat niet om vrouw zijn, maar om respectvol met je partner omgaan.
Wat zeggen over de seks die beter kan kan ook op een niet botte manier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154438780
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit gaat niet om vrouw zijn, maar om respectvol met je partner omgaan.
Wat zeggen over de seks die beter kan kan ook op een niet botte manier.
De meerderheid opteert voor domweg liegen edoch zij vroeg om de waarheid. Ik kan daar niet bij hoor. Ik denk dat als de matige seks een probleem was geweest voor TS hij dit wel op een eerder moment en een andere manier verteld had. Zij vroeg iets, hij antwoordde, simpelere wordt het niet.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 17:33:15 #136
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_154441103
Moest opeens aan dit topic denken toen ik deze weer eens voorbij hoorde komen

Fuck the EBU
pi_154441268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Stel je even voor dat je vriendin reageert met: "jij hebt ook veruit het kleinste piemeltje wat ik gehad heb en ik voel er ook gewoon niet zoveel van als je bezig bent in vergelijking met mijn exen. Maar jij hebt wel het leukste karakter hoor!"

En lees dan je eigen topic nog eens na.
Slechte vergelijking. Ts zegt niet dat zijn vriendin niet strak genoeg is.

Maar wil dat hij met anderen betere sec gehad heeft. Zij zou net zo goed commentaar kunnen hebben. Sterker nog, e gemiddelde Nederlandse vrouw zeikt wat af over het sexleven tegen haar vriendinnen tijdens wat muntthee.... w/
Whatever...
pi_154441623
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef DownBusiness het volgende:
Tuurlijk zullen vrouwen het waarderen als je eerlijk bent maar de kans is groot dat haar aantrekkingskracht naar jou toe zal zakken (wat dus gebeurt is).

Voordat je iets zegt moet je jezelf afvragen: als ik dit haar vertel, zal dit een positief of negatief effect hebben op haar aantrekkingskracht? Heeft ze deze informatie echt nodig? Gaat het de relatie helpen? Gaat ze meer van je houden?

Als het antwoord 'Nee' is, niet vertellen. Of een positieve draai er aan geven, op zo'n manier dat jullie er beide beter van worden.
De gedachtegang van een fok!er: Je wilt dat je partner van je houdt om wat je zegt en niet om wie je daadwerkelijk bent.

Minderwaardigheidscomplex anyone?
pi_154442927
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Ts zegt niet dat zijn vriendin niet strak genoeg is.

Maar wil dat hij met anderen betere sec gehad heeft. Zij zou net zo goed commentaar kunnen hebben. Sterker nog, e gemiddelde Nederlandse vrouw zeikt wat af over het sexleven tegen haar vriendinnen tijdens wat muntthee.... w/
Zou dat echt zo zijn? Je gaat toch niet je partners bedprestaties lopen afkraken? Dan kraak je automatisch ook jezelf af :') :')
pi_154443801
Wat een fucking josti :')

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 18-07-2015 19:39:21 (oops, foutje, sorry) ]
pi_154475974
ts is gewoon eerlijk. altijd zo blijven!
Veni,Vidi, Vici
  maandag 20 juli 2015 @ 07:40:49 #142
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154479793
Hork.
pi_154479853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
Als het andersom was geweest met een onzekere jongeman zouden de reacties ongeveer hetzelfde zijn geweest? Alleen de botheid was de vrouw nog wat harder aangerekend.

Of er dan net zoveel was gepleit voor liegen, geen idee. Denk het wel eigenlijk, want blijkbaar hebben de meesten daar niet zoveel moeite mee.
pi_154480908
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 07:53 schreef Chai het volgende:
Als het andersom was geweest met een onzekere jongeman zouden de reacties ongeveer hetzelfde zijn geweest? Alleen de botheid was de vrouw nog wat harder aangerekend.
Als het een onzekere jongeman was geweest, had er ongetwijfeld op honende toon vermeld gestaan dat 'ie maar eens wat manser moest doen en vooral beter moest neuken denk ik. Maar dat is verder koffiedik kijken.
pi_154495703
Iedereen die hier pleit om eerlijk te antwoorden is hypocriet.

Hebben jullie nooit eens gezegd tegen iemand waar je gevraagd werd om te komen eten dat het heel lekker was terwijl je het absoluut niet lekker vond?
Of iemand bedankt voor het leuke kado om het vervolgens in een kast te zetten en er nooit meer uit te halen?

Als we allemaal altijd eerlijk antwoorden krijgen we echt schrijnende toestanden...
Een leugen om bestwil is soms gewoon om iemand die je graag ziet te sparen van een slecht gevoel.
pi_154497674
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:44 schreef Blosje het volgende:

Hebben jullie nooit eens gezegd tegen iemand waar je gevraagd werd om te komen eten dat het heel lekker was terwijl je het absoluut niet lekker vond?
Of iemand bedankt voor het leuke kado om het vervolgens in een kast te zetten en er nooit meer uit te halen?

Als we allemaal altijd eerlijk antwoorden krijgen we echt schrijnende toestanden...
Een leugen om bestwil is soms gewoon om iemand die je graag ziet te sparen van een slecht gevoel.
Shit ik besef nu dat je gelijk hebt.

Met mijn half demente oudtante, die ik 1x per jaar zie, heb ik net zo'n intieme band als met mijn levenspartner.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154508061
Ook al vroeg ze ernaar, ik zou toch voor een wat subtieler antwoord zijn gegaan dan dit. De seks zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn. :D
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:06:50 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_154509928
Vind het wel wat apart dat er dus een groep is die het verschil niet weet tussen eerlijk zijn en kwetsend/bot zijn.

Aan het eind van de dag heb ik liever bot dan leugens, maar bot wordt niet gewaardeerd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154532727
Mooi forum voor een comedieshow dit R&P
pi_154551989
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:44 schreef Blosje het volgende:

Eens dat je af en toe een leugentje kan doen om iemand niet te kwetsen. Maar hier niet, dit is essentieel voor je relatie en als je je zo voelt kan je dat maar beter zeggen. Nu dit op tafel is kunnen ze iets aan hun sexleven doen, nieuwe standjes, trio's, tantra of buitensex ofzo. Anders bloeit een relatie dood en gaat ts vreemd met een of andere geile chick..
Reality. Wat veel kwetsender zal zijn voor de vriendin van TS.
Beter nu eerlijk zijn dus!
Veni,Vidi, Vici
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')