Ik had iets veel ergers in gedachten, maar dat zegt misschien meer over hoe ik denk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:27 schreef Anti-P het volgende:
[..]
Je parnter ligt op de grond/in bed, buiten adem door de seks. Vervolgens sta je op, maak je het bij jezelf af door alles over haar heen te spuiten met schiet geluiden erbij.
Vertelquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:10 schreef starla het volgende:
[..]
Ik had iets veel ergers in gedachten, maar dat zegt misschien meer over hoe ik denk.
Ik dacht aan een soort slagschip, waarbij de vrouw allemaal lullen zuigt van mannen die aan weerskanten naast haar staan terwijl ze van voor en achter gepaald wordt, al hangende aan touwen via haar armen en benen (een soort van vierendeel positie)quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Les 1 ALTIJD, als je vriendin vraagt om echt eerlijk te zijn. DON'T!!!
Ook dit klopt weer niet sowieso ligt het voor 80 procent aan de man hoe presteert in bed of daar buiten, als ik een goede dag heb en een vrouw heeft ook haar goede geile dag dan is er van alles mogelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.
Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Dit gaat niet om vrouw zijn, maar om respectvol met je partner omgaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
prachtig dat haast iedereen de vrouw benaderd als het zwakkere geslacht dat ten alle tijden van de waarheid af moet worden gehouden omdat zij deze bij voorbaat toch niet zal kunnen handelen
De meerderheid opteert voor domweg liegen edoch zij vroeg om de waarheid. Ik kan daar niet bij hoor. Ik denk dat als de matige seks een probleem was geweest voor TS hij dit wel op een eerder moment en een andere manier verteld had. Zij vroeg iets, hij antwoordde, simpelere wordt het niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit gaat niet om vrouw zijn, maar om respectvol met je partner omgaan.
Wat zeggen over de seks die beter kan kan ook op een niet botte manier.
Slechte vergelijking. Ts zegt niet dat zijn vriendin niet strak genoeg is.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Stel je even voor dat je vriendin reageert met: "jij hebt ook veruit het kleinste piemeltje wat ik gehad heb en ik voel er ook gewoon niet zoveel van als je bezig bent in vergelijking met mijn exen. Maar jij hebt wel het leukste karakter hoor!"
En lees dan je eigen topic nog eens na.
De gedachtegang van een fok!er: Je wilt dat je partner van je houdt om wat je zegt en niet om wie je daadwerkelijk bent.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:10 schreef DownBusiness het volgende:
Tuurlijk zullen vrouwen het waarderen als je eerlijk bent maar de kans is groot dat haar aantrekkingskracht naar jou toe zal zakken (wat dus gebeurt is).
Voordat je iets zegt moet je jezelf afvragen: als ik dit haar vertel, zal dit een positief of negatief effect hebben op haar aantrekkingskracht? Heeft ze deze informatie echt nodig? Gaat het de relatie helpen? Gaat ze meer van je houden?
Als het antwoord 'Nee' is, niet vertellen. Of een positieve draai er aan geven, op zo'n manier dat jullie er beide beter van worden.
Zou dat echt zo zijn? Je gaat toch niet je partners bedprestaties lopen afkraken? Dan kraak je automatisch ook jezelf afquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:40 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Ts zegt niet dat zijn vriendin niet strak genoeg is.
Maar wil dat hij met anderen betere sec gehad heeft. Zij zou net zo goed commentaar kunnen hebben. Sterker nog, e gemiddelde Nederlandse vrouw zeikt wat af over het sexleven tegen haar vriendinnen tijdens wat muntthee....
Als het andersom was geweest met een onzekere jongeman zouden de reacties ongeveer hetzelfde zijn geweest? Alleen de botheid was de vrouw nog wat harder aangerekend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
prachtig dat haast iedereen de vrouw benaderd als het zwakkere geslacht dat ten alle tijden van de waarheid af moet worden gehouden omdat zij deze bij voorbaat toch niet zal kunnen handelen
Als het een onzekere jongeman was geweest, had er ongetwijfeld op honende toon vermeld gestaan dat 'ie maar eens wat manser moest doen en vooral beter moest neuken denk ik. Maar dat is verder koffiedik kijken.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:53 schreef Chai het volgende:
Als het andersom was geweest met een onzekere jongeman zouden de reacties ongeveer hetzelfde zijn geweest? Alleen de botheid was de vrouw nog wat harder aangerekend.
Shit ik besef nu dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:44 schreef Blosje het volgende:
Iedereen die hier pleit om eerlijk te antwoorden is hypocriet.
Hebben jullie nooit eens gezegd tegen iemand waar je gevraagd werd om te komen eten dat het heel lekker was terwijl je het absoluut niet lekker vond?
Of iemand bedankt voor het leuke kado om het vervolgens in een kast te zetten en er nooit meer uit te halen?
Als we allemaal altijd eerlijk antwoorden krijgen we echt schrijnende toestanden...
Een leugen om bestwil is soms gewoon om iemand die je graag ziet te sparen van een slecht gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens dat je af en toe een leugentje kan doen om iemand niet te kwetsen. Maar hier niet, dit is essentieel voor je relatie en als je je zo voelt kan je dat maar beter zeggen. Nu dit op tafel is kunnen ze iets aan hun sexleven doen, nieuwe standjes, trio's, tantra of buitensex ofzo. Anders bloeit een relatie dood en gaat ts vreemd met een of andere geile chick..quote:Op maandag 20 juli 2015 19:44 schreef Blosje het volgende:
Iedereen die hier pleit om eerlijk te antwoorden is hypocriet.
Hebben jullie nooit eens gezegd tegen iemand waar je gevraagd werd om te komen eten dat het heel lekker was terwijl je het absoluut niet lekker vond?
Of iemand bedankt voor het leuke kado om het vervolgens in een kast te zetten en er nooit meer uit te halen?
Als we allemaal altijd eerlijk antwoorden krijgen we echt schrijnende toestanden...
Een leugen om bestwil is soms gewoon om iemand die je graag ziet te sparen van een slecht gevoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |