Vind je dat ja? Wie heeft daar wat aan?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef Robuustheid het volgende:
Maar over zulke dingen moet je toch wel eerlijk zijn, vind ik.
Beide. Partner weet dat ze op mij aan kan. En ik hoef niet in de gaten houden welke leugens ik verteld heb en over welke dingen ik eerlijk kan zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vind je dat ja? Wie heeft daar wat aan?
Weet dat ze op je aankan? Om haar te beledigen jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Beide. Partner weet dat ze op mij aan kan. En ik hoef niet in de gaten houden welke leugens ik verteld heb en over welke dingen ik eerlijk kan zijn.
je kan ook gewoon niets zeggen over de geweldige seks met je exen natuurlijk, hoef je ook niets te onthouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Beide. Partner weet dat ze op mij aan kan. En ik hoef niet in de gaten houden welke leugens ik verteld heb en over welke dingen ik eerlijk kan zijn.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:04 schreef Seam het volgende:
Geef haar praktische tips hoe ze het kan verbeteren. Dat zou verstandiger zijn geweest.
Waarom? Moet je met je huidige partner per se de beste seks hebben?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef erodome het volgende:
Nasty, dat zeg je toch niet zo?
Eigenlijk al erg dat het dus gewoon echt waar is
Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:09 schreef erodome het volgende:
Nasty, dat zeg je toch niet zo?
Eigenlijk al erg dat het dus gewoon echt waar is. Dat het zo zegt is echt lomper dan lomp, maar dat het echt zo is is misschien nog wel erger.
Heb echt verdomd goede seks gehad met anderen, maar niets kan tippen aan de seks met mijn grote liefde.
moeilijk over doen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.
Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moeilijk over doen?
Gewoon niet benoemen is toch niet moeilijk doen?
Je had ook tactischer kunnen antwoorden dan "Ja mn exen waren beter in bed"quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?
Er zijn vragen die je stelt, maar het het antwoord eigenlijk niet van wil weten; als partner zou je zulke vragen moeten herkennen en geen antwoord moeten geven. Of in ieder geval een beetje oppassen met wat je zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Tot je, omdat je zaken liever niet wilde benoemen, met ingesleten gedragspatronen gebaseerd op sociaal wenselijk gedrag je dagen slijt in je matchende Gaastra jas op je matchende batavus fiets.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
moeilijk over doen?
Gewoon niet benoemen is toch niet moeilijk doen?
Dit dus.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn vragen die je stelt, maar het het antwoord eigenlijk niet van wil weten; als partner zou je zulke vragen moeten herkennen en geen antwoord moeten geven. Of in ieder geval een beetje oppassen met wat je zegt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ze vroeg ernaar. Maar kennelijk heb je geen moeite mee dat er gelogen wordt in je relatie?
Complimenteus zijn is lief, maar als deze dingen hem wel stoorde en dat ook doorwerkte in je relatie, dan kan het wel degelijk een probleem zijn. En dat los je dus niet op door het weg te sussen, wat weer het andere uiterste is van zonder filter zoiets bots bij je partner neerleggen zoals TS deed..quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dat al niet vragen, hoeft er ook niet gelogen te worden.
Hij mag van mij best zeggen dat ik nog net zo mooi ben als toen hij me leerde kennen, of dat hij helemaal niet gemerkt heeft dat er een paar kilootjes bij zijn gekomen, of dat hij die kraaiepootjes juist mooi vindt oid, in dat soort gevallen heb ik geen enkel probleem met liegen en vind ik het zelfs lief van hem.
Ik lees niet dat het invloed had op zijn relatie, pas nu hij dit gezegd heeft, heeft het invloed.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Complimenteus zijn is lief, maar als deze dingen hem wel stoorde en dat ook doorwerkte in je relatie, dan kan het wel degelijk een probleem zijn. En dat los je dus niet op door het weg te sussen, wat weer het andere uiterste is van zonder filter zoiets bots bij je partner neerleggen zoals TS deed..
Best wel triest dat jij er al automatisch van uit gaat dat dit gelogen zou zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dat al niet vragen, hoeft er ook niet gelogen te worden.
Hij mag van mij best zeggen dat ik nog net zo mooi ben als toen hij me leerde kennen, of dat hij helemaal niet gemerkt heeft dat er een paar kilootjes bij zijn gekomen, of dat hij die kraaiepootjes juist mooi vindt oid, in dat soort gevallen heb ik geen enkel probleem met liegen en vind ik het zelfs lief van hem.
Boeie, alsof vrouwen toch zomaar weggaan als je zoiets zegtquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:54 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Best wel triest dat jij er al automatisch van uit gaat dat dit gelogen zou zijn.
Vanuit dat perspectief gezien vind ik het wel logisch dat je boos wordt als jouw partner een antwoord geeft zoals TS. Je bent immers gewend, en verwacht zelfs, voorgelogen te worden.
Dan leef je toch in een schijnwereld?
Tja, misschien ben ik verwend, maar je hoopt toch wel dat de seks met je grote liefde de beste is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom? Moet je met je huidige partner per se de beste seks hebben?
Ja, is dat zo? Zou het niet weten, heb dan ook een braaf en niet zo'n veelzijdig seksleven gehad.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Als je een veelzijdig seksleven hebt (gehad) is de kans gering dat je levenspartner de beste sekspartner is. Voor zover dat een statisch gegeven is.
Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Ben het er mee eens dat het gevoel het beste zou moeten zijn idd, maar kan me voorstellen dat andere dames of heren andere dingen deden in bed die je ook wel kon waarderen die je huidige partner niet doet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, misschien ben ik verwend, maar je hoopt toch wel dat de seks met je grote liefde de beste is.
Als dat zo is dan zijn er veel betere manieren om dat aan te kaarten. Zo even iemands zelfvertrouwen onderuit schoppen lijkt me niet de manier.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat het gevoel het beste zou moeten zijn idd, maar kan me voorstellen dat andere dames of heren andere dingen deden in bed die je ook wel kon waarderen die je huidige partner niet doet.
Dat is voor te stellen ja, maar dan ga je toch in gesprek hoe je dingen nog leuker kan maken? TS alleen niet, want zij moet eerst vragen en dan geeft hij zo eerlijk antwoord en dan blijft zij daar maar over dooremmerenquote:Op woensdag 15 juli 2015 01:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat het gevoel het beste zou moeten zijn idd, maar kan me voorstellen dat andere dames of heren andere dingen deden in bed die je ook wel kon waarderen die je huidige partner niet doet.
Daar had ik het ook niet overquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is voor te stellen ja, maar dan ga je toch in gesprek hoe je dingen nog leuker kan maken? TS alleen niet, want zij moet eerst vragen en dan geeft hij zo eerlijk antwoord en dan blijft zij daar maar over dooremmeren![]()
- Goh schat, zou je eens zus of zo willen doen?
- Het lijkt me echt enorm geil als je zus of zo eens zou willen doen.
- Wat zou je er van vinden om eens zus of zo te doen?
Lijkt me wel zo eerlijk als je het minder vindt dan met haar voorgangers, je zelf ook wel even actie mag ondernemen in plaats van af te wachten tot zij het vraagt. Als we het toch over eerlijk hebben..
Nee joh, lijkt me heerlijk om te horen van mijn vriendin dat haar vorige bedpartners beter waren in bedquote:Op woensdag 15 juli 2015 06:00 schreef Royco1 het volgende:
Je hoeft niet te liegen maar niemamd wil flatout horen dat de seks met exen beter was.
Je had haar gewoon subtiel moeten aangeven wat je graag hebt, wat ze misschien beter kan.
Lol iedereen die niet de waarheid op een goede manier kan zeggen ja. Hou het even bij jezelfquote:Op woensdag 15 juli 2015 03:39 schreef Zolder het volgende:
Ben je 10 ofzo dqt je denkt dat liegen niet mag? Iedereen liegt
precies... Dit soort vragen is van de categorie 'lijkt mijn kont dik in deze jurk?' of 'vind je haar (insert buurmeisje/kassameisje/willekeurige vrouw) mooier dan mij?'quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn vragen die je stelt, maar het het antwoord eigenlijk niet van wil weten; als partner zou je zulke vragen moeten herkennen en geen antwoord moeten geven. Of in ieder geval een beetje oppassen met wat je zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |