Vind je dat ja? Wie heeft daar wat aan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Maar over zulke dingen moet je toch wel eerlijk zijn, vind ik.
Beide. Partner weet dat ze op mij aan kan. En ik hoef niet in de gaten houden welke leugens ik verteld heb en over welke dingen ik eerlijk kan zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vind je dat ja? Wie heeft daar wat aan?
Weet dat ze op je aankan? Om haar te beledigen jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Beide. Partner weet dat ze op mij aan kan. En ik hoef niet in de gaten houden welke leugens ik verteld heb en over welke dingen ik eerlijk kan zijn.
je kan ook gewoon niets zeggen over de geweldige seks met je exen natuurlijk, hoef je ook niets te onthouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Beide. Partner weet dat ze op mij aan kan. En ik hoef niet in de gaten houden welke leugens ik verteld heb en over welke dingen ik eerlijk kan zijn.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:04 schreef Seam het volgende:
Geef haar praktische tips hoe ze het kan verbeteren. Dat zou verstandiger zijn geweest.
Waarom? Moet je met je huidige partner per se de beste seks hebben?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef erodome het volgende:
Nasty, dat zeg je toch niet zo?
Eigenlijk al erg dat het dus gewoon echt waar is
Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef erodome het volgende:
Nasty, dat zeg je toch niet zo?
Eigenlijk al erg dat het dus gewoon echt waar is. Dat het zo zegt is echt lomper dan lomp, maar dat het echt zo is is misschien nog wel erger.
Heb echt verdomd goede seks gehad met anderen, maar niets kan tippen aan de seks met mijn grote liefde.
moeilijk over doen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.
Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moeilijk over doen?
Gewoon niet benoemen is toch niet moeilijk doen?
Je had ook tactischer kunnen antwoorden dan "Ja mn exen waren beter in bed"quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?
Er zijn vragen die je stelt, maar het het antwoord eigenlijk niet van wil weten; als partner zou je zulke vragen moeten herkennen en geen antwoord moeten geven. Of in ieder geval een beetje oppassen met wat je zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Tot je, omdat je zaken liever niet wilde benoemen, met ingesleten gedragspatronen gebaseerd op sociaal wenselijk gedrag je dagen slijt in je matchende Gaastra jas op je matchende batavus fiets.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moeilijk over doen?
Gewoon niet benoemen is toch niet moeilijk doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |